je zou misschien moeten proberen wat minder graag te willen, die stress is niet goed voor je lichaam, en is ook niet bevorderlijk voor je realtie.
sterkte ermee
edit - niet zo'n leuke opmerking verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-01-2004 19:50]
quote:Ben je daar nu wel overheen of niet?
Op vrijdag 16 januari 2004 15:14 schreef nancytje het volgende:
heb ooit met tabletten zelfmoord willen plegen (niet gelukt) en de arts in het ziekenhuis heeft toen gezegt dat ik dan waarschijnlijk nooit zwanger zal worden maar ik vraag me af of hij het niet heeft gezegt om mij bang te maken
Maar een half jaartje proberen is nog niet zo heel lang hoor.
Xanthe is zwanger na ruim 7 jaar.
Ik liep al in het ziekenhuis en kreeg al behandelingen en tussen de 1e en de 2e behandeling ben ik spontaan zwanger geworden.
Je hebt geduld nodig , veel geduld....
Lukt het dan nog niet, zou ik naar de huisarts gaan.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:29 schreef Deetch het volgende:
Een half jaar is idd niet zo heel erg lang en een kind krijg je, die neem je niet.
Ik neem wel kinderen.
Het is niet zo dat iemand mij ze aanbied of ze mij voor mijn verjaardag geeft.
quote:Beetje kromme gedachten gang.
Op vrijdag 16 januari 2004 15:14 schreef nancytje het volgende:
heb ooit met tabletten zelfmoord willen plegen (niet gelukt) en de arts in het ziekenhuis heeft toen gezegt dat ik dan waarschijnlijk nooit zwanger zal worden maar ik vraag me af of hij het niet heeft gezegt om mij bang te maken
Eerst proberen zelfmoord te plegen, en nu raar staan te kijken dat je door een overdosis geen kinderen meer kunt krijgen.
Achja zolang je maar happy bent als je kinderen krijgt, en je er maar voor zorgt dat je hier niet op de FP komt te staan.
[Dit bericht is gewijzigd door Mac11 op 16-01-2004 15:40]
quote:Dus als jij denk vandaag neem ik een kind , ga jij er dus vanuit dat je die ook krijgt.
Op vrijdag 16 januari 2004 15:38 schreef Greyfox het volgende:[..]
Ik neem wel kinderen.
Het is niet zo dat iemand mij ze aanbied of ze mij voor mijn verjaardag geeft.
quote:Defineer * bezig zijn* , wat doe je precies dan?
Op vrijdag 16 januari 2004 15:10 schreef nancytje het volgende:
ik ben al een half jaar bezig om zwanger te worden maar het lukt niet.
quote:Meer info over je sexleven en de users kunnen een gerichte diagnose stellen!
Hoe kan dat en waar ligt dat aan.
quote:Pas als je hier alles uit de doeken hebt gedaan en alle adviezen tot je neemt.
Wanneer mag je naar de huisarts voor een test of je wel zwanger kan worden?
Een half jaar is niet lang, zoals sommigen al doodleuk meedelen, maar als je graag zwanger wilt worden is dat wél lang. Dan is iedere keer die je ongesteld wordt te veel.
De opmerking er minder mee bezig zijn is erg makkelijk gezegd en ook erg vaak gezegd maar werkt in de praktijk niet voor diegenen die zo graag een kleintje willen. Natuurlijk ben je er mee bezig! Je kunt niet zo maar een knop omzetten.
Medisch gezien kan er nu nog (gezien het relatief korte tijdsbestek van 'bezig zijn om zwanger te worden') weinig voor je gedaan worden. Maar je zou wel naar de huisarts kunnen gaan om te vragen of de te grote inname pillen destijds invloed kan hebben. Zo niet dan ben je weer een zorg kwijt, zo wel, dan kun je je gaan afvragen of er andere oplossingen zijn voor jou en dit wellicht met de huisarts bespreken.
Veel succes in ieder geval!!
quote:Nuttige bijdrage op een serieuze vraag aan leken?
Op vrijdag 16 januari 2004 16:47 schreef Tan het volgende:
Tjonge wat een boel hopeloos nuttige bijdragen hierIk ga er van uit de de TS een serieuze vraag stelde en zo raar is die vraag niet.
Maar je zou wel naar de huisarts kunnen gaan
met de huisarts bespreken.
Als ik jou was zou ik toch een afspraak met je huisarts maken om te vragen hoe dat zit. Als die pillen er inderdaad voor gezorgd hebben dat je moeilijker zwanger kunt worden, zal hij je waarschijnlijk wel doorverwijzen. Mocht echter blijken dat die overdosis geen invloed heeft gehad, dan ben je in elk geval gerustgesteld en kun je eerst dat jaar "volmaken" en proberen toch spontaan zwanger te worden.
Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt vanwege die uitspraak van je arts. Ik zou zelf ook graag willen weten hoe dat dan zit. Succes en sterkte!
quote:Oh jawel hoor, het is echt zo eenvoudig als ik zeg.
Op vrijdag 16 januari 2004 16:34 schreef Xanthe het volgende:[..]
Dus als jij denk vandaag neem ik een kind , ga jij er dus vanuit dat je die ook krijgt.
Maar echt geloof me je neemt ze niet je mag hopen dat je ze krijgt....
Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend als jij nu denkt...
quote:En je bezit ze zeker ook....???
Op vrijdag 16 januari 2004 17:34 schreef Greyfox het volgende:[..]
Oh jawel hoor, het is echt zo eenvoudig als ik zeg.
2x proberen zwanger te worden en 2x direct raak.
Echt, ik neem kinderen, ik krijg ze niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |