Iemand heeft bluetooth ondersteuning op zijn pc, en ik heb de t630 die bluetooth ondersteunt meen ik. Heb zelf geen datakabel nog, dus wil ik dat misschien proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:44 schreef kokos het volgende:
Als je bluetooth aanhebt staan en een bluetooth dongle hebt, jep.
Digitale zoom he, als je het plaatje op de telefoon wil gebruiken goed te doen, als je hem toch naar de computer wil zetten kun je beter niet zoomen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:16 schreef grid05 het volgende:
Hallo,
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zoomen met de camera van de T630?
thanks
x
Stof tussen de toetsen.. hoorde dat de t630 daar nog wel gevoelig voor was geloof ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:00 schreef Spuit het volgende:
Ik heb ook een T630, sinds november eigenlijk nooit klachten over gehad. een maand of twee geleden kon ik hem ineens niet meer aanzetten, reageerde gewoon niet. Na een dag deed ie t ineens weer... (batterij was nog lang niet op voor de mensen die dat wilden zeggen). Maar nu doen ineens de toetsen het niet meer... Kan hem wel aanzetten maar kom dan niet verder dan de pincode...Het stickje doet het overigens nog wel...
Meer mensen met deze kuren?
Ik heb de mijne nu anderhalve week en hij is iedere keer na 3 dagen op zn langst al leeg. Heb m teruggestuurd.quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:02 schreef Spuit het volgende:
de mijne hou ik snachts aan en gaat denk ik 4 tot 5 dagen mee...
Dat zou ik ook graag wel willen weten eigenlijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:57 schreef T3rr0r het volgende:
Ja, ik heb een vraagje over mijn T630, ik heb hem via zo'n T-mobile actie dus er zit een knop op om direct naar T-zones te gaan. Nou, ik gebruik T-zones dus nooit en die knop is gewoon zwaar irritant, dus weet iemand hoe ik die T-zones knop kan uitschakelen. Hij zit direct boven de 'C' knop.
En geen grappen van: Ja, die knop eruit slopen ofzo. De telefoon moet gewoon intact blijven, dus ik wil het graag software-matig hebben uitgeschakeld.
Ronduit klote. Als je dat belangrijk vindt moet je tenminste 640 x 480 hebben, deze heeft net de helft daarvan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:48 schreef paultjuhhh het volgende:
ik wou deze telefoon misschien kopen ( 2e hands) ik vroeg me af hoe de kwaliteit is van de foto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |