abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 15:14:26 #201
43556 miss_dynastie
pi_16459431
Gaaaaaaaaaaaffffffffffff!!
Doet dat erg veel pijn?
Foto !!
pi_16459434
Brighteyes, dat is misschien wel een leuk idee.. tenminste ik weet niet of ik naailes zal nemen, maar zoiets is zeker wel een goed idee dank je!
pi_16459504
Een 7.5 lees ik weer helemaal overheen goed hoor Dynasty!!!!!
En Rewimo hoest met je vader?
Lady S waar woon je nu dan? En is dat ver van je vorige woonplaats?
Lekker he livelink af en toe even je kind aangereikt krijgen ipv alles amar zelf doen. Maar inderdaad wat easy going ook al zegt gewoon gelijk zeggen hoe je er over denkt anders denkt hij dalijk nog dat je het allemaal wel best vind.

Ik ben trouwens helemaal blij met me thuishulp nu. Het is gewoon een leuke meid en voel me gewoon schuldig dat ik dat eerst niet vond. Ben dus blij dat ik het aangekeken heb. Gisteren voelde ik me heel goed, minder medicijnen ingenomen, stukje gewandelt. Nou s'avonds verging ik dus van de pijn en de ontstekingen werder ook gelijk weer rood en warm. Vandaag doe ik het dus maar weer een stukkie langzamer. Maar daar baal ik dus zo van dat het allemaal gewoon niet snel over gaat. Ik ben steeds erg moe enzo en voel me gewoon een beetje depri worden van al dat hangen en zitten. Maar ik heb dus ook nergens puf voor.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16459514
Nee, ded echt geen zeer. Je voelt het natuurlijk wel ff maar thats it...
Lul nu alleen een beetje raar en kwijl heel erg. Moet zo ff lysterine halen om te gaan spoelen drie keer per dag.

Gaaf he

pi_16459534
Lol lady s je was al te laat
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16459618
Jessie, gelukkig maar dat het nu goed gaat met je thuishulp
Ik woon nu dus in lelystad (nu 4 jaar) en daarvoor heb ik mijn hele leven in zandvoort gewoond. Dus wel een stukkie uit de buurt

Angel, heb je al vloeibaar voedsel in huis? want eten kan nog wel eens lastig worden tenminste, bij mij dan

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 15:24:26 #207
43556 miss_dynastie
pi_16459715
Dank jullie wel voor jullie felicitaties! Ik heb nu inderdaad mijn complete propedeuse, en dus vanaf vandaag nog negen jaar om mijn studie af te ronden

Ik baal wel een klein beetje ... word ik door mijn moeder met wie ik ondanks mijn nare jeugd toch een klein beetje contact houd, als ze tenminste geen nare buien heeft en ik moet en ik zal naar de stad komen... dus ga toch maar ff, anders wordt ze helemaal gek, en krijg voor 50 euro kleding (een jas, twee broeken en een kanten truitje, aanbieding ) en een douglasbon van 20 euro!!! Maar wat krijgt vriendje? Juistem, helemaal niets en daar baal ik best wel van Geef dan die bon voor hem mee of zo, maar ze negeert hem volledig Ik kreeg zelfs te horen dat ik die bon niet aan hem mocht besteden!

But who cares, ik heb toch niets nodig en we zijn al aan het inpakken, een beetje, dus ben lekker naar de Douglas gegaan en heb wat geld bijgelegd en heb voor hem een luchtje gekocht dat hij heel lekker vindt. Hij was er erg mee

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 15:26:35 #208
43556 miss_dynastie
pi_16459794
Jessie, daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen. Je hebt alle recht daar een beetje van te balen, hoor!! Ik dacht ook niet dat het nog goed zou komen
En rustig aan he *strenge gezicht opzet*

Angel, mooi dat het geen pijn deed. Het schijnt wel enorm te bloeden, toch?

pi_16460196
Nou vooruit dan maar....
Het zit me niet lekker dat ik hier de boel zo in spanning houd. Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen dat jullie weten wie ik was op fok!

Ik ben dus begonnen als dot. En op een gegeven moment vond ik fok! niet zo veel meer aan en ben er een poos niet geweest.

Toen kwam ik, na die depressie terug als parel, maar in die tijd werd ik door meerdere mensen in de gaten gehouden, mijn posts werden gelezen en vervolgens werd ik hier in het dagelijks leven mee geconfronteerd. Mijn maag draaide om, ik heb dan geen geheimen die ik hier plaats, maar om irl een discussie voort te zetten die op fok! is ontstaan en allerlei andere dingetjes, daar voelde ik me niet zo oké bij.
Ik kan me ook wel goed voorstellen wat bepaalde mensen bewegen om een privémailing te starten.
Ondertussen heb ik geen contact meer met die lui, dat scheelt!

Even later was ik zwanger geworden en had ik mijn username Parel gebruikt als werknaam voor de kleine in mijn buik, omdat ze verwekt is na het eten van oesters.

Ik wilde wel blijven fok!ken, maar liever niet meer onder de naam Parel, alhoewel ik dat wel een leuke usernaam vind...
En toen kwam ik dus met melonovy op de proppen...

Ik kan me niet herinneren dat ik veel contact had met 1 van de dames uit OUD. Eigenlijk is het best stom dat ik veschillende namen heb gehad, maar het is niet zo dat ik me als iemand anders heb voor gedaan.

Net heb ik nog even mijn profiel van parel aangepast, ik ben toen vergeten mijn cookie te veranderen en poste in het fototopic. Verder blijf ik gewoon melonovy hoor!

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:48:44 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16460498
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:39 schreef melonovy het volgende:
Nou vooruit dan maar....
Het zit me niet lekker dat ik hier de boel zo in spanning houd. Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen dat jullie weten wie ik was op fok!

Ik ben dus begonnen als dot. En op een gegeven moment vond ik fok! niet zo veel meer aan en ben er een poos niet geweest.

Toen kwam ik, na die depressie terug als parel, maar in die tijd werd ik door meerdere mensen in de gaten gehouden, mijn posts werden gelezen en vervolgens werd ik hier in het dagelijks leven mee geconfronteerd. Mijn maag draaide om, ik heb dan geen geheimen die ik hier plaats, maar om irl een discussie voort te zetten die op fok! is ontstaan en allerlei andere dingetjes, daar voelde ik me niet zo oké bij.
Ik kan me ook wel goed voorstellen wat bepaalde mensen bewegen om een privémailing te starten.
Ondertussen heb ik geen contact meer met die lui, dat scheelt!

Even later was ik zwanger geworden en had ik mijn username Parel gebruikt als werknaam voor de kleine in mijn buik, omdat ze verwekt is na het eten van oesters.

Ik wilde wel blijven fok!ken, maar liever niet meer onder de naam Parel, alhoewel ik dat wel een leuke usernaam vind...
En toen kwam ik dus met melonovy op de proppen...

Ik kan me niet herinneren dat ik veel contact had met 1 van de dames uit OUD. Eigenlijk is het best stom dat ik veschillende namen heb gehad, maar het is niet zo dat ik me als iemand anders heb voor gedaan.

Net heb ik nog even mijn profiel van parel aangepast, ik ben toen vergeten mijn cookie te veranderen en poste in het fototopic. Verder blijf ik gewoon melonovy hoor!

Ik zag die post van Parel en moest dus wel meteen aan jou denken vanwegen de 'werktitel' van Chiara. Maar kon er zo gauw geen wijs uit worden.

Grappig al die 'kloon onthullingen'

pi_16460563
En hier dus nog een kloon van een van de vaste mensen van dit sub-forum.

Enig idee wie ik ben?

pi_16460676
ik wilde al in het babietjes topic spieken wie er op 7 december geboren was
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16460704
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef easy-going het volgende:
ikke eerst ook ik had het net op tijd door
pi_16460769
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef easy-going het volgende:
pi_16460831
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef wim-lex het volgende:
En hier dus nog een kloon van een van de vaste mensen van dit sub-forum.

Enig idee wie ik ben?

ik mag zekers weer niet meespelen he
pi_16460907
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Ik heb nog zitten twijfelen of ik dat er nou wel of niet bij moest vermelden. Maar ik neem aan dat je het antwoord wel weet.
pi_16460908
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef Knorretje het volgende:

[..]

van mij wel hoor
pi_16460915
Wim-Lex, ben je irl een man?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16460983
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:01 schreef wim-lex het volgende:

[..]

Ik heb nog zitten twijfelen of ik dat er nou wel of niet bij moest vermelden. Maar ik neem aan dat je het antwoord wel weet.

was ook niet zo heel erg moeilijk he. Maar ik houd mijn ond nog wel ffies. Dat gegis is leuk, tenminst dat vond ik de afgelopen dagen bij melonovy ook
pi_16461017
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:01 schreef melonovy het volgende:
Wim-Lex, ben je irl een man?
Nope

moet echt iedere keer heel erg nadenken over onder welke naam ik post

pi_16461019
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef Knorretje het volgende:

[..]

was ook niet zo heel erg moeilijk he. Maar ik houd mijn ond nog wel ffies. Dat gegis is leuk, tenminst dat vond ik de afgelopen dagen bij melonovy ook

heb jij dan wel meteen gekeken wie ik was?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16461173
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef melonovy het volgende:

[..]

heb jij dan wel meteen gekeken wie ik was?

nou dat was bij jou totaal niet makkelijk. Je matcht niet direkt met iets. Dus heel je website doorgelezen, daar kwam ik je oude webstekkie tegen en via dat vermelde mailadres vond ik dus dot, maar dot had geen bevestigende posts gemaakt waardoor ik je kon herkennen. Het kon dus ook nog zijn dat iemand je mailadres geleend had of wat dan ook. Toen kwam ik uit op het fotoboek account van dot en de laatste voyeur was jij. En dat viel natuurlijk op, wie gaat er nu een oud fotoboek profiel bekijken van iemand die niet actief meer is (en dat in combi met de vermoedens was het geheel bevestigd) Parel kwam daarna pas in zicht. ik zat al die tijd naar 4 jaar geleden te zoeken, maar het bleek allemaal iets minder lang geleden te zijn.

Dat opzoeken, speuren enzo is verdomde leuk om te doen, verder hebbei er niks aan want zeggen ag bv niet. Dus daar hoefde je niet bang voor te zijn hoor (een ander trouwens ook. Zolang je niet kloot met een kloon zoeken we niet, tenzij er een uitdaging geboden wordt zoals melonovy deed)

pi_16461260
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:09 schreef Knorretje het volgende:

[..]

nou dat was bij jou totaal niet makkelijk. Je matcht niet direkt met iets. Dus heel je website doorgelezen, daar kwam ik je oude webstekkie tegen en via dat vermelde mailadres vond ik dus dot, maar dot had geen bevestigende posts gemaakt waardoor ik je kon herkennen. Het kon dus ook nog zijn dat iemand je mailadres geleend had of wat dan ook. Toen kwam ik uit op het fotoboek account van dot en de laatste voyeur was jij. En dat viel natuurlijk op, wie gaat er nu een oud fotoboek profiel bekijken van iemand die niet actief meer is (en dat in combi met de vermoedens was het geheel bevestigd) Parel kwam daarna pas in zicht. ik zat al die tijd naar 4 jaar geleden te zoeken, maar het bleek allemaal iets minder lang geleden te zijn.

Dat opzoeken, speuren enzo is verdomde leuk om te doen, verder hebbei er niks aan want zeggen ag bv niet. Dus daar hoefde je niet bang voor te zijn hoor (een ander trouwens ook. Zolang je niet kloot met een kloon zoeken we niet, tenzij er een uitdaging geboden wordt zoals melonovy deed)

mooi man!

Chiara meldt zich weer, schoonheidsslaapje is weer afgelopen

Tot vanavond!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2004 @ 16:15:48 #224
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16461406
Zo, ben terug uit het ziekenhuis. Mijn vader krijgt momenteel een scan omdat ze vermoeden dat hij een darmontsteking heeft of zoiets. Hij heeft nog steeds koorts maar gelukkig geen pijn (alleen als ze op zijn buik kloppen). Ze waren de hele nacht met onderzoeken bezig geweest, dus hij was nogal moe. Nu dus maar duimen dat ze de ontsteking kunnen vinden en dan horen we wel wat er gaat gebeuren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16461772
* easy-going duimt voor Rewimo´s vader, dat ze maar snel mogen vinden wat er aan de hand is.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')