abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16391448
Dames dames dames, wat zijn jullie weer lief

Ik heb nog steeds klachten. De misselijkheid is over en de diarree is ook bijna weg, maar de pijn in mijn long? bij mijn long blijft. Het is wel een stuk minder dan vannacht en ik nu ook weer fatsoenlijk ademhalen zonder flauw te worden dus dat is alweer een hele verbetering. Ik hoest als een melijer maar ja, dat gaat wel weer over.
Ik kijk het even een paar dagen aan en als het donderdag nog niet weg is ga ik naar mijn eigen dokter want die moet dan maar even verder zoeken. De arts die ik vannacht gesproken heb had het al over ws een verdraaide spier op mijn ribbenkast ofzo maar dat lijkt mij stug aangezien ik niets gedaan heb. Ook doet het met aanraken niet zeer, alleen met ademen en draaien.... das dus erg lastig als je je billen wil afvegen.
Ik heb al gezocht op google enzo maar daar krijg je de meest erge aandoeningen te zien waar er allerlij andere klachten ook zijn die ik helemaal niet heb.
Wat ik me eigen alleen afvraag is dat ik me eigen dus het schompers hoest en een hoop slijm daarmee weghoest maar dat mijn longen "schoon" zijn. Ik piep of reutel niet, wat weer kenmerkend is voor een longinfectie.
Zowiezo is het raar dat ik geen koorts heb maar me eigen wel ziek voel alsof ik koorts heb maar de thermometers hier in huis geven aan dat ik echt geen koorts heb... 36.9
Ik zat alweer te denken aan een borstvliesontsteking maar daarbij staat ook weer vermeld hoge koorts...
Maar goed ik kan zelf wel gaan gissen maar ik weet het toch niet... eerst maar eens kijken of het zichzelf oplost....

Lekker Spindizzy dat de papieren de deur uit zijn!!! Succes voor woensdag alvast

Ja coolbabe dat is de zelfde gratis auto... hij repareerd hem ook nog steeds gratis dus das wel een bijkomend voordeel.....
Maar tis wel mooi kl***
Dit zijn gewoon slijtage dingen die wel kunnen voorkomen bij een auto van 12 jaar oud maar het is nix zo rijden.
Ik zit continue al mijn metertjes en lampjes in de gaten te houden en kijk minstens een keer per dag onder mijn moterkap om mijn olie en andere vloeistoffen te controleren... Ik ben gewoon als de dood dat het kreng het begeeft en ik dus ergens gestrand sta met twee kinderen in de auto....

maandag 19 januari 2004 @ 12:32:37 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16391492
Angel, je kan ook een spier verrekken of overbelasten door het hoesten, en daar kan je een enorme pijn rond je longen door voelen.

Ik roep ook maar wat hoor, maar dat zou misschien dat spier-verhaal van die arts verklaren

maandag 19 januari 2004 @ 12:37:49 #103
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16391622
Ben je niet bang dat je vannacht weer zo benauwd wordt, Angel?
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_16391676
Dat zou idd kunnen pluis dank je wel, daar had ik zelf nog niet eens bij nagedacht....

Ik gebruik wel codeïne tabletten voor 's nachts nu omdat ik anders de hele familie wakker hou met mijn geblaf. Tis hier af en toe net pieterburen of ecomare...

pi_16391702
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ben je niet bang dat je vannacht weer zo benauwd wordt, Angel?
neuh mocht het weer zo erg worden dan zit ik dus rustig weer bij de HA-post.... daar doe ik niet zo moeilijk over.
Het wordt gewoon zittend slapen want liggen kan ik niet zonder het vreselijk benauwd te krijgen... is wel lastig maar ja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 13:26:19 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16393028
Als ik het zo benauwd heb door de bronchitis zet ik inderdaad ook mijn hoofdeind een stukje omhoog, dat werkt wel, dan slaap je beter (voorzover je slaapt dan).

Ik had trouwens afgelopen keer ook fikse spierpijn door het hoesten, Angel, ik kan me goed voorstellen dat je iets hebt verrekt hoor. Maar inderdaad gewoon weer naar een arts als het niet gaat. Sterkte!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16393868
Ik werd net gebeld door mijn eigen huisarts... die wil dat ik vanmiddag om tien over vier nog even bij hem langskom om te laten luisteren.
Het kan nl best zo zijn dat ik wel een borstvliesontsteking heb maar dat dat vannacht nog niet (goed) hoorbaar was. En aangezien de pijn ondertussen ook wel erger wordt lijkt het mij verstandig om nogmaals te laten luisteren.
Hij vond het verstandig naar aanleiding van het rapport wat hij had gehad van de nachtarts.... ik ben toch wel blij met mijn huisarts hoor...
Hij denkt toch echt om zijn patienten.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:57:34 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16394050
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:51 schreef Angel22 het volgende:

Hij denkt toch echt om zijn patienten.

Fijn dat hij het ff zeker wil weten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 14:03:26 #109
13151 crew  Rewimo
pi_16394254
Prima zeg, Angel Hopelijk valt het allemaal mee, maar je weet maar nooit. Better safe than sorry!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16394464
Ach als het wel zo is dan is ehet een kuurtje en dan ben ik er weer vanaf. Niet dat ik nou weer op antibiotica zit te wachten maar barsten van de pijn is ook niet alles....

Ik heb verdorie al moeite om Duncan te tillen. Hier in huis laat ik dat Damey nu doen tis toch schandalig eik... maar gelukkig vind hij het niet erg...

pi_16394683
Krijg trouwens net over msn te horen dat mijn schoonzusje die een icsi op 27 december had gehad, vandaag een miskraam heeft gehad..... das de derde nu....
ZE hadden twee frozen embryos teruggeplaatst en ze had vandaag heftig bloedverlies en ze is het vruchtzakje verloren. Ze slaapt nu dus ik kan niet aan haar vragen of ze nou een of twee vruchtzakjes had.....
Dat is mij nl niet helemaal duidelijk.
Ze heeft echo's gehad en ze moet nog tot morgen afwachten (voor mij dus vanavond laat) van hoe of wat want dan krijgt ze weer een echo....

VERDOMME!!!!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 14:48:11 #112
13151 crew  Rewimo
pi_16395748
Hè dat is gewoon SHIT Angel...
pi_16395972
Ik ben nu gewoon onwijs pissig omdat het weer niet gelukt is bij haar en als ik het iemand gun dan is zij het wel... ze is gewoon geweldig met kinderen en dan kan ze ze zelf niet op een normale manier krijgen....
En ik vinnut ook kut dat ik nu niet zo even naar haar toe kan omdat ze aan de andere kant van de planeet zit....ze woont in australie namelijk....
Ik zou haar nu zo graag even willen troosten en dat kan gewoon niet zo goed over msn of de telefoon....
  maandag 19 januari 2004 @ 15:10:17 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16396528
Bah, wat ontzettend kut Angel...Ook voor jou
pi_16398598
Angel22 is nu bij de huisarts.........
Duimen dat hij wél kan vertellen wat het is..........???
W ~ H ~ T
  maandag 19 januari 2004 @ 19:22:39 #116
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16404424
Wat zei je huisarts Angel?
pi_16406081
Ik weet echt niet meer waar ik iets gelezen had over kinderen die douchen eng vinden, maar misschien is dit iets? Slechts ¤7,50: de badparaplu

Kwam 'm tegen toen ik op de site van Bart Smit naar babyspeelgoed zocht

[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 19-01-2004 20:15]

pi_16406976
He jeetje Angel wat een verhalen heb je geschreven. Ik hoop maar dat het niks ernstigs was en dat je niet moest blijven!!!!!!!

Over het gorne worden van haar enz (jaja heb een kapperopleiding gedaan)
Groen word je haar als je van blond naar bruin wil en je geen roodpigment toevoegd. Dan word je haar dus bruin met een hele gore groene gloed. Van blond naar rood kan gewoon al word het dan wel snel knalrood als je geen bruin toevoegd (maar als je net zo'n kleur als coolbabe wil is dat juist geen probleem, tof geworden hoor coolbabe!!!)
Wil je van donker naar licht moet je veel procent waterstofperoxide doen en eht langer laten zitten. Is erg slecht voor je haar,maar anders word het oranje geel!!!
Zo hehe dat waren de kapperspraatjes
Gezellig Rewimo je zussie te logeren.
Rewimo, wij hebben ook al zo'n kl*te virus waardoor telkens mijn startpagina verandert. Gerard had hem weggedaan, maar toen deed hij iets en nu is hij er weer. Als hij weer tijd heeft gaat hij er weer af.
Nou de thuishulp was er weer en het was eigenlijk heel leuk nu. Ze paktte nu veel meer aan (heeft was gevouwen, gestofzuigt, de fles klaar gemaakt, flesjes gesteriliseerd, vaatwasser uitgeruimd en speelgoed opgeruimd, en daarbij natuurlijk ook de kids geshouwd enzo) Ze komt ook meer los en eigenlijk hebben we wel lol gehad ook nog. Ben dus blij dat ik het nog even aangekeken heb.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16407452
Fijn jessie dat het beter gaat met de thuishulp. Misschien is het dan toch een kwestie van aan elkaar wennen. Valt ook niet mee om je boeltje en vooral je kinderen uit handen te geven he.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16407528
Inderdaad easy going. Me boeltje maakt me niet zo uit, maar me kindertjes..... hmm het liefst hou ik ze voor altijd bij me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16407551
He ik hoop maar dat alles goed is met Angel!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 21:47:48 #122
2628 Karin
pi_16409728
Fijn Jessie dat het wat beter gaat met de thuishulp!
pi_16410671
Hmmm ik had toch ook wel gedacht iets van Angel te horen. Nou ja hopelijk ligt ze gwoon lekker in bedje uit te rusten

Thx Karin

Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 januari 2004 @ 22:13:23 #124
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16410818
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:09 schreef jessie het volgende:
Hmmm ik had toch ook wel gedacht iets van Angel te horen. Nou ja hopelijk ligt ze gwoon lekker in bedje uit te rusten
Dat hoop ik ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 07:11:18 #125
13151 crew  Rewimo
pi_16418458
Angel, hoe is het nu? Wat zei je huisarts?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')