quote:idd. Waarvoor?
Op vrijdag 16 januari 2004 10:57 schreef Stranger het volgende:
Waarvoor eigenlijk?
quote:Voor de gene die nooit een krant lezen.
Op vrijdag 16 januari 2004 10:58 schreef ZX9R het volgende:[..]
idd. Waarvoor?
DE MINUUT STILTE WAS VOOR EEN LERAAR VAN HET TERRA COLLEGE DIE WAS NEERGESCHOTEN!
Anywayz wat was het stil zeg!
quote:Oh, lekker fucking boeiend, krijgt iedere dooie gast nu al een minuut stilte?
Op vrijdag 16 januari 2004 11:00 schreef suzukisaltotim het volgende:[..]
Voor de gene die nooit een krant lezen.
DE MINUUT STILTE WAS VOOR EEN LERAAR VAN HET TERRA COLLEGE DIE WAS NEERGESCHOTEN!
Anywayz wat was het stil zeg!
quote:Hou je mond, hufter.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:00 schreef Jarno het volgende:
Huh?
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:00 schreef ZX9R het volgende:
SCHREEUW
quote:Ja, heb net het signaal gehoord
Op vrijdag 16 januari 2004 11:00 schreef jpfeikens het volgende:
Is de minuut al voorbij?
maar nu staat ie weer aan
quote:MOET JE KLAPPEN?!
Op vrijdag 16 januari 2004 11:02 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hou je mond, hufter.
quote:Als mijn vader uit de gevangenis is dan zal je eens wat beleven.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:03 schreef Jarno het volgende:[..]
MOET JE KLAPPEN?!
quote:Onze school begon om vijf voor zeiden ze!
Op vrijdag 16 januari 2004 10:58 schreef _The_General_ het volgende:
het is 4 voor lievert!
quote:een minute is eigenlijk nog te weinig!
Op vrijdag 16 januari 2004 11:02 schreef Stranger het volgende:[..]
Oh, lekker fucking boeiend, krijgt iedere dooie gast nu al een minuut stilte?
Werd hier net omgeroepen dat we minuut stilte moesten houden... aangezien het pww is, zullen veel mensen er niets van gemerkt hebben maar goed
Ik vind het eigenlijk overdreven... maar goed het gaat om het id
quote:*applaus geeft*
MOET JE KLAPPEN?!
quote:Thnx dat wou ik ook ff zeggen.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:04 schreef _The_General_ het volgende:[..]
een minute is eigenlijk nog te weinig!
het is zo'n kleine moeite, oke het zal de wereld zeker niet beter of leefbaarder maken, maar het laat wel aan alle betrokken mensen zien dat er meer mensen verdriet door hebben, of in iedergeval over nadenken!
het gaat om het id erachter... dat je stilstaat bij de doode(n) die gevallen is/zijn... En ik vind het onzin dat voor sommige mensen wel te doen (wtc, deze leeraar) en voor anderen niet
in het geval van het wtc waren het natuurlijke 1000en mensen in 1 keer, een klap voor de hele samenleving, dit was 1 man... het blijft natuurlijk erg, maar we kunnen niet bij iedere dooie stil gaan staan, als we deze helemaal niet kennen en het dus niks voor ons betekent
[Dit bericht is gewijzigd door LoggedIn op 16-01-2004 11:11]
Ik doe niet mee aan dat hypocriete gedoe ( en dan bedoel ik die 1 minuut RADIOstilte).
Toen er een arme zwerfster door winkelpersoneel werd doodgeslagen werd er toch ook niet een minuut (radio)stilte in acht genomen?
edit: even (radio) toegevoegd.
[Dit bericht is gewijzigd door Eye_of_god op 16-01-2004 11:15]
quote:Ik denk dat het meer een stukje achteruitgang van de Nederlandse samenleving betekent. Een soort "mijlpaal" in de geschiedenis, maar dan in negatieve zin.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:10 schreef LoggedIn het volgende:
het gaat niet om de moeite... natuurlijk kost het geen tot weinig inspanning ff een minuut je bek te houdenhet gaat om het id erachter... dat je stilstaat bij de doode(n) die gevallen is/zijn... En ik vind het onzin dat voor sommige mensen wel te doen (wtc, deze leeraar) en voor anderen niet
in het geval van het wtc waren het natuurlijke 1000en mensen in 1 keer, een klap voor de hele samenleving, dit was 1 man... het blijft natuurlijk erg, maar we kunnen niet bij iedere dooie stil gaan staan, als we deze helemaal niet kennen en het dus niks voor ons betekent
quote:Lomperd
Op vrijdag 16 januari 2004 11:00 schreef Muizig het volgende:
Ik heb de eerste 4 uur vrij. Dus ik en mijn klasgenoten missen het gehele feest vandaag
quote:En zoiets verdiend GEEN ban? Hééél vreemd.................
Ik heb de eerste 4 uur vrij. Dus ik en mijn klasgenoten missen het gehele feest vandaag
Maar al die minuten stilte,
misschien zijn we met zijn allen wel veel te vaak en veel te lang stil geweest
en is de tijd om onze stem te laten horen al geweest
en wordt die nu door niemand meer gehoord?
quote:Maar gelukkig heb je wel lang weekend deze week?
quote:Mee eens.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:27 schreef JaapB het volgende:
Stilstaan bij de zoveelste zinloze dood.Maar al die minuten stilte,
misschien zijn we met zijn allen wel veel te vaak en veel te lang stil geweest
en is de tijd om onze stem te laten horen al geweest
en wordt die nu door niemand meer gehoord?
Wij zijn een minuut stil geweest.
En nu is de wereld een stuk beter!
quote:Het gaat niet om trots. Het gaat erom dat kinderen stilstaan bij het feit wat er is gebeurd. Het gaat erom dat er eer wordt betoond aan de vermoorde. Het gaat erom dat we met velen erbij stilstaan dat we dit niet willen. Het gaat erom dat dit niet zomaar voorbij gaat.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
Nou wat kan iedereen weer trots op zich zijn (nouja vooral de organiserende schooldirecteurtjes)Wij zijn een minuut stil geweest.
En nu is de wereld een stuk beter!
Djeez.
Mijn kindertjes uit groep 3 begrepen het heel, heel erg goed.
En jóu moet ik het uitleggen?
Maar ik vind het wel vaag hoor er gaan wel vaker mensen dood waarom nu opeens 1 minuut stil? Niemand was 1 minuut stil voor die 40.000 doden in Iran.
nou... stoer.... hehe...
Daarna wat het weer 'beeldend vormgeven' geslagen.
quote:niemand opent een geldinzameling actie voor de nabestaanden van die conrector.................... gek he? waarom eigenlijk niet?
Op zaterdag 17 januari 2004 21:02 schreef Notorious het volgende:
Ik was vrij dus deed er niet aan.Maar ik vind het wel vaag hoor er gaan wel vaker mensen dood waarom nu opeens 1 minuut stil? Niemand was 1 minuut stil voor die 40.000 doden in Iran.
Omdat het twee totaal verschillende dingen zijn!
Maar ik denk dat we in Nederland iets te vaak stil zijn geweest, en we wat meer onze stem moeten laten horen. Stille tochten helpen ook niet meer, misschien moeten we maar luidruchtige tochten gaan houden....
Want zoiets als dit moet toch niet vaker gebeuren???
ik vinnet gezeik, de ene dag gaan er 30.000 mensen dood door een aardbeving in Iran en daar blijven we niet bij stilstaan en voor een enkele man hier in nederland wel? Zijn wij dan ineens wel veel beter? ik snap het echt niet..
quote:Omdat die vent vast wel een levensverzekering had ofzo!
niemand opent een geldinzameling actie voor de nabestaanden van die conrector.................... gek he? waarom eigenlijk niet?
quote:
MOET JE KLAPPEN?!
quote:Wat een onzin.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:26 schreef Divel het volgende:[..]
En zoiets verdiend GEEN ban? Hééél vreemd.................
Huilie
Alsof het ook maar iets helpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |