Wat een mooie torenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:03 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://img252.echo.cx/img252/1701/0255jv.th.jpg]afbeelding][/URL]
X:\Program Files\Maxis\Simcity 4 Deluxe\Radio\Stations\Mayor\ *hier plaatsen*
Dan in het spel eigen muziek accepteren oid aanzetten, dan zou het moeten werken.
Ik kwam er net achter dat ik 10 van die torens in m'n stad had staanToch maar een paar omgegooid, ze zijn nogal.. opvallend
Tot nu toe heb ik m'n steden altijd met een rooster gebouwd, maar als ik het stuk in de regio waar ik nu mee bezig ben klaar heb, ga ik eens wat anders proberen, die steden in dit topic zien er allemaal erg mooi uit
Holy Shotquote:Op zondag 15 mei 2005 22:12 schreef Cerbie het volgende:
http://www.simtropolis.com/stex/details.cfm?id=12474
[afbeelding]
Ik zie de toren niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb hem gebouwd, het is niet aan te radenDat ding is f*cking huge, je kan de top niet eens zien
Het ziet er wel grappig uit op de regio, ik maak wel ff een screenshot
[[url=http://img82.echo.cx/img82/784/0287nu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zoek de toren
Zoek op de STEX van Simtropolis naar de Marrast Embankment Setquote:Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef Cerbie het volgende:
@Dezz. Op je laatste foto (vorige pagina) heb je een soort zeewering aan de rechterkant van dat eiland, waar heb je die vandaan, ziet er leuk uit
Ik neem aan dat je deze update bedoeld?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:44 schreef Cerbie het volgende:
Ja zo heette dat gebouw geloof ikOp mijn screenshots dat puntige ding, valt nogal op
Er was ook een update om een aantal bats/lots beter te laten werken, die je alleen kon downloaden als je je registreerde. Heeft iemand een linkje daarna, weet niet waar die staat op de duidelijke EA simcity site
Dus ik moet SC4 even opstarten en de regio laden die ik heb gedownload?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef Cerbie het volgende:
Dat je groen ziet klopt, maar je moest ze laten renderen, ik weet alleen niet meer precies hoe, even kijken.. Als ie daaraan begint, dat duurt even. Afhankelijk van je pc 10-15 minuten, m'n 2400+ doet het in 10 minuten.
Dan moet je NIET alt+tab oid, maar SC4 op het scherm laten staan, anders heb je maar een half kloppend regiobeeld (de steden kloppen wel, de regio niet totdat je de stad een keer laad)
CTRL+SHIFT+ALT+R
Dan het plaatje van de regio selecteren
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:03 schreef Cerbie het volgende:
Ik zal hem bij mij ook aanzetten, meteen een excuus om even m'n wiskunde te maken
MIsschien omdat je het ziekenhuis nog niet zo lang is geplaatst, of dat de artsen niet goed opgeleid zijn?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb Sim City 4 ook maar weer eens opgestart.
Leuke stad begonnen, gaat allemaal heel goed enzo alleen zit ik toch met iets wat ik niet snap.
[[url=http://img63.echo.cx/img63/5013/geiletimus2gw.th.jpg]afbeelding][/URL]
In dit gebied staat al sinds het begin een ziekenhuis die beschikt over voldoende financiering.
Maar waarom blijft de health in mijn Residential areas rood
Dan staat je ziekenhuis er nog niet zo heel lang. Het duurt een tijd eer dat het effect heeft.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb Sim City 4 ook maar weer eens opgestart.
Leuke stad begonnen, gaat allemaal heel goed enzo alleen zit ik toch met iets wat ik niet snap.
[[url=http://img63.echo.cx/img63/5013/geiletimus2gw.th.jpg]afbeelding][/URL]
In dit gebied staat al sinds het begin een ziekenhuis die beschikt over voldoende financiering.
Maar waarom blijft de health in mijn Residential areas rood
Kan jij hem doorsturen (mail in profiel)quote:Op maandag 16 mei 2005 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan staat je ziekenhuis er nog niet zo heel lang. Het duurt een tijd eer dat het effect heeft.
@Cerbie
Nog bedankt voor het gebouw![]()
Het ziekenhuis staat er al sinds ik begonnen met met de bouw van dat deel van de stad, residential areas zijn wel later ontwikkeld, dus misschien komt het nog.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan staat je ziekenhuis er nog niet zo heel lang. Het duurt een tijd eer dat het effect heeft.
@Cerbie
Nog bedankt voor het gebouw![]()
Maak jij dan niet zo'n verschikkelijke verlies?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ziekenhuis staat er al sinds ik begonnen met met de bouw van dat deel van de stad, residential areas zijn wel later ontwikkeld, dus misschien komt het nog.
Meer parken bouwen, of misschien connecties maken met je buursteden?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:45 schreef Drakul het volgende:
Nou zit ik met een probleem in me regio. Nu is er totaal geen vraag meer naar kantoren, zowel $$ en $$$. De stroken in de WHI tabel zijn helemaal omlaag. Hoe kan ik deze omhoog krijgen? Belastingen verlagen heb ik al geprobeerd.
Die heb ik volgens mij wel eens in mijn stad gehad. Ik heb dat ene grijze gebouw op de voorgrond met het zwembad nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:36 schreef Drakul het volgende:
Dit huis had ik nog nooit gezien! (Die 2 rechts en links van dat witte huis)
[afbeelding]
Die ziet er inderdaad fraai uit!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:36 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Om het mooiste uit de grond te krijgen moet je Europa en volgens mij New York samen mengen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:46 schreef Drakul het volgende:
Nope, ik gebruik totaal geen plugins
Ik heb wel "alle bouwstijlen tegelijk bouwen" aanstaan.
Ik heb steeds een overvloed van die krengen, allen ik heb juist dat grijze flatje met dat zwembad nog nooit gezien...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:36 schreef Drakul het volgende:
Het is inderdaad een add-on. Dus je hebt Simcity 4 ook nodig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Metro2005 het volgende:
heb je simcity4 nodig voor dit spel (is het een addon?) of is het een volledig nieuw spel?
lijkt me wel enorm gaaf namelijk dit spel maar ik ga niet 2 spellen kopen ervoor.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is inderdaad een add-on. Dus je hebt Simcity 4 ook nodig.
Je moet het originele ook beschikkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:07 schreef Metro2005 het volgende:
heb je simcity4 nodig voor dit spel (is het een addon?) of is het een volledig nieuw spel?
lijkt me wel enorm gaaf namelijk dit spel maar ik ga niet 2 spellen kopen ervoor.
Ik heb een tijdje terug de Deluxe (= origineel + Rush Hour) origineel gekocht voor ¤20, valt wel mee voor zo'n leuk spelquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Dat is nou weer jammer, ik heb namelijk alleen een kopie van SC4, daar zal de expansion het wel niet op doen![]()
als ik ze alle 2 moet kopen kost het weer zoveel geld, zo vaak speel ik dat spel namelijk niet. Misschien een paar keer per jaar.
Is dat echt vlak als je erin gaat ook, of alleen op de regio? Anders is het gewoon een foutje geweest met opslaan, dan kun je hem laden en weer opslaan voor een goed plaatje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef ElmarO het volgende:
Ziet er mooi uit Cerbie. In mijn San Franciso heb ik tussen mijn bergen last van een stuk compleet vlak land. Is een beetje jammer, maar ligt toch in een gedeelte waar ik niet snel een stad zal bouwen.
En aangezien deze bijna vol is kunnen we volgens mij beter in onderstaand topic verder gaan. Die is toch nog open.
Het Grote [SimCity IV] topic, deeltje 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |