Daarom ook een legale schop!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:03 schreef Frollo het volgende:
Heeft dit topic echt een half jaar stilgelegen? Hoe is het mogelijk!
Dat is SC. Dit is RHquote:Op donderdag 9 december 2004 12:10 schreef Cerbie het volgende:
Het Grote [SimCity IV] topic, deeltje 10
Hier dus, die zit alleen bijna vol
heb de rotterdam map ondertussen al gevonden... alleen een probleem. het is een jpg bestandje. hoe zorg ik ervoor dat ik die map in SC4+RH krijg?quote:Op woensdag 2 maart 2005 10:22 schreef BlueCurl het volgende:
Als iemand de map van rotterdam nog eens online kan zetten zodat ik hem kan downloaden dan vind ik dat heel tof!
- Eerst een nieuwe regio aanmaken in Simcity.quote:Op woensdag 2 maart 2005 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
heb de rotterdam map ondertussen al gevonden... alleen een probleem. het is een jpg bestandje. hoe zorg ik ervoor dat ik die map in SC4+RH krijg?
map staat gedownload op andere pc dan dat ik simcity speel dus doe ik wel f via netwerkquote:Op donderdag 3 maart 2005 16:23 schreef Cerbie het volgende:
Niet alt+tabben naar een ander venster trouwens, behalve dat het langer duurt heb je ook grote kans dat het niet helemaal goed gaat. Dan moet je elk gebied apart openen en opslaan voordat het op de regio te zien is (net als alt+tab tijdens het opslaan van een map)
Klopt. Staan tegenwoordig best veel mods op. Als je naar de 5e screen kijkt zie je ook dat de rotsen anders zijn dan normaal. En je hebt een aantal watertypen waaruit je kan kiezen. Ik gebruik zelf Hawaiian Holiday.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef AMD64 het volgende:
Schitterend. Je moet toch een nick hebben om die dingen te downloaden van Simtropolis?
1 woord. Schitterend!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Staan tegenwoordig best veel mods op. Als je naar de 5e screen kijkt zie je ook dat de rotsen anders zijn dan normaal. En je hebt een aantal watertypen waaruit je kan kiezen. Ik gebruik zelf Hawaiian Holiday.
Je kan daar ook een hele mooie microwave powerplant vinden. Voor de nachteffecten heb je ook deze update nodig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kreeg ze pas toen ik ook een aantal buursteden had. Dan krijg je toch wat sneller gebouwen die richting formaat wolkenkrabber gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef Drakul het volgende:
Ben zelf ook maar weer eens begonnen. Heb na 100 jaar eindelijk een grote (luxe) woonwolkenkrabber in me stad. Hoe lang duurt het voordat je commercie ook de wolken bereikt? Mijn grootste stad heeft zo'n 140.000 inwoners en zit in jaar 119. Ik zie wel hoge kantoren maar echte wolkenkrabbers zijn het nog lang niet.
En daar weten wij alles vanquote:Op zaterdag 30 april 2005 11:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kreeg ze pas toen ik ook een aantal buursteden had. Dan krijg je toch wat sneller gebouwen die richting formaat wolkenkrabber gaan.
Ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Wie speelt nog dit spel?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik moet hem ook weer eens gaan installeren en verder gaan met m'n stad, maar heb dat nog steeds niet gedaan
Ik weet wel dat de laatste keer dat ik speelde de Geforce4MX480 die m'n oude Geforce2MX verving, niet helemaal meewerkte en voor wat rare effecten zorgde
Dank jequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:17 schreef AMD64 het volgende:
Zohee. Wat een prachtige steden heb jij zeg
Dat is een soort plugin. Andere soort waterquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:43 schreef Xenwolfie het volgende:
Waarom is dat water zo donker?
Maar wel een mooie stad zo te zien. En volgens mij ook een mooie infrastructuur. Ik kan mijn stad beter kronkeldorp noemen...
Dat is een watermod. Die kan je vinden op Simtropolis. Dit watertype heet Hawaiian Holiday.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:43 schreef Xenwolfie het volgende:
Waarom is dat water zo donker?
Maar wel een mooie stad zo te zien. En volgens mij ook een mooie infrastructuur. Ik kan mijn stad beter kronkeldorp noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |