quote:top!
Op zaterdag 17 januari 2004 11:20 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik ben weer heel even in het land!
Ik heb weer teveel gemist om op te noemen!! Gaat er gemeet worden!? Ik doe mee!
nu moet een regelnichtje alleen nog het Wie-Wat-Waar-Wanneer bekend maken.
quote:Als ik zin zou hebben ga ik wel even naar de kroeg hier. Dit is gewoon een goeie manier om te zorgen dat ik minder geld uitgeef.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]whow! twee banen!
heb jij nog wel tijd en fut om uit te gaan dan??
quote:én ook nog eens extra geld verdienen!
Op zaterdag 17 januari 2004 11:24 schreef Vlarp het volgende:Als ik zin zou hebben ga ik wel even naar de kroeg hier. Dit is gewoon een goeie manier om te zorgen dat ik minder geld uitgeef.
wat dan weer gebruikt kan worden voor een vakantie, zo eind april bijvoorbeeld...
quote:Ik heb m'n creditcard binnen.. ik zit te twijfelen of ik meteen zal boeken
Op zaterdag 17 januari 2004 11:27 schreef XMN8R het volgende:[..]
én ook nog eens extra geld verdienen!
wat dan weer gebruikt kan worden voor een vakantie, zo eind april bijvoorbeeld...
quote:Dat is alleen afhankelijk van hoe zeker het is dat je gaat.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:28 schreef Vlarp het volgende:Ik heb m'n creditcard binnen.. ik zit te twijfelen of ik meteen zal boeken
quote:Mja, ik kan rechtstreeks met Martinair voor 299 eur (ex.) of via Londen met BA voor 358 (ex.). Maar ik ben bang dat die vlucht van Martinair een charter is, en dat wil ik dus niet, want voor 8 uur vliegen is een charter heel erg kut. En Martinair vliegt niet op de data van mijn voorkeur.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:32 schreef XMN8R het volgende:[..]
Dat is alleen afhankelijk van hoe zeker het is dat je gaat.
Als dat zeker is, dan zou ik gelijk zoeken naar een goedkope vlucht en direct boeken als ik jou was!
quote:Martinair zal wel meevallen toch? En anders wordt het iets duurder met een overstap op Londen. Ik heb vaak met BA naar Amerika gevlogen; het is een goede maatschappij hoor, en Heathrow is saai maar makkelijk overstappen.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:39 schreef Vlarp het volgende:Mja, ik kan rechtstreeks met Martinair voor 299 eur (ex.) of via Londen met BA voor 358 (ex.). Maar ik ben bang dat die vlucht van Martinair een charter is, en dat wil ik dus niet, want voor 8 uur vliegen is een charter heel erg kut. En Martinair vliegt niet op de data van mijn voorkeur.
quote:Stomme vraag he? Als je via Heathrow reist, moet je dan ook luchthavenbelasting betalen voor dat vliegveld? Want dan wordt het misschien nog veel duurder
Op zaterdag 17 januari 2004 11:47 schreef XMN8R het volgende:[..]
Martinair zal wel meevallen toch? En anders wordt het iets duurder met een overstap op Londen. Ik heb vaak met BA naar Amerika gevlogen; het is een goede maatschappij hoor, en Heathrow is saai maar makkelijk overstappen.
quote:Leuk! Met de boot en zo
Op zaterdag 17 januari 2004 11:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je de trein van 14:09 uit Eindhoven neemt, dan ben je vanavond om half acht in London..
quote:Euhmm ja, tis maar wat je
Op zaterdag 17 januari 2004 11:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
quote:Geen stomme vraag hoor: ja, je moet dan ook voor Londen luchthavenbelasting betalen. Dit maakt een reis inderdaad wat duurder.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:55 schreef Andyvie het volgende:Stomme vraag he? Als je via Heathrow reist, moet je dan ook luchthavenbelasting betalen voor dat vliegveld? Want dan wordt het misschien nog veel duurder
quote:Ja, maar lijnvluchten mét overstap zijn vaak door afspraken tussen luchthavens weer goedkoper dan rechtstreekse lijnvluchten. KLM bijv. kost 530 eur (ex.), maar dat is dan rechtstreeks.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:55 schreef Andyvie het volgende:[..]
Stomme vraag he? Als je via Heathrow reist, moet je dan ook luchthavenbelasting betalen voor dat vliegveld? Want dan wordt het misschien nog veel duurder
quote:KLM is vanuit Nederland meestal duurder dan andere maatschappijen.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:59 schreef Vlarp het volgende:Ja, maar lijnvluchten mét overstap zijn vaak door afspraken tussen luchthavens weer goedkoper dan rechtstreekse lijnvluchten. KLM bijv. kost 530 eur (ex.), maar dat is dan rechtstreeks.
quote:Een creditcard in Vlarp z'n handen
Op zaterdag 17 januari 2004 11:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb m'n creditcard binnen.. ik zit te twijfelen of ik meteen zal boeken
quote:STFU!
Op zaterdag 17 januari 2004 12:04 schreef Cazman het volgende:[..]
Een creditcard in Vlarp z'n handen
. Danger Danger!!!
quote:Dat uniform... en zo'n lekker prikkelende witte baard.
Op zaterdag 17 januari 2004 11:58 schreef Andyvie het volgende:[..]
Euhmm ja, tis maar wat je
vind
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 12:04 schreef Cazman het volgende:[..]
Een creditcard in Vlarp z'n handen
. Danger Danger!!!
quote:Mja, maar ik vertrouw het gewoon niet dat Martinair zo goedkoop is. Moet haast wel een charter zijn, en da's niet goed
Op zaterdag 17 januari 2004 12:03 schreef XMN8R het volgende:[..]
KLM is vanuit Nederland meestal duurder dan andere maatschappijen.
quote:Bel eens met Martinair. Volgens mij is het een lijndienst hoor, geen charter.
Op zaterdag 17 januari 2004 12:07 schreef Vlarp het volgende:Mja, maar ik vertrouw het gewoon niet dat Martinair zo goedkoop is. Moet haast wel een charter zijn, en da's niet goed
Wat is er trouwens niet goed aan een charter?
quote:charters zijn meestal krapper volgens mij en minder service aanboord. Komt bij dat Martinair alleen op maandag en disdag vliegt.
Op zaterdag 17 januari 2004 12:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
Bel eens met Martinair. Volgens mij is het een lijndienst hoor, geen charter.
Wat is er trouwens niet goed aan een charter?
quote:Maar dat maakt voor jouw lengte toch niet uit Vlarpske
Op zaterdag 17 januari 2004 12:10 schreef Vlarp het volgende:[..]
charters zijn meestal krapper volgens mij en minder service aanboord. Komt bij dat Martinair alleen op maandag en disdag vliegt.
quote:stap eens een reisbureau binnen voor info, misschien valt het wel mee?!
Op zaterdag 17 januari 2004 12:10 schreef Vlarp het volgende:charters zijn meestal krapper volgens mij en minder service aanboord. Komt bij dat Martinair alleen op maandag en disdag vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |