abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16321403
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

ik denk het... het is een idee van G_E

Ik voel me niet de eigenaar van het miet-idee. .

Maar het lijkt me dat bij een openbaar aangekondige topic-meet in principe iedereen welkom is, mits van te voren aangekondigd ofzo, maar dat heb je dan toch niet in de hand. Als het een soort sneaky privé meet is, achter de schermen georganiseerd, dan is dat wat anders, dan moet je maar net zijn uitgenodigd, of zoiets. .

Ik zou zelf nooit naar een grote publieke meet toe durven, omdat ik dan helemaal geen grip meer heb op wie er komt, wat er gaan gebeuren, enz.

pi_16321898

Hallow!

Huh!?
pi_16322097
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:

Ik zou zelf nooit naar een grote publieke meet toe durven, omdat ik dan helemaal geen grip meer heb op wie er komt, wat er gaan gebeuren, enz.[/sub]

Ook niet als je van te voren weet wie er allemaal komen?
pi_16322235
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:30 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Ook niet als je van te voren weet wie er allemaal komen?

Euh... Nee. Ik denk dat je dat juist bij zo'n grote meet nooit weet, van te voren. Bovendien is de eng-heid van een meeting evenredig met de grootte.
pi_16322424
ohhhhh wow ik ben er wel op vooruit gegaan hoor met dat dolby digital enzo *dvd U2 kijk/luister*
pi_16322529
Een film-kijken-bij-waxxer-thuis-meet kan natuurlijk ook. .
pi_16322726
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Euh... Nee. Ik denk dat je dat juist bij zo'n grote meet nooit weet, van te voren. Bovendien is de eng-heid van een meeting evenredig met de grootte.

maar je durft wel naar de Bijenkorf enzo?
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_16322767
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:52 schreef Xiance het volgende:

[..]

maar je durft wel naar de Bijenkorf enzo?

Dat is iets totaal anders.
pi_16322783
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Een film-kijken-bij-waxxer-thuis-meet kan natuurlijk ook. .
jamaar.... dat past allemaal niet Heb een drie- en een tweezitsbank en een gewone stoel en een bureaustoel
pi_16322789
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Dat is iets totaal anders.

daar zijn toch ook veel mensen
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_16324655
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

jamaar.... dat past allemaal niet Heb een drie- en een tweezitsbank en een gewone stoel en een bureaustoel

OOO, dat past makkelijk! 7 man! en een paar op de grond, geen enkel probleem. Ik ben voor!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:06:37 #112
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16324842
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:59 schreef Andyvie het volgende:

[..]

OOO, dat past makkelijk! 7 man! en een paar op de grond, geen enkel probleem. Ik ben voor!

Ik ook. Het is maar een uurtje met de trein.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:37:09 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16325547
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Omgekeerd evenredig vind ik. Vind een 1 on 1 meeting enger dan een hele groep lekker onpersoonlijk met z'n 28-en Ik zweette peentjes toen ik Marc_Mga gign ontmoeten (en er bleef slapen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_16325588
*schrik*

Nou jullie zijn best welkom hoor, maar inspirerend is het hier niet

Trouwens even een -minimomentje, heb ik doodgewoon muziek aan, is mijn huisgenote aan het leren... of het zachter kan.... vrijdagavond half tien....

Anyway ik moet naar een verjaardag nu leuk he????

Nou, evt tot straks en anders morgen denk ik

ciao ciao!

[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 16-01-2004 21:39]

vrijdag 16 januari 2004 @ 21:39:00 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16325591
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik heb 3 zitbanken, een luie stoel, 4 rieten kuipstoelen met tafeltje, 4 eetkamerstoelen met tafel, 4 chinese stoelen met eettafel en nog 4 oude gammele stoelen met eettafel. Bovendien 2 tweepersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed en 1 opklapbed (ik ben altijd voorbereid op enorme aantallen vrienden )
L'Amour menaçant:
pi_16325640
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb 3 zitbanken, een luie stoel, 4 rieten kuipstoelen met tafeltje, 4 eetkamerstoelen met tafel, 4 chinese stoelen met eettafel en nog 4 oude gammele stoelen met eettafel. Bovendien 2 tweepersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed en 1 opklapbed (ik ben altijd voorbereid op enorme aantallen vrienden )

nou, dan doen we een megameeting in een schilderachtige, bourgondische winteromgeving met een workshop salsa erbij!!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:41:56 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16325650
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:41 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou, dan doen we een megameeting in een schilderachtige, bourgondische winteromgeving met een workshop salsa erbij!!

Ik kangeen salsa Helaas! (wel de samba overigens )
L'Amour menaçant:
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:46:06 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16325754
Nah, ik ben dus niet meer zenuwachtig voor de audities de 25ste want het is best wel redelijk door aan het schemeren dat ik ze toch wel ga halen

Tranox (mijn team) staat op het punt uit elkaar te vallen omdat de oude garde ouder wordt en hun levens veranderen (drukke banen en kinderen en zo). Uiteindelijk zijn we nog met 4 over waarvan 1 de helft van de tijd in New York woont en danst.

Dus:
A. Als bij de komende audities niet genoeg jongens erbij komen dat houdt tranox op te bestaan MAAR..... de jongens van Tranox die er nog zijn fuseren dan met Black Snow en BS is dus het op en top geweldige showteam (wat vaker optreed en ook nog 's betaald krijgt dan).
B. Als er genoeg nieuwe bijkomen dan mag ondergetekende deze nieuwelingen les gaan geven Tenminste, totdat ze de dans kennen die wij nu ook kennen voor optredens. Zodat ze dus z.s.m. klaargestoomd worden voor 't podium. Soedcursus Angel

Nou, omdat ie dat dus als tegen me ze, zo van: te weinig jongens dan ga je naar Black Snow, genoeg jongens dan ga je ze bijspijkeren... dan NEEM ik aan dat ik voor de audities niet hoef te vrezen

YAY! GO ME!

L'Amour menaçant:
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:46:13 #119
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16325758
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ok, jij wint. Heb je ook nog luchtbedden? Of moeten we die evt. zelf meenemen?
pi_16325773
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik kangeen salsa Helaas! (wel de samba overigens )

sambaaaaa!!! Los die heupen!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:51:59 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16325891
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:46 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ok, jij wint. Heb je ook nog luchtbedden? Of moeten we die evt. zelf meenemen?

tss, bloast 'm op! (nee nie da luchtbed!)
L'Amour menaçant:
pi_16325927
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ben dus niet meer zenuwachtig voor de audities de 25ste want het is best wel redelijk door aan het schemeren dat ik ze toch wel ga halen

Tranox (mijn team) staat op het punt uit elkaar te vallen omdat de oude garde ouder wordt en hun levens veranderen (drukke banen en kinderen en zo). Uiteindelijk zijn we nog met 4 over waarvan 1 de helft van de tijd in New York woont en danst.

Dus:
A. Als bij de komende audities niet genoeg jongens erbij komen dat houdt tranox op te bestaan MAAR..... de jongens van Tranox die er nog zijn fuseren dan met Black Snow en BS is dus het op en top geweldige showteam (wat vaker optreed en ook nog 's betaald krijgt dan).
B. Als er genoeg nieuwe bijkomen dan mag ondergetekende deze nieuwelingen les gaan geven Tenminste, totdat ze de dans kennen die wij nu ook kennen voor optredens. Zodat ze dus z.s.m. klaargestoomd worden voor 't podium. Soedcursus Angel

Nou, omdat ie dat dus als tegen me ze, zo van: te weinig jongens dan ga je naar Black Snow, genoeg jongens dan ga je ze bijspijkeren... dan NEEM ik aan dat ik voor de audities niet hoef te vrezen

YAY! GO ME!

Gefeliciteerd alvast dan
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:55:34 #123
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16325991
quote:

Dus:

YAY! GO ME!

hoorde ik daar iets over een cursus?
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:55:55 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_16325998
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

hoorde ik daar iets over een cursus?

Als ze nou leuk genoeg zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 16-01-2004 21:59]

L'Amour menaçant:
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:57:17 #125
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_16326026
quote:

Dus:

YAY! GO ME!

* beaverhausen heeft vroeger ook ooit nog eens gedanst
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')