quote:Ik voel me niet de eigenaar van het miet-idee.
Op vrijdag 16 januari 2004 15:51 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik denk het... het is een idee van G_E
Maar het lijkt me dat bij een openbaar aangekondige topic-meet in principe iedereen welkom is, mits van te voren aangekondigd ofzo, maar dat heb je dan toch niet in de hand. Als het een soort sneaky privé meet is, achter de schermen georganiseerd, dan is dat wat anders, dan moet je maar net zijn uitgenodigd, of zoiets. Ik zou zelf nooit naar een grote publieke meet toe durven, omdat ik dan helemaal geen grip meer heb op wie er komt, wat er gaan gebeuren, enz..
quote:Ook niet als je van te voren weet wie er allemaal komen?
Op vrijdag 16 januari 2004 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:Ik zou zelf nooit naar een grote publieke meet toe durven, omdat ik dan helemaal geen grip meer heb op wie er komt, wat er gaan gebeuren, enz.[/sub]
quote:Euh... Nee. Ik denk dat je dat juist bij zo'n grote meet nooit weet, van te voren. Bovendien is de eng-heid van een meeting evenredig met de grootte.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:30 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ook niet als je van te voren weet wie er allemaal komen?
quote:maar je durft wel naar de Bijenkorf enzo?
Op vrijdag 16 januari 2004 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Euh... Nee. Ik denk dat je dat juist bij zo'n grote meet nooit weet, van te voren. Bovendien is de eng-heid van een meeting evenredig met de grootte.
quote:Dat is iets totaal anders.
Op vrijdag 16 januari 2004 19:52 schreef Xiance het volgende:[..]
maar je durft wel naar de Bijenkorf enzo?
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Een film-kijken-bij-waxxer-thuis-meet kan natuurlijk ook..
quote:daar zijn toch ook veel mensen
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat is iets totaal anders.
quote:OOO, dat past makkelijk! 7 man! en een paar op de grond, geen enkel probleem. Ik ben voor!
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
jamaar.... dat past allemaal niet
Heb een drie- en een tweezitsbank en een gewone stoel en een bureaustoel
quote:Ik ook. Het is maar een uurtje met de trein.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:59 schreef Andyvie het volgende:[..]
OOO, dat past makkelijk! 7 man! en een paar op de grond, geen enkel probleem. Ik ben voor!
quote:Omgekeerd evenredig vind ik. Vind een 1 on 1 meeting enger dan een hele groep lekker onpersoonlijk met z'n 28-en
Op vrijdag 16 januari 2004 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Euh... Nee. Ik denk dat je dat juist bij zo'n grote meet nooit weet, van te voren. Bovendien is de eng-heid van een meeting evenredig met de grootte.
Nou jullie zijn best welkom hoor, maar inspirerend is het hier niet
Trouwens even een -minimomentje, heb ik doodgewoon muziek aan, is mijn huisgenote aan het leren... of het zachter kan.... vrijdagavond half tien....
Anyway ik moet naar een verjaardag nu
leuk he????
Nou, evt tot straks en anders morgen denk ik
ciao ciao!
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 16-01-2004 21:39]
quote:Ik heb 3 zitbanken, een luie stoel, 4 rieten kuipstoelen met tafeltje, 4 eetkamerstoelen met tafel, 4 chinese stoelen met eettafel en nog 4 oude gammele stoelen met eettafel. Bovendien 2 tweepersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed en 1 opklapbed
Op vrijdag 16 januari 2004 19:54 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
jamaar.... dat past allemaal niet
Heb een drie- en een tweezitsbank en een gewone stoel en een bureaustoel
quote:nou, dan doen we een megameeting in een schilderachtige, bourgondische winteromgeving met een workshop salsa erbij!!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:39 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik heb 3 zitbanken, een luie stoel, 4 rieten kuipstoelen met tafeltje, 4 eetkamerstoelen met tafel, 4 chinese stoelen met eettafel en nog 4 oude gammele stoelen met eettafel. Bovendien 2 tweepersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed en 1 opklapbed
(ik ben altijd voorbereid op enorme aantallen vrienden
)
quote:Ik kangeen salsa
Op vrijdag 16 januari 2004 21:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou, dan doen we een megameeting in een schilderachtige, bourgondische winteromgeving met een workshop salsa erbij!!
![]()
Tranox (mijn team) staat op het punt uit elkaar te vallen omdat de oude garde ouder wordt en hun levens veranderen (drukke banen en kinderen en zo). Uiteindelijk zijn we nog met 4 over waarvan 1 de helft van de tijd in New York woont en danst.
Dus:
A. Als bij de komende audities niet genoeg jongens erbij komen dat houdt tranox op te bestaan MAAR..... de jongens van Tranox die er nog zijn fuseren dan met Black Snow en BS is dus het op en top geweldige showteam (wat vaker optreed en ook nog 's betaald krijgt dan).
B. Als er genoeg nieuwe bijkomen dan mag ondergetekende deze nieuwelingen les gaan geven Tenminste, totdat ze de dans kennen die wij nu ook kennen voor optredens. Zodat ze dus z.s.m. klaargestoomd worden voor 't podium. Soedcursus Angel
Nou, omdat ie dat dus als tegen me ze, zo van: te weinig jongens dan ga je naar Black Snow, genoeg jongens dan ga je ze bijspijkeren... dan NEEM ik aan dat ik voor de audities niet hoef te vrezen
YAY! GO ME!
quote:Ok, jij wint. Heb je ook nog luchtbedden? Of moeten we die evt. zelf meenemen?
Op vrijdag 16 januari 2004 21:39 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik heb 3 zitbanken, een luie stoel, 4 rieten kuipstoelen met tafeltje, 4 eetkamerstoelen met tafel, 4 chinese stoelen met eettafel en nog 4 oude gammele stoelen met eettafel. Bovendien 2 tweepersoonsbedden, 1 eenpersoonsbed en 1 opklapbed
(ik ben altijd voorbereid op enorme aantallen vrienden
)
quote:sambaaaaa!!! Los die heupen!
Op vrijdag 16 januari 2004 21:41 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik kangeen salsa
Helaas! (wel de samba overigens
)
quote:tss, bloast 'm op! (nee nie da luchtbed!)
Op vrijdag 16 januari 2004 21:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ok, jij wint. Heb je ook nog luchtbedden? Of moeten we die evt. zelf meenemen?
quote:Gefeliciteerd alvast dan
Op vrijdag 16 januari 2004 21:46 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ben dus niet meer zenuwachtig voor de audities de 25ste want het is best wel redelijk door aan het schemeren dat ik ze toch wel ga halenTranox (mijn team) staat op het punt uit elkaar te vallen omdat de oude garde ouder wordt en hun levens veranderen (drukke banen en kinderen en zo). Uiteindelijk zijn we nog met 4 over waarvan 1 de helft van de tijd in New York woont en danst.
Dus:
A. Als bij de komende audities niet genoeg jongens erbij komen dat houdt tranox op te bestaanMAAR..... de jongens van Tranox die er nog zijn fuseren dan met Black Snow en BS is dus het op en top geweldige showteam (wat vaker optreed en ook nog 's betaald krijgt dan).
B. Als er genoeg nieuwe bijkomen dan mag ondergetekende deze nieuwelingen les gaan gevenTenminste, totdat ze de dans kennen die wij nu ook kennen voor optredens. Zodat ze dus z.s.m. klaargestoomd worden voor 't podium. Soedcursus Angel
Nou, omdat ie dat dus als tegen me ze, zo van: te weinig jongens dan ga je naar Black Snow, genoeg jongens dan ga je ze bijspijkeren... dan NEEM ik aan dat ik voor de audities niet hoef te vrezen
YAY! GO ME!
quote:hoorde ik daar iets over een cursus?
Nah, ik ben dus niet meer zenuwachtig voor de audities de 25ste want het is best wel redelijk door aan het schemeren dat ik ze toch wel ga halenTranox (mijn team) staat op het punt uit elkaar te vallen omdat de oude garde ouder wordt en hun levens veranderen (drukke banen en kinderen en zo). Uiteindelijk zijn we nog met 4 over waarvan 1 de helft van de tijd in New York woont en danst.
Dus:
A. Als bij de komende audities niet genoeg jongens erbij komen dat houdt tranox op te bestaanMAAR..... de jongens van Tranox die er nog zijn fuseren dan met Black Snow en BS is dus het op en top geweldige showteam (wat vaker optreed en ook nog 's betaald krijgt dan).
B. Als er genoeg nieuwe bijkomen dan mag ondergetekende deze nieuwelingen les gaan gevenTenminste, totdat ze de dans kennen die wij nu ook kennen voor optredens. Zodat ze dus z.s.m. klaargestoomd worden voor 't podium. Soedcursus Angel
YAY! GO ME!
quote:Als ze nou leuk genoeg zijn
Op vrijdag 16 januari 2004 21:55 schreef beaverhausen het volgende:[..]
hoorde ik daar iets over een cursus?
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 16-01-2004 21:59]
quote:* beaverhausen heeft vroeger ook ooit nog eens gedanst
Dus:
YAY! GO ME!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |