Veel van mn vrienden zweren er juist bij, maar goed; da's hun keuze. Meer info hierover (en Amok-liefhebbers) vindt je op het forum van de site van Dennis Cohn (hardstyle & techno DJ), http://www.denniscohn.nl
voor de echte schranzers
Luister maar even...
En ik ben waarschijnlijk ook een van de weinigen hier die hem al eens live heeft mogen aanschouwen (technofusion 5, samen met Frank Kvitta en Mario Ranieri) en dat was gruwelijk
Hij is dus de 28e in A'dam en als het goed is binnenkort ook op Reactor in R'dam.. in dat geval laat ik die in A'dam schieten, scheelt me weer een tripje
Ik kende alleen zijn producties ('Weapons of mass destruction part 1' is mijn favoriet) maar zijn sets (heb er 2 gedownload) mogen er zeker wel wezen! Af en toe wel heel extreem, maar live is dat echt vet hoor, keiharde schranz
Ik durf het je nu al te voorspellen, het groepje Amok, Wittekind, Kvitta, Ranieri en nog een paar van die soort mannen, dat worden de grote namen in de Hard-Techno scene over een paar jaar
Lawaai owns
Amok
Grovskopa
Rumenige
en waarscijnlijk ook Taakaki Itoh
Vette shit
quote:Amok in Tivoli... No shit ?
Op dinsdag 20 januari 2004 00:39 schreef TomHoofd het volgende:
In maart staat hij waarschijnlijk ook in de helling in Utrecht, heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. Dan zal ik er weer bij zijn![]()
Lawaai owns
Het is alleen nog niet 100% bevestigd dus ik ga er verder niet over uitwijden
quote:We are blessed indeed
Op dinsdag 20 januari 2004 20:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
amok in tiv ?
quote:binkie
Op dinsdag 20 januari 2004 23:45 schreef shady1983 het volgende:
Ik heb hem niet live gezien ofzo... Maar met een dikke subwoofer + 5 boxen kun je ook wel zeggen dat hij "wel wat hardere" muziek draait dan ehm... Tiësto
quote:Dat zeker, maar als je hem live meemaakt en daarna een beetje met 'm praat kom je er achter dat het ook nog eens een hele relaxte gozer is
Op dinsdag 20 januari 2004 23:45 schreef shady1983 het volgende:
Ik heb hem niet live gezien ofzo... Maar met een dikke subwoofer + 5 boxen kun je ook wel zeggen dat hij "wel wat hardere" muziek draait dan ehm... Tiësto
En 2 dagen lang een piep in je oren ga je niet berijken met je 5 boxjes hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |