quote:En erg hard ..
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef PatrickM het volgende:[..]
Hier regent het wel
quote:En morgen dan? Is dan welliswaar bewolkt, maar als het goed is, met heel veel geluk dan... is het droog. Maar ja... Nederland he
Op zaterdag 17 januari 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En erg hard ..
Ik kan volgende week rijden en in februari alleen de weekenden 7,8,21 of 22 Februari.
quote:Nope ik heb dit weekend de kleine. (om de 2 weken n.l)
Op zaterdag 17 januari 2004 13:25 schreef PatrickM het volgende:[..]
En morgen dan? Is dan welliswaar bewolkt, maar als het goed is, met heel veel geluk dan... is het droog. Maar ja... Nederland he
quote:Is jij pappa?
Op zaterdag 17 januari 2004 13:37 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Nope ik heb dit weekend de kleine. (om de 2 weken n.l)
Hij is wel een beetje ziek, dus misschien geef ik hem vanavond terug.
Volgende week zou mijn ruitje voor de Bimota binnen komen.
Tevens is einde van de week mijn duoseatkapje gespoten.
Dan gaat het weer op een normale motor lijken.
quote:Schijn
Op zaterdag 17 januari 2004 14:28 schreef PatrickM het volgende:[..]
Is jij pappa?
quote:Owwww... jij bent oppas pappa
Op zaterdag 17 januari 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Schijn
het is mijn beste vriend.
quote:Ik ben 5 jaar getrouwd geweest.. dus het is mijn eigen bloed.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:42 schreef PatrickM het volgende:[..]
Owwww... jij bent oppas pappa
kan ook leuk zijn... oefenen voor later
(nou moet ik wel zeggen dat het oefenen om er een te maken leuker is volgens mij)
Tja oefenen blijft altijd leuk, kan alleen zo'n gezeur geven. ![]()
Heb je dat buurmeisje al uitgevraagd ? Vanavond naar de bios ofzo.
quote:Ohhhh, dus het is wel je eigen kind... wel gaaf
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ben 5 jaar getrouwd geweest.. dus het is mijn eigen bloed.
Hij is wel mijn grootste hobby, ik kan niet zonder hem. Leek even niet zo hier.Tja oefenen blijft altijd leuk, kan alleen zo'n gezeur geven.
Heb je dat buurmeisje al uitgevraagd ? Vanavond naar de bios ofzo.
Ennuh... buurmeisje... work in progress
quote:Vandaar ik dus echt alleen op deze data kan:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
quote:En zo elke 2 weken steeds door .. ik doel op de zomermeet.
Ik kan volgende week rijden en in februari alleen de weekenden 7,8,21 of 22 Februari.
quote:subtiele aanpassing
Op zaterdag 17 januari 2004 15:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Vandaar ik dus echt alleen op deze data kan:
[..]En zo elke 2 weken steeds door .. ik doel op de zomermeetingS.
quote:Aha ik zie een wil tot meetings gna gna
Op zaterdag 17 januari 2004 15:06 schreef PatrickM het volgende:[..]
subtiele aanpassing
quote:Zal wel iets met flitspalen te maken hebben
Op zaterdag 17 januari 2004 15:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Aha ik zie een wil tot meetings gna gna
Ik zet wel een route in Zeeland op.
Kan je heel mooi toeren, al heb ik ooit Rietvaerder iets tegen Zeeland horen brullen.
quote:Die zijn er inderdaad zat daar. Fok!Forum stickers voor over je nummerbord zijn in de maak.
Op zaterdag 17 januari 2004 15:38 schreef PatrickM het volgende:[..]
Zal wel iets met flitspalen te maken hebben
quote:Leuker om te verwijzen naar motor-forum. Kunnen ze lang zoeken om mij te vinden
Op zaterdag 17 januari 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Die zijn er inderdaad zat daar. Fok!Forum stickers voor over je nummerbord zijn in de maak.
quote:Ja, klopt. Sorry heren, ik was weer een middagje aan de Bandit aan het klussen
Op zaterdag 17 januari 2004 15:38 schreef PatrickM het volgende:[..]
Zal wel iets met flitspalen te maken hebben
Ketting opnieuw gespannen.. originele knippo's erop (
) en bobine's + bougiekabels ingespoten met waterafstotend spul.
En wel om deze reden: (ff gekopieerd van ander forum)
quote:En ja idd, Zeeland sucks vanwege de flitspalen...
Ik heb NGK CR8 bougies erin zitten, standaard zit er ''warmte'' 9 in.
Heel vaak als ik s morgens ga rijden, (met koud weer is het nog erger) gaat ie inhouden en haperen, en vooral haperen bij het wegrijden. Daarna gaat ie op 3 cilinders lopen, wanneer ik dan vol gas geef hapert heel erg, wanneer ik net een klein beetje gas geeft komt de 4e cilinder soms bij.Zet ik hem effe een half uur stil, soms zelfs maar een kwartier, dan is het weg. Meestal dan, want vandaag deed ie het voor de eerste keer na 2 uur stil te hebben gestaan nog steeds. De bougies liggen er nu uit en ik sta op het punt om 4 nieuwe bougies te gaan halen.... namelijk NGK 9.
Het is ook heel vaak nadat ik de motor heb gewassen, dus met water.
Volgens mij is het gewoon een vochtprobleem.Waar ligt dit aan????
Help, want ik word er gek van
quote:Ik heb gehoord dat er af en toe 's nachts tochten worden gehouden waar men zich zo strikt mogelijk aan de snelheid probeert te houden zonder nummerbord
Op zaterdag 17 januari 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:>knip<
En ja idd, Zeeland sucks vanwege de flitspalen...
quote:LOL
Op zaterdag 17 januari 2004 16:24 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat er af en toe 's nachts tochten worden gehouden waar men zich zo strikt mogelijk aan de snelheid probeert te houden zonder nummerbord
Heb ook al eens de bougiekabels op de verbindingsstukken dichtgekit met siliconen kit.. maar nee hoor.
Telkens als het koud is (<5gr) en als het hard regent (ook na het wassen idd) begint het gezeik..
En tja, ik heb persoonlijk niets met Zeeland....
24-07-2001: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=36
16-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=241
23-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=245
06-11-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=256
Je zal haast een hekel aan de overheid, of beter gezegd, Nederland krijgen!
quote:Je hebt het zelf al gezegt: Inspuiten met vochtwerend materiaal - siliconenspray.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie weten dus ook geen oplossing voor mijn vochtprobleemHeb ook al eens de bougiekabels op de verbindingsstukken dichtgekit met siliconen kit.. maar nee hoor.
Telkens als het koud is (<5gr) en als het hard regent (ook na het wassen idd) begint het gezeik..
En tja, ik heb persoonlijk niets met Zeeland....
quote:Je hebt trouwens ook bougiedoppen die licht geven ~ zijn transparant.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eerst kijken of die spray helpt..
Ook handig als je een storing zoekt.
Zou dit vermogen kosten?
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 17:10]
quote:Kostda?
Op zaterdag 17 januari 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je hebt trouwens ook bougiedoppen die licht geven ~ zijn transparant.
[afbeelding]
edit:plaatje
Dit gelezen trouwens?
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe off-topic: jullie moeten dit eens lezen:24-07-2001: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=36
16-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=241
23-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=245
06-11-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=256Je zal haast een hekel aan de overheid, of beter gezegd, Nederland krijgen!
quote:6,29 per stuk.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kostda?Dit gelezen trouwens?
[..]
Deze stekkers zijn voorzien van een doorzichtig rood venster en maken daardoor de ontsteking zichtbaar. Enerzijds 'n machtig mooi gezicht, maar anderzijds verschaft een dergelijk stekkertje direct duidelijkheid over een defecte spoel, bougiekabel of bougie. Leverbaar in 4 uitvoeringen, uitvoering 90 graden.
Deze is misschien beter, 13,95 per stuk:
NGK bougiekapje + kabel XY11 (met RACING-kabel XY11)
Moderne siliconen-bougiekabels bieden in tegenstelling tot gewone kunststofkabels optimale bescherming tegen vocht. Ze geleiden (ook op de lange termijn) veel beter. NGK bougiestekers en -kabels staan daarom op eenzame hoogte binnen het aanbod. De 'racing'-uitvoeringen beschikken over bijna onbreekbare en waterdichte siliconen-stekers. De 'gewone' uitvoeringen zijn uitgerust met een phenolhars-steker met siliconen-afdichting. Voor de montage van een met
gekenmerkte steker moeten de bougies met het bijgeleverde adapter-hoedje uitgerust worden. Wanneer je bougiekabels vervangt die vastgegoten zitten aan de spoel, dan kun je die met een beetje afstand van de spoel lossnijden en met het verbindingsstuk (afbeelding rechtsonder,zwart, bestelnr. 12035359) aansluiten.
Racing Yellow.. ![]()
Artikel's ga ik nu lezen ..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 17:17]
Net ff met een vriend van me zijn motor uit de stalling gehaald. (Hij zou hem bij mij in de box zetten)
Komen we bij zijn stalling, staat er een hele grote volvo in de weg, zodanig dat de motor er niet uit kon. Uiteindelijk de eigenaar opgespoord, is de accu van die auto leeg.
Auto aangeduwd en die deed het....
Motor uit de stalling en géén enkele reactie bij het omdraaien van de sleutel.
Dan maar aanduwen. Na zo'n 10 pogingen aanduwen waarbij onze tongen op de tegels hingen sloeg dat ding nog niet aan.
Accu eruit getoverd. He-le-maal leeg. Alle cellen geen druppel vloeistog meer.
Naar de motorzaak en een nieuwe gehaald. Meteen ook gevraagd waaraan het zou kunnen liggen dat die motor niet eens een klein prutteltje gaf.
Blijkt aan de milieuregels van nerderland te liggen. Ze stellen zoveel eisen aan brandstoffen dat het na een half jaar zowat onbrandbaar wordt. Moet je weer een een of ander brandbaar goedje in je tank donderen om de motor aan de praat te krijgen.
Morgen maar weer een poging.
Morgen maar kijken hoe het met mijn brommers is. Of ze nog willen.
En voor nu: BIER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |