Und weiter...
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 15-01-2004 21:41]
quote:Tja... euh... kost altijd ff tijd he
Op donderdag 15 januari 2004 21:39 schreef generalist het volgende:
en wéér de linkjes niet in orde hè ... tssss
En ik was lekker 1 minuut eerder
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 15-01-2004 21:42]
quote:Doe eens wat duidelijker zijn ... plaatje als voorbeeld oid
Op donderdag 15 januari 2004 21:45 schreef PatrickM het volgende:
Maareh... er is een knakker die met een R1 over heel de wereld rijdt (R1 Sjaak wordt ie geloof ik genoemd, te lezen in geloof Motor en dat blaadje van Motoport). Ziet er niet uit met die kisten maar ach... als ie het leuk vindt
quote:Site van hem bij motoport: http://www.motoport.nl/R1sjaak/1eReis.cfm
Op donderdag 15 januari 2004 21:47 schreef generalist het volgende:[..]
Doe eens wat duidelijker zijn ... plaatje als voorbeeld oid
pic:
Niet zo heel duidelijk maar toch...
quote:Sjaak RULES!!!!!
Op donderdag 15 januari 2004 21:45 schreef PatrickM het volgende:
Maareh... er is een knakker die met een R1 over heel de wereld rijdt (R1 Sjaak wordt ie geloof ik genoemd, te lezen in geloof Motor en dat blaadje van Motoport). Ziet er niet uit met die kisten maar ach... als ie het leuk vindt
Heb al zn reportages op papier.. als ik fan van iemand ben, is hij het wel
quote:Ach... hij bewijst wel dat je ook met een R1 offroad kan rijden
Op donderdag 15 januari 2004 22:14 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Sjaak RULES!!!!!
Heb al zn reportages op papier.. als ik fan van iemand ben, is hij het wel
Ik heb het echt ABNORMAAL druk!! Word er bijna para van volgens mij maar goed, we geven niet op
FF over R1 sjaak, goeie gozer, doet toffe dingen, hij heb alleen niet echt een "gouden pen" Vind zijn verhalen een beetje warrig geschreven. MAar goed doet niks af van het feit dat ik wel kick is.
Ik ga weer verder met aan kutten
ps. Rietvaerder, vandaag ga ik niet langs komen, te kut weer en te druk
Geen van de voorgestelde data voor de meet kan ik ... Ik moet drie weekenden in feb werken en de vierde wordt momenteel voor andere zaken vrijgehouden ...
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 22:26 schreef generalist het volgende:
Niet geheel de bedoeling, maar ik ga even on-topic.Geen van de voorgestelde data voor de meet kan ik ... Ik moet drie weekenden in feb werken en de vierde wordt momenteel voor andere zaken vrijgehouden ...
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Niet geheel de bedoeling ?
Wat gaan we nu doen mannen ?
Dat dus
quote:Dat is duidelijk, als we gaan dan ga je dus mee.
Op zaterdag 17 januari 2004 10:03 schreef Makster het volgende:
Ik heb geen mening
Vandaag wel ff naar de motor. Accu terugplaatsen en ff een klein stukje proberen.
quote:Hier regent het wel
Op zaterdag 17 januari 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier nog niet..
quote:En erg hard ..
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef PatrickM het volgende:[..]
Hier regent het wel
quote:En morgen dan? Is dan welliswaar bewolkt, maar als het goed is, met heel veel geluk dan... is het droog. Maar ja... Nederland he
Op zaterdag 17 januari 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:[..]
En erg hard ..
Ik kan volgende week rijden en in februari alleen de weekenden 7,8,21 of 22 Februari.
quote:Nope ik heb dit weekend de kleine. (om de 2 weken n.l)
Op zaterdag 17 januari 2004 13:25 schreef PatrickM het volgende:[..]
En morgen dan? Is dan welliswaar bewolkt, maar als het goed is, met heel veel geluk dan... is het droog. Maar ja... Nederland he
quote:Is jij pappa?
Op zaterdag 17 januari 2004 13:37 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Nope ik heb dit weekend de kleine. (om de 2 weken n.l)
Hij is wel een beetje ziek, dus misschien geef ik hem vanavond terug.
Volgende week zou mijn ruitje voor de Bimota binnen komen.
Tevens is einde van de week mijn duoseatkapje gespoten.
Dan gaat het weer op een normale motor lijken.
quote:Schijn
Op zaterdag 17 januari 2004 14:28 schreef PatrickM het volgende:[..]
Is jij pappa?
quote:Owwww... jij bent oppas pappa
Op zaterdag 17 januari 2004 14:34 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Schijn
het is mijn beste vriend.
quote:Ik ben 5 jaar getrouwd geweest.. dus het is mijn eigen bloed.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:42 schreef PatrickM het volgende:[..]
Owwww... jij bent oppas pappa
kan ook leuk zijn... oefenen voor later
(nou moet ik wel zeggen dat het oefenen om er een te maken leuker is volgens mij)
Tja oefenen blijft altijd leuk, kan alleen zo'n gezeur geven.
Heb je dat buurmeisje al uitgevraagd ? Vanavond naar de bios ofzo.
quote:Ohhhh, dus het is wel je eigen kind... wel gaaf
Op zaterdag 17 januari 2004 14:45 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik ben 5 jaar getrouwd geweest.. dus het is mijn eigen bloed.
Hij is wel mijn grootste hobby, ik kan niet zonder hem. Leek even niet zo hier.Tja oefenen blijft altijd leuk, kan alleen zo'n gezeur geven.
Heb je dat buurmeisje al uitgevraagd ? Vanavond naar de bios ofzo.
Ennuh... buurmeisje... work in progress
quote:Vandaar ik dus echt alleen op deze data kan:
Op zaterdag 17 januari 2004 14:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
quote:En zo elke 2 weken steeds door .. ik doel op de zomermeet.
Ik kan volgende week rijden en in februari alleen de weekenden 7,8,21 of 22 Februari.
quote:subtiele aanpassing
Op zaterdag 17 januari 2004 15:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Vandaar ik dus echt alleen op deze data kan:
[..]En zo elke 2 weken steeds door .. ik doel op de zomermeetingS.
quote:Aha ik zie een wil tot meetings gna gna
Op zaterdag 17 januari 2004 15:06 schreef PatrickM het volgende:[..]
subtiele aanpassing
quote:Zal wel iets met flitspalen te maken hebben
Op zaterdag 17 januari 2004 15:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Aha ik zie een wil tot meetings gna gna
Ik zet wel een route in Zeeland op.
Kan je heel mooi toeren, al heb ik ooit Rietvaerder iets tegen Zeeland horen brullen.
quote:Die zijn er inderdaad zat daar. Fok!Forum stickers voor over je nummerbord zijn in de maak.
Op zaterdag 17 januari 2004 15:38 schreef PatrickM het volgende:[..]
Zal wel iets met flitspalen te maken hebben
quote:Leuker om te verwijzen naar motor-forum. Kunnen ze lang zoeken om mij te vinden
Op zaterdag 17 januari 2004 15:58 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Die zijn er inderdaad zat daar. Fok!Forum stickers voor over je nummerbord zijn in de maak.
quote:Ja, klopt. Sorry heren, ik was weer een middagje aan de Bandit aan het klussen
Op zaterdag 17 januari 2004 15:38 schreef PatrickM het volgende:[..]
Zal wel iets met flitspalen te maken hebben
Ketting opnieuw gespannen.. originele knippo's erop () en bobine's + bougiekabels ingespoten met waterafstotend spul.
En wel om deze reden: (ff gekopieerd van ander forum)
quote:En ja idd, Zeeland sucks vanwege de flitspalen...
Ik heb NGK CR8 bougies erin zitten, standaard zit er ''warmte'' 9 in.
Heel vaak als ik s morgens ga rijden, (met koud weer is het nog erger) gaat ie inhouden en haperen, en vooral haperen bij het wegrijden. Daarna gaat ie op 3 cilinders lopen, wanneer ik dan vol gas geef hapert heel erg, wanneer ik net een klein beetje gas geeft komt de 4e cilinder soms bij.Zet ik hem effe een half uur stil, soms zelfs maar een kwartier, dan is het weg. Meestal dan, want vandaag deed ie het voor de eerste keer na 2 uur stil te hebben gestaan nog steeds. De bougies liggen er nu uit en ik sta op het punt om 4 nieuwe bougies te gaan halen.... namelijk NGK 9.
Het is ook heel vaak nadat ik de motor heb gewassen, dus met water.
Volgens mij is het gewoon een vochtprobleem.Waar ligt dit aan????
Help, want ik word er gek van
quote:Ik heb gehoord dat er af en toe 's nachts tochten worden gehouden waar men zich zo strikt mogelijk aan de snelheid probeert te houden zonder nummerbord
Op zaterdag 17 januari 2004 16:20 schreef Rietvaerder het volgende:>knip<
En ja idd, Zeeland sucks vanwege de flitspalen...
quote:LOL
Op zaterdag 17 januari 2004 16:24 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik heb gehoord dat er af en toe 's nachts tochten worden gehouden waar men zich zo strikt mogelijk aan de snelheid probeert te houden zonder nummerbord
Heb ook al eens de bougiekabels op de verbindingsstukken dichtgekit met siliconen kit.. maar nee hoor.
Telkens als het koud is (<5gr) en als het hard regent (ook na het wassen idd) begint het gezeik..
En tja, ik heb persoonlijk niets met Zeeland....
24-07-2001: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=36
16-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=241
23-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=245
06-11-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=256
Je zal haast een hekel aan de overheid, of beter gezegd, Nederland krijgen!
quote:Je hebt het zelf al gezegt: Inspuiten met vochtwerend materiaal - siliconenspray.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie weten dus ook geen oplossing voor mijn vochtprobleemHeb ook al eens de bougiekabels op de verbindingsstukken dichtgekit met siliconen kit.. maar nee hoor.
Telkens als het koud is (<5gr) en als het hard regent (ook na het wassen idd) begint het gezeik..
En tja, ik heb persoonlijk niets met Zeeland....
quote:Je hebt trouwens ook bougiedoppen die licht geven ~ zijn transparant.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga eerst kijken of die spray helpt..
Ook handig als je een storing zoekt. Zou dit vermogen kosten?
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 17:10]
quote:Kostda?
Op zaterdag 17 januari 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Je hebt trouwens ook bougiedoppen die licht geven ~ zijn transparant.
[afbeelding]
edit:plaatje
Dit gelezen trouwens?
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe off-topic: jullie moeten dit eens lezen:24-07-2001: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=36
16-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=241
23-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=245
06-11-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=256Je zal haast een hekel aan de overheid, of beter gezegd, Nederland krijgen!
quote:6,29 per stuk.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kostda?Dit gelezen trouwens?
[..]
Deze stekkers zijn voorzien van een doorzichtig rood venster en maken daardoor de ontsteking zichtbaar. Enerzijds 'n machtig mooi gezicht, maar anderzijds verschaft een dergelijk stekkertje direct duidelijkheid over een defecte spoel, bougiekabel of bougie. Leverbaar in 4 uitvoeringen, uitvoering 90 graden.
Deze is misschien beter, 13,95 per stuk:
NGK bougiekapje + kabel XY11 (met RACING-kabel XY11)
Moderne siliconen-bougiekabels bieden in tegenstelling tot gewone kunststofkabels optimale bescherming tegen vocht. Ze geleiden (ook op de lange termijn) veel beter. NGK bougiestekers en -kabels staan daarom op eenzame hoogte binnen het aanbod. De 'racing'-uitvoeringen beschikken over bijna onbreekbare en waterdichte siliconen-stekers. De 'gewone' uitvoeringen zijn uitgerust met een phenolhars-steker met siliconen-afdichting. Voor de montage van een met
gekenmerkte steker moeten de bougies met het bijgeleverde adapter-hoedje uitgerust worden. Wanneer je bougiekabels vervangt die vastgegoten zitten aan de spoel, dan kun je die met een beetje afstand van de spoel lossnijden en met het verbindingsstuk (afbeelding rechtsonder,zwart, bestelnr. 12035359) aansluiten.
Racing Yellow..
Artikel's ga ik nu lezen ..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 17:17]
Net ff met een vriend van me zijn motor uit de stalling gehaald. (Hij zou hem bij mij in de box zetten)
Komen we bij zijn stalling, staat er een hele grote volvo in de weg, zodanig dat de motor er niet uit kon. Uiteindelijk de eigenaar opgespoord, is de accu van die auto leeg.
Auto aangeduwd en die deed het....
Motor uit de stalling en géén enkele reactie bij het omdraaien van de sleutel.
Dan maar aanduwen. Na zo'n 10 pogingen aanduwen waarbij onze tongen op de tegels hingen sloeg dat ding nog niet aan.
Accu eruit getoverd. He-le-maal leeg. Alle cellen geen druppel vloeistog meer.
Naar de motorzaak en een nieuwe gehaald. Meteen ook gevraagd waaraan het zou kunnen liggen dat die motor niet eens een klein prutteltje gaf.
Blijkt aan de milieuregels van nerderland te liggen. Ze stellen zoveel eisen aan brandstoffen dat het na een half jaar zowat onbrandbaar wordt. Moet je weer een een of ander brandbaar goedje in je tank donderen om de motor aan de praat te krijgen.
Morgen maar weer een poging.
Morgen maar kijken hoe het met mijn brommers is. Of ze nog willen.
En voor nu: BIER!
quote:Je moet wel op zo'n Start-knopje drukken he?
Op zaterdag 17 januari 2004 17:17 schreef ZX9R het volgende:
Motor uit de stalling en géén enkele reactie bij het omdraaien van de sleutel.
quote:Bier = extra lekker na zo'n middag..
Op zaterdag 17 januari 2004 17:17 schreef ZX9R het volgende:
Ze stellen zoveel eisen aan brandstoffen dat het na een half jaar zowat onbrandbaar wordt. Moet je weer een een of ander brandbaar goedje in je tank donderen om de motor aan de praat te krijgen.
Mijn motor startte in 1 keer na 6 maanden. Ik had er wel wat starthulp ingespoten.
Tja kiezen tussen 2 kwaden, een doorgebrande startmotor of even wat troep in je motor.
Even kort ritje om warm te laten lopen, en daarna gelijk de olie ververst.
quote:Poging tot moord + permanente verminking: 8 jaar minimaal.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe off-topic: jullie moeten dit eens lezen:24-07-2001: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=36
16-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=241
23-10-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=245
06-11-2003: http://www.tuftufclub.com/nieuws/bericht.php?welke=256Je zal haast een hekel aan de overheid, of beter gezegd, Nederland krijgen!
quote:Idd, ik zou er een halszaak van maken.
Op zaterdag 17 januari 2004 17:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Nekschot....
Ik vrees zo'n zelfde verhaal dalijk bij die Murat D., maar goed, dat is weer een ander verhaal voor in een andere topic
trouwens wel bizar dat je nog wordt veroordeeld voor een beetje handel in dat spul. Tenslotte wordt je op Schiphol alleen maar weggestuurd als je iets minder dan 3 kilo tyfuszooi bij je hebt...
En tuftufclub roeleert hevig
mijn broer zag net een Yamaha TLR staan, ik helaas gemist. wij ff gezocht op het net maar weinig pics gevonden. kennen jullie deze brute motor, want dat was ie als ik mijn broer mag geloven.
Bedoel je niet een Suzuki TL1000R.... ? Of een Yamaha TRX850?
Heeft een vriend van mij ook, die TL1000R, idd een heel bruut ding... en ook te bruut om mee te beginnen 1000cc v-twin... erg snel en hapt ook erg naar de baas. Staan berucht om hun tankslappers..
Als je die tenminste bedoeld dan.. Is het deze?
Effe een cool filmpje voor de heren hierzo (is nog aan het uploaden, over een minuutje of 5 istie te downloaden als het goed is)
http://members.rott.chello.nl/amridder/166240.wmv
OPM.. zie je die gozer die word gelanceerd van zn motor bij het uitacceleren, dat kan een beginner nou heel makkelijk gebeuren op een fiets met veel vermogen (Is wel zo)
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 17-01-2004 22:16]
quote:zit een heel kort stukje in dat Rossi vol driftend zijn motor dwars door de bocht zet
Op zaterdag 17 januari 2004 21:31 schreef Rietvaerder het volgende:Effe een cool filmpje voor de heren hierzo (is nog aan het uploaden, over een minuutje of 5 istie te downloaden als het goed is)
http://members.rott.chello.nl/amridder/166240.wmv
Rossi roeleert hevig
quote:mm gedowned en gekeken misschien
Op zaterdag 17 januari 2004 21:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe weet jij dat nou weer
quote:Hij is nog niet eens klaar met uploaden
Op zaterdag 17 januari 2004 21:41 schreef PatrickM het volgende:[..]
mm gedowned en gekeken misschien
quote:Dan heb ik een gedeelte ervan, maar iig met het stukje van Rossi driftend de bocht door zit in het gedeelte wat ik heb gedowned
Op zaterdag 17 januari 2004 21:42 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hij is nog niet eens klaar met uploaden
Of had je het filmpje al
Dit is trouwens mijn favoriete nummer: Top Gun - Dangerzone.
Vind ik echt een geweldig nummer, ook zeer toepasselijk op het motorrijden Het is dus gemaakt voor Top Gun, met F16's en alles..
quote:Hier te downen over een aantal minuten... die moet je echt horen.
Revvin' up your engine
Listen to her howlin' roar
Metal under tension
Beggin' you to touch and goHighway to the Danger Zone
Ride into the Danger ZoneHeadin' into twilight
Spreadin' out her wings tonight
She got you jumpin' off the track
And shovin' into overdriveHighway to the Danger Zone
I'll take you
Right into the Danger ZoneYou'll never say hello to you
Until you get it on the red line overload
You'll never know what you can do
Until you get it up as high as you can goOut along the edges
Always where I burn to be
The further on the edge
The hotter the intensityHighway to the Danger Zone
Gonna take you
Right into the Danger Zone
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 17-01-2004 22:22]
quote:MP3 aanbieden mag nie
Op zaterdag 17 januari 2004 21:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is klaar, downen maar!Dit is trouwens mijn favoriete nummer: Top Gun - Dangerzone.
Vind ik echt een geweldig nummer, ook zeer toepasselijk op het motorrijdenHet is dus gemaakt voor Top Gun, met F16's en alles..
[..]Hier te downen over een aantal minuten... die moet je echt horen.
http://home.planet.nl/diebe061/topgun.mp3
Had hem destijds gewoon van de officiele site
quote:Ok... dan is het goed
Op zaterdag 17 januari 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Filmpjes mogen toch ook? Er staat niets over in de FAQ..Had hem destijds gewoon van de officiele site
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik het goed lees kun je dus beter gewoon doorrijden in de winter met je motor?mijn broer zag net een Yamaha TLR staan, ik helaas gemist. wij ff gezocht op het net maar weinig pics gevonden. kennen jullie deze brute motor, want dat was ie als ik mijn broer mag geloven.
Vet ding Kan je makkelijk op beginnen
Patrick281: Wat vind jij van een TL1000R om op te beginnen?
quote:Alleen mietjes stoppen tijdens de winter
Op zaterdag 17 januari 2004 21:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik het goed lees kun je dus beter gewoon doorrijden in de winter met je motor?
Van dat soort lui gaat in het eerste mooie weekend van het jaar gemiddeld een stuk of 10 a 20 heen... Die rijden zich dood omdat ze zich niet eerst ff de tijd gunnen om weer te wennen aan het motorrijden na een half jaar in koekblik rond te hebben gereden...
Heb overigens weinig medelijden met dat soort lui...
quote:Even mijn kennis testen zonder vriend google in te schakelen, dat is toch een 1 cylinder?
Op zaterdag 17 januari 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, gammaVet ding
Kan je makkelijk op beginnen
Patrick281: Wat vind jij van een TL1000R om op te beginnen?
Hmmm de verkeerde gequote, ging mij om die trx.
[Dit bericht is gewijzigd door hollander172 op 17-01-2004 22:21]
quote:Zelfde wat ik in een ander topic over de CBR-1000 zei..
Op zaterdag 17 januari 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, gammaVet ding
Kan je makkelijk op beginnen
Patrick281: Wat vind jij van een TL1000R om op te beginnen?
quote:Wrong .. een hele vette 2 cylinder.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]Even mijn kennis testen zonder vriend google in te schakelen, dat is toch een 1 cylinder?
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 22:20]
quote:V-Twin.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:19 schreef hollander172 het volgende:[..]
Even mijn kennis testen zonder vriend google in te schakelen, dat is toch een 1 cylinder?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 17-01-2004 22:20]
quote:Echt beginners fietsje
Op zaterdag 17 januari 2004 22:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zeg ik, gammaVet ding
Kan je makkelijk op beginnen
PatrickM: Wat vind jij van een TL1000R om op te beginnen?
quote:Juist. Je hebt het weer bij het rechte eind!
Op zaterdag 17 januari 2004 22:20 schreef PatrickM het volgende:[..]
Echt beginners fietsje
Ik heb gelezen dat het zo'n makkelijk en handelbaar fietsje is
Schijnt een super humeurig blok/fiets te zijn met een heel eigen karakter (en eigen wil)...
Bijna de ultieme anti-beginners fiets dus
Al heb ik er al op gereden... maar ja.
quote:Ik denk dat het achterwiel ook snel wil blokkeren bij al te snel (lees: onhandig) terugschakelen..
Op zaterdag 17 januari 2004 22:20 schreef PatrickM het volgende:[..]
Echt beginners fietsje
Ik heb gelezen dat het zo'n makkelijk en handelbaar fietsje is
Schijnt een super humeurig blok/fiets te zijn met een heel eigen karakter (en eigen wil)...
Bijna de ultieme anti-beginners fiets dus
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 22:26]
quote:Dan ben ik enorm in war denk ik. Haal wat modellen door elkaar nu.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wrong .. een hele vette 2 cylinder.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:
Wrong .. een hele vette 2 cylinder.
quote:1 cylinder racemodellen zijn heel zeldzaam.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:23 schreef hollander172 het volgende:[..]
Dan ben ik enorm in war denk ik. Haal wat modellen door elkaar nu.
Met 1 cilinder kan je niet echt een racekarakter ontwikkelen.. in 4 takt dan. 1 cilinder 2 takt word iets anders
Alhoewel, een CBR125 is een 4 takt.. maar op het rechte stuk niet echt racy
quote:Misschien komt Triumph ooit met een 1 cilinder afgeleid van het 2.3 3 cilinder blok
Op zaterdag 17 januari 2004 22:25 schreef Patrick281 het volgende:[..]
1 cylinder racemodellen zijn heel zeldzaam.
Dit concept word meer in de off the road markt gebruikt ivm het lichtere gewicht.
Maar dan wel tot 660 cc. Ik zou er zo niet groter weten ..
-edit-
Aprilia RS125, Cagiva Mito 125 etc. Nou niet echt de natte droom supersports maar toch
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 17-01-2004 22:29]
YAMAHA szr-660: 660 cc 1 cylinder. (op basis van 660 cc of the road blok)
Motorfiets is hopeloos geflopt, was een project van de italiaanse importeur en onder licensie voor Yamaha uitgebracht.
Blokje word o.a. ook in de MuZ Scorpion gebruikt. Dit was mijn 11'de motor.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 22:47]
quote:Komt door mijn werk denk ik. Daar zijn cylinders met een inhoud van meer dan liter niet echt zeldzaam.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:25 schreef Patrick281 het volgende:[..]
1 cylinder racemodellen zijn heel zeldzaam.
Dit concept word meer in de off the road markt gebruikt ivm het lichtere gewicht.
Maar dan wel tot 660 cc. Ik zou er zo niet groter weten ..
Nu ik erover nadenk heeft het voor een motor niet veel zin....
Was dus in de war met een SV650, de T in TRX had me toch moeten zeggen dat het om een Twin ging.
quote:Ik heb er toch plezier aan beleeft, veel schakelen en weinig peut.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat zijn geen echte motorfietsen Pepijn
quote:Cool, was jij dat vroeger?
Op zaterdag 17 januari 2004 22:39 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik heb er toch plezier aan beleeft, veel schakelen en weinig peut.
Maar sturen.R1 beater door 160 kilo en ultralaag zwaartepunt.
[afbeelding]
Dat weet ik ook wel uiteraard.. plaag jou toch altijd een beetje..
Zijn eigenlijk maar weinig fietsen waar ik niet op gereden heb
quote:Moeilijk te verwezelijken, 1 pitters trillen al zo erg.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Komt door mijn werk denk ik. Daar zijn cylinders met een inhoud van meer dan liter niet echt zeldzaam.Nu ik erover nadenk heeft het voor een motor niet veel zin....
quote:Moet je op die eerdere foto dat blok zien.. en dan denken sommigen dat zij een laag zwaartepunt hebben.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Cool, was jij dat vroeger?
Dat weet ik ook wel uiteraard.. plaag jou toch altijd een beetje..
Zijn eigenlijk maar weinig fietsen waar ik niet op gereden heb
Edit:
Nu wel.. toch een mooi dingetje.. maar niet mijn stijl qua rijden.
Over achterbrug gesproken... die van CBR600RR al eens gezien? Die heeft een vriend van mij.. ook erg mooi..
Zo onwijs gaaf in tunnels.. heeft ie open Laser pijpen, en dan ff 16 ~ 17000RPM draaien he!!! Brrr.. kippenvel
Dit is toevallig die vriend..
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 17-01-2004 22:53]
quote:Een ttttrilllennnde 1 cylinder.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu wel.. toch een mooi dingetje.. maar niet mijn stijl qua rijden.
Nog een keer de CBR600RR van die vriend:
Hier nog met originele uitlaat... zitten nu Laser Seatpipes onder.. en volledige WP vering
quote:Ja die is supermooi, en financieel onhaalbaar ..maar Honda is niet mijn merk.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijne draait in de 6 bij 120 precies 5500 toeren.Nog een keer de CBR600RR van die vriend:
Hier nog met originele uitlaat... zitten nu Laser Seatpipes onder.. en volledige WP vering
Die SZR deed 3.000 bij 100 kilometer.
Hoe minder cylinders, hoe meer koppel.
Maar toeren maken houden ze niet van.
(rood was bij 6.500 geloof ik)
Schakellui rijden is niets voor mij...
Rood begint bij die RR pas bij 17.000
quote:Juist die SZR was veel schakelen, koppel en pk's kwamen eruit in een hele kleine powerband.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat is minder. Ik houd juist van veel toeren maken en veel werken (lees: veel schakelen om vooruit te komen) om het ding op snelheid te houden![]()
Schakellui rijden is niets voor mij...
Rood begint bij die RR pas bij 17.000
Trouwens:
In de verkiezing van de top 25 motorverkiezing van het jaar 2004 heeft de FJR op de 10e plaats beslag gelegd. Hoewel hij 9 "zware" sportfietsen voor moest laten gaan is dit toch als toerfiets een meer dan uitstekende prestatie. Goede keuze pa
Het lijstje:
1-yamaha yzf r1
2-aprilia rsv mille r/factory
3-honda cbr 1000rr fireblade
4-kawasaki zx-10r
5-suzuki gsx-r1000
6-honda cbr 600 rr
7-ducati 999s/r
8-kawasaki z1000
9-benelli tornado tre
10-YAMAHA FJR1300a
18-honda st1300 pan european
24-bmw r1150gs/adventure
quote:En welke van deze heeft mijn voorkeur denk je..
Op zaterdag 17 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk ik ook.Trouwens:
In de verkiezing van de top 25 motorverkiezing van het jaar 2004 heeft de FJR op de 10e plaats beslag gelegd. Hoewel hij 9 "zware" sportfietsen voor moest laten gaan is dit toch als toerfiets een meer dan uitstekende prestatie. Goede keuze pa
Het lijstje:
1-yamaha yzf r1
2-aprilia rsv mille r/factory
3-honda cbr 1000rr fireblade
4-kawasaki zx-10r
5-suzuki gsx-r1000
6-honda cbr 600 rr
7-ducati 999s/r
8-kawasaki z1000
9-benelli tornado tre
10-YAMAHA FJR1300a
18-honda st1300 pan european
24-bmw r1150gs/adventure
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
9-benelli tornado
Je gelooft het misschien niet... maar ik reed een aantal weken geleden achter zo'n ding!
Serieus, 5km erachter gereden, toen maar ingehaald omdat ie als een oud wijf reed.. effe uitbundig begroet en hem een duimpje gegeven
Maar och wat mooi ding, eigenlijk had ik er wel langer willen blijven rijden
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 17-01-2004 23:36]
quote:haha zo stond ik een tijdje geleden met de scooter bij Alphen achter een FireBlade voor het stoplicht.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet wel een beetje waar jouw voorkeur ligtJe gelooft het misschien niet... maar ik reed een aantal weken geleden achter zo'n ding!
Serieus, 5km erachter gereden, toen maar ingehaald omdat ie als een oud wijf reed.. effe uitbundig begroet en hem een duimpje gegeven
Maar och wat mooi ding, eigenlijk had ik er wel langer willen blijven rijden
quote:Ja die is lekker, heeft zelf pas een ZXR400 gekocht .. en d'r vriend heeft een R1.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee kijk nou, een vrouwelijk One Punch Mikey..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 17-01-2004 23:38]
quote:Irritant is dat ja. Vandaag ook weer, vanmorgen dan, wegen waren droog hier, dus ik rijd effe richting het gebied met mooie bochtjes, zitten er allemaal auto's voor me
Op zaterdag 17 januari 2004 23:35 schreef Patrick281 het volgende:[..]
haha zo stond ik een tijdje geleden met de scooter bij Alphen achter een FireBlade voor het stoplicht.
Linksaf was een links-rechts combinatie om daarna de A4 te kunnen opdraaien.Groen en die gozer gaat me daar toch traag door die bochten.
Normaal haal ik daar net het lichtpuntje van de dag uit.
quote:O? Ik dacht gezien het pak dat die R1 van haar was
Op zaterdag 17 januari 2004 23:37 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ja die is lekker, heeft zelf pas een ZXR400 gekocht .. en d'r vriend heeft een R1.
quote:Die bewuste dag dacht ik nog .. zal achter die gozer gaan staan.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Irritant is dat ja. Vandaag ook weer, vanmorgen dan, wegen waren droog hier, dus ik rijd effe richting het gebied met mooie bochtjes, zitten er allemaal auto's voor me
quote:Idd, mijn zoontje staat om 7 uur alweer te trappelen morgenochtend.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je slapen? Trusten!
quote:Ze haalt het niet bij mijn
Op zaterdag 17 januari 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee kijk nou, een vrouwelijke One Punch Mikey..
-edit-
Mijn ex-baas van mijn ex-zaterdagbaantje heeft ook een Honda CBR600RR ook in het rood
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 17-01-2004 23:56]
quote:Heb je hem ook weer
Op zaterdag 17 januari 2004 23:55 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ze haalt het niet bij mijn
buurmeisje
quote:Wordt ik hier nou stiekum gedist als ik weer een dag van noeste arbeid er op heb zitten
Op zaterdag 17 januari 2004 23:39 schreef Rietvaerder het volgende:
DE fout van je dagHee Makster:
Is dit niks voor jou?
Maar ziet er goed uit, misschien iets voor de volgende meet
quote:Kan er niks aan doen
Op zaterdag 17 januari 2004 23:56 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Heb je hem ook weer
quote:Nee hoor, het was toch geen weer om te rijden
Op zaterdag 17 januari 2004 23:56 schreef Makster het volgende:[..]
Wordt ik hier nou stiekum gedist als ik weer een dag van noeste arbeid er op heb zitten
![]()
Maar ziet er goed uit, misschien iets voor de volgende meet
quote:ik snap em niet...
Op zaterdag 17 januari 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee kijk nou, een vrouwelijke One Punch Mikey..
maarre, ben ff naar de film (kill bill, btw echt topklasse!) en loop alweer 3 pages achter...mijn broer zegt dat het geen vd fietsen is die jullie posten (even over die Yamaha TLR), maar missch heeft ie het verkeerd gezien.
ben btw meteen weer weg, tot later
quote:Gisteren kan niet, donderdag ben ik alleen in omgeving Rotterdam geweest... niet in Sterrenburg en/of het centrum
Op zondag 18 januari 2004 00:12 schreef Makster het volgende:
Hee Rietvaerder, kan het zijn dat ik je gisteren, of was het alweer donderdaghier in de buurt zag rijden. Onder aan de heuvel van het winkelcentrum, 1e rotonde? Was een rode Bandit, ik kwma voorbij getuft in mijn opper gare koekblik
Maar misschien herken je me aan mn pak:
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 00:38]
quote:Jong meisje op R1..
Op zondag 18 januari 2004 00:12 schreef Makster het volgende:
Hee Rietvaerder, kan het zijn dat ik je gisteren, of was het alweer donderdaghier in de buurt zag rijden. Onder aan de heuvel van het winkelcentrum, 1e rotonde? Was een rode Bandit, ik kwma voorbij getuft in mijn opper gare koekblik
Maar dat lijstje op de vorige pagina, waarin de FJR voorkwam en een aantal zware sportmotoren voor moest laten gaan. Is een Z1000 ook niet een soort van 'zware' toermotor, net zoals de FJR?
net ff plaatje gezien. En nee. De Z1000 is géén toermotor. Het oude model wat meer.
Damn. Wat is die Z750 mooi geworden. (als je die vergelijkt met die uit '80 van mij)
quote:Je hebt zeker een aardig potje bier op, of nie?
Op zondag 18 januari 2004 00:44 schreef ZX9R het volgende:
Zo, bier zit er weer in voor vanavond.Maar dat lijstje op de vorige pagina, waarin de FJR voorkwam en een aantal zware sportmotoren voor moest laten gaan. Is een Z1000 ook niet een soort van 'zware' toermotor, net zoals de FJR?
net ff plaatje gezien. En nee. De Z1000 is géén toermotor. Het oude model wat meer.
Damn. Wat is die Z750 mooi geworden. (als je die vergelijkt met die uit '80 van mij)
quote:Wat is dat voor lelijkerd die daar rijd?
Op zondag 18 januari 2004 00:35 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Gisteren kan niet, donderdag ben ik alleen in omgeving Rotterdam geweest... niet in Sterrenburg en/of het centrum
Er rijd nog een rode Bandit rond in Dordt.. ook een naked.
Ik rijd bijna elke dag, dus ik weet niet exact meer waar ik wel en niet kom..Maar misschien herken je me aan mn pak:
quote:
Op zondag 18 januari 2004 00:56 schreef PatrickM het volgende:
Je hebt zeker een aardig potje bier op, of nie?
Maar geef toe. Die Z750 is mooi geworden!
quote:Is zeker een mooie machine
Op zondag 18 januari 2004 01:00 schreef ZX9R het volgende:[..]
Maar geef toe. Die Z750 is mooi geworden!
quote:De enige TLR die ik ken is of een tweetakt off the road, of een zelfbouw machine van Star Twin Loenen op basis van een Yamaha.. Dat zijn alletwee heftige machines om te rijden.
Op zondag 18 januari 2004 00:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ik snap em niet...
maarre, ben ff naar de film (kill bill, btw echt topklasse!) en loop alweer 3 pages achter...mijn broer zegt dat het geen vd fietsen is die jullie posten (even over die Yamaha TLR), maar missch heeft ie het verkeerd gezien.
ben btw meteen weer weg, tot later
Vanavond raakt het vanuit het noorden weer bewolkt, vannacht gevolgd door regen. In het zuidoosten en oosten kan later vannacht eerst (natte) sneeuw nog vallen.
Timing, precies goed weer overdag.
Wel op tijd thuiskomen.
Ik kan volgende week weer ..
quote:Waar ga je rijden?
Op zondag 18 januari 2004 10:09 schreef Rietvaerder het volgende:
JazekerWie heeft er zin om te rijden?
Ik ga om 13:00 met SuperFour rijden..Ga je mee?
quote:Waar spreken we af?
Op zondag 18 januari 2004 10:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier in de buurt denk ik... of Brabant.
quote:kan ook wel waarderen
Op zondag 18 januari 2004 00:36 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Jong meisje op R1..
Geintje hoor
quote:OPM -> Blade
Op zondag 18 januari 2004 10:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
kan ook wel waarderen
maar ik snap alleen de link niet, afgezien dat ze bij een motor staat
maar dat maakt verder niks uit.
that's it...
quote:hmm...had ik zelf ook wel op kunnen komen, missch had je toch gelijk riet: gelderlanders zijn niet zo slim
Op zondag 18 januari 2004 10:23 schreef PatrickM het volgende:[..]
OPM -> Blade
jong meisje -> R1that's it...
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 18-01-2004 10:27]
quote:13:00 carpoolplaats Papendrecht.
Op zondag 18 januari 2004 10:22 schreef PatrickM het volgende:[..]
Waar spreken we af?
Je rijdt gewoon richting Rotterdam... dan pak je de A15 richting Gorinchem/nijmegen. Dan afslag Papendrecht, bij stoplichten links, rotonde 3 kwart nemen, dan gelijk rechts parkeerplaats op
quote:van de motor of ...?
Op zondag 18 januari 2004 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
*anders is het zonde*
quote:*Kuch*
Op zondag 18 januari 2004 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
Dus ze is sneller dan een hoop van ons.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
van de motor of ...?
quote:Hoe lang is het rijden vanaf hier ongeveer?
Op zondag 18 januari 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
13:00 carpoolplaats Papendrecht.
Voor jou ff route:Je rijdt gewoon richting Rotterdam... dan pak je de A15 richting Gorinchem/nijmegen. Dan afslag Papendrecht, bij stoplichten links, rotonde 3 kwart nemen, dan gelijk rechts parkeerplaats op
quote:Even de naam/merk van het pompstation afstemmen, kan je de postcode opzoeken via telefoongids.nl en dan gooi je'em ff in de routeplanner.
Op zondag 18 januari 2004 10:30 schreef PatrickM het volgende:
[..] Hoe lang is het rijden vanaf hier ongeveer?
Waarom is SuperFour niet meer op fok!
quote:waar kom je vandaan?
Op zondag 18 januari 2004 10:30 schreef PatrickM het volgende:[..]
Hoe lang is het rijden vanaf hier ongeveer?
quote:Wat is de postcode daar, dan voer ik ff het idee van Patrick281 uit
Op zondag 18 januari 2004 10:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee.PatrickM, denk een 3 kwartier ofzo.
quote:Monster (bij Den Haag).
Op zondag 18 januari 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
waar kom je vandaan?
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 18-01-2004 10:37]
quote:Het is alleen een carpoolplaats. Maar papendrecht heeft postcode 3355
Op zondag 18 januari 2004 10:32 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Even de naam/merk van het pompstation afstemmen, kan je de postcode opzoeken via telefoongids.nl en dan gooi je'em ff in de routeplanner.
Waarom is SuperFour niet meer op fok!
quote:is idd ongeveer 3 kwartier volgens ANWB, mooi, vertrek ik hier om 12.00, dan moet ik wel optijd zijn ongeveer.
Op zondag 18 januari 2004 10:36 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Het is alleen een carpoolplaats. Maar papendrecht heeft postcode 3355
quote:Tot dalijk
Op zondag 18 januari 2004 10:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Zien we je dan
@ jacco: zie je wel dat hier weldegelijk wordt afgesproken! Naast een hoop off-topic gelul, dat wel, maar ach
quote:Buurmeisje nog mee.
Op zondag 18 januari 2004 10:56 schreef PatrickM het volgende:[..]
Tot dalijk
@ jacco: zie je wel dat hier weldegelijk wordt afgesproken! Naast een hoop off-topic gelul, dat wel, maar ach
![]()
quote:Ik was al van plan om digicam mee te nemen
Op zondag 18 januari 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie kan er hier een digicam meenemen? Ik niet.. mijn pa neemt hem zelf mee.
quote:Ik rij er dalijk wel ff voorlangs
Op zondag 18 januari 2004 11:02 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Buurmeisje nog mee.
quote:Wordt dus toch niks digicam... batterijen allemaal leeg
Op zondag 18 januari 2004 11:17 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik was al van plan om digicam mee te nemen
Ga nu hier maar weer die motor verplaatsen en dan weer een stukje op mijn eigen brommer rijden in het Noorden!
quote:van het voorjaar en zomer zal ik waarschijnlijk regelmatig in het noorden zitten in Bolsward, bij mijn oom, toeren (hij BMW ex politie motor, ik mijn Hondatje)
Op zondag 18 januari 2004 11:28 schreef ZX9R het volgende:
Veel plezier straks!
Ik wou dat ik dichterbij woonde. Dan kon ik ook mee.Ga nu hier maar weer die motor verplaatsen en dan weer een stukje op mijn eigen brommer rijden in het Noorden!
Net wel het voorspatbord gemonteerd, intensief half uur voor 4 imbusjes.
edit: was toevallig langs Papendrecht gereden..
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 18-01-2004 12:14]
quote:Zo, net ff stukje gereden!
Op zondag 18 januari 2004 11:32 schreef PatrickM het volgende:
van het voorjaar en zomer zal ik waarschijnlijk regelmatig in het noorden zitten in Bolsward, bij mijn oom, toeren (hij BMW ex politie motor, ik mijn Hondatje)
Gaan we gewoon ook nog een keertje van de zomer een meet in het noorden houden
Toch wel weer leuk. Ook die andere motor sloeg meteen aan met die starthulp en een nieuwe accu.
Die staat nu ook in mijn garage. 3 kawa's bij elkaar in 1 box!
Maar ik vind het oké om in de zomer een meet te houden hier in het noorden!
In maart - april ga ik met een stel motorfanaten ff op en neer naar Nürenberg. ff circuitje pakken.
Als jullie zin hebben???
quote:Jullie lopen al 2-3 meets voor op iedereen.
Op zondag 18 januari 2004 15:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo we zijn terug!PatrickM is hier
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 18-01-2004 15:32]
Nu is de beste man weer op huis aan
We hebben 210km gereden
Was lache he Patrick.. ik moet steeds 2km wachten na een bocht
Wat ging dat lekker hard op dat dijkje.. yeah
Trouwens mn schaamranden zijn een stuk ingekort, aan de rechterkant! Nu links nog..
quote:Dan heb je goed je best gedaan!
Op zondag 18 januari 2004 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens mn schaamranden zijn een stuk ingekort, aan de rechterkant! Nu links nog..
Volgende maand komen er BT010's onder..
Reed op circuit altijd met strakke vering.. en Bandit heeft vrij slappe vering..
quote:sjopper is klote in bochten
Op zondag 18 januari 2004 15:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Idd.. heb hem effe wat te drinken gegeven en mn pc laten zienNu is de beste man weer op huis aan
We hebben 210km gereden
Was lache he Patrick.. ik moet steeds 2km wachten na een bocht
![]()
Wat ging dat lekker hard op dat dijkje.. yeah
Trouwens mn schaamranden zijn een stuk ingekort, aan de rechterkant! Nu links nog..
Trouwens ff mijn ondertitel aanpassen
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:43 schreef PatrickM het volgende:[..]
sjopper is klote in bochten
en ik heb pijn in mijn reet
sjopper is niet mooi, cruiser is wel mooi, maar zuigt big-time om op te rijden
sjopper met 48 pk en 45 Nm trekt langzamer op dan een lamme Bandit 600N met 35pk en onbekend hoeveel nM (normaal 52)
sjopper kan wel met neus in de lucht(ook al was het maar kort
)
en toch wel een lekker stukkie gestuurdTrouwens ff mijn ondertitel aanpassen
PS: Ik heb ook even mn ondertitel aangepast
Trouwens, je kon me toch best bijhouden met optrekken?
quote:Een R6 schijnt wat vriendelijker te zijn, minder agressief, geen rarirteiten in rijgedrag. Daarom
Op zondag 18 januari 2004 16:48 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Nu weer een R6?Ook leuk, maar neem dan een GSX-R600. Suzuki is beter
quote:Je was te ver voor me kon ik dus niet echt zien
Maare, ging ik een beetje plat?
quote:Precies, maar toch
PS: Ik heb ook even mn ondertitel aangepast
Trouwens, je kon me toch best bijhouden met optrekken?
Maar je kent mij wel een beetje.. ik heb liever een wat fellere motor, dus een Gixxer 600 past wat meer bij mij, denk je niet? Ik ga tegen die tijd eerst proefrijden...
Te ver voor je, tja, dan zal ik wel plat gegaan zijn
Was wel leuk Patrick, ik hoop dat er nog veel van zulke dagen gaan komen
Maakt mij niets uit dat je zo'n soort motor hebt, gaat toch om het gezelschap he
Maare, bij dat stoplicht, bij mij in de buurt, gaf je toen volgas?
quote:ff snel gemaakt (plaatje gepikt van de website van yamaha nederland
Op zondag 18 januari 2004 17:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Mooie avatar
quote:Dat is het belangrijkste ja
Maakt mij niets uit dat je zo'n soort motor hebt, gaat toch om het gezelschap he
quote:
Maare, bij dat stoplicht, bij mij in de buurt, gaf je toen volgas?
quote:Dat is zeker wel wat
Op zondag 18 januari 2004 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Shit
Bandit 1200 is toch ook zeer vet hoor. Is dat niets voor jou Patrick?
Zijn niet al te duur
Heb ik weer, weet niet of ie lek is of dat iemand een geintje uitgehaald heeft, maar ik vrees het eerste.
Nu kan ik in de loop van de week weer op onderzoek uit gaan en kan dus niet rijden. Echt balen!!
Iemand enig idee of je bij dergelijke motoren verantwoord van dat inspuitspul kan gebruiken wanneer het een klein gaatje is
Dat zou in elk geval 250EUR schelen
En PatrickM... dat is wel wat he?
250 EUR voor een achterband??? Dat betaal je hier voor een set. (Voor en achter dus)
quote:Link doet het niet ... en die schatting is incl montage.
Op zondag 18 januari 2004 18:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou het niet doen. Maar dat is persoonlijk.En PatrickM... dat is wel wat he?
250 EUR voor een achterband???
quote:Volgens mij is het zelfs strafbaar. Je mag in een motorband geen prop of iets anders gebruiken om een lekke band te repareren. Dat spul is ook alleen maar bruikbaar om mee thuis te komen.
Op zondag 18 januari 2004 18:34 schreef generalist het volgende:
Ik zie dat jullie allemaal zijn gaan rijden vandaag ... ik ging dus in de loop van de middag mijn brommer maar eens starten ... dus pak aan en spullen gepakt. Loop naar de stalling en daar aangekomen ... achterband leegHeb ik weer, weet niet of ie lek is of dat iemand een geintje uitgehaald heeft, maar ik vrees het eerste.
Nu kan ik in de loop van de week weer op onderzoek uit gaan en kan dus niet rijden. Echt balen!!Iemand enig idee of je bij dergelijke motoren verantwoord van dat inspuitspul kan gebruiken wanneer het een klein gaatje is
Dat zou in elk geval 250EUR schelen
Ik betaal daar 257 euro voor een set, 110/70 voor en 150/70 achter.
BT010.
BT010 is voor jouw fiets 178,50,-
Dat is maat 180/55. Je kan beter 180 nemen ipv 190 i.v.m. zwaar insturen
Dit is wel inclusief montage, maar hoe kom ik in hemelsnaam in Geldermalsen (dat is een behoorlijk eindje lopen met de motor in je hand ...)
De 190 band is volgens de documentatie de enige juiste band voor het wiel. Ik houd deze maat lekker, ben ik in elk geval conform specs. Daarnaast, wanneer ik komend voorjaar op vol vermogen ga rijden lijkt het me ook wel zo lekker
Maarja, die prop kan me dus naar de dealer brengen .... het moet dan maar weer
quote:Ik zat ff op markplaats te kijken, maar je kan voor rond de 5000 euro eentje kopen van rond 99/00 en voor 4000 euro eentje van rond 96.
Op zondag 18 januari 2004 18:35 schreef Rietvaerder het volgende:En PatrickM... dat is wel wat he?
quote:Daar is dat spul ook voor bedoeld. Maar niet om gewoon mee rond te blijven rijden (ook al zeggen ze dat het wel kan met bijvoorbeeld autobanden). Het punt is, je hebt maar 2 banden. Dus als er 1tje eigenlijk kaduuk is, loop je gewoon te veel risico om op je muil te gaan. Buiten dat het zonde is van je motor, is het heel erg zonde van je zelf.
Op zondag 18 januari 2004 18:46 schreef generalist het volgende:Maarja, die prop kan me dus naar de dealer brengen .... het moet dan maar weer
quote:Ik heb inmiddels via de vrienden van het motorforum een zaak gevonden in Amsterdam die het voor goede prijzen schijnt te doen. Morgen maar eens bellen of mijn Metzeler Sport 190 ook op voorraad hebben liggen.
Op zondag 18 januari 2004 18:48 schreef PatrickM het volgende:[..]
Daar is dat spul ook voor bedoeld. Maar niet om gewoon mee rond te blijven rijden (ook al zeggen ze dat het wel kan met bijvoorbeeld autobanden). Het punt is, je hebt maar 2 banden. Dus als er 1tje eigenlijk kaduuk is, loop je gewoon te veel risico om op je muil te gaan. Buiten dat het zonde is van je motor, is het heel erg zonde van je zelf.
Ik kan er dus gerust rekening mee houden dat het me rond de 240EUR gaat kosten.
Ben ook wezen rijden vandaag, maarja dat was alleen
Eigenlijk kon ik ook niet zo vroeg, maar goed. Volgende keer beter zou ik zeggen. Dan ben ik ZEKER van de partij !!
Deze vind ik best wel mooi.
Alleen de vookant van de machine vind ik iets minder (rare koplamp)
quote:Waaat wil PatrickM alweer een ander model motor!!
Op zondag 18 januari 2004 18:39 schreef PatrickM het volgende:[..]
Volgens mij is het zelfs strafbaar. Je mag in een motorband geen prop of iets anders gebruiken om een lekke band te repareren. Dat spul is ook alleen maar bruikbaar om mee thuis te komen.
Als je het zou gebruiken heb je ook kans op een klapband op het moment dat je wat steviger gaat doorrijden. Kortom, ik zou er gewoon een ander bandje omheen laten zetten...
Een klapband kan trouwens alleen met een binnenband, en niet met tubeless banden.
Ik heb z'n spuitbus 2 keer gebruikt; bij de Jawa kon ik een tijdje doorrijden, bij een Honda CB450F die ik te leen had van mijn zus kreeg ik onderweg naar huis alweer een tweede lekke band midden in een bocht.
En bij de bandenboer worden ze niet blij van die zooi die het in je velg achterlaat.
(overal schuim / plakkerig)
quote:haha... jullie kennen me toch ondertussen
Op zondag 18 januari 2004 19:35 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Waaat wil PatrickM alweer een ander model motor!!
![]()
quote:Vandaweek nog ff op gezeten. Motor voelt lekker en ziet er best aardig uit.
Op zondag 18 januari 2004 19:26 schreef PatrickM het volgende:
Hoe wordt er hier eigenlijk gedacht over de Suzuki GSX600F (nieuw model)?Deze vind ik best wel mooi.
[afbeelding]
Alleen de vookant van de machine vind ik iets minder (rare koplamp)
quote:Kijk, daar heb ik wat aan
Op zondag 18 januari 2004 19:44 schreef ZX9R het volgende:[..]
Vandaweek nog ff op gezeten. Motor voelt lekker en ziet er best aardig uit.
Mijn pa wil namelijk zo'n ding!
quote:En, wat vind je van de mijne?
Op zondag 18 januari 2004 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een rare storing bij Chello dat alle foto's het momenteel niet doen.
Ook niet op andere site's, alleen de kleine plaatjes komen door.
(dus hier alleen de Avitars)
quote:Zwangere walvis.
Op zondag 18 januari 2004 19:26 schreef PatrickM het volgende:
Hoe wordt er hier eigenlijk gedacht over de Suzuki GSX600F (nieuw model)?Deze vind ik best wel mooi.
[afbeelding]
Alleen de vookant van de machine vind ik iets minder (rare koplamp)
En generalist, dan blijf je toch lekker met 190 rijden
quote:Dat is nu de enige die niet werkt! (R6 net wel)
Op zondag 18 januari 2004 20:02 schreef PatrickM het volgende:[..]
En, wat vind je van de mijne?
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 18-01-2004 20:13]
quote:Net was het nog een R6.
Op zondag 18 januari 2004 20:02 schreef PatrickM het volgende:
En, wat vind je van de mijne?
Jij lijkt wel een vrouw. Net zo wispelturig....
quote:Is ook de moeite niet
Op zondag 18 januari 2004 20:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat is nu de enige die niet werkt! (R6 net wel) Is het een webplaatje ?
Suzuki.nl werkt hier ook niet momenteel om de nieuwe GSX te checken.
quote:Eerst een Bandit600.. toen een Volusia 800, toen een allroad.. toen een...toen een...toen een...toen een...toen een...toen een... R6, en toen een GSX600F
Op zondag 18 januari 2004 20:13 schreef ZX9R het volgende:[..]
Net was het nog een R6.
Jij lijkt wel een vrouw. Net zo wispelturig....
quote:Ik heb hem al geadviseerd om eerst eens wat modellen een midweekje te huren.
Op zondag 18 januari 2004 20:13 schreef ZX9R het volgende:[..]
Net was het nog een R6.
Jij lijkt wel een vrouw. Net zo wispelturig....
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik heb hem al geadviseerd om eerst eens wat modellen een midweekje te huren.
te testen
quote:Omdat jij een lamme 600 rijdt moet hij een 1200 nemen?
Op zondag 18 januari 2004 20:13 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Is ook de moeite niet
Nee hoor Patrick, neem nou een Bandit1200 joh
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:16 schreef ZX9R het volgende:[..]
Omdat jij een lamme 600 rijdt moet hij een 1200 nemen?
En omdat ie krachtig is, en omdat ie goed in de bochten ligt, en omdat ie relatief goedkoop is, en omdat ie stoer is
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 20:19]
quote:Tja knap hoe ze al bijna 15 jaar een model verder misbruiken en op voortborduren..
Op zondag 18 januari 2004 19:26 schreef PatrickM het volgende:
Hoe wordt er hier eigenlijk gedacht over de Suzuki GSX600F (nieuw model)?Deze vind ik best wel mooi.
[afbeelding]
Alleen de vookant van de machine vind ik iets minder (rare koplamp)
http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed2/w_redgixx_highview.avi
http://www.home.zonnet.nl/kneedatspeed4/Compilation_small.avi
Oei.. wat zou er gebeuren hier
quote:Ik ga van het voorjaar en zomer ff een paar zaterdagen met Rietvaerder langs motorzaken
Op zondag 18 januari 2004 20:14 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik heb hem al geadviseerd om eerst eens wat modellen een midweekje te huren.
Ennuh... ik? Wispelturig? Welnee
quote:Hou ik je aan
Op zondag 18 januari 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik ga van het voorjaar en zomer ff een paar zaterdagen met Rietvaerder langs motorzaken
ff eea uitproberen
Ennuh... ik? Wispelturig? Welnee
![]()
Maak maar alvast een top 5 lijstje met motoren die jij/we ( gaan proberen...
Zoiets:
1. Suzuki Bandit1200 (N natuurlijk)
2. Yamaha YZF-R6
3. Suzuki GSX600F (oke oke jij je zin )
4. V-strom
5. Varadero of Volusia 800
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 20:44]
quote:1 Suzuki Bandit 600 volvermogen
Op zondag 18 januari 2004 20:39 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Hou ik je aan
![]()
Maak maar alvast een top 5 lijstje met motoren die jij/we (
gaan proberen...
mmm.... er staat verdacht veel suzuki tussen
quote:Misschien handig dat je eerst eens gaat bedenken wat voor type je wilt gaan rijden ... naked, sport, tour, chopper ...
Op zondag 18 januari 2004 20:49 schreef PatrickM het volgende:[..]
1 Suzuki Bandit 600 volvermogen
2 Suzuki Bandit 1200
3 Suzuki GSX600F
4 Suzuki SV650S
5 Yamaha FZ6Smmm.... er staat verdacht veel suzuki tussen
Hoewel de laatste in het rijtje al ontbreekt kan je beter eerst huren en de rijeigenschappen beoordelen en dan kijken wat je lekker vindt.
quote:Gezien mijn budget gaat het een sport/toer motor worden (zie lijstje
Op zondag 18 januari 2004 20:52 schreef generalist het volgende:[..]
Misschien handig dat je eerst eens gaat bedenken wat voor type je wilt gaan rijden ... naked, sport, tour, chopper ...
Hoewel de laatste in het rijtje al ontbreekt kan je beter eerst huren en de rijeigenschappen beoordelen en dan kijken wat je lekker vindt.
[Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 18-01-2004 20:56]
En PatrickM, wrijf het er nog maar eens in, met je Bandit600 vol vermogen
Ligt eraan wat je leuk vindt, 600 = veel werken, schakelen, veel toeren maken, echt werken dus. 1200 = veel power onderin, schakellui rijden Wheelies..
quote:Gewoon HET merk he
Op zondag 18 januari 2004 20:49 schreef PatrickM het volgende:[..]
1 Suzuki Bandit 600 volvermogen
2 Suzuki Bandit 1200
3 Suzuki GSX600F
4 Suzuki SV650S
5 Yamaha FZ6Smmm.... er staat verdacht veel suzuki tussen
quote:Comfortabel naar Friesland/familie rijden.
Op zondag 18 januari 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
1200 = veel power onderin, schakellui rijdenWheelies..
![]()
quote:Alleen toen ik er op de motorrai op zat, vond ik m voor geen meter zitten. Maar daarom wil ik er een keertje mee proefrijden. Misschien bevalt ie dan wel, want qua look is het sowiezo 1 van mijn favo's
Op zondag 18 januari 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Gewoon HET merk he
![]()
SV650S is ZEKER een leuke fiets ja!
Lekker twinnen..
quote:Ging het qua budget niet meer om een mooie occasion ..
Op zondag 18 januari 2004 20:58 schreef PatrickM het volgende:[..]
Alleen toen ik er op de motorrai op zat, vond ik m voor geen meter zitten. Maar daarom wil ik er een keertje mee proefrijden. Misschien bevalt ie dan wel, want qua look is het sowiezo 1 van mijn favo's
Maar ik wil Suzuki niet teleur stellen dus ik blijf bij de Gixxer 600
Kan nog veranderen na een proefrit op zowel de ZX6R als de Gixxer 600..
quote:Als ik dit jaar een andere motor koop, wordt het een occasion.
Op zondag 18 januari 2004 21:00 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ging het qua budget niet meer om een mooie occasion ..
Kan mij een paar pagina's terug herinneren dat beide heren gek waren van de ZX6r.
Maar gezien de prijzen en km standen die ik zie van de Bandit (zowel de 600 als de 1200) op marktplaats vind, zou dat best wel eens hoge ogen voor dit jaar kunnen gooien
(ja, ik ben de Honda nu al zat ja, kopen? )
quote:Daar zitten denk ik een zooi wannabee zomerrijders tussen
Op zondag 18 januari 2004 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
Dit topic al ontdektJouwn droom motor
99 % van de Fokkers ken ik niet eens.. hebben zeker geen A papiertje.
quote:Dus Bandit it is!
Op zondag 18 januari 2004 21:05 schreef PatrickM het volgende:[..]
Als ik dit jaar een andere motor koop, wordt het een occasion.
Als ik volgend jaar een motor koop, wordt het een nieuwe.Maar gezien de prijzen en km standen die ik zie van de Bandit (zowel de 600 als de 1200) op marktplaats vind, zou dat best wel eens hoge ogen voor dit jaar kunnen gooien
(ja, ik ben de Honda nu al zat ja, kopen?
)
We ruilen nog wel een keer Kan je het eens goed voelen hoe zo'n Bandit rijd.. (dat ie 25kw is maakt voor het weggedrag e.d. niet uit, en alleen bovenin komt ie kracht tekort)
Misschien wilt OPM je Shadow wel kopen..
quote:Klopt, en mensen die een ZX10R als droommotor hebben, of ZX12R. Ben benieuwd, als die de Lotto nou zullen winnen, zullen ze die motor echt aanschaffen?
Op zondag 18 januari 2004 21:08 schreef PatrickM het volgende:[..]
Daar zitten denk ik een zooi wannabee zomerrijders tussen
en natuurlijk de nodige figuren zonder A
Ach, dan zullen ze wel een goede levensverzekering hebben..
quote:Ik heb nu nog geen geld om een andere motor te kopen, dus nu verkoop ik m nog niet. Misschien over 4 maanden
Op zondag 18 januari 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Dus Bandit it is!
We ruilen nog wel een keer
Kan je het eens goed voelen hoe zo'n Bandit rijd.. (dat ie 25kw is maakt voor het weggedrag e.d. niet uit, en alleen bovenin komt ie kracht tekort)
Misschien wilt OPM je Shadow wel kopen..
-edit-
ik heb in die droommotor topic ook ff mijn droommotor neergekwakt
quote:Het gaat toch ook om een droommotor? 99% zal nooit op een echte motor zitten maar wegdromen achter een scherm is toch niet strafbaar?
Op zondag 18 januari 2004 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
Dit topic al ontdektJouwn droom motor
99 % van de Fokkers ken ik niet eens.. hebben zeker geen A papiertje.
Mijn tip om nu gewoon effe kalm te blijven wat betreft zoeken naar motoren..... gewoon eerst proefritten gaan maken, en dan gaan beslissen
quote:Zeker niet strafbaar, maar wel opvallend dat je ze normaal nooit ziet meepraten.
Op zondag 18 januari 2004 21:13 schreef hollander172 het volgende:[..]
Het gaat toch ook om een droommotor? 99% zal nooit op een echte motor zitten maar wegdromen achter een scherm is toch niet strafbaar?
quote:haha... ik ga ook eerst proefritten maken. En waarschijnlijk komt er volgend jaar pas een andere motor. En ja... ik weet nog helemaal niet wat ik nou echt wil, maar dat was geloof ik al duidelijk
Op zondag 18 januari 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus je moet nu weer een andere avatarMijn tip om nu gewoon effe kalm te blijven wat betreft zoeken naar motoren..... gewoon eerst proefritten gaan maken, en dan gaan beslissen
quote:Euhmmmmmmmm morgen.
Op zondag 18 januari 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Zeker niet strafbaar, maar wel opvallend dat je ze normaal nooit ziet meepraten.
Welke dag moet jij afrijden ??
Heb dezelfde examinator als de vorige keer, hoop dat ie morgen ziek is want het was echt een irritant kereltje.
quote:Suc6 morgen dan!
Op zondag 18 januari 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:[..]
Euhmmmmmmmm morgen.
Heb dezelfde examinator als de vorige keer, hoop dat ie morgen ziek is want het was echt een irritant kereltje.
quote:Ik slaagde ook bij de grootste hufter, dus
Op zondag 18 januari 2004 21:20 schreef hollander172 het volgende:[..]
Euhmmmmmmmm morgen.
Heb dezelfde examinator als de vorige keer, hoop dat ie morgen ziek is want het was echt een irritant kereltje.
quote:De beste man is gelukkig geen echt hufter maar wel eentje van het: Je weet het wel he?. Ach probeer het volgende keer nog eens.
Op zondag 18 januari 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ik slaagde ook bij de grootste hufter, dus
Gaat je vast wel lukken, gelukkig is het mooi weer morgen
Heb niet naar het weer gekeken. Ik had vrijdag met lessen mijn eigen handschoenen aan en die zijn dus niet waterdicht.
Dat wist ik wel voor ik wegging maar ik wist niet dat het ging regenen, het duurde gewoon 15 minuten toen we terug waren voor ik ze uberhaubt uit kon trekken door de kou........
Zie morgen wel wat het wordt, moet gewoon lukken deze keer dan kan ik volgende keer ook eens mee.
quote:Inderdaad
Op zondag 18 januari 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze gaan happen in die droommotor topic
Trouwens, voelde me wel schuldig, toen ik hem per ongeluk steeds in zn vrij zetten ipv zn 2 naast die arme mensen.. en dat paard
In het vervolg wat harder in zn versnelling rammen
quote:Ik moest met die paarden trouwens nog denken aan die ene topic die je toen had geopend in flora&fauna
Op zondag 18 januari 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Inderdaad
Trouwens, voelde me wel schuldig, toen ik hem per ongeluk steeds in zn vrij zetten ipv zn 2 naast die arme mensen.. en dat paard
In het vervolg wat harder in zn versnelling rammen
Ik ook versnelling hoger... zo'n 3000rpm.. dan hoor je hem ook haast niet Paard reageerde niet, dus.
Maar wel kut toen ik hem in zn vrij zetten en volgas gaf bij de mensen
Jullie praten aardig door En het is dat ik moet leren anders had ik wel mee gedaan
Kut tentamens ook altijd !!!
quote:Ben blij dat ik van die ellende af ben
Op zondag 18 januari 2004 21:33 schreef Makster het volgende:
Zoals ik ook al tegen Rietvaerder gezegd heb.Jullie praten aardig door
En het is dat ik moet leren anders had ik wel mee gedaan
Kut tentamens ook altijd !!!
quote:Tja, maar even doorleren en later komt het met een grotere stortbak binnen.
Op zondag 18 januari 2004 21:36 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ben blij dat ik van die ellende af ben
(heeft ook maandelijkse voordelen
, als je motivatie om te werken gestort wordt
)
quote:Had ik maar niets gezegd..
Op zondag 18 januari 2004 21:25 schreef PatrickM het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze gaan happen in die droommotor topic
quote:Ze happen toch altijd op Fok!
Op zondag 18 januari 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Had ik maar niets gezegd..
Suicinale kat ofzo..
quote:Mooie is dat ik in feite al klaar ben met mijn studie (Comm. Economie, E-Business afstuderen) en dus ook mijn scriptie verdedigt heb. Maar nog geen diploma heb omdat ik nog tentamens van Spaans
Op zondag 18 januari 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Tja, maar even doorleren en later komt het met een grotere stortbak binnen.
No habler espagnol.
quote:Kan, maar hoeft niet
Op zondag 18 januari 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Tja, maar even doorleren en later komt het met een grotere stortbak binnen.
quote:Ik vind het een leuke topic
Op zondag 18 januari 2004 21:42 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Had ik maar niets gezegd..
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:[..]
Kan, maar hoeft niet
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
O ja Patrick, zag je die maffe kat nog die nog net even voor mn wiel rendeSuicinale kat ofzo..
quote:Heb ik niet gezien, maar er zijn genoeg suicidalen op de weg
Op zondag 18 januari 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
[..]
quote:Trouwens vandaag geleerd dat je ook op een sjopper staand kan rijden
Op zondag 18 januari 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Na zo'n verkeersheuveltje.. vandaar dat ik ineens aan het gassen was met mn koppeling ingeknepen
quote:Precies
Op zondag 18 januari 2004 22:30 schreef Rietvaerder het volgende:
HahahaJa, lekker effe de benen strekken, en toch blijven rijden
Is wel wazig gevoel, omdat je een tank tussen je benen mist en de stand van het stuur anders is dan op een normale fiets, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |