quote:ben bezig
Op donderdag 15 januari 2004 21:34 schreef vector200 het volgende:
TS begint normaal gesproken...
En daar draag ik een steentje aan bij
fok is voor de 1 geweldig en voor de andere bagger
maar toch komen ze allemaal terug
quote:Amen.
Op donderdag 15 januari 2004 21:42 schreef BaggerUser het volgende:
wat is fok:
fok is het betere broertje van tweakers.net waar de mensen veel aardiger zijn en er een betere sfeer is en betere humor.
fok is de plek waar veel mensen heen gaan om even vrolijk over niks te praten of even diep in discusie gaan en hun mening verkondigen.
fok is de plek war je je nieuws vandaan kan halen en de oude koeien uit de sloot kan halen. fok is de plek waar elk topic 10 x word geopend zonder dat de search wordt gebruikt. fok is de plek waar je even anoniem lekker aso kan doen en fok is de plek waar je hulp kan vinden op merdere gebieden. fok is de plek waar jongeren zich als kleine kinderen kunnen gedragen of waar ze de volwassen users op de vinger kunnen tikken. fok heeft inhoud maar niet iedereen waardeert die inhoud.fok is voor de 1 geweldig en voor de andere bagger
quote:Wil jij mod worden?
wat is fok:
fok is het betere broertje van tweakers.net waar de mensen veel aardiger zijn en er een betere sfeer is en betere humor.
fok is de plek waar veel mensen heen gaan om even vrolijk over niks te praten of even diep in discusie gaan en hun mening verkondigen.
fok is de plek war je je nieuws vandaan kan halen en de oude koeien uit de sloot kan halen. fok is de plek waar elk topic 10 x word geopend zonder dat de search wordt gebruikt. fok is de plek waar je even anoniem lekker aso kan doen en fok is de plek waar je hulp kan vinden op merdere gebieden. fok is de plek waar jongeren zich als kleine kinderen kunnen gedragen of waar ze de volwassen users op de vinger kunnen tikken. fok heeft inhoud maar niet iedereen waardeert die inhoud.fok is voor de 1 geweldig en voor de andere bagger
quote:hoezo ?
Op donderdag 15 januari 2004 21:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:[..]
Wil jij mod worden?
quote:hier sluit ik me bij aan
wat is fok:
en niet te vergeten: rsi en een houten kont
dat is mijn ervaring dus begin niet te zeiken op mijn ervaring.
quote:ja het is nou eenmaal een breed forum, iedereen wil wel lullen over de dagelijkse dingen maar ook over hun hobby's vandaar dat natuurlijk de algemene forums het beste lopen
Op donderdag 15 januari 2004 21:58 schreef XiChico het volgende:
FOK leeft denk ik het meest op --> ONZ en --> GC
Zonder die topics zouden er denk ik nooit zoveel mensen komen!
kortom, hele leuke site!!!
Heerlijk!
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:46 schreef -Cindy18- het volgende:
beetje suf af en toe... in general chat worden normale topics gewoon gesloten :x
quote:UTFS!!! dan.
Op donderdag 15 januari 2004 23:46 schreef -Cindy18- het volgende:
beetje suf af en toe... in general chat worden normale topics gewoon gesloten :x
Trut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |