quote:Roze licht kwam doordat het een uur of half 5 was. De sluitertijd enzo kon ik niet bepalen, het is echt een heel simpele cam. Dus het waren echt gelukstreffers.
Op dinsdag 20 januari 2004 23:26 schreef Kwark het volgende:[..]
Thanks
.
Ik had nog wel gevraagd of ik hem mocht fotograferen, maar geen afgesproken werk verder. Ik had toevallig een camera bij me en de foto kwam gewoon spontaan tot stand.ik vind deze foto erg mooi!
[afbeelding]Het rozige licht, en de volgens mij zeer korte sluitertijd die je hebt gebruikt waardoor het wateroppervlak erg ruw aandoet, roepen de sfeer op van een oud schilderij, en dat vind ik bijzonder geslaagd - al was dat waarschijnlijk niet eens de bedoeling
. Verder heeft de foto onmiskenbaar diepte - het gevoel alsof je het water in tuimelt als je te ver over de rand leunt.
Jammer dat 'ie scheef is, misschien kun je 'm een beetje roteren en opnieuw croppen. Die kleine gestalte rechts kan er ook vanaf, als stoort 'ie me niet echt.
De foto's met je vriendinnetje zijn m.i. meer kiekjes. De zonsondergang is verder wel sfeervol...maar dit is toch echt mijn favoriet.
Het klopt ook dat je het water in donderde als je over de rand keek... Er was echt een soort verticale afgrond van een meter of 5... Door de storm ontstaan.
Tussen de kiekjes van het vriendinnetje zaten ook wel minderen, maar deze waren ook niet gepland. Puur geluk dus, maar wel mooi.
vond hem wel apart geworden
naja... wat vinden jullie ervan?
quote:best leuk, alleen vind ik de huizen het hele effect (het spooky dus) verknallen.
Op woensdag 21 januari 2004 14:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]vond hem wel apart geworden
![]()
naja... wat vinden jullie ervan?
Nummer 1, Air2Air, gemaakt tijdens een vlucht in een AT6 over Johannesburg in 1996
Nummer 2, Een A10 aan't klimmen naar een flypast
Nummer 3, BAF F-16AM in een Bank
Nummer 4, De J-144, Klu F-16AM op de grond op VB Twente
Nummer 5, Simonstown Harbour, Kaapstad 2001
Nummer 6, 'Vismandjes' in Hout Bay, Kaapstad 2001
Nummer 7, F-16AM
Nummer 8, Sia Marchetti SF260, Belgie 2002
Nummer 9, Sia Marchetti SF260, Belgie 2002
Morgen volgen een aantal zonsondergangen.
Vlindertje:
Poesje:
Is dit lief of wat?
Met veel plezier volg ik dit forum dus laat ik ook maar eens een van mijn eerste creaties uploaden.
Sony DSC-F828
De foto is eigenlijk veel groter maar het thumbnail verhaal wil me niet zo lukken.
quote:Geen beoordeling, ik wil alleen maar even zeggen dat ik ze cool vind...mag dat wel?
Op woensdag 21 januari 2004 23:08 schreef Offy het volgende:
Ik was vanmiddag in een verveelde bui met de vaat bezig (in en uit de vaatwasser laden), en ineens kreeg ik dit creatieve idee
Op belichting ed heb ik eigenlijk helemaal niet gelet, het staat hier ook helemaal verkeerd, want ik wil het helemaal niet beoordeeld hebben, maar gewoon even laten zien. Ik vond het wel grappig
![]()
Vlindertje:
[afbeelding]Poesje:
[afbeelding]
Is dit lief of wat?
Ik vind ze cool.
Canon 10D met sigma 70-200+ 2x extender.
quote:erg geinig
Op woensdag 21 januari 2004 23:08 schreef Offy het volgende:
Ik was vanmiddag in een verveelde bui met de vaat bezig (in en uit de vaatwasser laden), en ineens kreeg ik dit creatieve idee
Op belichting ed heb ik eigenlijk helemaal niet gelet, het staat hier ook helemaal verkeerd, want ik wil het helemaal niet beoordeeld hebben, maar gewoon even laten zien. Ik vond het wel grappig
![]()
Vlindertje:
[afbeelding]Poesje:
[afbeelding]
Is dit lief of wat?
Dat blijf ik toch jammer vinden.
oke.. als je er wat bij moet vertellen...
Ben nogal depressief.. hier heb ik me opgetuigd als gothic en kijk overal triest, op alle fotos, terwijl ik juist wilde lachen..
[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 22-01-2004 20:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 22-01-2004 20:03]
quote:Duidelijk! Ik heb een paar van mijn eigen favo's uitgekozen en ze hier gepost, ... ik zal voortan 1 voor 1 posten en om commentaar vragen, ... lees hier mee maar voor drie dagen, maar ik zal voortan dus ook commentaar leveren op de fotos van anderen.
Op donderdag 22 januari 2004 17:52 schreef Ymke het volgende:
Nee ik pik er niet gewoon een foto uit . De bedoeling van dit topic is. dat je een foto plaatst en dan vraagt om op en aanmerkingen zodat je daar wat van op kan steken. (en daarmee iedereen die meeleest)
Nu pleurt menige zijn fotos zomaar neer (waarom 8 stuks???), nemen zelf niet eens de moeite om een ander zijn fotos van commentaar te voorzien.
quote:Het is niet de bedoeling dat je ze dalijk 1 voor 1 post
Op donderdag 22 januari 2004 20:01 schreef capetonian het volgende:[..]
Duidelijk! Ik heb een paar van mijn eigen favo's uitgekozen en ze hier gepost, ... ik zal voortan 1 voor 1 posten en om commentaar vragen, ... lees hier mee maar voor drie dagen, maar ik zal voortan dus ook commentaar leveren op de fotos van anderen.
quote:Ik vind je foto somber , dus dat komt iig wel over.
Op donderdag 22 januari 2004 19:09 schreef Milkwoman het volgende:
iddoke.. als je er wat bij moet vertellen...
Ben nogal depressief.. hier heb ik me opgetuigd als gothic en kijk overal triest, op alle fotos, terwijl ik juist wilde lachen..
Misschien zijn er andere die je verder kunnen helpen?
ben niet zo'n ster in fotosoepen..
shot van drummer in oefenruimte...
quote:Mooie kleuren, lekker scherp, dat vond ik sowieso van al je foto's. Wel wat donker & weinig contrast op de achtergrond, z'n hoofd valt een beetje weg.
Op donderdag 22 januari 2004 21:27 schreef Garthim het volgende:
ik heb geen preek nodig, het kan in 1 normale zin ook wel toegelicht worden. gaan we nog een keer dan[afbeelding]
shot van drummer in oefenruimte...
Bekken een paar centimeter naar links was al beter geweest.
Maar vooral: mooie kleuren!
Just my 2 ct .
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 22-01-2004 21:39]
quote:Wat een prachtige kop (hoofd). Mooie glimlach. Oud kan ook mooi zijn. Voor mij valt er niet veel aan te verbeteren. Er is voldoende contrast. Lichten in de sieraden zijn voor mij ook niet hinderlijk.
Op donderdag 22 januari 2004 22:32 schreef Re het volgende:
Ik zet hem (wel haar) toch even hier neer voor beoordeling, valt hier nou nog iets aan te verbeteren aangezien ik haar in de volle zon moest vastleggen[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |