abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16445525
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:26 schreef Kwark het volgende:

[..]

Thanks .
Ik had nog wel gevraagd of ik hem mocht fotograferen, maar geen afgesproken werk verder. Ik had toevallig een camera bij me en de foto kwam gewoon spontaan tot stand.

ik vind deze foto erg mooi!
[afbeelding]

Het rozige licht, en de volgens mij zeer korte sluitertijd die je hebt gebruikt waardoor het wateroppervlak erg ruw aandoet, roepen de sfeer op van een oud schilderij, en dat vind ik bijzonder geslaagd - al was dat waarschijnlijk niet eens de bedoeling . Verder heeft de foto onmiskenbaar diepte - het gevoel alsof je het water in tuimelt als je te ver over de rand leunt.
Jammer dat 'ie scheef is, misschien kun je 'm een beetje roteren en opnieuw croppen. Die kleine gestalte rechts kan er ook vanaf, als stoort 'ie me niet echt.

De foto's met je vriendinnetje zijn m.i. meer kiekjes. De zonsondergang is verder wel sfeervol...maar dit is toch echt mijn favoriet.

Roze licht kwam doordat het een uur of half 5 was. De sluitertijd enzo kon ik niet bepalen, het is echt een heel simpele cam. Dus het waren echt gelukstreffers.

Het klopt ook dat je het water in donderde als je over de rand keek... Er was echt een soort verticale afgrond van een meter of 5... Door de storm ontstaan.

Tussen de kiekjes van het vriendinnetje zaten ook wel minderen, maar deze waren ook niet gepland. Puur geluk dus, maar wel mooi.

pi_16457262

vond hem wel apart geworden

naja... wat vinden jullie ervan?

Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_16461095
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:08 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]

vond hem wel apart geworden

naja... wat vinden jullie ervan?

best leuk, alleen vind ik de huizen het hele effect (het spooky dus) verknallen.
Thousands of people believe in god and nobody ever saw him, Thousands of people saw UFO's and nobody believes in them
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:54:04 #54
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_16462630
Een paar van mij uit den ouden doos! Sommige negatieven zijn stoffig en dat zie je terug op de scans:

Nummer 1, Air2Air, gemaakt tijdens een vlucht in een AT6 over Johannesburg in 1996

Nummer 2, Een A10 aan't klimmen naar een flypast

Nummer 3, BAF F-16AM in een Bank

Nummer 4, De J-144, Klu F-16AM op de grond op VB Twente

Nummer 5, Simonstown Harbour, Kaapstad 2001

Nummer 6, 'Vismandjes' in Hout Bay, Kaapstad 2001

Nummer 7, F-16AM

Nummer 8, Sia Marchetti SF260, Belgie 2002

Nummer 9, Sia Marchetti SF260, Belgie 2002

Morgen volgen een aantal zonsondergangen.

www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:05:34 #55
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_16466619
ikke weer

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  woensdag 21 januari 2004 @ 23:08:48 #56
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_16474547
Ik was vanmiddag in een verveelde bui met de vaat bezig (in en uit de vaatwasser laden ), en ineens kreeg ik dit creatieve idee Op belichting ed heb ik eigenlijk helemaal niet gelet, het staat hier ook helemaal verkeerd, want ik wil het helemaal niet beoordeeld hebben, maar gewoon even laten zien. Ik vond het wel grappig

Vlindertje:

Poesje:

Is dit lief of wat?

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_16475518
Heb net een nieuwe camara gekocht en wil me weer helemaal gaan toe leggen op de fotografie.

Met veel plezier volg ik dit forum dus laat ik ook maar eens een van mijn eerste creaties uploaden.

Sony DSC-F828

De foto is eigenlijk veel groter maar het thumbnail verhaal wil me niet zo lukken.

pi_16478671
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:08 schreef Offy het volgende:
Ik was vanmiddag in een verveelde bui met de vaat bezig (in en uit de vaatwasser laden ), en ineens kreeg ik dit creatieve idee Op belichting ed heb ik eigenlijk helemaal niet gelet, het staat hier ook helemaal verkeerd, want ik wil het helemaal niet beoordeeld hebben, maar gewoon even laten zien. Ik vond het wel grappig

Vlindertje:
[afbeelding]

Poesje:
[afbeelding]
Is dit lief of wat?

Geen beoordeling, ik wil alleen maar even zeggen dat ik ze cool vind...mag dat wel?

Ik vind ze cool.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  FOK!fotograaf donderdag 22 januari 2004 @ 11:16:04 #59
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_16482679
tijdens een wandelingetje over de hei bij hilversum zag ik plotseling wat oortjes boven de hei uitsteken:

Canon 10D met sigma 70-200+ 2x extender.

You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_16486834
gisteren wat fotos in de oefenruimte van mijn bandje genomen...

1

2

3

4

5

6

7

8

pi_16486895
Is het de bedoeling dat we een stuk of 6 fotos van je gaan beoordelen, of wilde je ze gewoon laten zien?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  FOK!fotograaf donderdag 22 januari 2004 @ 14:20:48 #62
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16487222
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:08 schreef Offy het volgende:

Vlindertje:
[afbeelding]

Poesje:
[afbeelding]
Is dit lief of wat?

erg geinig
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16487232
nouja iedereen post meerdere fotos dus maar pik er 1 uit die je het mooist vind ofzo
pi_16493544
Nee ik pik er niet gewoon een foto uit . De bedoeling van dit topic is. dat je een foto plaatst en dan vraagt om op en aanmerkingen zodat je daar wat van op kan steken. (en daarmee iedereen die meeleest)
Nu pleurt menige zijn fotos zomaar neer (waarom 8 stuks???), nemen zelf niet eens de moeite om een ander zijn fotos van commentaar te voorzien.
Degene die wel een foto plaatst en graag commentaar wilt hebben worden niet eens gezien.

Dat blijf ik toch jammer vinden.

pi_16494515
Daar ben ik het helemaal mee eens. Op sommige foto's wordt helemaal geen commentaar geleverd.
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:09:05 #66
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_16495318
idd

oke.. als je er wat bij moet vertellen...

Ben nogal depressief.. hier heb ik me opgetuigd als gothic en kijk overal triest, op alle fotos, terwijl ik juist wilde lachen..

[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 22-01-2004 20:48]

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:44:55 #67
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_16496311
edit

[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 22-01-2004 20:03]

Friedrich Nietzsche
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:01:05 #68
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_16496775
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:52 schreef Ymke het volgende:
Nee ik pik er niet gewoon een foto uit . De bedoeling van dit topic is. dat je een foto plaatst en dan vraagt om op en aanmerkingen zodat je daar wat van op kan steken. (en daarmee iedereen die meeleest)
Nu pleurt menige zijn fotos zomaar neer (waarom 8 stuks???), nemen zelf niet eens de moeite om een ander zijn fotos van commentaar te voorzien.
Duidelijk! Ik heb een paar van mijn eigen favo's uitgekozen en ze hier gepost, ... ik zal voortan 1 voor 1 posten en om commentaar vragen, ... lees hier mee maar voor drie dagen, maar ik zal voortan dus ook commentaar leveren op de fotos van anderen.
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:40:14 #69
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16497883
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:01 schreef capetonian het volgende:

[..]

Duidelijk! Ik heb een paar van mijn eigen favo's uitgekozen en ze hier gepost, ... ik zal voortan 1 voor 1 posten en om commentaar vragen, ... lees hier mee maar voor drie dagen, maar ik zal voortan dus ook commentaar leveren op de fotos van anderen.

Het is niet de bedoeling dat je ze dalijk 1 voor 1 post . Je moet er ff wat bij vertellen en je foto's nummeren helpt ook al een hoop.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16498316
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:09 schreef Milkwoman het volgende:
idd

[afbeelding]

oke.. als je er wat bij moet vertellen...

Ben nogal depressief.. hier heb ik me opgetuigd als gothic en kijk overal triest, op alle fotos, terwijl ik juist wilde lachen..

Ik vind je foto somber , dus dat komt iig wel over.
Verder is de foto wat donker , kan je dat nog een beetje oppoetsen?

Misschien zijn er andere die je verder kunnen helpen?

donderdag 22 januari 2004 @ 21:09:41 #71
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_16498690
mm oppoetsen..

ben niet zo'n ster in fotosoepen..

Friedrich Nietzsche
pi_16499286
ik heb geen preek nodig, het kan in 1 normale zin ook wel toegelicht worden. gaan we nog een keer dan

shot van drummer in oefenruimte...

pi_16499477
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:27 schreef Garthim het volgende:
ik heb geen preek nodig, het kan in 1 normale zin ook wel toegelicht worden. gaan we nog een keer dan

[afbeelding]
shot van drummer in oefenruimte...

Mooie kleuren, lekker scherp, dat vond ik sowieso van al je foto's. Wel wat donker & weinig contrast op de achtergrond, z'n hoofd valt een beetje weg.
Vind de compositie ook niet helemaal geslaagd. Het idee is leuk, maar de tom en bekken nemen teveel zicht op hem weg, waardoor de foto wat expressie mist.

Bekken een paar centimeter naar links was al beter geweest.

Maar vooral: mooie kleuren!

Just my 2 ct .

[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 22-01-2004 21:39]

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  donderdag 22 januari 2004 @ 22:32:59 #74
262 Re
Kiss & Swallow
pi_16501577
Ik zet hem (wel haar) toch even hier neer voor beoordeling, valt hier nou nog iets aan te verbeteren aangezien ik haar in de volle zon moest vastleggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_16502640
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:32 schreef Re het volgende:
Ik zet hem (wel haar) toch even hier neer voor beoordeling, valt hier nou nog iets aan te verbeteren aangezien ik haar in de volle zon moest vastleggen[afbeelding]
Wat een prachtige kop (hoofd). Mooie glimlach. Oud kan ook mooi zijn. Voor mij valt er niet veel aan te verbeteren. Er is voldoende contrast. Lichten in de sieraden zijn voor mij ook niet hinderlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')