quote:Nou, 'ieuw, wat een sletjes', "wat een ordinair wijf, zeg
Op zondag 18 januari 2004 00:39 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Waarschuwing: Uber BreaZah sites gespot
moet het allemaal van hoog niveau zijn dan? Kan Shoompy mij vertellen waarom hier precies een slotje op gaat?
Gewoon een breezerbashtopiekje dus.
quote:kijk dat jij dat persoonlijke niet zo discussiewaardig vindt zal ons een worst wezen. Moet jij niet als moderator denken in het kader wat de rest van de bezoekers ervan vinden? Of telt alleen jouw mening?
Op zondag 18 januari 2004 00:41 schreef shmoopy het volgende:[..]
Nou, 'ieuw, wat een sletjes', "wat een ordinair wijf, zeg
" vind ik persoonlijk niet zo discussiewaardig.
quote:Nee het gaat specifiek om die 2 websites en niet over breezers in het algemeen
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 18-01-2004 00:54]
quote:Is dat nou zo'n zogenaamde fok!let?
Op zondag 18 januari 2004 00:54 schreef Mr_Knoxville het volgende:
Nu ga ik zuipen met ma Buddie'S in da KroEg, PeAcE!
quote:Mijn mening is wel degelijk van belang, want het is mijn taak dit forum leuk en leesbaar te houden, met ontopic-reacties en evt topics die hier niet thuishoren te sluiten of verplaatsen.
Op zondag 18 januari 2004 00:50 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
kijk dat jij dat persoonlijke niet zo discussiewaardig vind zal ons een worst wezen. Moet jij niet als moderator denken in het kader wat de rest van de bezoekers ervan vinden? Of telt alleen jouw mening?
quote:Topic staat vol met kots-smilies en bashreacties, en dat is dus geen Lifestyle.
Nee het gaat specifiek om die 2 websites en niet over breezers in het algemeen
quote:Nogmaals, dat jij dit niet leuk vindt... Uit het merendeel van de reacties blijkt wel degelijk dat mensen het vermakelijk vinden.
Op zondag 18 januari 2004 00:56 schreef shmoopy het volgende:[..]
Mijn mening is wel degelijk van belang, want het is mijn taak dit forum leuk en leesbaar te houden, met ontopic-reacties en evt topics die hier niet thuishoren te sluiten of verplaatsen.
quote:Dan verplaats je het toch naar naar een Sub-forum waar het wel thuis hoort. Ergens waar BreEzAh topics niet gesloten worden. Dat is toch ook een taak van jou?
Topic staat vol met kots-smilies en bashreacties, en dat is dus geen Lifestyle.
quote:Is er een plek op Fok! waar bash topics en veel kotssmilies wel thuishoren?
Op zondag 18 januari 2004 01:00 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
Nogmaals, dat jij dit niet leuk vindt... Uit het merendeel van de reacties blijkt wel degelijk dat mensen het vermakelijk vinden.
[..]Dan verplaats je het toch naar naar een Sub-forum waar het wel thuis hoort. Ergens waar BreEzAh topics niet gesloten worden. Dat is toch ook een taak van jou?
quote:Ik heb getwijfeld om het naar Onzin te verplaatsen.
Op zondag 18 januari 2004 01:00 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
Nogmaals, dat jij dit niet leuk vindt... Uit het merendeel van de reacties blijkt wel degelijk dat mensen het vermakelijk vinden.
[..][b]Dan verplaats je het toch naar naar een Sub-forum waar het wel thuis hoort. Ergens waar BreEzAh topics niet gesloten worden. Dat is toch ook een taak van jou?
En misschien dat jij dan als je een vraag stelt iets minder aanvallend kan doen?
Ik sta altijd open voor een discussie, dus het hoeft niet meteen zo boos, hoor.
quote:uhmmmm ik tel er om precies te zijn 4 (ex quotes wat logisch is) op 87! reacties, volgens mij is dat niet meer dan gemiddeld. (anders moet je deze
Op zondag 18 januari 2004 01:03 schreef Lucille het volgende:[..]
Is er een plek op Fok! waar bash topics en veel kotssmilies wel thuishoren?
quote:4 kots smilies op 87 reacties is gemiddeld? Misschien dat 5% kotssmilies in Onzin normaal is (zelfs dat betwijfel ik), maar in elk ander forum vind ik dat niet normaal.
Op zondag 18 januari 2004 01:07 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
uhmmmm ik tel er om precies te zijn 4 (ex quotes wat logisch is) op 87! reacties, volgens mij is dat niet meer dan gemiddeld. (anders moet je deze
maar helemaal uit het assortiment halen.)
of een beter idee, voer een gemiddelde aantalwat maximaal in een topic genoemd mag worden, anders slotje!?
quote:ik wil best normaal reageren als jij dan ook het fatsoen op kan brengen op het topic met een fatsoenlijke reden te sluiten.
Op zondag 18 januari 2004 01:04 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ik heb getwijfeld om het naar Onzin te verplaatsen.
Wil ik best alsnog doen, hoor.En misschien dat jij dan als je een vraag stelt iets minder aanvallend kan doen?
Ik sta altijd open voor een discussie, dus het hoeft niet meteen zo boos, hoor.
quote:Een kots smile versterkt je mening, net zoals elke andere smile. In sommige topics (afhankelijk van het onderwerp) zul je deze inderdaad meer aantreffen. Als er zoveel bezwaar is tegen deze smile vraag ik me af waar deze uberhaupt nog gebruikt mag/kan worden.
Op zondag 18 januari 2004 01:10 schreef Lucille het volgende:[..]
4 kots smilies op 87 reacties is gemiddeld? Misschien dat 5% kotssmilies in Onzin normaal is (zelfs dat betwijfel ik), maar in elk ander forum vind ik dat niet normaal.
quote:Dat is aan het verhuizen naar het Culinaire forum
Op vrijdag 23 januari 2004 19:16 schreef Rewimo het volgende:
Waar is mijn stoofaaltopic gebleven? Dat had ik vandaag geopend. Ik zie het nergens meer
quote:Ha, ik begon al te denken dat stoofaal een controversieel onderwerp was of zo
Op vrijdag 23 januari 2004 19:17 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Dat is aan het verhuizen naar het Culinaire forum
Alleen weet ik nu niet hoe ik het klaar moet maken, en ik heb honger
ik heb per ongeluk 2 dezelfde topics geopend, als jullie er eentje proberen te sluiten kunnen jullie dan de reacties ook overzetten als het jullie beliefd?
Het was maar een geintje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |