edit: sommige mensen maakte uit bovenstaand stukje op dat ik blijkbaar geen aandacht voor deze moord wil. Ik heb het nog eens doorgelezen maar snap niet waar dat uit op te maken is. Ik wil het JUIST wel.
En hopende dat ik niet de enige ben. Ik denk dat weer een stille tocht, uiteraard wel kan, ter ere van de overledene. Maar dat daarnaast (uiteraard niet tegelijkertijd voor de slimbo's) ook best eens hard aandacht gevraagd mag worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 15-01-2004 20:29]
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Bravo.. Notepad werkt ook.
.
quote:que
Op donderdag 15 januari 2004 20:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Of kladblok natuurlijk.
quote:Vind ik niet!
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef bolivian het volgende:
Of KLB.
Ik klaag niet over stille tochten, maar pleit voor lawaai tochten. Tijd voor actie in dit landje. Daarstraks weer gehoord dat een directeur na een meningsverschil is doodgestoken vandaag.
gaat lekker man! Top!
oh en voor degene die het willen weten, ik ben meer links dan rechts georienteerd, maar het loopt nu toch wel de spuigaten uit
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 15-01-2004 20:09]
quote:mjah dat is ook wel nodig , zag net op tv een aantal die voor school ,voor die mafketel aan het protesteren waren.
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef MeAndMyself het volgende:
hoop dat allochtonen binnenkort op een bepaalde manier harder gaan worden aangepakt. Want je kan zeggen wat je wilt maar het is gewoon een allochtonenprobleem (90% jongeren)
[Dit bericht is gewijzigd door Biowolf op 15-01-2004 20:10]
quote:maar toch is het niet grappig zelfs niet met een knip oog
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef mabit het volgende:
ik hoop echt dat het niet lang duurt voor de volgende leraar wordt vermoord, we hebben er toch zat en ze zijn allemaal vervelend....
(voor ik een aangifte aan me broek heb.... dit moet je met een 'knipoog' zien)
quote:Het is ook helemaal niet grappig bedoeld, het is rond uit triest dat TS hoopt dat er niet te veel aandacht wordt besteed aan de moord.
Op donderdag 15 januari 2004 20:09 schreef Mons het volgende:[..]
maar toch is het niet grappig zelfs niet met een knip oog
quote:idd
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef leminem het volgende:
ja aan die stille tochten heb je toch niks!wat we echt moeten doen is de dader op de brandstapel gooien!!!}>
dat maakt pas indruk!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ga je frustraties even op je knuffelbeer uitleven.
Op donderdag 15 januari 2004 20:10 schreef leminem het volgende:
verbranden die handel}>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik weet het...
Op donderdag 15 januari 2004 20:35 schreef blublub het volgende:
het spijtige is, stille of lawaai toch, je kunt hier, als normaal mens dat geen leraar doodschiet, helemaal niets aan doen. jah, de dader hard aanpakken, maar dat haalt toch niets uit.
De roep om in heel Nederland alle scholen maandag dicht te gooien vind ik daarvan al een goed voorbeeld. (En dan maar hopen dat er ook van de leerlingen die niet naar school hoeven iig een paar zijn die weten waarvoor ze vrij zijn.. maargoed de meeste zullen het wel zien als "lekker vrij"). Beter zou nog zijn natuurlijk de hele maatschappij voor 1 dag stil te leggen door het gehele openbaar vervoer te blokkeren (daar zijn wel manier voor). De maat raakt vol. Als er geen meer blauw op straat mogelijk zou zijn, dan pleur je het leger de straat maar op ofzo.
quote:En toch vind ik dit geen prettige post(er)..
ik hoop echt dat het niet lang duurt voor de volgende leraar wordt vermoord, we hebben er toch zat en ze zijn allemaal vervelend....
Luuk
quote:Niet grappig .... mijn moeder is lerares.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |