Aantal post schijnt de criteria te zijn tegenwoordig,
Wees als Fok!!! nou eens flink en laat alle fokkers mee stemmen over het bestaan van het Eiland in een Poll die minimaal een week staat!
zo dit zal indruk gemaakt hebben
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:59 schreef _The_General_ het volgende:
Wees als Fok!!! nou eens flink en laat alle fokkers mee stemmen over het bestaan van het Eiland in een Poll die minimaal een week staat!
quote:dat schiet natuurlijk niet op
Op donderdag 15 januari 2004 20:03 schreef _The_General_ het volgende:[..]
quote:Ik vind dat ze de gebruikers eens moeten laten stemmen! en niet alles achter de schermen beslissen
Op donderdag 15 januari 2004 20:05 schreef Mereltje het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat er minder post zijn in Eiland, laat ze lekker hun gang gaan, ik kom er nooit, maar van mij hoeft tie niet dicht
quote:zelfde voor travel en f&F toch
Op donderdag 15 januari 2004 20:05 schreef Mereltje het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat er minder post zijn in Eiland, laat ze lekker hun gang gaan, ik kom er nooit, maar van mij hoeft tie niet dicht
quote:Maar dat zijn wel twee forums die een meerwaarde geven aan Fok!
Op donderdag 15 januari 2004 20:04 schreef idontlikepizza het volgende:
LIT
C&Hstaan beide ook niet erg hoog
quote:Dan vrees ik alsnog het ergste voor ons eiland
quote:*eens*
Op donderdag 15 januari 2004 20:02 schreef beelz het volgende:
F&F mag niet dicht!
ik heb gesprokenzo dit zal indruk gemaakt hebben
-edit-
eens met dat F&F niet dicht mag
[Dit bericht is gewijzigd door FreyDing op 15-01-2004 20:07]
quote:jep
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef susscorfa het volgende:[..]
zelfde voor travel en f&F toch
quote:Bullshit en stook niet zo.
Kleinere Fora's gaan dicht
Je kon de redenen niet eens vinden waarom EIL dichtgaat en je reageert op iemand die pissig is dat het wel dichtgaat.
Lees je in.
quote:Niemand
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef Tiemie het volgende:
wie zegt nou weer dat ze dicht gaan?
moet deze discussie nu ook al hier gevoerd worden?
quote:de crewleden tegen de 'eilanders' tja das een hopeloze strijd
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Dan vrees ik alsnog het ergste voor ons eiland
quote:Ik gebruikte dit van die kleinere fora als een manier om discussie te ontlokken over het onderwerp "moeten de users niet eens meestemmen over zo'n onderwerp"
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef Dagonet het volgende:[..]
Bullshit en stook niet zo.
Je kon de redenen niet eens vinden waarom EIL dichtgaat en je reageert op iemand die pissig is dat het wel dichtgaat.
Lees je in.
quote:ik wou zeggen; ik heb dat niemand zien zeggen namelijk
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef infinium het volgende:[..]
Niemand
quote:Ja, het gaat dicht. Maar misschien liggen er kansen voor ons in het Gadget forum
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef Liejannuh het volgende:
WAT?!
Gaat Travel dicht?? Nee toch???moet deze discussie nu ook al hier gevoerd worden?
quote:Van mij mag heel dat kutEIL zinken
Op donderdag 15 januari 2004 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Als toch iedereen een mening heeft, dan crosspost ik gewoon nóg een keer. Ik kan niet verwachten dat jullie de moeite nemen het zelf na te lezen in EIL, het zou voor de meesten dan iig de eerste keer worden dat ze daar kijken:Post uit crewforum (en EIL dus. Red.) ook hier maar even, vooral voor diegenen die denken dat we dit met plezier doen of nooit moeite gedaan hebben er iets meer van te maken:
Het Eiland heeft gewoon zijn beste tijd gehad, kijk naar de posts van de laatste maanden en je weet genoeg. We hebben het laatste jaar meerdere keren met de [betreffende] moderator(s) gebrainstormd of er nog 'oppepacties' te bedenken waren, en dan bedachten we ook wel weer een paar dingen, maar daar kwam feitelijk na verloop van tijd elke keer weinig uit.
Het was een mooi forum, het hoorde bij FOK!, users hadden er veel plezier, er zijn leuke dingen ontstaan, natuurlijk allemaal waar, maar dat was vroeger en je moet ook afscheid van iets durven nemen als het gewoon niet meer loopt. Op dit moment loopt er één [reeks] en wordt er dagelijks hooguit een handjevol posts geplaatst. Grotendeels door steeds dezelfde paar users met hun klonen.
Toevoegen aan LIT of hidden maken zijn geen zinvolle opties, het lóópt gewoon niet meer, we gaan ook geen geforceerde dingen bedenken om het forum ergens anders weg te laten kwijnen. Al die goeie voornemens om er "binnenkort" weer eens lekker te gaan posten zijn leuk, maar dat zouden hooguit tijdelijke oplevinkjes geweest zijn waarmee je geen forum draaiende houdt.
Dat er fora zijn die tijdelijk nóg minder posts of views trekken is niet relevant, die komen ook wel een keer aan de beurt bij een evaluatie. Bovendien zijn dáárvoor nog niet of nauwelijks 'brainstormsessies' geweest om wat meer pit in die fora te krijgen. En voor het Eiland wel, we hebben nu écht alles geprobeerd, in overleg en samenwerking met de moderator(s) dus.
Disclaimer: Dat ik er zelf nauwelijks postte staat totaal los van bovenstaande mening. Er zijn wel meer fora waar ik (vrijwel) nooit post, al moet ik wel constateren dat het Eiland forum ook erg weinig 'lurkwaarde' heeft voor buitenstaanders.
Let's face it, it's over, tijd voor iets nieuws. Het was mooi, laat het mooi blijven in onze herinnering.
quote:Maar de users hebben daar toch ook inspraak in? als er genoeg gepost wordt blijft het forum wel open hoor
Op donderdag 15 januari 2004 20:08 schreef _The_General_ het volgende:[..]
Ik gebruikte dit van die kleinere fora als een manier om discussie te ontlokken over het onderwerp "moeten de users niet eens meestemmen over zo'n onderwerp"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |