abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16293790
Kleinere Fora's gaan dicht, Ik wil alvast afscheid nemen van de mensen in vanTravel en Flora & Fauna en de mods daarvan bedanken voor hun goede werk, aangezien het niet lang kan duren voordat ook deze dichtgaan,

Aantal post schijnt de criteria te zijn tegenwoordig,

Wees als Fok!!! nou eens flink en laat alle fokkers mee stemmen over het bestaan van het Eiland in een Poll die minimaal een week staat!

donderdag 15 januari 2004 @ 20:02:25 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16293882
F&F mag niet dicht!
ik heb gesproken

zo dit zal indruk gemaakt hebben

Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_16293898
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:59 schreef _The_General_ het volgende:

Wees als Fok!!! nou eens flink en laat alle fokkers mee stemmen over het bestaan van het Eiland in een Poll die minimaal een week staat!

pi_16293958
LIT
C&H

staan beide ook niet erg hoog

pi_16293970
Wat maakt dat nou uit dat er minder post zijn in Eiland, laat ze lekker hun gang gaan, ik kom er nooit, maar van mij hoeft tie niet dicht
pi_16293980
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:03 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

dat schiet natuurlijk niet op
wmb zou er niks tegen open houden zijn, alleen ik kom er nooit...
pi_16294000
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:05 schreef Mereltje het volgende:
Wat maakt dat nou uit dat er minder post zijn in Eiland, laat ze lekker hun gang gaan, ik kom er nooit, maar van mij hoeft tie niet dicht
Ik vind dat ze de gebruikers eens moeten laten stemmen! en niet alles achter de schermen beslissen
pi_16294014
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:05 schreef Mereltje het volgende:
zelfde voor travel en f&F toch
pi_16294018
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:04 schreef idontlikepizza het volgende:
LIT
C&H

staan beide ook niet erg hoog

Maar dat zijn wel twee forums die een meerwaarde geven aan Fok!
pi_16294025
quote:
Dan vrees ik alsnog het ergste voor ons eiland
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:06:46 #11
77787 FreyDing
It just tastes better
pi_16294028
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:02 schreef beelz het volgende:
F&F mag niet dicht!
ik heb gesproken

zo dit zal indruk gemaakt hebben

*eens*

-edit-
eens met dat F&F niet dicht mag

[Dit bericht is gewijzigd door FreyDing op 15-01-2004 20:07]

Chum: "Dolphins! They think they're so cute! Oh, look at me, I'm a flippy little dolphin, let me flip for you!"
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:06:49 #12
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16294033
wie zegt nou weer dat ze dicht gaan?
pi_16294039
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef susscorfa het volgende:

[..]

zelfde voor travel en f&F toch

jep
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:07:22 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_16294056
quote:
Kleinere Fora's gaan dicht
Bullshit en stook niet zo.

Je kon de redenen niet eens vinden waarom EIL dichtgaat en je reageert op iemand die pissig is dat het wel dichtgaat.

Lees je in.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_16294073
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef Tiemie het volgende:
wie zegt nou weer dat ze dicht gaan?
Niemand
pi_16294074
Het was leuk geweest jongens, echt waar. Jullie waren allemaal tof in TRV.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16294077
WAT?!
Gaat Travel dicht?? Nee toch???

moet deze discussie nu ook al hier gevoerd worden?

pi_16294094
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:06 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Dan vrees ik alsnog het ergste voor ons eiland

de crewleden tegen de 'eilanders' tja das een hopeloze strijd
pi_16294097
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Bullshit en stook niet zo.

Je kon de redenen niet eens vinden waarom EIL dichtgaat en je reageert op iemand die pissig is dat het wel dichtgaat.

Lees je in.

Ik gebruikte dit van die kleinere fora als een manier om discussie te ontlokken over het onderwerp "moeten de users niet eens meestemmen over zo'n onderwerp"
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:08:54 #20
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16294113
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef infinium het volgende:

[..]

Niemand

ik wou zeggen; ik heb dat niemand zien zeggen namelijk
pi_16294123
Bezuinigen op fora, 't lijkt de regering wel!
pi_16294140
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:07 schreef Liejannuh het volgende:
WAT?!
Gaat Travel dicht?? Nee toch???

moet deze discussie nu ook al hier gevoerd worden?

Ja, het gaat dicht. Maar misschien liggen er kansen voor ons in het Gadget forum
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_16294149
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Als toch iedereen een mening heeft, dan crosspost ik gewoon nóg een keer. Ik kan niet verwachten dat jullie de moeite nemen het zelf na te lezen in EIL, het zou voor de meesten dan iig de eerste keer worden dat ze daar kijken:

Post uit crewforum (en EIL dus. Red.) ook hier maar even, vooral voor diegenen die denken dat we dit met plezier doen of nooit moeite gedaan hebben er iets meer van te maken:

Het Eiland heeft gewoon zijn beste tijd gehad, kijk naar de posts van de laatste maanden en je weet genoeg. We hebben het laatste jaar meerdere keren met de [betreffende] moderator(s) gebrainstormd of er nog 'oppepacties' te bedenken waren, en dan bedachten we ook wel weer een paar dingen, maar daar kwam feitelijk na verloop van tijd elke keer weinig uit.

Het was een mooi forum, het hoorde bij FOK!, users hadden er veel plezier, er zijn leuke dingen ontstaan, natuurlijk allemaal waar, maar dat was vroeger en je moet ook afscheid van iets durven nemen als het gewoon niet meer loopt. Op dit moment loopt er één [reeks] en wordt er dagelijks hooguit een handjevol posts geplaatst. Grotendeels door steeds dezelfde paar users met hun klonen.

Toevoegen aan LIT of hidden maken zijn geen zinvolle opties, het lóópt gewoon niet meer, we gaan ook geen geforceerde dingen bedenken om het forum ergens anders weg te laten kwijnen. Al die goeie voornemens om er "binnenkort" weer eens lekker te gaan posten zijn leuk, maar dat zouden hooguit tijdelijke oplevinkjes geweest zijn waarmee je geen forum draaiende houdt.

Dat er fora zijn die tijdelijk nóg minder posts of views trekken is niet relevant, die komen ook wel een keer aan de beurt bij een evaluatie. Bovendien zijn dáárvoor nog niet of nauwelijks 'brainstormsessies' geweest om wat meer pit in die fora te krijgen. En voor het Eiland wel, we hebben nu écht alles geprobeerd, in overleg en samenwerking met de moderator(s) dus.

Disclaimer: Dat ik er zelf nauwelijks postte staat totaal los van bovenstaande mening. Er zijn wel meer fora waar ik (vrijwel) nooit post, al moet ik wel constateren dat het Eiland forum ook erg weinig 'lurkwaarde' heeft voor buitenstaanders.

Let's face it, it's over, tijd voor iets nieuws. Het was mooi, laat het mooi blijven in onze herinnering.

Van mij mag heel dat kutEIL zinken
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:09:52 #24
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16294157
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:08 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ik gebruikte dit van die kleinere fora als een manier om discussie te ontlokken over het onderwerp "moeten de users niet eens meestemmen over zo'n onderwerp"

Maar de users hebben daar toch ook inspraak in? als er genoeg gepost wordt blijft het forum wel open hoor
  Admin donderdag 15 januari 2004 @ 20:12:34 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_16294252
Doe eens niet, lees je in zeg, er gaat helemaal verder niks dicht, gezeur hier altijd.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')