abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1513328
IK heb gisteravond op internet gezocht, maar ik kan weinig vinden over dat plaatsje. Maar wat ik me ook afvraag he? Is een geest in staat dan om te verschijnen inclusief auto? Een geestverschijning kan ik me goed voorstellen op die plek, maar dat er dan ook een auto verschijnt??

Tja, in Engeland verschijnen er ook soldaten te paard, dus wat dat betreft moet het wel kunnen! Ik ga er vanavond nog even achteraan! VOor geinteresseerden: Het plaatsje heette Riegler am Rhein, in Duitsland. ;-)

En inderdaad, het was zo'n bolle lullig ogende Mazda. Nu heb ik nooit een Mazda gezien die NIET lulig oogt, maar het gaat om het idee he? ;-)

V8; there's no substitute for cubic inches....
pi_1514548
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 21:55 schreef Toebroodjie het volgende:
Ik weet wel dat donkerbruin een populaire kleur was in die tijd. Zelf heb ik nog een hele oude Toyota Corolla gehad uit `78 dat was m`n eerste auto ook donkebruin. Zag er niet uit maar liep als een trein
---Off-topic---
Wow, daar heb ik deze zomer autorijlessen meegehad in Indonesië, ook donkerbruin btw. Wat was dat een gare bak. Was die van jou ook een DX uitvoering?
---Off-topic---

en nu dan on-topic;
Damn, dat verhaal over die Mazda 323 en die vrouw er in...:{
Altijd creepy, maar zijn er meer mensen die meer van dat soort verhalen hebben, danwel gehoord danwel ervaren?

pi_1517367
Haha, die Mazda was niet van mij, thank god!! Daar zat die geest in om het zo maar te zeggen. Ik reed in de Mini van mijn meisje, met 4 schijnwerpers voorop, daarom viel die auto ook zo op!

Hij stond in de berm! Wat me nu trouwens te binnen schiet! Ik weet bijna zeker dat dat mens dood was, omdat ze recht in de koplampen van onze auto keek!! En ook bleef kijken, geen beweging of niks...

Getverdemme wat eng!

Het is trouwens Riegeler, geen Riegler...

woensdag 29 augustus 2001 @ 21:07:27 #54
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1518767
quote:
Op woensdag 29 augustus 2001 12:04 schreef Citroentje het volgende:

[..]

---Off-topic---
Wow, daar heb ik deze zomer autorijlessen meegehad in Indonesië, ook donkerbruin btw. Wat was dat een gare bak. Was die van jou ook een DX uitvoering?
---Off-topic---

Pfff ik heb geen idee, het was d`r eentje met een 1200 motor die helemaal veroest was Liep echt perfect, een keertje 160 mee gereden maar toen trilde het stuur bijna uit m`n handen! Ik weet wel dat je terwijl de motor liep gewoon de sleutel uit het contact kon halen zonder dat ie afsloeg, zo een keer m`n exvriendin de schrik van d`r leven gegeven toen ik dat op de snelweg deed

Het is vrij normaal dat er voorwerpen cq auto`s e.d bij geestverschijningen voorkomen, het is heel vreemd eigenlijk wat je op zo`n moment ziet...je ziet eigenlijk terug wat er in het verleden met zo iemand is gebeurd, een ziel die weigerd om naar het licht te gaan of niet accepteerd dat ie dood is denkt nog gewoon onder de levenden te zijn. Ik heb ooit een verhaal hier gelezen online over iemand die de geest van een jong meisje bij hem in huis was die opzoek was naar haar moeder. Blijkbaar waren ze allebei bij een dodelijk ongeval betrokken, dit kwam hij achter na op een geven moment contact gelegd te hebben met de geest van dat meisje. Ik weet niet hoe hij dat precies gedaan had maar hij heeft weten te achterhalen wat er met haar moeder was gebeurd en zodoende had dat meisje haar moeder weer gevonden. Hij heeft nog een stem gehoord die zachtjes "bedankt" zei en nadien waren de verschijningen weg. Over dat dorp: Ik ga even wat zoeken hier, ben wel erg nieuwsgierig geworden nu naar jouw verhaal gelezen te hebben, wellicht dat ik iets op het spoor kom. Er is in ieder geval online heel veel te vinden over dit soort onderwerpen, uren lees plezier:)

en nu dan on-topic;
Damn, dat verhaal over die Mazda 323 en die vrouw er in...:{
Altijd creepy, maar zijn er meer mensen die meer van dat soort verhalen hebben, danwel gehoord danwel ervaren?

FourX Bitter
pi_1519614
Ik heb vanochtend gezocht, maar ik heb eigenlijk niks kunnen vinden, ook erg weinig over dat plaatsje.

Het zou natuurlijk kunnen zijn dat het een bekende verschijning is daar, dus als iemand hier er iets van weet.... Ik hoor het graag! Ik ben echt benieuwd wat het nu geweest is, ik denk er nog best vaak aan.... Ik wou echt dat ik er een foto van had!

Als iemand wat vind, spuw het maar!

woensdag 29 augustus 2001 @ 23:08:17 #56
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1519816
Zit nu ff Freightnight te kijken (horrorfan ook al) ik speur wat af de komende dagen, er MOET iets over te vinden zijn,hou je op de hoogte
FourX Bitter
pi_1552716
quote:
Op maandag 02 juli 2001 13:28 schreef Damian het volgende:
Zullen er ergens op deze wereld huisen zijn waar echte geest verschijningen zijn, of bossen waar vreemde dingen gebeuren. Heeft iemand een mening of een tip van een internet site waar iets over dat soort dingen beschreven staat, laat deze dan even zien of horen
Ik weet wel waar ze te vinden zijn! Je hebt verschillende plekken in Nederland waar ze 1x per jaar een hele bijeenkomst hebben. Je zult dan allemaal lichtjes zien aatracties. ergens verborgen tussen de atracties zul je het spookhuis vinden! Treed naar binnen en u zult de ware geesten zien.

volgens mij noemen ze dat ook wel kermis

.
  maandag 6 januari 2003 @ 00:37:00 #58
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7730851
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2001 21:37 schreef MrDodge het volgende:
Ja, ik heb daar ook over gedacht om er eens over te gaan zoeken ja..... Het ging in ieder geval om een heel oud model Mazda 323, donkerbruin meen ik (ja dat weet ik nog, als autoliefhebber onthou ik dat, al is genoemde Mazda nu niet direct een liefhebbers-auto).

Ik denk echt dat dit een geest was. De blik van dat mens, ik kan het gewoon niet uitleggen. Ze zat ook in zo'n onnatuurlijke houding! En een minuut later was de auto weg. Ik denk inderdaad dat hier ooit een ongeluk is gebeurd. We wilden het nog vragen op de camping, maar we waren eigenlijk bang dat we voor gek verklaard zouden worden. Getverdemme, ik zie het weer helemaal voor me.....

had ze donkerbruin/rood haar en mt haar rug naar voren gebogen maar dan de verkeerde kant op?

VB.
ga normaal in je autostoel zitten.
buig nu met je rug naar voren.
leg je borsten (als je die hebt) op het stuur en do nu je hoofd tegen de ruit.

doe nu ook je handen tegen de ruit.

washet xo iets?

ik hebhet xzelf niet gezien maar dit is wat ik me er van voorstel.

pi_7735880
We hebben inmiddels al een nieuw topic hierover.

zijn er spookhuizen in jou buurt?

Daar verder graag.

Slotje.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')