quote:Oh maar ik ga niet mee
Op donderdag 02 augustus 2001 13:03 schreef Bastard het volgende:[..]
Zal niet zo makkelijk gaan of je moet willen inbreken... en dat in huis waar een spook woont. Je bent niet bang haha
Ik reed er net trouwens ook weer langs, het is toch echt wel een eng huis.....
Zullen we een keer inbreken? ;-)
We hebben toen een paar rondjes om het huis gelopen, maar zelfs dit vonden we al eng.... Niet dat we iets zagen ofzo, maar die reputatie van dat huis is gewoon echt heel eng....
Mijn oom en tante (die er 20 jaar geleden in hebben gewoond) praten er nog weleens over.... Wat waren ze blij dat ze er uit konden zeg!
Mm, zit net te denken....kan er wel eens een paar foto's maken... zien jullie het huis ook eens.
Mijn oom en tante zie ik maar eens in het jaar ofzo, ze wonen nu in Brabant namelijk. Ze voelden zich niet thuis in het huis. Midden in de zomer ijskoude wind door het huis, klapperende deuren en ramen, lichten die midden in de nacht aangaan, rare geluiden, bewegende voorwerpen....
Het scheen vooral dat ze erg veel last hadden van die koude tocht.... Echt bizar!
Zou wel leuk zijn natuurlijk, mischien moeten we dat ook maar doen.
Ik zal er wel een nachtje willen doorbrengen
quote:Ik wist gewoon dat er belangstelling voor zou zijn
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:24 schreef Damian het volgende:
Op donderdag 02 augustus 2001 12:24 schreef bibi het volgende:
Misschien een idee voor de volgende "The truth is in here" meeting
Kunnen ze misschien een nachtje in het huis doorbrengen ....
Zou wel leuk zijn natuurlijk, mischien moeten we dat ook maar doen.Ik zal er wel een nachtje willen doorbrengen
Bij ons hier in het westland ken ik een verhaal van een spookhuis.
Het staat in de gemeente Monster. Ik geloof dat het al 10 eigenaren heeft gehad. Men wou er op gegeven moment ook een hoerenkast van maken maar daar heeft de gemeente een stokje voor gestoken.
Weet iemand meer info over dit huis?
Greetz,
Collin
Greetz,
Toebrood
Eng huis...
quote:kun je iets meer prijsgeven over de exacte lokatie?
Op donderdag 16 augustus 2001 19:09 schreef Jarod00 het volgende:
Hoi allemaal,Bij ons hier in het westland ken ik een verhaal van een spookhuis.
Het staat in de gemeente Monster. Ik geloof dat het al 10 eigenaren heeft gehad. Men wou er op gegeven moment ook een hoerenkast van maken maar daar heeft de gemeente een stokje voor gestoken.
Weet iemand meer info over dit huis?Greetz,
Collin
quote:leuke site idd:)
Op zondag 26 augustus 2001 21:16 schreef Toebroodjie het volgende:
http://www.borleyrectory.com heel beroemd spookhuis in engeland en bizar verhaal omheen. Is helaas nu afgebrand maar nog geen nieuw huis op gebouwd. Zeker een bezoekje waard! (internet site).Greetz,
Toebrood
chingle hall is overigens ook de moeite waard.
fok-ghost-meeting in engeland dan maar?
Het probleem is met spookhuizen e.d. is dat de geesten zelf niet doorhebben dat ze je lastigvallen. Meestal is het genoeg om te vragen of ze bijvoorbeeld 's avonds wat stiller willen zijn, omdat je je nachtrust nodig hebt.
Maak het dan ook een beetje goed met ze door bijv een kamer (als het een groot huis is) of een hoekje voor ze te reserveren. Verzin iets, geesten zijn meestal de kwaadsten niet.
quote:nee ik bedoelde jarod
Op maandag 27 augustus 2001 09:06 schreef MrDodge het volgende:
NOG meer prijsgeven?? Ppfff... wat wil je weten? Het exacte adres weet ik niet. Maar je kunt het niet missen als je over de Hoge Rijndijk rijdt.
quote:Goed idee! Ik ben altijd wel geintereseerd geweest in spookhuizen en het bestaan van entiteiten
Op maandag 27 augustus 2001 00:44 schreef iteejer het volgende:[..]
leuke site idd:)
chingle hall is overigens ook de moeite waard.
fok-ghost-meeting in engeland dan maar?
Ik zal mijn verhaal eens vertellen.... Als ik er aan denk krijg ik nu alweer kippenvel!
Vorig jaar ben ik met mijn vriendin op vakantie geweest in Zwitserland. Op de terugweg hebben we een tussenstop gemaakt in Duitsland, we vonden het te ver om op een dag 1100 km in een Mini te rijden. Het was in het plaatste Riegler am Rhein. Best een leuke camping. 's Avonds waren we het dorpje even in geweest, en om een uur of 1 zijn we toen teruggereden naar de camping, die ik schat 5 km buiten het dorp lag.
De weg erheen was een HELE afgelegen weg, tussen de maisvelden in. We hadden de schijnwerpers van de Mini aanstaan, dus veel licht. Op een gegeven moment komen we een bocht door, en daar staan een HELE oude auto, met ZEKER een lijk erin, of een geest of wat dan ook!! Het is niet te beschrijven, maar het was een vrouw, witter dan wit, hele zwarte ogen en die BLIK.... Het bewoog niet, het zat helemaal met het hoofd tegen de voorruit aan gedrukt.... In pure doodsangst zijn we toen 100 m ofzo doorgereden. We trilden allebei, maar zijn toch omgekeerd om nog eens te kijken..... En tja, toen stond die auto er niet meer.
Ik kan de gebeurtenis niet goed beschrijven, maar dit was een van de engste momenten uit m'n leven, we hebben het er nog vaak over.....
Bij deze.
quote:Jezus, ik weet niet wat ik gedaan had...mischien toch maar gestopt om te kijken wat het was hoewel
Op maandag 27 augustus 2001 22:34 schreef MrDodge het volgende:
Echt interessant vind ik dit!! Ik ben er al best lang in geinteresseerd!Ik zal mijn verhaal eens vertellen.... Als ik er aan denk krijg ik nu alweer kippenvel!
Vorig jaar ben ik met mijn vriendin op vakantie geweest in Zwitserland. Op de terugweg hebben we een tussenstop gemaakt in Duitsland, we vonden het te ver om op een dag 1100 km in een Mini te rijden. Het was in het plaatste Riegler am Rhein. Best een leuke camping. 's Avonds waren we het dorpje even in geweest, en om een uur of 1 zijn we toen teruggereden naar de camping, die ik schat 5 km buiten het dorp lag.
De weg erheen was een HELE afgelegen weg, tussen de maisvelden in. We hadden de schijnwerpers van de Mini aanstaan, dus veel licht. Op een gegeven moment komen we een bocht door, en daar staan een HELE oude auto, met ZEKER een lijk erin, of een geest of wat dan ook!! Het is niet te beschrijven, maar het was een vrouw, witter dan wit, hele zwarte ogen en die BLIK.... Het bewoog niet, het zat helemaal met het hoofd tegen de voorruit aan gedrukt.... In pure doodsangst zijn we toen 100 m ofzo doorgereden. We trilden allebei, maar zijn toch omgekeerd om nog eens te kijken..... En tja, toen stond die auto er niet meer.
Ik kan de gebeurtenis niet goed beschrijven, maar dit was een van de engste momenten uit m'n leven, we hebben het er nog vaak over.....
Bij deze.
Een minuut later was ze weg toen we terugkwamen, en zagen we ook geen auto rijden ofzo. Ik weet nog steeds niet wat dat toen geweest is!
Ik denk echt dat dit een geest was. De blik van dat mens, ik kan het gewoon niet uitleggen. Ze zat ook in zo'n onnatuurlijke houding! En een minuut later was de auto weg. Ik denk inderdaad dat hier ooit een ongeluk is gebeurd. We wilden het nog vragen op de camping, maar we waren eigenlijk bang dat we voor gek verklaard zouden worden. Getverdemme, ik zie het weer helemaal voor me.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |