abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16299287
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
*spam* .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_16299382
Hmmz... 8 mensen hebben gestemd, dus dat zijn TF, G_E, Wax, X8, Beav, Andyv, ajuu en Mex?

En één wil er niet.

Dus zullen we dan maar snel sneaky een dag prikken, voordat de rest online komt? .

donderdag 15 januari 2004 @ 22:52:02 #178
41262 ysklontje2000
Drop Dead Gorgeous
pi_16299415
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Hmmz... 8 mensen hebben gestemd, dus dat zijn TF, G_E, Wax, X8, Beav, Andyv, ajuu en Mex?

En één wil er niet.

Dus zullen we dan maar snel sneaky een dag prikken, voordat de rest online komt? .

*online is*
You can't help that. We're all mad here
pi_16299438
KIJK nou!!!!

pi_16299440
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:52 schreef ysklontje2000 het volgende:

[..]

*online is*

Kut. .
  MOL-held donderdag 15 januari 2004 @ 22:53:41 #181
44635 XMN8R
mag dat?
pi_16299473
quote:

En één wil er niet.

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_16299490
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:52 schreef Waxxer het volgende:
KIJK nou!!!!

[afbeelding]

. Kun je daar niet een klein lief neutraal onopvallend url-linkje van maken?
pi_16299541
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:52 schreef ysklontje2000 het volgende:

[..]

*online is*

pi_16299569
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:54 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

. Kun je daar niet een klein lief neutraal onopvallend url-linkje van maken?

Nee G_E dat kan niet!

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_16299581

Mijn oude user-icoon op fok, die van voor 't hondje.

Die goede oude tijd.

donderdag 15 januari 2004 @ 22:58:36 #186
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_16299660
quote:

En één wil er niet.

For your information: ik heb niet gestemd. En ik zou ook niet weten wat ik zou moeten stemmen, aangezien ik de meeste mensen die ik wil kennen al ken, en die ook al buiten fok regelmatig zie...
pi_16299750
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 22:58 schreef Twoflower het volgende:

[..]

For your information: ik heb niet gestemd. En ik zou ook niet weten wat ik zou moeten stemmen, aangezien ik de meeste mensen die ik wil kennen al ken, en die ook al buiten fok regelmatig zie...

Tsjee. Het raadsel wordt steeds groter. .
  MOL-held donderdag 15 januari 2004 @ 23:02:51 #188
44635 XMN8R
mag dat?
pi_16299838
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:

Tsjee. Het raadsel wordt steeds groter. .

er komen dus een paar Mysterie-Guests!

(ofwel: Lurk-Guests )

MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_16299912
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:02 schreef XMN8R het volgende:

[..]

er komen dus een paar Mysterie-Guests!

(ofwel: Lurk-Guests )

*naar lurkers zwaait*
pi_16300116
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:04 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

*naar lurkers zwaait*

Ik ben een beetje een halve lurker, ik heb wel in die polls gestemd.
pi_16300209
quote:

[..]

*naar lurkers zwaait*

Lurkers? Waar?

* Mexoryl krijgt zo z'n bedenkingen .

pi_16300213
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:10 schreef ikbengeweldig het volgende:

[..]

Ik ben een beetje een halve lurker, ik heb wel in die polls gestemd.

aha! The mystery unfolds...
pi_16300225
quote:

[..]

*naar lurkers zwaait*

Poll: Ik ben een lurker in [Homo].
  • Ja
  • Nee

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
    pi_16300249
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 23:12 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Lurkers? Waar?

* Mexoryl krijgt zo z'n bedenkingen .

*wijst*

daar

pi_16300442
    Ik ben niet eens de enige lurker.
    mede-lurker
      donderdag 15 januari 2004 @ 23:22:40 #196
    45787 fulco-
    I want my avatars back!
    pi_16300599
    Sorry dat ik er zo ruw tussendoor kom, maar ik heb heeeeeeeel wat meegemaakt!

Ik bedacht me vandaag om ff een vriend te gaan bezoeken in een nieuwbouwwijk die net een paar dagen de sleutel van zijn appartement had gehad.Dus ik rijd de wijk in, zoek me wezenloos, want ik kon zijn straat niet vinden... en ik rijd nietsvermoedend een straat in, een busje volgend. Het is een modderig zandpad, en de trottoirs zijn ook nog niet aangelegd... langs de kanten staan grote rijen stoeptegels. En dan gebeurt het... er zit een enorme hobbel in die weg, waarschijnlijk opgeschoven met een bulldozer. De voorkant van de auto haalt de andere kant van die hobbel wel, en een gedeelte van de onderkant zit vast op de hobbel. De neus staat enigszins naar beneden. En wat moet je dan doen?

Uiteraard doe ik eerst wat stoms. Ik geef een paar keer gas, zodat ik de voorwielen ff een beetje ingraaf. Maar goed... zo kom je niet weg. Dus ben ik eerst materiaal gaan zoeken. Ergens vind ik een plank als ondergrond voor mijn krik en er zijn genoeg stoeptegels. Ik heb de auto aan beide kanten omhoog gekrikt aan beide zijden om een spoor van stoeptegels onder de voorbanden aan te leggen. Lekker licht is het niet, want ik heb zo ongeveer de zwaarste auto van zijn type (ruim 1300 kg). En tja... dan rijd je telkens een centimeter of 10-20 naar achter om te merken dat ie niet weer verder wil of omdat je merkt dat je erg veel rubber verbrandt.. Dan wordt het weer stoeptegels goed leggen ... als de krik er tenminste onder wil, want het zand zit zo f**king dicht bij de onderkant.

Je trekt enorm veel bekijks van mensen die al net hun woning betrokken hebben, maar geen een die een vinger uitsteekt. Lekker... zo'n anonieme nieuwbouwwijk met bewoners zonder verantwoordelijkheidsgevoel. En ik ben ook te trots om aan iemand te vragen of ie me kan slepen .

Enfin... na een zestal keer beide kanten omhoog gekrikt te hebben, heb ik het er, ruim 1,5 uur later, maar op gewaagd. De houten plank achter het wiel gezet dat de minste grip heeft en met veel gas (en een enorme rook van verbrand rubber) de auto in 1 keer achteruit van de heuvel afgereden. Aaaah... ik ben geen typische homo, want ik ben enigszins handig, het is me gelukt!!

De grote berg stoeptegels heb ik maar laten liggen. Dat mogen die slimme wegenbouwers oplossen. Nu is het mijn tijd om met rugpijn op de bank te liggen en denken aan de wijze lessen van vandaag... het zijn er 2!

1. Het kan in Almere
    2. Een Seat Leon is geen Range Rover

pi_16300780
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 23:22 schreef fulco- het volgende:
    !.

Dat had ik dus een tijdje terug met een trein taxi-busje. Ik kwam terug uit Parijs, na een reis van 8 uur. Het is 10 minuten lopen van station naar huis, maar ik dacht, kom ik neem een treintaxi. Ik was de laaste passagier, maar komt die oen van een chauffeur met z'n busje compleet vast te zitten in een verlaten modderig bouwterrein van een nieuwbouwwijk in aanbouw. .

Ik begrijp dus wel een beetje hoe je je nu voelt, fulco.

donderdag 15 januari 2004 @ 23:32:41 #198
    45787 fulco-
    I want my avatars back!
    pi_16300969
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

!.

Dat had ik dus een tijdje terug met een trein taxi-busje. Ik kwam terug uit Parijs, na een reis van 8 uur. Het is 10 minuten lopen van station naar huis, maar ik dacht, kom ik neem een treintaxi. Ik was de laaste passagier, maar komt die oen van een chauffeur met z'n busje compleet vast te zitten in een verlaten modderig bouwterrein van een nieuwbouwwijk in aanbouw. .

Ik begrijp dus wel een beetje hoe je je nu voelt, fulco.

Maar het is me gelukt! *trots ben*

In ieder geval ben ik handiger dan een collega van mijn vriendje die sneeuwkettingen om zijn wielen ging leggen. Hij deed ze keurig om de voorbanden... en kwam er daarna achter, dat ie achterwielaandrijving heeft!

pi_16300973
    Oooohhh Fulco zeg maar dag tegen je velgen zou de auto maar wel na laten kijken als ik jou was
    pi_16301014
    quote:
    Op donderdag 15 januari 2004 23:22 schreef fulco- het volgende:

<knip>

Ik hoop dat je niet alteveel last van je rug hebt gekregen en zo

[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 15-01-2004 23:34]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')