abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16290617
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze twee busjes zelfverdedegingsmiddeltjes. Wat zijn de gevolgen, herstelt degene wel nadat hij / zij dit spul in het gezicht heeft gekregen? En wat is de houdbaarheidsdatum van die flesjes?
Wat is een goed alternatief ervoor, want ik weet dat het strafbaar is om dit goedje in Nederland bij je te hebben
we moeten ons maar massaal laten verkrachten, blijkbaar

Na alle nare berichten over het nieuws over die vermoorde conrector en vandaag die directeur zou ik ook wel graag iets willen hebben om me mee te verweren mocht dat nodig zijn

pi_16290647
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:09 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik vroeg me af wat het verschil is tussen deze twee busjes zelfverdedegingsmiddeltjes. Wat zijn de gevolgen, herstelt degene wel nadat hij / zij dit spul in het gezicht heeft gekregen? En wat is de houdbaarheidsdatum van die flesjes?
Wat is een goed alternatief ervoor, want ik weet dat het strafbaar is om dit goedje in Nederland bij je te hebben

Na alle nare berichten over het nieuws over die vermoorde conrector en vandaag die directeur zou ik ook wel graag iets willen hebben om me mee te verweren mocht dat nodig zijn

goed alternatief is insectenspray uit een tropisch land! Serieus.. dat spul slaat zoooooo op je ogen en je longen!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_16290676
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:10 schreef Naamah het volgende:

[..]

goed alternatief is insectenspray uit een tropisch land! Serieus.. dat spul slaat zoooooo op je ogen en je longen!

pi_16290739
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:11 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

ja écht!!! heb weleens een half uur buiten staan bijkomen nadat ik dat spul in een kamer heb gebruikt.. zow..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:14:00 #5
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16290760
Haarlak, verfbus of die nieuwe "smurfenspray" (spuit een blauw goedje dat je er niet vanaf krijgt)
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:14:29 #6
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16290777
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:14 schreef Furby het volgende:
"smurfenspray"
Heet "X-marker" geloof ik.
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_16290812
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:14 schreef Furby het volgende:
Haarlak, verfbus of die nieuwe "smurfenspray" (spuit een blauw goedje dat je er niet vanaf krijgt)
Huh, waar wordt dat normaal voor gebruikt dan? Of is het gewoon verf?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16290852
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:15 schreef MUUS het volgende:

[..]

Huh, waar wordt dat normaal voor gebruikt dan? Of is het gewoon verf?

Om smurfen te maken hé

DUH!

donderdag 15 januari 2004 @ 18:17:03 #9
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16290871
Nee, speciaal ontworpen voor verdediging. Klein busje en je herkent dat figuur nog dagen aan z'n blauwe smoel

Bij de sigarrettenzaak hebben ze het gewoon op de toonbank dus lijkt het me (nog?) legaal iig.

donderdag 15 januari 2004 @ 18:18:14 #10
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_16290902
X-marker is volgens mij inderdaad de enigste alternatief die nog legaal is.
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:18:43 #11
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16290918
  donderdag 15 januari 2004 @ 18:19:49 #12
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16290948
quote:
X-marker:
X-marker is een zelfverdedigingsspray,(Qua uitelijk zou hij verward kunnen worden door het wettelijk verboden traangas of pepperspray maar x-marker is niet verboden door de Nederlandse wetgeving).
Dit houdt in dat hij alleen in noodsituaties gebruikt mag worden.
Dit betekent grofweg wanneer lijf, eerbaarheid of goederen in gevaar zijn of zullen gaan komen. Een kanttekening is dat dit alleen mag als er echt geen andere optie is om deze "aanval" af te wenden.
Dus, als men weg kan komen moet men het ook doen.
Als men zeker weet het bovenstaande van toepassing is mag x-marker gebruikt gaan worden.
Het product heeft de volgende werking:
Na het verlaten van de spray zal de blauwe vloeistof vrijwel direct na impact op het lichaam,(lees gezicht), zich omvormen tot een schuimerige laag.
Het beste is dit te vergelijken met het opschuimen van scheerschuim.

Doordat de dader het zicht wordt ontnomen zal hij zijn aanval staken om het schuim uit zijn ogen te verwijderen.
Vanaf dit moment zal het slachtoffer de tijd krijgen om te ontkomen aan de aanvaller en in zich in veiligheid te brengen.
Om een dader te pakken te krijgen zal men aangifte moeten doen en zal men een persoonsomschrijving moeten maken.
Omdat de aanval een grote mate van stress en angst met zich meebrengt en vaak volkomen onverwachts plaatsvind is het voor de meeste slachtoffers vaak onmogelijk om een correcte en complete persoonbeschrijving te doen. Dit met gevolg dat een dader vaak niet kan of mag worden vervolgd.

X-marker heeft dit ondervangen door een kleurstof toe te voegen,(welke ongevaarlijk is voor de gezondheid), die diep in de huid dringt en de dader tot ongeveer 3 dagen voorziet van een blauw gezicht. Zelfs na een flinke wasbeurt zal de kleurstof zichtbaar zijn.

pi_16291006
Waarmee jezelf beschermen deel 2
staat een heleboel info over dat soort dingen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16291037
quote:

Ahum, nu er in Den Haag een conrector is doodgeschoten, ben jij bang dat je verkracht wordt?
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken?

Bovendien helpt zo'n busje niet zo goed tegen pistolen.

Geluk duurt je leven lang.
pi_16291081
als jij je echt veilig wilt voelen moet je die tv van je eens uitzetten en eens naar indymedia.nl surfen welcome to te real world neo
pi_16291107
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:19 schreef Furby het volgende:

[..]

Men, hoe vet , dit moest ik ook maar es aan gaan schaffen, echt kicken.
I`m not a complete idiot.... Some parts are missing
pi_16291193

whehe
er is hier in de buurt een dealer, morgen ff kijken of het niet al te duur is
anders hou ik t wel bij n busje haarlak
pi_16291379
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:22 schreef Geluk het volgende:

[..]

Ahum, nu er in Den Haag een conrector is doodgeschoten, ben jij bang dat je verkracht wordt?
Wat heeft dat nou weer met elkaar te maken?

Onveiligheid is geen rationeel gevoel.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat mensen zich steeds onveiliger gaan voelen. Maar of dat komt doordat er meer aandacht aan wordt besteed of dat het echt onveiliger wordt, weet ik niet.
pi_16291488
Retorische vraag die ik stelde

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 15-01-2004 18:41]

pi_16291547
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:35 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Onveiligheid is geen rationeel gevoel.
Ik kan me er iets bij voorstellen dat mensen zich steeds onveiliger gaan voelen. Maar of dat komt doordat er meer aandacht aan wordt besteed of dat het echt onveiliger wordt, weet ik niet.

Kijk, jij snapt het
Het heeft bij mij te maken met een algemeen gevoel van onveiligheid inderdaad
pi_16291570
pepperspray mag toch niet? er zit net iemand in de bak die een winkeldief had opgepakt met pepperspray.. degene die hem opgepakt had werd toen ook gearresteerd op verboden wapen bezit
verlangen voorbij vanitas
pi_16291615
quote:
Een busje pepperspray heeft een preventieve werking op verkrachtingen ?

De kans is groter dat je de verkrachter helpt door jezelf in je gezicht te spuiten, dan dat je tijd (of de heldere gedachte) hebt om je busje pepperspray te pakken.

Het enige dat zo'n busje geeft is een veiliger gevoel. Dus eigenlijk heb je dat busje niet nodig, maar moet je ff rationeel tegen het mogelijke gevaar aankijken.

En als een busje CS gas of Pepperspray je daarbij helpt, ach...

pi_16291799
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Een busje pepperspray heeft een preventieve werking op verkrachtingen ?

De kans is groter dat je de verkrachter helpt door jezelf in je gezicht te spuiten, dan dat je tijd (of de heldere gedachte) hebt om je busje pepperspray te pakken.

Het enige dat zo'n busje geeft is een veiliger gevoel. Dus eigenlijk heb je dat busje niet nodig, maar moet je ff rationeel tegen het mogelijke gevaar aankijken.

En als een busje CS gas of Pepperspray je daarbij helpt, ach...

Ik heb dus CS gas, dat is toch traangas en strafbaar?

Ja, ergens heb je wel gelijk, als die man dat flesje naar mij toedraait krijg ik het in mijn gezicht
Echt klote, ik wil mezelf toch kunnen verdedigen

pi_16291845
Uit een ander topic
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 15:34 schreef SHERMAN het volgende:

En volgens mij heb je aan veel vechtsporten niet zo heel veel. Het meeste is puur show en daar heb je niks. Er zijn wel vechtsporten die er gewoon op gericht zijn om de tegenstander uit te schakelen. ( Er is een hele goeie israelische vechtsport ben er alleen de naam ff van kwijt)

Het gewicht en of lengte doet er trouwens niet altijd toe. Je kan een geweldig grote man zijn. Maar als je goed getraint bent en weet wat je moet doen dan kan een klein jochie hem nog neer krijgen. Het gaat gewoon puur om het grove werk. Als je op straat word aan gevallen dan zijn er geen regels.

pi_16292019
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:51 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ik heb dus CS gas, dat is toch traangas en strafbaar?

Yep
quote:
Ja, ergens heb je wel gelijk, als die man dat flesje naar mij toedraait krijg ik het in mijn gezicht
Echt klote, ik wil mezelf toch kunnen verdedigen
Kijk eerst een naar de kans dat je verkracht kan worden. Die is echt ongelooflijk klein. Je maakt je toch ook niet zorgen over het feit dat je onder een bus of auto kan komen ? En dat gebeurt dagelijks 10 keer.

En verdedigen ? Gebruik gewoon je verstand. Ga niet in je eentje 's nachts door parken lopen en andere achteraf plekken.

Maar nogmaals, ga voor jezelf na wat de kans is dat je ooit verkracht wordt. Verkrachters zijn meestal bekenden of zelfs vrienden. De kans dat je op straat wordt verkracht is echt miniem.

Overvallers kun je gewoon het beste hun zin geven. Meestal ben je gewoon verzekerd, en persoonlijk zou ik mijn leven niet in de waagschaal leggen voor een paar rotcenten. Maar goed.

pi_16292100
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:39 schreef miendobbelsteen het volgende:
Retorische vraag die ik stelde
Welke precies?
pi_16293516
mijn geld krijgen ze niet IMHO.. ik draag altijd een mes .. ik heb zelfs een speciale hoes er voor als een soort holster die gewoon meeglijt ze kunnen me foueren maar vinden niks mits ze me natuurlijk uitkleden.. o ja de hoes is tevens van antistatisch plastic met een zilver coating .. gaat gewoon door de detector hehehe ook handig voor je gsm signaal te blokken

o nu schrik ik wel van mezelf James bond
... ik grapte maar wat, maar dit kan je dus ook doen he

donderdag 15 januari 2004 @ 19:55:22 #28
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16293662
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Yep
[..]

Kijk eerst een naar de kans dat je verkracht kan worden. Die is echt ongelooflijk klein. Je maakt je toch ook niet zorgen over het feit dat je onder een bus of auto kan komen ? En dat gebeurt dagelijks 10 keer.

En verdedigen ? Gebruik gewoon je verstand. Ga niet in je eentje 's nachts door parken lopen en andere achteraf plekken.

Maar nogmaals, ga voor jezelf na wat de kans is dat je ooit verkracht wordt. Verkrachters zijn meestal bekenden of zelfs vrienden. De kans dat je op straat wordt verkracht is echt miniem.

Overvallers kun je gewoon het beste hun zin geven. Meestal ben je gewoon verzekerd, en persoonlijk zou ik mijn leven niet in de waagschaal leggen voor een paar rotcenten. Maar goed.

Man man man wat ben jij een laffe naieve zak. Projecteer je eigen dorpsomgeving en angst niet op anderen. Mijn vriendin loopt ook met een busje op zak, en die heeft ze al 2 maal mogen gebruiken. En niet omdat het niet nodig was.

En een overvaller zijn gang laten gaan... . Lekker dat ie de volgende keer weer een slachtoffer kan maken he egoist

PS. En dan zo'n ondertitel hebben! Lachwekkend! .

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16294122
snel die ondertitel weg he held op sokken

ik stel voor, recht eigen hand : michael douglas style falling down

zullen we zien we sterker is p.s. als je een inbreker betrapt en de buurt is er niet van op de hoogte.. zou ik hem verassen & neer rammen met een hamer of mes .. en hoppa in de vrieskist daarna ff de slijptol en hoppa met het vuilnis mee in 3 dubbele zakken
eerst ontdooien he... en tegen de tijd dat de vuilnisman de zooi stort weet ie niet meer waar de zakken vandaan kwamen ... en een dief wordt niet gemist (geen link naar jouw huis)
de perfecte moord
dus aanpakken dat schorum
niet schrikken jeugdige kijkertjes ik ben het maar een cloontje van retepV

pi_16294438
quote:

[..]

Yep
[..]

Maar toch, ben weleens aangerand
En als ik met iemand van internet afspreek die ik nog nooit heb ontmoet vind ik het ook wel een prettig idee iets bij me te hebben.
pi_16294483
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:04 schreef thaleia het volgende:

[..]

Welke precies?

Ik vroeg wat X-marker was, maar het stond er al
Ik kan soms zo lekker onbenullig zijn

pi_16294575
Maar weet iemand nou wat dat flesje CS gas is wat ik heb?
Traangas toch?
Ik heb het al sinds 1996, zou het nog goed zijn?

Want ik ga het niet uitproberen op mezelf

En gaat de detector af in uitgaansgelegenheden als je die flesjes bij je hebt?

Ik las in een ander topic dat er in Belgie traangas te koop is in Rexona flesjes, hoe kom ik daaraan?

pi_16294752
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:42 schreef Volano het volgende:
pepperspray mag toch niet? er zit net iemand in de bak die een winkeldief had opgepakt met pepperspray.. degene die hem opgepakt had werd toen ook gearresteerd op verboden wapen bezit
en terecht je mag als burger nu aanmaal geen wapens dragen
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_16294861
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:27 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

en terecht je mag als burger nu aanmaal geen wapens dragen

Ik vind het geen wapen
Een wapen is voor mij een pistool, mes etc.
En ik vind het ook niet terecht dat er zulek straffen staan op traangas / pepperspray.
Je moet toch wat als vrouw om je te verdedigen tegen gespuis?
't Is al triest zat dat het uberhaupt nodig is....
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:34:48 #35
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16295024
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:21 schreef miendobbelsteen het volgende:
Maar weet iemand nou wat dat flesje CS gas is wat ik heb?
Traangas toch?
Laat me raden, dat zwartje flesje met geel/rood?

Knap kind trouwens die het voor elkaar krijgt met dat busje in haar eigen gezicht te spuiten. Er zit een hele diepe gleuf in de kop dus je kan niet eens drukken als hij op jezelf gericht is.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16295063
en als pepper spray en dergelijke legaal wordt gemaakt en veel mensen kopen dit zal een overvaller/verkrachter hier vast wel rekening me houden door het slachtoffer eerst zelf onder te spuiten.
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_16295214
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:35 schreef -Beestje- het volgende:
en als pepper spray en dergelijke legaal wordt gemaakt en veel mensen kopen dit zal een overvaller/verkrachter hier vast wel rekening me houden door het slachtoffer eerst zelf onder te spuiten.
yeah right
pi_16295288
quote:

[..]

Yep
[..]

ik ben 2 x aangerand en overdag, midden in de week, door meerdere allochtonen. Zo klein is die kans niet! Groter dan je denkt.. En veel groter dan overreden worden. Er worden veel vrouwen aangerand hoor..
pi_16295338
Misschien wel goed, maar dadelijk loopt iedereen op school met een blauw gezicht omdat er iemand dacht leuk te zijn. Dus misschien toch niet zo'n goed idee.

Wel leuk voor carnaval natuurlijk

BOE!
pi_16295346
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:34 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Laat me raden, dat zwartje flesje met geel/rood?

Knap kind trouwens die het voor elkaar krijgt met dat busje in haar eigen gezicht te spuiten. Er zit een hele diepe gleuf in de kop dus je kan niet eens drukken als hij op jezelf gericht is.

Oranje - goud, trilliarde staat erop en 1 of ander insect.
Police security vermeldt 't ding ook nog
pi_16295401
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:42 schreef xxdeesjuhxx het volgende:

[..]

ik ben 2 x aangerand en overdag, midden in de week, door meerdere allochtonen. Zo klein is die kans niet! Groter dan je denkt.. En veel groter dan overreden worden. Er worden veel vrouwen aangerand hoor..

Ja zeg, heb ik het over aanranden of verkrachten ?
pi_16295404
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:44 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Oranje - goud, trilliarde staat erop en 1 of ander insect.
Police security vermeldt 't ding ook nog

Ik zou wel eens willen weten hoe jij je gaat voelen als je kind het wel presteert om de rommel in zijn gezicht te spuiten.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16295536
Ik heb ook altijd een flesje CS-gas bij me als ik het s'avonds over straat ga, en vooral als ik door Heerlen moet het s'avonds. Ik heb het gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken, maar als ik ooit bedreigd word of wat dan ook gebruik ik het zeker, het maakt me niet uit of ik dr een boete ofzo voor krijg, liever dat dan dat ik me laat neersteken ofzo
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:51:32 #44
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16295617
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Een mislukte verkrachting heet een aanranding. Maar goed, aanrandingen zijn niet erg dan zeker?
pi_16295657
Trouwens wat een service hebben die lui, als je hem gebruikt hebt krijg je gewoon een nieuwe

Quote:

Krijg ik gratis een nieuwe X-Marker als ik hem heb gebruikt?
Ja, indien je X-Marker rechtvaardig gebruikt hebt ga je aangifte doen bij de politie. Hiervan krijg je een proces verbaal van aangifte. Hier stuur je een kopie van naar PSP b.v. en deze sturen gratis een nieuw exemplaar op. Sluit de correcte adresgegevens bij!! ( naar postbus 1616, 5602BP EINDHOVEN).
Deze service geld voor de eerste 3 jaar na de orginele aankoop, stuur daarom ook de lege X-Marker mee.

bron:http://www.psproducts.nl/

Goed werk

BOE!
pi_16301186
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:45 schreef gelly het volgende:

[..]

o nee aanranden is niet erg genoeg he?
pi_16301740
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:45 schreef julekes het volgende:

[..]

Ik zou wel eens willen weten hoe jij je gaat voelen als je kind het wel presteert om de rommel in zijn gezicht te spuiten.

Dat gebeurt niet
Daar let ik heus wel op hoor.
Bovendien woont hij niet bij me thuis, dus die kans lijkt me niet groot

Wij vrouwen moeten ons gewoon kunnen verdedigen als er randdebielen zijn die ons aanranden of verkrachten
Daar wil ik best de cel voor indraaien hoor, voor het in bezit zijn van traangas / pepperspray. Liever dat dan dood of een levenslang trauma

pi_16304592
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:58 schreef miendobbelsteen het volgende:
Bovendien woont hij niet bij me thuis, dus die kans lijkt me niet groot
Sorry Mien, dat wist ik niet.
Desalnietemin, vind ik het echt niet verantwoord om die zooi in huis te hebben als er kleine kinderen over de vloer komen.
Voor verdediging heeft onze lieve heer beugelsloten (voor de fiets) uitgevonden. Er imho zijn andere goede verdedigingsmanieren waar geen chemiclien bij van pas komen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16304623
quote:
Pepperspray helpt niet echt tegen een kogel.
pi_16304642
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:30 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Ik vind het geen wapen
Een wapen is voor mij een pistool, mes etc.
En ik vind het ook niet terecht dat er zulek straffen staan op traangas / pepperspray.
Je moet toch wat als vrouw om je te verdedigen tegen gespuis?
't Is al triest zat dat het uberhaupt nodig is....

Wat jij vindt is niet van belang. Het gaat er om wat de wet vind.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 02:34:36 #51
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_16304647
ik heb altijd een klein busje haarlak op zak, toen ik 16 was ben ik opgepakt door de politie met pepperspray, ik in discussie met die vent maar ja, het mocht toch niet, en haarlak mag wel en ik ook pijnlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_16312730
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:29 schreef julekes het volgende:

[..]

Sorry Mien, dat wist ik niet.
Desalnietemin, vind ik het echt niet verantwoord om die zooi in huis te hebben als er kleine kinderen over de vloer komen.
Voor verdediging heeft onze lieve heer beugelsloten (voor de fiets) uitgevonden. Er imho zijn andere goede verdedigingsmanieren waar geen chemiclien bij van pas komen.

Geeft niet, kan gebeuren.

Maar toch denk ik dat ik dat blauwe goedje ga bestellen, is klein, makkelijk mee te nemen en niet strafbaar.
Want mijn traangas is al 7 jaar oud en vast niet meer goed, vrees ik.

pi_16314250
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:40 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Geeft niet, kan gebeuren.

Maar toch denk ik dat ik dat blauwe goedje ga bestellen, is klein, makkelijk mee te nemen en niet strafbaar.
Want mijn traangas is al 7 jaar oud en vast niet meer goed, vrees ik.

traangas dat bederft? wat zou het effect zijn, misschien is het gaan stinken (dubbel effect )
Mijn ouders hebben een eigen zaak en omdat we ook redelijk afgelegen wonen vindt ik het niet meer dan logisch dat we spullen in huis heben om ons te verdedigen. We hebben thuis peperspray en een apparaat om electrische schokken uit te delen (ben de naam kwijt)
Beide zijn waarschijnlijk illegaal (ook hier in België) maar we nemen ze nooit mee uit huis en zullen waarschijnlijk enkel ingezet worden als ze inbreken of een carjacking proberen.
Als ik wegga en ik de buurt niet vertrouw heb ik ook een reisflesje haarlak of deo bij. gelukkig nog nooit nodig gehad (en 3 jaar aikido zullen in geval van nood ook wel van pas kunnen komen)
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_16382179
quote:
ach als je je gewoon voorsteld als mien dobbelsteen dan zal de verkrachter in kwestie gillend wegrennen als het een fokker is.
is het geen fokker dan heb je misschien wel een leuke geslachtsziekte waarover je eindeloos topics over kan openen.
pi_16534733
Heeft iemand adressje in den haag waar je pepperspray kan koopen, in amsterdam heb ik het wel eens gewoon bij een dump zaak zien staan.
  donderdag 10 juni 2004 @ 22:48:56 #56
49801 WittE_ReuS
Same Shit Different Day
pi_19797843
misschien een beetje offtopic ....(en laat)

Maar heb een vraagje ,ik heb een busje cs gas dat over de datum is ,wil dit zeggen dat het niet meer goed is of dat de werking ervan minder word of dat de druk van het busje minder word????

p.s. ik wil het weg gaan geven ,maar als het na de datum niets meer waard is gooi ik het weg....
EveN IF I WalkeD ThrougH ThE ValleY OF ThE ShadoW OF DeatH I FeaR NO EviL
pi_22901846
*up*
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_22901878
Heeft iemand die smurfenspray al gekocht/gebruikt?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_22902129
ik
en ik heb het toen op mezelf uitgetest, maar die foto's zijn al lang weer verloren.
was wel leuk om te doen
al was het wel een rode versie.
hij zit nog steeds braaf in mijn tas
pi_22902189
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik
en ik heb het toen op mezelf uitgetest, maar die foto's zijn al lang weer verloren.
was wel leuk om te doen
al was het wel een rode versie.
hij zit nog steeds braaf in mijn tas
en het werkt ?
pi_22902217
ja, het werkte wel, ik waste het er vrij snel daarna weer af, maar je blijft wel met een kleurtje rondlopen.
dus ik denk, dat als je belager geen water binnen handbereik heeft, hij wel gekleurd erbij zal lopen
pi_22902251
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 12:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, het werkte wel, ik waste het er vrij snel daarna weer af, maar je blijft wel met een kleurtje rondlopen.
dus ik denk, dat als je belager geen water binnen handbereik heeft, hij wel gekleurd erbij zal lopen
oke.......is 24 euro duur voor zo'n flesje?
pi_22902271
ja
ik had een cheap ass versie van de legerdump, kostte me geloof ik 10 euro ofzo.
of 24 euro voor de echte duur is, weet ik niet, maar ik vind het te duur.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 13:25:28 #64
14827 Kogando
Modelprutser
pi_22904106
Traangas is echt een gas waarvan je een wolkje in het gezicht van de agressor spuit. Pepperspray is gewoon een vloeistof met peperdeeltjes die je in de ogen spuit. Het lijkt veel op elkaar maar ik denk dat het grootste verschil in het gas/vloeistof zit.

Van beide herstel je overigens gewoon weer volledig. Pepperspray heb ik zelf ook mogen ondervinden.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_22920426
Maar waar is traangas/pepperspray te krijgen? Verkopen ze het wel 'achter' de toonbank in dumpstore?
pi_22920752
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:19 schreef Darkster1981 het volgende:

[..]

ach als je je gewoon voorsteld als mien dobbelsteen dan zal de verkrachter in kwestie gillend wegrennen als het een fokker is.
is het geen fokker dan heb je misschien wel een leuke geslachtsziekte waarover je eindeloos topics over kan openen.
Zo raak... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 21:10:46 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_22921026
Het is een wapen, je kunt er iemand mee uitschakelen.

Jij gebruikt het tegen verkrachters ok.
Maar als jij het mag gebruiken, mag een overvaller het ook gebruiken, als hij een winkel wil overvallen, bijvoorbeeld.
pi_22921041
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 11:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand die smurfenspray al gekocht/gebruikt?
Ik heb hem gekocht en hoop hem nooit te hoeven gebruiken
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')