abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2004 @ 17:48:15 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16289962
Nu iedereen bezig is met herinneringen ophalen aangezien het einde van het eiland in zicht is, lijkt me dit het ideale moment om een overzicht te maken van de gebeurtenissen op dit eiland. Van april/mei 2000 tot januari 2004 heeft er een speciaal plekje op FOK! bestaan, met speciale mensen, in mijn ogen een bijzonder stukje FOK!

Aangezien ik 1 van de grondleggers van het eiland ben zal ik beginnen bij het begin, toen Pension Zeerust (in Onzin) afbrandde, ik Merel had gered uit de brandende puinhopen en er vraag bleek te zijn naar een virtual community, want de Rehab en pension Zeerust waren best speciaal. Danny was het volgens mij die het idee van een eiland opperde rondom de zwartgeblakerde resten van wat eens het pension was. Al snel groeiden de huisjes er rond om heen, waaronder een brouwerij (die verscheen al erg snel trouwens)
Maar er waren zoveel eilandtopics dat de vraag naar een apart forum duidelijk werd.

Zodoende kwam dat forum er, en wel tweede in de index-lijst, Danny gaf mod-rechten aan Broekie, toendertijd voorvechter van Eiland. Hij zette heel secuur alles op, z'n eigen huisje, samen met Vixen, en ook ik kreeg toestemming om voor mij en Merel een villa te bouwen (Maison des Merles is dan ook 1 van de oudste gebouwen/topics op Eiland). Met de mod-kloon FOK!eilandmoddereter modde Broekie erop los, en vroeg mij of ik hem erbij wilde helpen, wat ik maar al te graag deed.
Ondertussen hadden we de eerste invasie olv Guus Muisarm al gehad.

In deze tijd was ik bezig op mijn kantoor aan de boulevard, samen met Knut, waar ik mijn architecten en planbureau had en het park en de tuinen van Eiland bijvoorbeeld heb ontworpen (samen met JungleMan). Broekie kreeg ruzie met Vixen en goide het bijltje erbij neer (ik deed toch al 80% van het modwerk), dus heb ik Danny gevraagd of Eilandmod-rechten gewoon op mijn naam konden. En vanaf dat moment was ik de echte eilandmod (nadien zouden Ali Salami, Pluisje, DAgobert en Phoenixx in mijn voetsporen treden)

Het was deze tijd dat ik mijzelf uitriep tot prins van FOK!eiland, omdat het burgemeesterbaantje me te min was en ik een paleis liet bouwen, uittorend boven het dorpje op FOK!eiland, dit paleis was genaamd Palais des Merles, en ik zou samen met mijn toenmalige vrouw Merel, nu prinses, daar intrek nemen.

Eiland was begonnen, eiland kreeg vorm

mensen, vul uw herinneringen aan

(ik ga straks verder met afzettingen, Angelique, scheidingen, invasies, aliens, machtsovernames, ranjapaleizen etc)

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 15-01-2004 18:27]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_16291265
Poeh, ik zit pas veel later in het verhaal...

Met de Don, de butler, Equilan, Mombi, Dagobert, Marlo, Marloniex, het Dagotel, Faat, Pluisje, LWaS en alle andere vrienden en vriendinnen van het eiland...

pi_16291322
zal de PG gaan missen, de ruzies tussen Ar, Asschen en Arutha, het gezeiks op de Limburgse Zwameenheid, Fc Fok, Bartoli's (SportShop) FOK! Fanshop en nog veel meer maar goed niet getreurd ik zal wel nog op het Forum blijven maar dan meer te zien zijn in het sportgedeelte enzo.
pi_16291606
Nadat het Busforum gesloten werd, kwam ik hier terecht. Namen uit die tijd? Killer Tweety, Breuls, Phalanx, Berney, Tante Bep, fondaco, Calypso, Borgia, Omnifit....en nog veel meer.

Ik kreeg een kind van Drazzy (waar is dat kind gebleven...hmm?? ) en werd geadopteerd door Ali Salami. Uiteindelijk eindigde ik samenwonend met Killer Tweety en Breuls aan het Lieflijk Laantje. Digger en Yvonne kwamen ook nog wel eens op bezoek

Met Breuls bleef de relatie nogal platonisch, zo af en toe eindigden we wel in bed, maar meestal wilde ie de krant lezen of pim-pam-petten

Om toch iets te doen te hebben stortte ik me op mijn grote liefde: Ranja! Hoe dat ooit zo gekomen is? Op een feestje bij het kampvuur, waar ouderwets gezopen werd, bestelde ik voor de grap een glaasje ranja, wat me nog steeds achtervolgt. Goed, ik zette dus een ranjastalletje op, vlak bij mijn huis aan het Lieflijk Laantje. De zaken liepen goed, en ook mijn relatie met Breuls bloeide op: we gingen trouwen

Ja, nou ja, daarna was voor hem de spanning er blijkbaar af, hij is zijn kantoortje ingedoken met een krant, en ik heb hem nooit meer teruggezien

Zo sleet ik mijn dagen, ranja verkopend, met iedereen babbelend, tot in het einde der dagen.

disclaimer: dit verhaal berust slechts op mijn herinneringen, en hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. Er is veel meer gebeurd dan dit, maar dit is hoe ik het wil onthouden

pi_16291934
veel herinneringen heeft

FC Fok!
AirRaid's Villa
AirRaid's Comicshop
snackbar "de Bitterbal"
Advocatenburo AirRaid en kloon
de tijd bij de maffia
de fantasy verhaallijn
Sjaak de Pinguin en zijn fratsen

en vooral PG

pi_16291977
Je vergeet je ruzie met Assie
pi_16292098
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:59 schreef Bartoli het volgende:
Je vergeet je ruzie met Assie
dat wil ik me niet herinneren
pi_16293566
Het eiland was er voor mij ineens... en is nooit meer weggegaan...
Het begin bracht een brandweerkazerne.. niet echt veel geluk gehad ermee... al snel volgde mijn grootste geluk ; een eigen dojo
Die is altijd blijven draaien ; er kwam een computerwinkel bij ; later zelfs met een hulpje
De bijbehorende internetprovider (incl. supersized sattelietschotel ) kwam er ook nog eens bij.
Verder herinner ik me het supergezellige ranjastalletje nog als de dag van gisteren en ook de sfeer in de ontbijterie die altijd top was....

Dit is toch veel te mooi om te laten gaan mensen.. we starten gewoon elders door...

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_16293828
Eigenlijk kom ik al een tijdje niet meer op 't eiland. Een tijd geleden ben ik weggevaren. Na een aantal intensieve jaren hier had ik het wel gezien. De rest van 't forum hou ik nog wel in de gaten en af en toe zie ik nog wel eens op 't eiland.

Ik heb het hier erg naar m'n zin gehad. Als nationaal topograaf heb ik mijn hobby prima kunnen uitoefenen. Met m'n boot heb ik heel wat avonturen beleefd. Op een bepaald moment was ik zelfs echt verslaafd (fomorianen jacht) door voor 't slapen gaan en gelijk als ik wakker werd gelijk weer te kijken. Dat was ook eigenlijk te gek.

De meetings waren leuk. Ik ben naar A'dam en de Groningen meet geweest en ik heb me prima vermaakt. Leuk om de gezichten te zien die schuilgaan achter die namen. Plaks de barbaarse halfgod, Lurky de kwakzalverende mafia proffessor. Faat die altijd wel wat lekkers had (ook op de meeting ). Wilgje (en zusje, sorry naam kwijt) leuk om met je geouwehoerd te hebben. Dagobert met wie ik bijna tegelijk op 't eiland aanspoelde (zo hoort dat nou eenmaal). equilan in d'r torentje. Herne_the_Hunter die in het echt ook in harnassen blijkt te lopen. (Edit: Onze prins Tara! Pluisje natuurlijk. Lord_dreamer, Phoenix, LWaS enz.enz. Nu houd ik echt op /edit) Nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik ben bang dat ik mensen vergeet... Voor alle personen die ik vergeten ben: bedankt!

Nogmaals ik heb me hier prima vermaakt. Maar wat mij betreft is het wel goed geweest zo. Ik kan er persoonlijk niet erg mee zitten. Voor de mensen die nu net zo actief op 't forum zijn als tijdens mijn 'topperiode' kan ik me voorstellen dat zij het verschrikkelijk vinden. Maar ja.

Het eiland heeft vaker grote gevaren getrotseerd en is nooit populair geweest bij de crew. De laatste jaren zijn veel crew leden uit het eiland voortgekomen. Dat leek de beste garantie voor 't voortbestaan. Dat lijkt nu niet meer te gelden. Ik zal het ze niet kwalijk nemen. Het zit er al een tijdje aan te komen.

Dag eiland.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 15-01-2004 20:02]

pi_16295239
vergeet niet de grote storm die we gehad hebben op het eiland
pi_16295396
Van Smid tot Magier tot Middenvelder. Het kon op het Eiland.

Een diepe relatie met Phoenixxx, we hebben keer op keer naast elkaar en tegenover elkaar gestaan. Pluisje bijna van Breuls afgepakt

Het VTC, FC Fok, mijn smidse, de beboste heuvels, Equilan, Plaks, Herne, LD, e.v.a.

It's been fun.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_16295423
For the record:

Het idee was toch echt mijn idee. Niet dat ik met de "eer" wil strijken, maar 't is wel zo

Ennuhm, die ruzie was toen niet met Vixen. Oke, ik heb wat ruzies met haar gehad, maar nooit zo ernstig.
Ik heb het eiland destijds verlaten omdat ik er geen plezier meer in had, ik moest me continue tegenover iedereen verantwoorden en daar had ik geen zin meer in.
Achteraf is Fok!Eiland een van mijn levenslessen geweest.

Zoals ik ook al in een andere thread postte:
Calypso, Otaku-san en Speedcore hebben mij veel geleerd mbt omgang met mensen.
Ik schrok dan ook enorm toen ik hoorde dat Otaku-san niet meer onder ons was, en vrij kort daarna ook Calypso ons verlaten had...

FOK!Eiland. Mjah, er is nog steeds een directory op een van m'n partities die die naam heeft, met wat plaatjes er in. Die goede oude tijd *zucht*

Meerdere "revoluties", atoombommen, gezonken eilanden en weet ik wat heeft het Eiland overleeft. Van dictatuur tot wat het nu is...

Nouja, dat lijken mij wel genoeg herinneringen van mijn kant...

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 21:06:24 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16296047
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:43 schreef pluisje het volgende:
Nadat het Busforum gesloten werd, kwam ik hier terecht. Namen uit die tijd? Killer Tweety, Breuls, Phalanx, Berney, Tante Bep, fondaco, Calypso, Borgia, Omnifit....en nog veel meer.
pi_16296138
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 21:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]


Ow zeur niet........U behoort tot de gevestigde orde
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16296257
Natuurlijk had ik in mijn herinneringen ook Loedertje, of eigenlijk haar voorgangster, moeten noemen, die ons zo soepel verhuisde van het Bus-Forum naar het Eiland.

En hoe kon ik mijn slippertje met Atrimar nou vergeten?

En zo komen er langzamerhand nog wel wat meer namen en herinneringen naar boven drijven....mijn tijd als prinses, de ontmoeting (alhoewel nooit in een Eiland-verhaal) met de papa van het hummeltje in mijn buik, de ijzen van Marlo, de horeca ondernemingen van achtereenvolgens Ali en Faat, de Dolle Delft Meeting...

pi_16296822
ik vergat zelfs de Den Haag meet nog... eindelijk irl... de tijd...
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2004 @ 22:54:40 #17
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16299510
Ik heb net al iet sheel moois getypt in het andere topic.

Ik heb aan het eiland veel FOK!vriendschappen overgehouden, en ook vijanden IRL heb ik zelf een 'zusje' met daarbij een 'zwager' en samen hebben z=ij dalijk een echt kindje

Op het eiland heb ik zoveel mooie herinneren...met als grootste natuurlijk de talloze topics van Wilgje en mij....hoeveel hebben we er wel niet vol gesslowchat?

pi_16300000
Leuk herinneringen. Ben hier aangespoeld, en vele avonturen beleeft. Heb Pluisje als dochter eraan overgehouden en heb een leuke meet gehad (al mocht ik niet pianospelen )

Jammer, heel jammer voor de mensen die nu nog posten dat het weggaat, maar ben blij dat veel mensen veel plezier hier hebben gehad

Hatsjoe!
pi_16300097
nog niet eens een jaar hier op het eiland maar toch hartstikke genoten ,en ik zou jullie nooit vergeten

en je weet dat ik geen lange posts typt dus dan houdt het hierbij op

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 januari 2004 @ 23:33:12 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16300987
Ik herinner me weer de Kuikentje invasie, die de weg vrijmaakte van een nasmeulend eiland (waar alleen mijn villa het volgens mij had overleeft vanwege mijn neutralitijd in de guerilla-oorlog), Kuikentje, de generaal, die de weg vrijmaakte voor een nieuwe lichting Eilanders, voorheen bezoekers van het forum van de Bus.

De tijd dat er een roodharig meisje haar entree maakte genaamd Angelique die het huwelijk van mij en merel op z'n kop zette. Merel die vertrek van de troon en mijn verloving met Angelique.

Eiland ging z'n gangetje en om mij heen waren alle bewoners gelukkig en belefden hun avonturen. Mensen als Herne, Equilan, Pluisje, LWaS, Breuls, Ali Salami, Calypso, Wilgje, Faat, teveel om op te noemen. Echter ontgroeide eiland mij een beetje en het was dan niet te voorkomen dat mijn volk zich tegen me keerde, een revolutie vond plaats en tenmidden hiervan heb ik uit zelfbescherming de macht overgedragen aan mijn voormalige schoonzus Pluisje (er was een familieband tussen merel en Pluisje). Ik trok me terug in mijn villa, samen met de kids en Angelique, en het paleis werd verbouwd en kreeg de naam Ranjapaleis. Mijn tijd als heerser van Eiland was voorbij.

Angelique en ik hebben sindsdien lang rustig op het eiland gewoond. Een korte machtsovername vond plaats toen oa Dagobert, Num en Vixen me vroegen om mee te doen aan een coup om Pluisje af te zetten. Ik heb een paar weken weer op mijn troon mogen zitten, maar wsa al snel weer terug in mijn villa, waar ik de rest van de tijd op Eiland heb gezeten, zo nu en dan rondwandelend over het Eiland.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!fossiel donderdag 15 januari 2004 @ 23:46:49 #21
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16301409
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:06 schreef Ali Salami het volgende:
Leuk herinneringen. Ben hier aangespoeld, en vele avonturen beleeft. Heb Pluisje als dochter eraan overgehouden en heb een leuke meet gehad (al mocht ik niet pianospelen )

Jammer, heel jammer voor de mensen die nu nog posten dat het weggaat, maar ben blij dat veel mensen veel plezier hier hebben gehad


hey, en ik dan
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:48:07 #22
4539 Martian
no, not Marvin
pi_16301461
Namens mijn broertjes Alien en Extra-Terrestrial wil ik even mijn/onze herinneringen ophalen aan dit prachtige eiland wat nooit ons bezit heeft kunnen zijn.

Talloze malen hebben wij vee en bewoners ontvoert, UFO's laten overvliegen en invasies op het lieflijke eiland uitgevoerd, en telkens werden deze weer afgeslagen door de Eilanders. We zijn hier nooit welkom geweest, maar het blijft een bijzonder stukje FOK!

Rest nu de vraag waar wij nu heen moeten nu we geen invasie op Eiland meer kunnen doen...

According to my name I'm from Mars, But I'm not
pi_16301555
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:46 schreef LWaS het volgende:

[..]

hey, en ik dan


Gaat heen en vermenigvuldig u, mijn zoon.

Hatsjoe!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 00:00:27 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_16301820
Laat ik dan alvast op de zaken vooruit lopen en Isla Mozzarella* kado geven aan de zee. Kom maar op met dat water.

En weg.


*een piepklein eenpersoons eiland zo'n 5 km ten noord-westen van Fok!eiland. Ooit was bedoeld als woonoord, maar sonds jaar en dag een verlaten ruine, waarvan vele eilanders nieteens weten dat het bestaat.

  Nerd met benen vrijdag 16 januari 2004 @ 00:41:35 #25
18073 miss_bleu
pi_16302927
Oe hard in geheugen graaft, eerlijk is eerlijk kom hier al ruim een jaar niet meer.
Ik ben aangespoeld op het eiland en ben geloof ik toen gered door rickmans. Ik ging samen met rickmans in ons woonbootje wonen die we zelf opgeknapt hadden en hadden eigenlijk alleen maar sex
pi_16302972
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:41 schreef miss_bleu het volgende:
Oe hard in geheugen graaft, eerlijk is eerlijk kom hier al ruim een jaar niet meer.
Ik ben aangespoeld op het eiland en ben geloof ik toen gered door rickmans. Ik ging samen met rickmans in ons woonbootje wonen die we zelf opgeknapt hadden en hadden eigenlijk alleen maar sex
als de sex goed was, dan hoef je toch niet te klagen
pi_16304590
ja vroegah.....
als liegen zeer deed, lag jij nu te creperen
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:07:51 #28
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16307477
Zoveel weken, maanden, jaren ondertussen Het hotel, waar alles ooit mee begon. Fomorianen, LWaS en Wilgje met hun kindjes, Beer en Galadriel die gingen trouwen. De Rus als tuinman, Rebel_Girl, dronken in het klooster met Faat, Ristorante Ali, Italiaanse bollen met Cappuchino op de vroege morgen op vrije dagen. Anthraxx, Zilea, het Elfenbos, allemaal een voor een leuke dingen. Te veel om op te noemen.

Ardeum de ziener, Garoef voor wat meer de fantasy, Lara44 en het zwembad van het hotel en de dieren op de zolder van het Sprookjeskasteel.

En dan natuurlijk de dierbaarste klonen van het eiland: Pisca en Marlo

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  vrijdag 16 januari 2004 @ 10:14:21 #29
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16307571
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:00 schreef Vork het volgende:
*een piepklein eenpersoons eiland zo'n 5 km ten noord-westen van Fok!eiland. Ooit was bedoeld als woonoord, maar sonds jaar en dag een verlaten ruine, waarvan vele eilanders nieteens weten dat het bestaat.
Echt wel

Ik heb daar toen ik Pisca had ontvoerd zelfs nog enige dagen vertoefd

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16307685
ik weet alleen nog maar dat ik met Kasper wil trouwen
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:49:42 #31
5490 Pisca
Kijk eens naar mij.
pi_16309679
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 10:07 schreef Dagobert het volgende:
En dan natuurlijk de dierbaarste klonen van het eiland: Pisca en Marlo
Ik zal onze avonturen nooit vergeten. lieve Dago
Vandaag is de dag...!
pi_16309872
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 00:41 schreef miss_bleu het volgende:
Oe hard in geheugen graaft, eerlijk is eerlijk kom hier al ruim een jaar niet meer.
Ik ben aangespoeld op het eiland en ben geloof ik toen gered door rickmans. Ik ging samen met rickmans in ons woonbootje wonen die we zelf opgeknapt hadden en hadden eigenlijk alleen maar sex
ja het was heel gezellig, heel apart, maar heel gezellig .

Het enige dat ik raar vind is dat het plekje waar ik pluisje heb ontmoet waarschijnlijk nooit meer open zal zijn. Ons kindje zal dus alleen maar een archief kunnen lezen en waarschijnlijk nooit de lol aan het eiland kunnen beleven die zijn vader en moeder hebben gehad, maar goed als kind is lijken op je ouders wel het foutste dat je kan doen, dus voor hem of haar is het niet zo'n ramp.

  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:32:38 #33
593 sjak
Juffie Bloem
pi_16310818
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:56 schreef rickmans het volgende:

[..]

ja het was heel gezellig, heel apart, maar heel gezellig .

Het enige dat ik raar vind is dat het plekje waar ik pluisje heb ontmoet waarschijnlijk nooit meer open zal zijn. Ons kindje zal dus alleen maar een archief kunnen lezen en waarschijnlijk nooit de lol aan het eiland kunnen beleven die zijn vader en moeder hebben gehad, maar goed als kind is lijken op je ouders wel het foutste dat je kan doen, dus voor hem of haar is het niet zo'n ramp.


Wat jullie kunnen doen is het kind naar het eiland vernoemen
Lekker douchen!
pi_16310819
Ik heb misschien geen recht van spreken in dit topic, ik loop immers nog niet zo heel erg langrond op het eiland. Toen ik op het eiland kwma wonen nam ik mijn intrek in de villa van Karrel Laaglawaai. Hij nodigde me ook uit om eens te komen kijken bij FC Fok. Na een gesprek met voorzitter Scienceman kwam ik in de basis te staan van het elftal. Daarvoor heb ik nog een makelaarskantoortje gehad. Op weg naar het werk dronk ik iedere ochtend een glaasje ranja bij het ranjastalletje van Pluis.

Ok, erg veel werd er de laatste tijd niet gepost in Eiland, maar toch vind ik het erg jammer dat het dicht moet. Ik snap het ook niet zo goed, want we zitten niemand in de weg. Af en toe leeft het eiland weer op en in de tussentijd is een kleine groep vaste posters er nog om de verhalen enigzins op gang te houden. Jammer dat dit nu moet stoppen, ik heb er het afgelopen jaar veel plezier aan gehad.

  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:36:52 #35
331 Merel
Be here now.
pi_16310912
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De tijd dat er een roodharig meisje haar entree maakte genaamd Angelique die het huwelijk van mij en merel op z'n kop zette. Merel die vertrek van de troon en mijn verloving met Angelique.
Ach, ik was toch al vreemdgegaan met Blauwe en had een drieling van hem
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 16 januari 2004 @ 14:07:38 #36
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16313544
Tja, wat kan ik toevoegen aan de herinneringen?
Al lezend kwamen ze weer terug, vooral de geboorte van Pisca en Hermes. Na een korte zwangerschap was iedereen benieuwd hoe ik de bevalling zou ondergaan. "Live" bijgewoond door het halve eiland op #fokeiland beviel ik van een prachtrige tweeling, die al snel volwassen werden.
LWaS, mijn liefste, ik ben je nooit vergeten in mijn nieuwe thuisland. Heel vaak kom ik in mijn dromen terug in ons prachtige sprookjeskasteel, geschonken door Faat.
Equilan, Herne, Lurky, De Don, Franka, Black Angel, HighLander....

En natuurlijk Hoekie! De arme jongen, het bleek uiteindelijk allemaal een droom voor hem te zijn geweest.
Jojo, de supermarkt die altijd open was, zelfs als ie gesloten was. Dago en het hotel. Marlo....

Herinneringen ophalen...

Dag allemaal!

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_16314754
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:07 schreef Wilgje het volgende:
Tja, wat kan ik toevoegen aan de herinneringen?
Al lezend kwamen ze weer terug, vooral de geboorte van Pisca en Hermes. Na een korte zwangerschap was iedereen benieuwd hoe ik de bevalling zou ondergaan. "Live" bijgewoond door het halve eiland op #fokeiland beviel ik van een prachtrige tweeling, die al snel volwassen werden.
LWaS, mijn liefste, ik ben je nooit vergeten in mijn nieuwe thuisland. Heel vaak kom ik in mijn dromen terug in ons prachtige sprookjeskasteel, geschonken door Faat.
Equilan, Herne, Lurky, De Don, Franka, Black Angel, HighLander....

En natuurlijk Hoekie! De arme jongen, het bleek uiteindelijk allemaal een droom voor hem te zijn geweest.
Jojo, de supermarkt die altijd open was, zelfs als ie gesloten was. Dago en het hotel. Marlo....

Herinneringen ophalen...

Dag allemaal!


ik vond jou ook leuk Wilgje
Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  vrijdag 16 januari 2004 @ 14:55:42 #38
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16314964
Ahhhhh... Sorry Superbam!!!
Het meldingstopic, speciaal voor jou, zodat je wist wanneer wie aanwezig dan wel afwezig was!

zo goed gemaakt?

En nu ben ik weer pleite, leren....

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_16316428
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 14:55 schreef Wilgje het volgende:
Ahhhhh... Sorry Superbam!!!
Het meldingstopic, speciaal voor jou, zodat je wist wanneer wie aanwezig dan wel afwezig was!

zo goed gemaakt?

En nu ben ik weer pleite, leren....


Faat zei: Nee hoor, ik heb áltijd roze borstjes
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 januari 2004 @ 16:13:16 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_16317130
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Ach, ik was toch al vreemdgegaan met Blauwe en had een drieling van hem


Dat is waar ook!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_16325315
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:29 schreef mackensen het volgende:
ja vroegah.....
Die goeie ouwe tijd

* Broekie schudt mackensen de hand

Bedankt voor de levenslessen destijds!

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
pi_16325345
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:26 schreef Broekie het volgende:

[..]

Die goeie ouwe tijd

* Broekie schudt mackensen de hand

Bedankt voor de levenslessen destijds!

Daniel?????


Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2004 @ 21:30:38 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_16325396
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:28 schreef Omnifit het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 16-01-2004 21:32]

pi_16325432
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]


Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16325729
leuk leesbaar topic
  zaterdag 17 januari 2004 @ 11:52:19 #46
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16337484
* Een boodschapper komt dit topic binnen met een bericht....

AAN ALLE EILANDBEWONERS

Ik moet jullie allemaal de hartelijke groeten van Equilan doen, helaas is zij op dit
moment internet-loos en daardoor niet in staat om een allerlaatste post te plaatsen,
maarrrrrr zij wenst iedereen alle liefs toe en een hele dikke kus

* De boodschapper verdwijnt weer.....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16338014
Ook ik kreeg een oproep dat ik hier moet posten maar alles wat ik wou zeggen heb ik al lang geleden gezegd. Ook mijn gedachten over het Eiland zijn in het verleden al breed uitgesproken. Ik heb er niets aan toe te voegen.

Voor de Fokeilandverslaafden: veel sterkte met het gemis.
En aan degenen die mij hier misten en mijn hartelijke groet.

Behoud je dromen en maak ze waar!

Lurky

  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 12:27:03 #48
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_16338080
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 12:23 schreef Lurky het volgende:
En aan degenen die mij hier misten en mijn hartelijke groet.

Behoud je dromen en maak ze waar!

Lurky


  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:25:46 #49
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_16339449
* Een boodschapper komt dit topic binnen met een bericht....

AAN ALLE EILANDBEWONERS

Ik moet jullie allemaal de hartelijke groeten van Odulla doen, ook zij is op dit
moment internet-loos en daardoor niet in staat om een allerlaatste post te plaatsen,
maarrrrrr zij doet iedereen de groeten

VOOR KASPER

Ik moet jou een speciale tongzoen geven en mocht je een echte willen dus kun je
contact opnemen met bigodulla@hotmail.com.......

* De boodschapper verdwijnt weer.....

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_16347821
Het fokeiland... Ik ga dit kort houden, echt... ik meen het serieus.

Tja ik ben hier echt lang geleden eens beland, in de tijd dat het allemaal nog echt spik-splinter nieuw was. Jaja, ik kan me de dagen, uren, minuten nog herrineren dat Broekie en Vixen het goed met elkaar konden vinden.
Ik kan me zelfs nog herrineren dat ik bij de aller eerste chat aanwezig was, waarin Broekie en Vixen en nog een stel anderen hevig filosofeerden over het reilen en zeilen van een piepjong eiland.

Eigenlijk was er geen hol aan in die periode, en in de periode dat de Bus-bezoekers kwamen, met hun zigeuners en duivelse rituelen was het eigenlijk niet veel anders dan de periode die daar vooraf ging.

Voor mij kwam er pas verandering in toen Equilan haar intrede deed, samen met Herne en iets later ook Lurky, waren zij de figuren die echte verhalen introduceerden op het eiland.
Eigenlijk was dat hetgeen dat het eiland kenmerkte. Dat was wat het eiland voor mij moest zijn, een leuk gezellig avontuur boordevol frustraties...

Het hoogtepunt, ik denk dat vrijwel iedereen van mijn generatie dat zal zeggen, was de befaamde Fomorianen verhaallijn.Er zat voor iedereen wel iets in, nou ja, eigenlijk niet, maar iedereen zorgde er wel voor dat er iets voor hen in zat. Als het niet goedschiks kon, dan moest het maar kwaadschiks.
En zo vond ik dus mijn weg in die periode in de geschiedenis, als een figuur dat eigenlijk helemaal niets op had met het genre van fantasy, en nu nog steeds niet veel, maar meer met science fiction. Ik jatte ongenegeerd de helft van Frank Herbert's verhalen, en dumpte ze op het eiland. Ik was slecht, in- en- in, maar ook door- en door slecht.

De periode daarna ging het voor mij berg-afwaarts, je begint wat, stopt er halverwege mee, frustraties stapelden zich op. Mijn god ik moet wel veertien keer hebben geroepen dat ik van het eiland vertrok, en ik kwam toch weer vijftien keer terug.

Tja... ergens wel geinig om te weten, te onthouden, dat ik degene ben die het kanaal #fokeiland heb gemaakt zoals die nu nog steeds bestaat. Ik heb 'em gemaakt, maar ik ben er nooit een moderator geweest.

Kortom, het eiland stamt nog uit mijn jaren op de middelbare school. Ik ben oud, bejaard zelfs. Als ik zo terug kijk naar mijn verleden op dit eiland, denk ik, weet ik, dat ik er eigenlijk al veel eerder een punt achter had moeten zetten, maar zoals ze zeggen, gedane zaken nemen geen keer, en ook al is het mogelijk om de tijdstroom te doorkruisen op papier, in het echt is het onmogelijk.

Aan al het goede komt een eind.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:27:00 #51
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16349362
Plaks! Met je mooie ogen...

*zwijmelzucht*

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
pi_16350289
ik vind het wel erg jammer dat iets waar zoveel mensen plezier aan hebben beleefd (en dat nog deden) zo moet eindigen... maar het was er wel ontzettend leuk

fok eiland roeleert gewoon

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:18:32 #53
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16353882
Plaks! Equi! Odulla! LurkY!

Waar is Herne? !

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:21:41 #54
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16353961
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:18 schreef Dagobert het volgende:
Plaks! Equi! Odulla! LurkY!

Waar is Herne? !


Ik probeerde hem te mailen maar mijn mail doet raar na het opnieuw installeren van win2k
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  zondag 18 januari 2004 @ 01:50:49 #55
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16357224
Nog niet zo heel lang geleden kwam ik hier eens binnen gevallen op het eiland. Door de gezellige sfeer ben ik er min of meer altijd blijven hangen. De ene keer wat fanatieker postend dan de andere, maar verdwenen ben ik in die paar maandjes nooit.

Voornamelijk het Prettig Gesprek was een ideale speeltuin voor mij, Marlo en alle andere eilanders die daar van gediend waren. Vaak crosste ik er doorheen met mijn supersonische Gerritje-racefiets .
Dit overigens vele malen tot ongenoegen van zuurpruimen Lord Dreamer en superbam!
Gelukkig was daar altijd Mama Faat die mij in bescherming nam , en met de eerder genoemde Marlo racete ik dan snel weer weg op mijn fiets of skeetbord!

In verhaallijnen speelde ik helaas niet veel mee. Ik woonde in het gezellige Villa Faat, maar reed veel vaker op de crossfiets over het eiland. N.a.v. mijn vele spelen in PG kreeg ik vorige maand een eigen Speeltuin op het eiland van de goede Sint! Met al mijn vriendjes heb ik daar een tijdje kunnen spelen, maar helaas is die tijd over een kleine 22 uur voorbij.

* Eiland, het gaat u goed en ik hoop nog eens op een forum te komen met alle dierbare eilanders!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  zondag 18 januari 2004 @ 01:56:53 #56
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16357387
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:21 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik probeerde hem te mailen maar mijn mail doet raar na het opnieuw installeren van win2k


Is al onderweg
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  zondag 18 januari 2004 @ 02:19:51 #57
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_16357941
Forau en Herne zijn niet op de opgegeven adressen te bereiken, iemand een idee? Enne Bar weet je iets van Daron?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  zondag 18 januari 2004 @ 03:00:14 #58
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16358841
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:19 schreef Sitethief het volgende:
Forau en Herne zijn niet op de opgegeven adressen te bereiken, iemand een idee? Enne Bar weet je iets van Daron?
Welke adressen heb je?
Hatsjoe!
  zondag 18 januari 2004 @ 11:17:21 #59
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16361550
quote:
Op zondag 18 januari 2004 03:00 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Welke adressen heb je?


Herne: ben.chain <at> mail.com
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_16361911
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:44 schreef idontlikepizza het volgende:
leuk leesbaar topic
Jaap wat had ik eerst nou gezegd over dat onnodige gepost van je... hup terug je hok in.
  zondag 18 januari 2004 @ 12:34:21 #61
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_16362994
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:17 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Herne: ben.chain <at> mail.com


Ik stuur 2 adressen naar jou toe, mocht iemand willen mailen kan dat, dan uiteraard het liefst eerst door jou. Ik ben weg. Van die andere doe ik de adressen er ook bij.
Hatsjoe!
  zondag 18 januari 2004 @ 12:35:36 #62
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_16363030
Zou iedereen aub weer ontopic willen gaan?

Alle speciaal geopende afscheid-topics worden vervuild door ellenlange offtopic zwetsverhalen!!

"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
pi_16363105
Goed ik ben er.
En voel me er, hoewel mijn afwezigheid, niet fijn over...

Herinneringen, speciale zwaarden, laarzen die goed paste... Schrijvers als Sitethief en Asschen_Sukar zijn slechts enkelen die ik zal herinneren en waar ik een amusante periode op FOK mee heb doorgemaakt.
Helaas is er van mijn kan aan het einde niet veel meer gekomen, maar gezellig was het wel.
Spijtig...

[Dit bericht is gewijzigd door Forau_Diavolina op 18-01-2004 12:44]

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  zondag 18 januari 2004 @ 12:58:16 #64
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16363620
Mijn herinneringen aan het Eiland? Ik ben hier gekomen door Werik die was zo enthausiast over zijn verhalen en dat trok mij ook wel aan, dus ik kwam hier ook een kijkje nemen. Ik werd hier zo leuk, spontaan ontvangen dat ik me hier meteen thuisvoelde. Het was net een kleine gezellige familie en zo voel ik het nog steeds. Ik vond het in het begin wel eng om aan de verhalen te beginnen, tenslotte had ik nog nooit een echt verhaal gemaakt, maar ik werd zo leuk aangemoedigd, dat ik al snel een aantal klonen had aangemaakt om in andere verhalen te kunnen inzetten. Dat zal ik zeker missen, al mijn avonturen hier.
De gezelligheid hier, het meeleven met anderen. De knuffels die ik altijd van iedereen kreeg.
Ik heb goede vrienden via het eiland gekregen, leuke D&D meetings en heel veel lol.
Ik zal iedereen vreselijk missen en hoop contact met de meeste te kunnen houden.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_16364355
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:35 schreef Gerritje het volgende:
Zou iedereen aub weer ontopic willen gaan?

Alle speciaal geopende afscheid-topics worden vervuild door ellenlange offtopic zwetsverhalen!!


En wat met degene die kleine stukjes off-topic gaan .
pi_16364397
is er een topic waar ik kan lezen WAAROM het eiland gesloten wordt? er werd toch nog wel gepost enz. niemand had toch last van de Eilanders
  zondag 18 januari 2004 @ 13:45:57 #67
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_16364918
quote:
Op zondag 18 januari 2004 02:19 schreef Sitethief het volgende:
Forau en Herne zijn niet op de opgegeven adressen te bereiken, iemand een idee? Enne Bar weet je iets van Daron?
daron is in het weekend nauwelijks te bereiken. ik probeer hem wel even te bellen
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_16365040
mijn aankomst het op eiland

Bootje

memory's

  zondag 18 januari 2004 @ 19:36:02 #69
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16374699
Herinneringen...

Weten jullie nog de hete sexscene tussen Equilan, Herne en Lurky en de ophef die daarover gemaakt werd?

Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:37:38 #70
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16374741
Ehmm herinneringen , de eiland meets . het voldelpark - delft - groningen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:41:23 #71
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16374844
Als het goed is heb ik de foto's van Rotterdam en het Vondelpark nog ergens op mijn harde schijf zwerven.
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:43:50 #72
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16374923
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:41 schreef Wilgje het volgende:
Als het goed is heb ik de foto's van Rotterdam en het Vondelpark nog ergens op mijn harde schijf zwerven.
mocht je die vinden , dan hou ik me graag aanbevolen.


Als mini privé eilandmeet .. giethoorn .. we hebben nog steeds de gespleten steen met inhoud en doen die nooit meer weg.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:53:04 #73
6126 Wilgje
Vol vertrouwen
pi_16375195
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:43 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

mocht je die vinden , dan hou ik me graag aanbevolen.


Als mini privé eilandmeet .. giethoorn .. we hebben nog steeds de gespleten steen met inhoud en doen die nooit meer weg.


Mail is onderweg. Het is nog al wat, dus het duurt ff....
Treat everyone with politeness, even those who are rude to you - not because they are nice, but because you are.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:55:08 #74
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_16375247
quote:
Op zondag 18 januari 2004 19:53 schreef Wilgje het volgende:

[..]

Mail is onderweg. Het is nog al wat, dus het duurt ff....


toppie !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_16376231
naaaaah ok dan, nog een aantal herrineringen ophalen...

Jezus Christus wat schreef ik vroeger ongelofelijk slechte dingen Het grote 'We herbouwen de kerk'-topic

En wat ben ik toch een klootzak geweest, ik kwam ik ging en de verhalen werden steeds langer en langer en langer en langer en er bleven steeds minder en minder en minder reacties over...

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')