abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2004 @ 13:57:46 #151
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16942299
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:53 schreef Beertje27 het volgende:
Ik ga me er toch weer inmengen. Het gaat ook niet om mijn geopende topics, maar om andere topics waarin ik soms dingen zie die maar worden teogestaan en andere die zomaar worden dicht geknald omdat het de moderator goed uitkomt.

Ik ben zelf niet iemand die snel iets post, maar wel veel leest en als ik soms de manier van iets duidelijk maken van een moderator zie.

Dan vraag ik me af hoever deze mensen verheven DENKEN te staan boven de andere gebruiker, puur en alleen omdat er een titel aanhangt en ze waarschijnlijk al vanaf het begin op dit forum zitten.

Ik krijg bijna medelij-gevoelens...
Tja we kunnen nu eenmaal niet iedere post, iedere reply voor de volle 100% toetsen op correctheden, en soms maakt het ook niet uit als het een beetje offtopic gaat.
Maar als er plaatjes met teksten als "newbie" enzo verschijnen én een moderator ziet dit wordt dat gewoon weggehaald.
Heeft niets met beperkte vrijheid van meningsuiting of dictatuur te maken.
Als je met alcohol achter het stuur kruipt wordt je ook van de weg gewist. Is die agent dan fout? Moet hij jouw mening respecteren?
pi_16942351
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:56 schreef Beertje27 het volgende:
Dat zou kunnen als ik even een dag kan vinden waarop ik niets te doen heb kan ik wel even gaan kijken op welke topics ik doel.
Beetje zwaktebod. Als je je zo enorm stoort aan het modereergedrag in DIG dan neem ik aandat het stelselmatig voor komt. En zouden de topics voor het oprapen liggen. Als je een dag nodig hebt om een topic te vinden dan komt bij mij het woord miereneuker in me op.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:00:43 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_16942369
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 13:56 schreef Beertje27 het volgende:
Dat zou kunnen als ik even een dag kan vinden waarop ik niets te doen heb kan ik wel even gaan kijken op welke topics ik doel.
Als je ze niet zo kan geven zullen er wel geen of niet veel voorbeelden zijn he?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:01:36 #154
35189 Troel
scherp en bot
pi_16942393
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:00 schreef Lucille het volgende:

[..]

Beetje zwaktebod. Als je je zo enorm stoort aan het modereergedrag in DIG dan neem ik aandat het stelselmatig voor komt. En zouden de topics voor het oprapen liggen. Als je een dag nodig hebt om een topic te vinden dan komt bij mij het woord miereneuker in me op.

miereNneuker lieve Lucille
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16942498
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:01 schreef Troel het volgende:

[..]

miereNneuker lieve Lucille

jij mierenneukstertje

Ja, ik twijfel dus altijd met dit woord. Het zijn idd meer mieren, dus moet het mierenneuker zijn, maar aan de andere kant zouden uitdrukkingen niet veranderen, dus moet het eigenlijk miereneuker zijn. Ik twijfel dus.

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:08:49 #156
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16942564
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel dus altijd met dit woord. Het zijn idd meer mieren, dus moet het mierenneuker zijn, maar aan de andere kant zouden uitdrukkingen niet veranderen, dus moet het eigenlijk miereneuker zijn. Ik twijfel dus.
Ik geloof dat dit een uitzondering op de regel is, men kan tenslotte maar één mier tegelijkertijd neuken. Ik raadpleeg de dikke van Dale...

Sjit, Troel heeft gelijk
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=mierenneuker

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:18:49 #157
35189 Troel
scherp en bot
pi_16942847
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:08 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Ik geloof dat dit een uitzondering op de regel is, men kan tenslotte maar één mier tegelijkertijd neuken. Ik raadpleeg de dikke van Dale...

Sjit, Troel heeft gelijk
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=mierenneuker

Troel heeft altijd gelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16942876
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:18 schreef Troel het volgende:

[..]

Troel heeft altijd gelijk

ik kan je geen ongelijk geven
pi_16943199
Zo mierenneuker????

Ik dacht dat je andere op dit forum in hun waarrde moest laten en niet laten we het (overdreven) uitschelden noemen. Maar goed dat mogen de moderators blijkbaar wel. Zag net het Banmeldtopic deel 14 ofzo, waarin mensen worden aangemeld voor een Ban voor het uitschelden van mensen. Later we er dan twee (Moderators) voordragen die hier een post gedaan hebben.

Het spijt om te zeggen maar julie zijn een stel mensen die waarschijnlijk buiten het Fok-Forum niets mogen en reageren dat af door ondertitels te namen als "Smartass" en "betweter" en ze bij elk verkeerd woord gelijk slotje roepen.

En het feit dat ik nu geen voorbeeld geef komt puur voort uit feit dat ik wel iets beter te doen heb dan die topics door te spitten. Ik moet elke dag naar me werk en hoef niet elke maand naar het arbeidsbureau om daar even mjn werkloosheids stempel op te halen om daarna de hele dag op fok te gaan zitten lezen.

Met vriendelijk groet..

<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:32:44 #160
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_16943291
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:29 schreef Beertje27 het volgende:
Ik dacht dat je andere op dit forum in hun waarrde moest laten en niet laten we het (overdreven) uitschelden noemen. Maar goed dat mogen de moderators blijkbaar wel. Zag net het Banmeldtopic deel 14 ofzo, waarin mensen worden aangemeld voor een Ban voor het uitschelden van mensen. Later we er dan twee (Moderators) voordragen die hier een post gedaan hebben.
mail maar ff forum@fok.nl

Er is al tigduizend keer uitgelegd, waarom slotje, waarom edits, maar we krijgen het gewoon niet duidelijk genoeg uitgelegd kennelijk...
Ik vraag me alleen af of dat aan ons ligt...

pi_16943300
Ja sorry Fons, ik heb de hele dag niks beters te doen dan genieten van mijn WW uitkering.
pi_16943435
Je krijgt het wel duidelijk alleen het feit dat ik het er niet mee eens ben krijg ik bij jullie niet in.

Ik snap trouwens van geen kant waarom de persoon waar ik deze discussie mee startte zich er niet mee bemoeit en het overlaat aan andere moderators die hier niets mee te maken hebben.

<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:41:36 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_16943585
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:29 schreef Beertje27 het volgende:
Zo mierenneuker????

Het spijt om te zeggen maar julie zijn een stel mensen die waarschijnlijk buiten het Fok-Forum niets mogen en reageren dat af door ondertitels te namen als "Smartass" en "betweter" en ze bij elk verkeerd woord gelijk slotje roepen.

En het feit dat ik nu geen voorbeeld geef komt puur voort uit feit dat ik wel iets beter te doen heb dan die topics door te spitten. Ik moet elke dag naar me werk en hoef niet elke maand naar het arbeidsbureau om daar even mjn werkloosheids stempel op te halen om daarna de hele dag op fok te gaan zitten lezen.

Met vriendelijk groet..

Wie begint er nou overdreven uit te schelden... Jij scheldt de moderators ook uit voor dictators door te zeggen dat het een dictatuur is.
Slarioux heeft je precies uitgelegd wat en hoe, neem daar dan genoegen mee en zeur er niet verder over. Moderators hebben ook een leven en hebben ook werk naast wat ze hier doen, jij zegt dat jij dat ook hebt, maar dan zou je misschien beter je aandacht daar aan moeten besteden in plaats van deze zielige vertoning.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:42:30 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_16943612
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef Beertje27 het volgende:
Je krijgt het wel duidelijk alleen het feit dat ik het er niet mee eens ben krijg ik bij jullie niet in.

Ik snap trouwens van geen kant waarom de persoon waar ik deze discussie mee startte zich er niet mee bemoeit en het overlaat aan andere moderators die hier niets mee te maken hebben.

Alsof het wat uitmaakt of je het er mee eens bent of niet, je krijgt echt niet je zin door zo te blijven zeuren. Ik denk dat ze echt al lang doorhebben dat jij het anders wilt... Sorry, je kan niet alles willen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16943643
aju, ik heb het gehad ...
pi_16943686
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:36 schreef Beertje27 het volgende:
Ik denk dat het komt omdat er ook maar 1 persoon is die zich aan het modereren stoort. Blijkbaar is de persoon waarbij het plaatje werd weggeedit niet op zijn pik getrapt en snap hij wel waarom er zo af en toe moderators rondlopen die offtopic gelul verwijderen. Maar goed, niet iedereen is zo slim.
pi_16943738
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:43 schreef Beertje27 het volgende:
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:47:27 #168
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16943751
quote:
Doeg!

Eerst ons uitschelden voor dictators, en suggereren dat we werkloos zijn, en vervolgens boos worden als wij je mierenneuker noemen.

Kutkneus. Ga daar maar over klagen, zeikertje.

[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 06-02-2004 14:48]

vrijdag 6 februari 2004 @ 14:48:03 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_16943775
quote:
Kom je nu weer over een half uurtje terug?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:49:50 #170
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16943822
Oh, en sorry dat ik naar Doetichem moest. Voor m'n werk. Zal het nooit meer doen. Dus.

pi_16943838
de bovenstaande reacties mogen wel?
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:51:08 #172
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16943871
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:50 schreef Beertje27 het volgende:
Goed voorbeeld doet goed volgen
pi_16943882
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 14:50 schreef Beertje27 het volgende: