Ik ga er zo nog één kopen. Aanrader dus!
Product beschrijving
Kip Rookworst, da's de nieuwe trots van Unox. Gemaakt van kippenvlees, lekker licht van smaak, maar natuurlijk ook gerookt!
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 15-01-2004 13:58]
Ik vond hem namelijk niet te vreten
maar ja, smaken verschillen
quote:lol
Op donderdag 15 januari 2004 13:58 schreef Foxx2k3 het volgende:
lijkt me wel lekker idd. (en werk je toevallig bij unox of vind je uhm echt zo lekker dat je het overal gaat vertellen)
Ofwel laffe bende die het niet lang uit gaat houden, nieuwe winter nieuwe kansen voor Unox.
quote:Goor is het niet, het is gewoon heel erg laf van smaak. Een gewone unox rookworst maar dan met 10 keer minder smaak. En voor kip moet je echt heel goed zoeken.
Op donderdag 15 januari 2004 14:25 schreef schatje het volgende:
Lijkt me heel erg goor. Waarom weet ik niet.
quote:laat maar
Op donderdag 15 januari 2004 13:58 schreef TAB het volgende:
lang leve vrijheid van meningsuiting !!Ik vond hem namelijk niet te vreten
quote::DDDDD
Op donderdag 15 januari 2004 14:34 schreef lurf_doctor het volgende:[..]
Ken ze niet, maar lijken mij ook niet te vreten.
Maar ik dacht ook dat dit een actie van Unox was om de moslims meer te intreseren voor onze hollandschen pot
Lijkt me sterk. Ik vind hem overigens helemaal niet flauw, gewoon erg lekker Zoals ik zei, moet je eens eten met een hotdog of hamburgerbroodje, echt heerlijk
quote:Ooit naar rund gezocht in een runderrookworst ?
Op donderdag 15 januari 2004 14:30 schreef du_ke het volgende:En voor kip moet je echt heel goed zoeken.
quote:Oh ja en dat past best
Op donderdag 15 januari 2004 14:36 schreef tong80 het volgende:[..]
Ooit naar rund gezocht in een runderrookworst ?
Nah ach die smaakt nog een beetje naar dode koe ofzo.
.
quote:Wel eens dode koe gegeten dan?
Op donderdag 15 januari 2004 14:39 schreef du_ke het volgende:[..]
Oh ja en dat past best
.
Nah ach die smaakt nog een beetje naar dode koe ofzo.
.
quote:Ja ik heb mijn vlees bij voorkeur niet levens op mijn bord liggen
Op donderdag 15 januari 2004 14:41 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Wel eens dode koe gegeten dan?
.
quote:Vers en rauw.
Op maandag 26 januari 2004 14:34 schreef popolon het volgende:
Een echte rookworst haal je bij de slager, niet bij Unox.
quote:
Op zondag 25 januari 2004 23:46 schreef Oblivion het volgende:
Speciaal voor Ouwesok!
Ik ga 'm doorgeven aan mijn lieve wederhelft die een intolerantie heeft tegen zowel varkens- als rundvlees.
Nou nog een kip waar een beetje fatsoenlijk bruikbaar spek aan groeit...We komen er wel met die betere wereld, 't duurt alleen ff langer
quote:Leuk! Ik hoop dat ze er van genieten mag!
Op maandag 26 januari 2004 15:01 schreef Ouwesok het volgende:.
Ik ga 'm doorgeven aan mijn lieve wederhelft die een intolerantie heeft tegen zowel varkens- als rundvlees.
Nou nog een kip waar een beetje fatsoenlijk bruikbaar spek aan groeit...We komen er wel met die betere wereld, 't duurt alleen ff langer
Trouwens nog nooit gegeten, hoeft voor mij ook niet. Geef mij maar de rookworst van de hema die je op je broodje krijgt
En verder:
Lèkkere worst van de Hema,
vètvrij papierke dur om.
Sap druppelt langs mun servètje,
mun vènt ziet ut toch nie dus kom!
Lèkkere worst van de Hema,
rauwkost hou ik veur gezien.
Waarom dieje worst laten ligge,
bèn gin vegetarische trien!!
quote:das mooi dan kunnen de moslims ook boerenkool met spekkies en een rookworst eten..
Op maandag 26 januari 2004 15:56 schreef LaZZ het volgende:
Volgens mij was het trouwens wel de bedoeling van Unox om een grotere doelgroep aan te spreken door ook een kipversie op de markt te brengen. En ik denk inderdaad dat ze dan toch vooral de moslim-markt etc. bedoelen.
Doe mij maar een echte rookworst van de slager en geen vieze fijngemalen unox versie
quote:Nou en, das toch ook vlees...
Op maandag 26 januari 2004 17:29 schreef Doomspreader het volgende:
Die kiprookworst bestaat voor 1/3 uit kalkoenseparatorvlees (vlees wat ze met stoom ofzo van de botten van kalkoenen halen). Stond in een aardig artikel over rookworsten laatst in het nrc volgens mij.Doe mij maar een echte rookworst van de slager
en geen vieze fijngemalen unox versie
Ik heb hem vandaag ook gehad (bij de Super de Hoer hadden ze een hele stapel over die vandaag over de datum ging dus ik kocht hem voor 39 centen). Ik proefde inderdaad maar weinig verschil, dus weer een nieuw product dat niks toevoegt.
quote:Ik heb die kiprookworst ook gekocht, was er enorm blij mee, omdat ik geen rund- en varkensvlees eet (ik ben hindoe). Bleek echter dat er wel rund in is verwerkt, rundercollageen. Ik heb het dus niet meer gegeten. Hou daar wel rekening mee, ik weet niet of dat een probleem is voor je wederhelft?
Op maandag 26 januari 2004 15:01 schreef Ouwesok het volgende:[..]
.
quote:ehhh, die rook'worst' bestaat voornamelijk uit dingen die weinig met vlees (kip) te maken hebben.
Op dinsdag 27 januari 2004 00:40 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Nou en, das toch ook vlees...
Hoe kan het toch dat die Unox rookworst zo staat aangeschreven?
't Is rotzooi. Betaal 'ns wat meer en koop eens een echte slagersrookworst
The joy.
Dus wat betreft die kip-rookworst: veel (eet)plezier ermee, maar ik ga 'm dus niet proberen!
Geef mij maar de Hemaworst, echt veel lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |