In de Eifel is een berg, die wil ik hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 02-07-2001 10:01]
quote:Toch niet toevallig "der Schwarzer Mann"?
Op maandag 02 juli 2001 08:54 schreef Kielef het volgende:
Mie toe![]()
In de Eifel is een berg, die wil ik hebben.
Het gaat me om de conditie, het figuur krijg ik toch niet goed
Maar op zich zou ik wel wat aan m'n conditie willen doen, het ontbreekt me alleen een beetje aan discipline...
Mijn vriend is 2 maanden gestopt met sporten, maar is sinds vandaag weer begonnen. Hij gaat ongeveer 4 keer per week. Misschien dat hij me kan "dwingen" ook netjes elke week te gaan.
Als ik eenmaal geweest ben, dan ben ik harstikke blij. En een beetje moe maar voldaan.....
quote:Bij ons deden ze ook van die dingen waar ik weinig behoefte aan heb: saltospringen, 3 tot 5 trampolines achter elkaar (en dan bij de laatste hoog in de touwen springen
Op maandag 02 juli 2001 17:52 schreef Zanderrr het volgende:
Ik sport al tien jaar niet meer (behalve dan de verplichte gymlessen op de middelbare school, maar daar ging ik ook vaker niet dan wél naartoe) en ik heb er gewoon erg weinig behoefte aan.
quote:Dan moet je juist afspreken om samen met iemand te gaan sporten (moet je natuurlijk wel behoefte aan hebben). Dan is er meer drijfveer. Dan ga je ook vaker sporten wanneer je eigenlijk niet zo veel zin hebt.
Op maandag 02 juli 2001 17:52 schreef Zanderrr het volgende:
Maar op zich zou ik wel wat aan m'n conditie willen doen, het ontbreekt me alleen een beetje aan discipline...
Misschien toch maar eens rond gaan kijken.
Na jarenlang fanatiek hardlopen heb ik ook jaren niets gedaan. Nu nieuwe baan en meteen ingeschreven voor de bedrijfsfitness. Lodi gaat dus weer sporten!
[Dit bericht is gewijzigd door Noayla op 02-07-2001 22:48]
september hoogstwaarschijnlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |