Is dat niet die belg?quote:Op donderdag 15 april 2004 00:33 schreef BdR het volgende:
Mylo - Drop the pressure "mothafucka gonna drop-a the pressure"relaxed electronisch dance deuntje
Had jij hem vorig jaar al ontdekt? Wow, ben jij even een partij stoer..quote:Op donderdag 15 april 2004 00:38 schreef MaartenHG het volgende:
Die Mylo is de shit. Hij's Schots btw. Ik vind het DE track van 2003 (niet om te pochen, maar toen was ie al uit en stond ie hoog in mijn playlist).
Ik zeg toch, niet om te pochen, maar die track is al redelijk oud. Omdat jij hem nu om ID&T radio hoort is het per definitie niet nieuw... (want die sukkels promoten Gus Gus - David ook nu pas)quote:Op donderdag 15 april 2004 00:51 schreef BdR het volgende:
Had jij hem vorig jaar al ontdekt? Wow, ben jij even een partij stoer..
quote:Op donderdag 15 april 2004 00:33 schreef BdR het volgende:
Mylo - Drop the pressure "mothafucka's gonna drop-a the pressure"relaxed electronisch dance deuntje
nouja eerste...quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:30 schreef Fusion het volgende:
De eerste zomerhit van dit jaar
Camela - Cuando zarpa el amor
Had ik al een topique over geopendquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Sita feat Co- Dance The Night Away
Sita is leuk en ook het nieuwe nummer is weer erg leuk!!
Dat weet ik niet maar ik weet wel dat ik speciaal voor hem naar Gameforce 1 keekquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:58 schreef Fusion het volgende:
Ja klopt hij was voiceover bij dat game programma en hij presenteerde ook nog een of ander programma bij Veronica een tijdje toen dat net weer terug op de buis was en nog samen met Kindernet een kanaal deelde. Hoe heette dat programma nou ook al weer?
KINKTVquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:58 schreef Fusion het volgende:
Ja klopt hij was voiceover bij dat game programma en hij presenteerde ook nog een of ander programma bij Veronica een tijdje toen dat net weer terug op de buis was en nog samen met Kindernet een kanaal deelde. Hoe heette dat programma nou ook al weer?
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:26 schreef Kworb het volgende:
Eamon - My Baby's Lost
Wel leuker dan Fuck It
Ja maand geleden door mijquote:Op woensdag 21 april 2004 11:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Keane - Somewhere only we know al getipt?
Die schijnt helemaal de hemel in gehyped te worden maar ik vind het zo'n Coldplay/Oasis rip offquote:Op woensdag 21 april 2004 11:01 schreef Dutch_Courage het volgende:
Keane - Somewhere only we know al getipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |