quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:20 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
die insecten die daarin de vlinderslag doen helpen ook niet echt het lekkerder te maken..
quote:dat klopt idd
Op donderdag 15 januari 2004 00:21 schreef Avani het volgende:
Ik ken dus iemand die een of ander candida heeft en die mag alleen maar spa blauw.
quote:Ervaring mee?
Op donderdag 15 januari 2004 00:22 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
dat klopt idd
quote:Ik kom dus ook wel eens in limburg, het water is daar ook veel kouder als ik het me niet vergis, komt dat omdat ze het water dan rechtstreeks uit de waterbronnen halen waar het koud is? of is er een andere verklaring voor ?
Op donderdag 15 januari 2004 00:24 schreef HellaHard-OG het volgende:
Ik woon in Kerkrade en dat is toch wel heeeeeeel erg zuid Limburg.
Het water hier is echt yummie.
Ergens anders zal ik niet zo snel water uit de kraan drinken eigenlijk.
p.s
Ik kom dus wel eens in Simpelveld ligt er vlakbij
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:28 schreef engessa het volgende:
Groningen en Rotterdam hebben het lekkerste water volgens een test van Kassa!Lekker puh!
leuk om te weten; het is ook nog de enigste stof die in 3 verschillende vormen op onze planeet voorkomt, vast (ijs), vloeibaar (water) en gasvormig (damp)
quote:geld teveel? doe mij ook eens zo'n waterput
Op donderdag 15 januari 2004 00:29 schreef tbpot het volgende:
ehh sorry jongens, maar ik heb laatst een grondwaterput laten boren en jawel die ging tot 230 meter diep.
quote:Nee ut water komt gewoon via een waterzuiverings bedrijf lijkt me. Weet ut eigenlijk opeens niet zo heel zeker.
Op donderdag 15 januari 2004 00:29 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
Ik kom dus ook wel eens in limburg, het water is daar ook veel kouder als ik het me niet vergis, komt dat omdat ze het water dan rechtstreeks uit de waterbronnen halen waar het koud is? of is er een andere verklaring voor ?
p.s
Ik kom dus wel eens in Simpelveld ligt er vlakbij
Het water is hier idd goed koud, maar of dat verschil is ten opzichte bv amsterdam, geen idee.
Kan me wel indenken dat hier in Limburg de grond algemeen kouder is dan bv Amsterdam. Misschien omdat het hier minder druk bevolkt is enzo, minder bouw.. Of bazel ik nu gewoon te veel ?
quote:Da riep iedereen dus....heb er liters van gezopen (niks anders in huis maar wel een kater) en het smaakte best aardig...
Op donderdag 15 januari 2004 00:17 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
Ja!!
hier gelden veruit de strengste regels volgens mijwater in engeland is echt smerig
Kan ook komen omdat we ondertussen magnetron shoarma en een soort van schoonmaakmiddel eten/dronken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |