quote:Jemig, haar tieten hangen bijna op haar knieën...
Op donderdag 15 januari 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:[..]
Niet alleen haar voorgevel is mooi....
óók de rest hoor
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 08:55 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
hehe
quote:Ja dat heb ik er een beetje van gemaakt, zou wel leuk zijn by the way !
Op donderdag 15 januari 2004 22:13 schreef Leonoor het volgende:[..]
Hoe haal je dat uit de txt info? Dat zie ik er echt niet in??
quote:Ik weet al pcies wat er gaat gebeuren..
Op donderdag 15 januari 2004 20:16 schreef DaMart het volgende:
Mocht dat huwelijk van Milan en Charlie doorgaan... ben ik benieuwd wie er sterft op de trouwdag... in de GTST traditie... Sil of zo ? Zijn we ook van dat gezeur over die voogdij af, Nick mag ook wel, weer een irritante Belg minder
quote:Nee das TE cliche, ik verwacht wel wat spectaculairders ( schrijf je dat wel zo ??? )
Op vrijdag 16 januari 2004 13:21 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
Ik weet al pcies wat er gaat gebeuren..
dan is de trouwdag..en dan willen ze het ja-woord gaan zeggen...en dan moet milan nog ff nadenken..en dan komt sjors binnen gerent..Milan ik hou van je..en dan zie je Charlie zo kijken ->vanuit haar rolstoel..en dan is het afgelopen
quote:Weet ik niet..Maarjah
Op vrijdag 16 januari 2004 13:26 schreef Kimmster het volgende:[..]
Nee das TE cliche, ik verwacht wel wat spectaculairders ( schrijf je dat wel zo ??? )
quote:Een betere omgeving begint bij jezelf, denk ik maar. Ik blijf Nederlanders die engelse woorden gebruiken ter vervanging van onze prachtige taal walgelijk vinden, en zal dat ook blijven zeggen. Echt de verbreezering van onze cultuur, dat is het.
Op donderdag 15 januari 2004 22:03 schreef Taurus het volgende:
Jij kan er in je eentje niks aan veranderen dat Engels straks zo ongeveer de algemene taal wordt
quote:Dat draait ie nu al een aantal dagen achter elkaar volgens mij.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:18 schreef Leonoor het volgende:
Harmsen draait Frans Bauer!
martine denkt effe te dreigen met "nick kijk over je schouder" alsof nick zich nog zorgen moet maken om een poes die niet krabt.
Ik vind die stefano/ludo relatie wel leuk om te volgen.
En jefs nieuwe liefde is leuk.
quote:Jaloers?
Op vrijdag 16 januari 2004 10:34 schreef Koningin het volgende:[..]
Jemig, haar tieten hangen bijna op haar knieën...
Anyway... in de voorstukjes voor volgende aflevering zag Yasmin er weer mooi uit in de trouwjurken.
quote:Eindelijk iemand die het snapt
Op vrijdag 16 januari 2004 20:35 schreef P-Style het volgende:[..]
Jaloers?
Anyway... in de voorstukjes voor volgende aflevering zag Yasmin er weer mooi uit in de trouwjurken.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 20:20 schreef Dada het volgende:[..]
Een betere omgeving begint bij jezelf, denk ik maar. Ik blijf Nederlanders die engelse woorden gebruiken ter vervanging van onze prachtige taal walgelijk vinden, en zal dat ook blijven zeggen. Echt de verbreezering van onze cultuur, dat is het.
quote:Te grote borsten kun je ook gewoon echt niet van houden hoor. Hoef je niet per se jaloers voor te zijn. Ik vind ze ook te veel opvallen bij haar. Echt zo'n meisje waar je hallo tegen zegt met je ogen op half 7.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:35 schreef P-Style het volgende:[..]
Jaloers?
quote:Ik hou ook niet van tè grote borsten... maar die van haar vind ik nog niet tè groot hoor!
Op zaterdag 17 januari 2004 00:18 schreef Taurus het volgende:[..]
Te grote borsten kun je ook gewoon echt niet van houden hoor. Hoef je niet per se jaloers voor te zijn. Ik vind ze ook te veel opvallen bij haar. Echt zo'n meisje waar je hallo tegen zegt met je ogen op half 7.
quote:Cool! Sensatie!
Op zaterdag 17 januari 2004 11:02 schreef Kimmster het volgende:
Oeh oeh oeh, volgens teletekst krijgt Nick ervanlangs van Milan !
Ben benieuwd !
quote:Echt niet? Ik vind ze bij haar zo opvallen dat dat het eerste is waar je naar kijkt, of je wilt of niet, je kan er niet omheen. En dat lijkt me niet prettig
Op zaterdag 17 januari 2004 02:34 schreef P-Style het volgende:[..]
Ik hou ook niet van tè grote borsten... maar die van haar vind ik nog niet tè groot hoor!
quote:Voor háár is dat waarschijnlijk niet altijd prettig, nee (tenzij ze van de aandacht moet houden, maar die aandacht is dan niet echt naar haar uh... persoon gericht
Op zaterdag 17 januari 2004 11:45 schreef Taurus het volgende:
En dat lijkt me niet prettig
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 13:18 schreef Kimmster het volgende:[..]
Ja dat heb ik er een beetje van gemaakt, zou wel leuk zijn by the way !
quote:Komende week hoort Milan dat Sjors verkracht is, dus dat
Op vrijdag 16 januari 2004 13:21 schreef EmmYKuHh het volgende:[..]
Ik weet al pcies wat er gaat gebeuren..
dan is de trouwdag..en dan willen ze het ja-woord gaan zeggen...en dan moet milan nog ff nadenken..en dan komt sjors binnen gerent..Milan ik hou van je..en dan zie je Charlie zo kijken ->vanuit haar rolstoel..en dan is het afgelopen
quote:Dat eerste gedeelte klinkt leuk in ieder geval
Op zaterdag 17 januari 2004 15:37 schreef Kimmster het volgende:
Of Sjors draait door en gaat haar moeder achterna (qua moorden dan )door Nick te vermoorden !
Daardoor draait ze de gevangenis in en kan Milan niet met haar verder.
quote:Is er weer eens een leuke mooie meid, moet ze van jou met alle geweld weer gelijk weg.
Op zaterdag 17 januari 2004 15:37 schreef Kimmster het volgende:
Of Sjors draait door en gaat haar moeder achterna (qua moorden dan )door Nick te vermoorden !
Daardoor draait ze de gevangenis in en kan Milan niet met haar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |