Aan vette cliché's ontbreekt het dus niet in deze serie, en de hoofdpersonen wekken bovendien niet direct sympathie op. Maar de confronterende en hilarische manier waarop hun oppervlakkige wereld in beeld wordt gebracht is verslavend, als we de kritieken moeten geloven. Vergelijkingen met The Soprano's en <>Six Feet Under zijn al getrokken. Ook hier schuwen de makers geen enkel taboe (het operatiebloed spettert van het scherm, de al dan niet lesbische seks druipt er vanaf en het taalgebruik is al even ongekuisd) en is zwarte humor ten aanzien van mens en maatschappij de rode draad in de serie. Hoe de serie het bij ons, shockproof Nederlanders, zal gaan doen is nog de vraag, maar het staat al vast dat we ons met Nip/Tuck niet hoeven te vervelen.
Nu op Net 5. Ik lach me rot tot nu toe
Echt totaal niet wat ik verwachtte
Het was origineel, goed geacteerd, zeer mooi gefilmd, goede verhaallijn, en bovendien onamerikaans grof en bloederig!!!
Echt een topserie aan de pilot te zien, als we Net 5 toch niet hadden
quote:Dat moet nog blijken, het was een pilot...
Op woensdag 14 januari 2004 22:41 schreef mliez het volgende:
Heh, nu heb ik et weer gemistKomtet elke week?
quote:Volgens mij wel
Op woensdag 14 januari 2004 22:41 schreef mliez het volgende:
Heh, nu heb ik et weer gemistKomtet elke week?
Ik heb vandaag in de Spits gelezen dat het in Amerika niet zo gewardeerd wordt. Nou ben bang dat het maar bij de pilot blijft
en de pilot is nog tam vergeleken bij sommige komende afleveringen
quote:Dat zijn de betere berichten
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de Spits weet dan niet waarover ze praten, he 2e seizoen is besteld
door FX networks, zelfs met 2 afleveringen meer dan de 13 die seizoen 1 heeft....en de pilot is nog tam vergeleken bij sommige komende afleveringen
quote:waar besteld??
Op donderdag 15 januari 2004 13:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de Spits weet dan niet waarover ze praten, he 2e seizoen is besteld
door FX networks, zelfs met 2 afleveringen meer dan de 13 die seizoen 1 heeft....en de pilot is nog tam vergeleken bij sommige komende afleveringen
maaruh, seizoen 1 is echt TOP man, heb echt genoten tijdens het kijken, ga hem zeker weer op tv volgen
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 23:21 schreef ranja het volgende:
helemaal vergeten gister
http://www.fxnetworks.com/shows/originals/niptuck/main.html
En voor wie dacht dat Amerika het niets vindt: twee Golden Globe nominaties: beste actrice en beste drama serie.
vanavond weer!
21:10 Net 5
Gelukkig doen ze in de US steeds wat minder moeilijk over scheldwoorden in een serie voor volwassenen
[Dit bericht is gewijzigd door A.l.e.x op 21-01-2004 21:42]
edit: oeps. Hij kan niet tegen bloed. Mietje
[Dit bericht is gewijzigd door Fen op 21-01-2004 22:06]
Verders echt een heel goede serie!!!!
quote:Jaaah, eng stukje. Mischien heeft hij er te veel afgeknipt.
Op woensdag 21 januari 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Iew dat laatste stuk dat ie zichzelf gaat besnijdenVerders echt een heel goede serie!!!!
quote:nou ja, zichzelf besnijden...een poging doet
Op woensdag 21 januari 2004 22:08 schreef Markie-Mark het volgende:
Iew dat laatste stuk dat ie zichzelf gaat besnijden
quote:
Verders echt een heel goede serie!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |