quote:ja das ook weer waar, maar zij was wel zowat de enige waarvan ik dacht (en zij dacht het zelf ook aan haar gezicht te zien) nou dat viel wel tegen eigenlijk
Op woensdag 14 januari 2004 22:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ach, door de mand vallen? Je zit wel in een studio met 300 andere mensen en een Jeroen Pauw die de hele tijd loopt te kwebbelen.
[edit]
Toen ik bijna een vraag miste door die presentator heb ik in het vervolg bij het begin van de vraag op de "mute"-toets van mijn afstandsbediening gedrukt. Weg geluid, geen last meer... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door hunky op 14-01-2004 22:45]
quote:Daar had ik thuis anders ook last van...
Op woensdag 14 januari 2004 22:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:en een Jeroen Pauw die de hele tijd loopt te kwebbelen.
alvast bedankt!
quote:Daarom zette ik bij de vragen het geluid ook uit ... scheelt stukken
Op woensdag 14 januari 2004 22:43 schreef hunky het volgende:
142...
Maar inderdaad zwaar irri dat die eikel de vragen oplas en er zo doorheen zat te lullen, dat leidt zwaar af. Ik kan zelf wel lezen hoor!
- Die vraag over die bus... welk nummer staat er op de bus? Je hebt daar twee mogelijkheden: Het lijnnummer 50 (was goed) of het nummer in het kenteken (56, dacht ik, en dat was fout). 't Is maar net waar je op gelet hebt. Beiden antwoorden zijn volgens mij goed, want beide nummers staan op de bus.
- Er was één vraag waarbij er een grammaticale fout in de zin stond. Slordig van BNN. Dat leidt af.
- Jeroen moet z'n bek houden tijdens de bedenktijd.
Heb er toch nog 125 uit weten te slepen.
quote:heee stom dat ik daar niet aan gedacht had, soms was het idd heel vervelend, dan was hij aan het praten, las je met hem mee en dan had je bijna geen tijd meer om nog de antwoorden te bekijken. Terwijl hij dan 2 vragen verder wel het juiste tempo heeft en dan later weer niet. 1 keer ging ie lekker door met zijn uitleg terwijl de vraag er al stond, heel irritant
Op woensdag 14 januari 2004 22:43 schreef Weakling het volgende:Daarom zette ik bij de vragen het geluid ook uit ... scheelt stukken
quote:Er stond nog een nummer op die bus: 230.
Op woensdag 14 januari 2004 22:45 schreef Bas222 het volgende:
- Die vraag over die bus... welk nummer staat er op de bus? Je hebt daar twee mogelijkheden: Het lijnnummer 50 (was goed) of het nummer in het kenteken (56, dacht ik, en dat was fout). 't Is maar net waar je op gelet hebt. Beiden antwoorden zijn volgens mij goed, want beide nummers staan op de bus.
quote:Nee 130
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef hunky het volgende:[..]
Er stond nog een nummer op die bus: 230.
quote:De vraag was toch welk lijn nummer er op die bus stond?
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef hunky het volgende:Er stond nog een nummer op die bus: 230.
Dat is geen kenteken, of busnummer
Voor de rest was de uitzending echt rommelig. Jeroen maakte er een potje van. Had de vragen niet bij de hand, wist niet wat we nu gingen doen, stond alleen maar een beetje te eh-eh-eh en las de vragen verkeerd voor. etc. etc.
Wat ik trouwens ook beetje jammer vond was dat ze de hele tijd inzoemden op het vrouwen vak, hoe kan ik dan mijn concentratie erbij houden?
quote:Juist, dat viel me ook op en Pauwe vroeg naar het nummer van de bus, niet het lijnnummer.
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef hunky het volgende:[..]
Er stond nog een nummer op die bus: 230.
quote:Om dat te lezen ben ik nog naar mijn (te kleine) teevee gewandeld. Dus òf jij hebt het niet goed gelezen, òf mijn teevee is ècht te klein...
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Nee 130
quote:Ik dacht dat de vraag was: Welk nummer staat er op de bus?
Op woensdag 14 januari 2004 22:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
De vraag was toch welk lijn nummer er op die bus stond?
Dat is geen kenteken, of busnummer
Iemand die het nog zeker weet?
quote:Zoals?
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef mabit het volgende:
Er zaten een paar overduidelijke fouten bij in de vragen, beetje jammer.
Ik heb ze op internet gemaakt en niks vreemds gezien.
quote:Ik heb het wel goed gelezen.
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef hunky het volgende:[..]
Om dat te lezen ben ik nog naar mijn (te kleine) teevee gewandeld. Dus òf jij hebt het niet goed gelezen, òf mijn teevee is ècht te klein...
maar dan ws. niet goed onthouden
[Dit bericht is gewijzigd door Luna_tic op 14-01-2004 22:54]
quote:Dat dacht ik ook hoor, die eikel las gewoon de vraag verkeerd voor!
Op woensdag 14 januari 2004 22:50 schreef Bas222 het volgende:[..]
Ik dacht dat de vraag was: Welk nummer staat er op de bus?
Iemand die het nog zeker weet?
quote:vooral dat ene iets getinte meisje met die ketting prominent tussen haar flinke borsten. Die was samen met haar buurmeisje erg geliefd bij de cameraman.
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef mabit het volgende:Wat ik trouwens ook beetje jammer vond was dat ze de hele tijd inzoemden op het vrouwen vak, hoe kan ik dan mijn concentratie erbij houden?
Met als voordeel dat ik hem op internet heb gemaakt, dus geen Jeroen Pauw die ertussen door zit te ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |