Effe snel de test gedaan. 127 klopt wel aardig denk ik. Misschien als ik um wat serieuzer had gedaan (en niet zo snel) was de score misschien wat hoger.
Op tv zijn ze pas bij vraag 24 ofzow....
quote:Ik had 135, ook hoogbegaafd zei ie, maar in dat lijstje ergens op die site (en in dit topic gepost) is 140 de grens voor hoogbegaafd
Op woensdag 14 januari 2004 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, de test gemaakt op bnn.nl, en ik ben hoogbegaafd en heb een IQ van 139.Could be worse.
quote:Ojee, identiteitscrisis.
Op woensdag 14 januari 2004 21:16 schreef Toet het volgende:[..]
Ik had 135, ook hoogbegaafd zei ie, maar in dat lijstje ergens op die site (en in dit topic gepost) is 140 de grens voor hoogbegaafd
Maar volgens mij kan de BNN test minder hoog dan een 'echte' test, en ben je ook sneller hoogbegaafd, of zoiets.
Maaruh zijn alle fokkers nou zou fokking slim, of zetten alleen mensen met een hoge score hun uitslag hier neer ?
(Of zijn de "dommere" fokkers gewoon niet zo snel met het maken van de test....
)
hoe maak je die ego aan.
oops zit niet in onzin.
quote:Nu weet ik niet meer wat ik met mijn leven aan moet nee
Op woensdag 14 januari 2004 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ojee, identiteitscrisis.
Maar volgens mij kan de BNN test minder hoog dan een 'echte' test, en ben je ook sneller hoogbegaafd, of zoiets.
Deze test gaat van 70 tot 150, er zullen inderdaad wel genieën zijn die daar niet bij passen.
quote:Ik denk dat het een combinatie van 3 factoren is:
Op woensdag 14 januari 2004 21:23 schreef BBKing het volgende:
uhm IQ = 123Maaruh zijn alle fokkers nou zou fokking slim, of zetten alleen mensen met een hoge score hun uitslag hier neer ?
(Of zijn de "dommere" fokkers gewoon niet zo snel met het maken van de test....
)
1) Mensen die internetten zijn gemiddeld toch nog intelligenter dan mensen die dat niet doen.
2) Mensen die veel vragen niet weten beginnen niet aan de test of hebben er al na een paar vragen geen zin in.
3) Mensen met een lage uitslag durven het hier niet te posten.
En dan hou je vanzelf zo'n clubje übermenschen over hier.
.
vond de test van vorig jaar toch beter, toen liep internet syncroon met de tv nu loopt internet voor
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 14-01-2004 21:31]
quote:Vorig jaar kreeg ik mijn vragen een halve minuut later dan ze op tv waren. Daar heb ik natuurlijk geen misbruik van gemaakt
Op woensdag 14 januari 2004 21:27 schreef AirRaid het volgende:
109vond de test van vorig jaar toch beter, toen liep internet syncroon met de tv nu loopt internet voor
quote:Mijn IQ= 70
Op woensdag 14 januari 2004 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk dat het een combinatie van 3 factoren is:
1) Mensen die internetten zijn gemiddeld toch nog intelligenter dan mensen die dat niet doen.
2) Mensen die veel vragen niet weten beginnen niet aan de test of hebben er al na een paar vragen geen zin in.
3) Mensen met een lage uitslag durven het hier niet te posten.En dan hou je vanzelf zo'n clubje übermenschen over hier.
.
ow ik weet misschien de oorzaak, was veel te druk bezig met andere dingen
.
vraag 34 zuigt: de v, i en l waren ook niet in spiegelbeeld, net als de "g"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |