Het is volgens mij echt onmogelijk om zo veel hoge scores te halen ![]()
Want hoewel fok!kers misschien slim zijn, zo slim is echt wel overdreven
Bij een officiële test die ik ooit eens heb gedaan.. (Was ik 12 ofzo) scoorde ik tussen de 110 en 120..
quote:Om precies die reden doe ik al zeker tien jaar geen IQ-tests meer.
Op donderdag 15 januari 2004 00:26 schreef Tr0ublegum het volgende:
vorig jaar 142 gehaald, had ik dit jaar vast niet kunnen overtreffen, dus maar goed dat ik niet heb mee gedaan dit keer
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:54 schreef Realforze het volgende:
I.Q. Test is een mix van intelligentie, kennis en vaardigheden.Scores van de BN-ers die ik weet:
1. Chris Zegers 127
2. Henk-Jan Smits 116
3. Winston Gerstanowich 109 (dacht ik)
4. Co Stompé 104
5.
6. Liesbeth Kamerling 98
7. Marian Mudder 96
8. Catherine Keyl 94
quote:haha. inderdaad slim
Op donderdag 15 januari 2004 08:29 schreef thaleia het volgende:[..]
Om precies die reden doe ik al zeker tien jaar geen IQ-tests meer.
Elke test die ik tot nu toe heb gemaakt zit ik tussen de 125 en 130.

Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
Maarja, ik zit ook de hele dag te programmeren; dan word je vanzelf goed in het oplossen van problemen! Dan waren deze nog vrij simpel.
quote:Die snapte ik nog wel...maar er was er ook 1 met een zin die eindigde op de letter c of zoiets...en toen ging bij mij het licht uit.
Op donderdag 15 januari 2004 10:09 schreef greatgonzo het volgende:
het enige moeilijke vond ik deze serie:
Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
quote:Haha, die andere vraag over de letter waar de zin mee eindigde, die was pas leuk
het enige moeilijke vond ik deze serie:Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
Zeg, nog maar een keertje vragen, wellicht nu antwoord ![]()
Wat voor soort categorie waren de vragen 7,8 en 10? Die had ik alledrie fout dus dan zou die categorie mij niet zo liggen.
En nogmaals ook, is het nou alleen mij opgevallen dat vraag 50 er niet was!? Of lag het dus tweemaal aan mij
...
Boze Olifant
Kleine Poes
Mooie Schaal
Grote Broek
Ik weet niet of ik dat nog UIT mn kop krijg?!?
Maar goed, het is wel leuk om BNers te zien zweten.
Met die schoenen, ik lette op alles, kleur schoenen, hoe het lintje hing, hoeveel schoenen op de achtergrond stonden
Vraag: Hoeveel vetergaten heeft de schoen
quote:Die telde ik nog wel, maar omdat de foto wat onduidelijk was ben ik daar halverwege mee gestopt. Ging echt geen rekening houden met het feit dat zo'n vraag gesteld zou worden
Op donderdag 15 januari 2004 10:56 schreef greatgonzo het volgende:
Vraag: Hoeveel vetergaten heeft de schoen
quote:Die vraag 50 was er wel hoor. Je kunt op www.bnn.nl/iq de test opnieuw doen, en kijken wat vraag 50 was. Was je wezen pissen ofzo?
Op donderdag 15 januari 2004 10:37 schreef Smeich het volgende:En nogmaals ook, is het nou alleen mij opgevallen dat vraag 50 er niet was!? Of lag het dus tweemaal aan mij
...
quote:geen klinker...A valt af...zit niet in het woord CIDER...C+D vallen af...ben zeker dom, maar moet het dan geen B zijn?
het enige moeilijke vond ik deze serie:Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |