quote:Meerkeuze, gewoon onthouden
Op woensdag 14 januari 2004 19:49 schreef Roellio het volgende:
Kan je die nou ook via internet maken. Ik heb volgens mij geen pen in huis.
quote:Ja.
Op woensdag 14 januari 2004 19:49 schreef Roellio het volgende:
Kan je die nou ook via internet maken. Ik heb volgens mij geen pen in huis.
quote:Of je moet het iq van een pinda hebben
Op woensdag 14 januari 2004 19:50 schreef dagizmo het volgende:[..]
Meerkeuze, gewoon onthouden
.
quote:1 Zekerheid heb je, als je bij alles "A" invult eindig je in ieder geval hoger dan Georgina Verbaan.
Op woensdag 14 januari 2004 19:50 schreef dagizmo het volgende:[..]
Meerkeuze, gewoon onthouden
.
quote:Of alles gewoon fout invullen en alleen je naam goed spellen. Dan win je ook van die mutz
Op woensdag 14 januari 2004 19:52 schreef Roellio het volgende:[..]
1 Zekerheid heb je, als je bij alles "A" invult eindig je in ieder geval hoger dan Georgina Verbaan.
quote:Wat voor test?
Op woensdag 14 januari 2004 19:55 schreef thetruth het volgende:
Ik maak die test wel een andere keer; Ik heb morgen namelijk op school een DAT-test van 9 tot 12
quote:20:30 u.
Op woensdag 14 januari 2004 19:56 schreef Nouk het volgende:
Jaaaaaaah idd hoelaat is dat?
quote:20.25 op Ned. 2
Op woensdag 14 januari 2004 19:56 schreef Nouk het volgende:
Jaaaaaaah idd hoelaat is dat?
IQ Score Denkniveau
70 - 80 LBO -
80 - 90 LBO
90 - 100 LBO +
100 - 110 MBO
110 - 120 MBO + - HBO
120 - 130 HBO + / Universitair
130 - 140 Universitair +(begaafd)
140 - 150 Universitair ++ (hoogbegaafd)
quote:Dit is een lbo uitleg van de iq test
Op woensdag 14 januari 2004 19:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het is trouwens wel opvallend, veel mensen roepen vaak dat IQ weinig met opleidingsniveau te maken heeft... En dan zie je dit op die site:IQ Score Denkniveau
70 - 80 LBO -
80 - 90 LBO
90 - 100 LBO +
100 - 110 MBO
110 - 120 MBO + - HBO
120 - 130 HBO + / Universitair
130 - 140 Universitair +(begaafd)
140 - 150 Universitair ++ (hoogbegaafd)
quote:De DAT-test, ik geloof een intelligentie-, interesse- en nog wattestest? Duurt fucking 3 uur lang
Op woensdag 14 januari 2004 19:56 schreef Roellio het volgende:[..]
Wat voor test?
quote:Nu begrijp ik het.
Op woensdag 14 januari 2004 19:58 schreef dagizmo het volgende:[..]
Dit is een lbo uitleg van de iq test
![]()
.
Hebben we in ieder geval weer een reden om ruzie te maken als het afgelopen is
en om het weer goed te maken
quote:DAT tests zuigen..
Op woensdag 14 januari 2004 19:58 schreef thetruth het volgende:[..]
De DAT-test, ik geloof een intelligentie-, interesse- en nog wattestest? Duurt fucking 3 uur lang
De studenten zien er ook weer leuk studenterig uit zeg. .
Maareh... na 10 bier al dronken. Ga weg man...
Mag ik volgend jaar mee doen? Halve liter vodka.
quote:Beetj te he...
Op woensdag 14 januari 2004 20:30 schreef sweek het volgende:
Ik heb de titel, in overleg met Gorro, even wat algemener gemaakt..
De studenten zien er ook weer leuk studenterig uit zeg.
.
Korrrrballutjuh's
Die grote tieten vind ik wel okay.
quote:Had wat meer mogen zijn ja...
Op woensdag 14 januari 2004 20:31 schreef NoXxa het volgende:
Maak er ff een Centraal van. (en pomp en maar General)Maareh... na 10 bier al dronken. Ga weg man...
Mag ik volgend jaar mee doen? Halve liter vodka.
quote:Me 2
Op woensdag 14 januari 2004 20:32 schreef sweek het volgende:[..]
Maar ik vind deze goed in FTR passen hoor!
Ik gok Co
quote:Gok ik ook
Op woensdag 14 januari 2004 20:34 schreef mvt het volgende:
wie zal de grote verliezer zijn van de BN-ers??Ik gok Co
quote:Jammer dat Tooske er niet bij zit
Op woensdag 14 januari 2004 20:34 schreef mvt het volgende:
wie zal de grote verliezer zijn van de BN-ers??Ik gok Co
Denk dat Koos Stompe er het domste uit komt.
quote:Mja ik wil wel ff mee doen, khad vorig jaar 124 ofzo..
Op woensdag 14 januari 2004 20:39 schreef sweek het volgende:
Succes allemaal, deelnemers!.
(was vorig jaar hoger )
vorig jaar ook hoger
.
quote:In welk opzicht zuigen die test?
Op woensdag 14 januari 2004 20:29 schreef -Blaze- het volgende:[..]
DAT tests zuigen..
Kheb ze een tijdje geleden ook allemaal gemaakt
Could be worse.
quote:En deze keer 127, dus het is iets omhoog gegaan.
Op woensdag 15 januari 2003 21:40 schreef victorinox het volgende:
We hebben je antwoorden ontvangen en je score berekend.
Jouw IQ score is 123.
quote:En dat is vast hoger dan vorig jaar, maar vorig jaar had je van die idiote zoekplaatjes die ik allemaal fout had.
Op woensdag 14 januari 2004 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, de test gemaakt op bnn.nl, en ik ben hoogbegaafd en heb een IQ van 139.Could be worse.
quote:Netjes!
Zo, de test gemaakt op bnn.nl, en ik ben hoogbegaafd en heb een IQ van 139.Could be worse.
Effe snel de test gedaan. 127 klopt wel aardig denk ik. Misschien als ik um wat serieuzer had gedaan (en niet zo snel) was de score misschien wat hoger.
Op tv zijn ze pas bij vraag 24 ofzow....
quote:Ik had 135, ook hoogbegaafd zei ie, maar in dat lijstje ergens op die site (en in dit topic gepost) is 140 de grens voor hoogbegaafd
quote:Ojee, identiteitscrisis.
Op woensdag 14 januari 2004 21:16 schreef Toet het volgende:[..]
Ik had 135, ook hoogbegaafd zei ie, maar in dat lijstje ergens op die site (en in dit topic gepost) is 140 de grens voor hoogbegaafd
Maar volgens mij kan de BNN test minder hoog dan een 'echte' test, en ben je ook sneller hoogbegaafd, of zoiets.
Maaruh zijn alle fokkers nou zou fokking slim, of zetten alleen mensen met een hoge score hun uitslag hier neer ?
(Of zijn de "dommere" fokkers gewoon niet zo snel met het maken van de test.... )
hoe maak je die ego aan.
oops zit niet in onzin.
quote:Nu weet ik niet meer wat ik met mijn leven aan moet nee
Op woensdag 14 januari 2004 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ojee, identiteitscrisis.
Maar volgens mij kan de BNN test minder hoog dan een 'echte' test, en ben je ook sneller hoogbegaafd, of zoiets.
Deze test gaat van 70 tot 150, er zullen inderdaad wel genieën zijn die daar niet bij passen.
quote:Ik denk dat het een combinatie van 3 factoren is:
Op woensdag 14 januari 2004 21:23 schreef BBKing het volgende:
uhm IQ = 123Maaruh zijn alle fokkers nou zou fokking slim, of zetten alleen mensen met een hoge score hun uitslag hier neer ?
(Of zijn de "dommere" fokkers gewoon niet zo snel met het maken van de test....
)
1) Mensen die internetten zijn gemiddeld toch nog intelligenter dan mensen die dat niet doen.
2) Mensen die veel vragen niet weten beginnen niet aan de test of hebben er al na een paar vragen geen zin in.
3) Mensen met een lage uitslag durven het hier niet te posten.
En dan hou je vanzelf zo'n clubje übermenschen over hier. .
vond de test van vorig jaar toch beter, toen liep internet syncroon met de tv nu loopt internet voor
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 14-01-2004 21:31]
quote:Vorig jaar kreeg ik mijn vragen een halve minuut later dan ze op tv waren. Daar heb ik natuurlijk geen misbruik van gemaakt
Op woensdag 14 januari 2004 21:27 schreef AirRaid het volgende:
109vond de test van vorig jaar toch beter, toen liep internet syncroon met de tv nu loopt internet voor
quote:Mijn IQ= 70
Op woensdag 14 januari 2004 21:27 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk dat het een combinatie van 3 factoren is:
1) Mensen die internetten zijn gemiddeld toch nog intelligenter dan mensen die dat niet doen.
2) Mensen die veel vragen niet weten beginnen niet aan de test of hebben er al na een paar vragen geen zin in.
3) Mensen met een lage uitslag durven het hier niet te posten.En dan hou je vanzelf zo'n clubje übermenschen over hier.
.
ow ik weet misschien de oorzaak, was veel te druk bezig met andere dingen
.
vraag 34 zuigt: de v, i en l waren ook niet in spiegelbeeld, net als de "g"
quote:zeker naar de vrouwen met grote borsten gekeken
Op woensdag 14 januari 2004 21:31 schreef gothic-blackie het volgende:
ow ik weet misschien de oorzaak, was veel te druk bezig met andere dingen
quote:Maar dat is nou juist net de bedoeling van de test.....onder tijdsdruk
Op woensdag 14 januari 2004 21:48 schreef calvobbes het volgende:
113
En als ik wat meer tijd had gehad was dat el hoger geweest
En idd, Die jeroen moest z'n bek houden
Ga btw wel per jaar naar beneden
[Dit bericht is gewijzigd door neggix op 14-01-2004 22:11]
Maar ja ze past wel in dat grote tieten vak .
quote:Ja idd waren die makkelijk.
Op woensdag 14 januari 2004 22:07 schreef NoXxa het volgende:
Die puzzeltjes zijn koekie eitje.
ik heb 56 pt. en dus een iq van 130.....
Ik heb trouwens 9 fout, 56 punten. Ben alleen even vergeten waar vraag 7-10 over ging, daar had ik al 3 fouten in Iemand die het nog weet? Nu nog ff me iq hiervoor weten. Ah ok, zie het hierboven, ook 130 dus,
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 14-01-2004 22:15]
quote:Kan je op internet ook zien hoeveel vragen je fout had. Had de test al een uur geleden af, maar vroeg me af of dat nog ergens te vinden was
Op woensdag 14 januari 2004 22:14 schreef Butra het volgende:
8 fouten. IQ van 132. Nou, geweldig.
quote:weg!
Op woensdag 14 januari 2004 22:29 schreef mitt het volgende:
waar is Bridget
quote:Chris Zegers 127
Op woensdag 14 januari 2004 22:27 schreef merino het volgende:
Aangezien dit wel TV forum is.
Zijn de scores van de BN'ers en de studiodeelnemers al bekend (dat statestieken dingetje op het eind). Zo ja zou iemand die kunnen posten??
quote:Ze had meerdere goeie stand ins
Op woensdag 14 januari 2004 22:31 schreef merino het volgende:[..]
weg!
en gelukkig maar. Door haar in een IQ programma te zetten maak je er bijna een parodie van...
Maar mensen die teveel waarde hechten aan hun test hebben eigenlijk een IQ lager dan 90
Hoe kan het landelijk gemiddelde ooit 100 zijn? Bijna iederen hier op Fok zegt boven de 120 gescoord te hebben
maar dat even terzijde..... hij is ook nog de slimste van dat groepje bn'ers wat er zat.
en ja.. die liesbeth ging me toch af... muhahahaha
heb er nooit iets van gemerkt eigenlijk.. rijtjes woorden leren was altijd een drama
maar goed, zal morgen maar eens om een salarisverhoging vragen
quote:goed idee!
Op woensdag 14 januari 2004 22:35 schreef winterapfel het volgende:
144heb er nooit iets van gemerkt eigenlijk.. rijtjes woorden leren was altijd een drama
maar goed, zal morgen maar eens om een salarisverhoging vragen
Maaaaaaaaar, werd ook af en toe afgeleidt waardoor er 3 vragen werden verneukt , de vraag is natuurlijk alleen of ik ze wel goed zou hebben zonder die afleiding
quote:Alsof dat suffe getalletje nou werkelijk iets zegt ...
Op woensdag 14 januari 2004 22:38 schreef Kremers het volgende:
104Schijnbaar durft niemand zijn score hier neer te zetten door al die hoge scores
Maar ik niet hoor
Maaaaaaaaar, werd ook af en toe afgeleidt waardoor er 3 vragen werden verneukt
, de vraag is natuurlijk alleen of ik ze wel goed zou hebben zonder die afleiding
quote:ja das ook weer waar, maar zij was wel zowat de enige waarvan ik dacht (en zij dacht het zelf ook aan haar gezicht te zien) nou dat viel wel tegen eigenlijk
Op woensdag 14 januari 2004 22:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ach, door de mand vallen? Je zit wel in een studio met 300 andere mensen en een Jeroen Pauw die de hele tijd loopt te kwebbelen.
[edit]
Toen ik bijna een vraag miste door die presentator heb ik in het vervolg bij het begin van de vraag op de "mute"-toets van mijn afstandsbediening gedrukt. Weg geluid, geen last meer...
[Dit bericht is gewijzigd door hunky op 14-01-2004 22:45]
quote:Daar had ik thuis anders ook last van...
Op woensdag 14 januari 2004 22:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:en een Jeroen Pauw die de hele tijd loopt te kwebbelen.
alvast bedankt!
quote:Daarom zette ik bij de vragen het geluid ook uit ... scheelt stukken
Op woensdag 14 januari 2004 22:43 schreef hunky het volgende:
142...
Maar inderdaad zwaar irri dat die eikel de vragen oplas en er zo doorheen zat te lullen, dat leidt zwaar af. Ik kan zelf wel lezen hoor!
- Die vraag over die bus... welk nummer staat er op de bus? Je hebt daar twee mogelijkheden: Het lijnnummer 50 (was goed) of het nummer in het kenteken (56, dacht ik, en dat was fout). 't Is maar net waar je op gelet hebt. Beiden antwoorden zijn volgens mij goed, want beide nummers staan op de bus.
- Er was één vraag waarbij er een grammaticale fout in de zin stond. Slordig van BNN. Dat leidt af.
- Jeroen moet z'n bek houden tijdens de bedenktijd.
Heb er toch nog 125 uit weten te slepen.
quote:heee stom dat ik daar niet aan gedacht had, soms was het idd heel vervelend, dan was hij aan het praten, las je met hem mee en dan had je bijna geen tijd meer om nog de antwoorden te bekijken. Terwijl hij dan 2 vragen verder wel het juiste tempo heeft en dan later weer niet. 1 keer ging ie lekker door met zijn uitleg terwijl de vraag er al stond, heel irritant
Op woensdag 14 januari 2004 22:43 schreef Weakling het volgende:Daarom zette ik bij de vragen het geluid ook uit ... scheelt stukken
quote:Er stond nog een nummer op die bus: 230.
Op woensdag 14 januari 2004 22:45 schreef Bas222 het volgende:
- Die vraag over die bus... welk nummer staat er op de bus? Je hebt daar twee mogelijkheden: Het lijnnummer 50 (was goed) of het nummer in het kenteken (56, dacht ik, en dat was fout). 't Is maar net waar je op gelet hebt. Beiden antwoorden zijn volgens mij goed, want beide nummers staan op de bus.
quote:Nee 130
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef hunky het volgende:[..]
Er stond nog een nummer op die bus: 230.
quote:De vraag was toch welk lijn nummer er op die bus stond?
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef hunky het volgende:Er stond nog een nummer op die bus: 230.
Dat is geen kenteken, of busnummer
Voor de rest was de uitzending echt rommelig. Jeroen maakte er een potje van. Had de vragen niet bij de hand, wist niet wat we nu gingen doen, stond alleen maar een beetje te eh-eh-eh en las de vragen verkeerd voor. etc. etc.
Wat ik trouwens ook beetje jammer vond was dat ze de hele tijd inzoemden op het vrouwen vak, hoe kan ik dan mijn concentratie erbij houden?
quote:Juist, dat viel me ook op en Pauwe vroeg naar het nummer van de bus, niet het lijnnummer.
quote:Om dat te lezen ben ik nog naar mijn (te kleine) teevee gewandeld. Dus òf jij hebt het niet goed gelezen, òf mijn teevee is ècht te klein...
Op woensdag 14 januari 2004 22:47 schreef Leonardo1504 het volgende:[..]
Nee 130
quote:Ik dacht dat de vraag was: Welk nummer staat er op de bus?
Op woensdag 14 januari 2004 22:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
De vraag was toch welk lijn nummer er op die bus stond?
Dat is geen kenteken, of busnummer
Iemand die het nog zeker weet?
quote:Zoals?
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef mabit het volgende:
Er zaten een paar overduidelijke fouten bij in de vragen, beetje jammer.
Ik heb ze op internet gemaakt en niks vreemds gezien.
quote:Ik heb het wel goed gelezen.
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef hunky het volgende:[..]
Om dat te lezen ben ik nog naar mijn (te kleine) teevee gewandeld. Dus òf jij hebt het niet goed gelezen, òf mijn teevee is ècht te klein...
maar dan ws. niet goed onthouden
[Dit bericht is gewijzigd door Luna_tic op 14-01-2004 22:54]
quote:Dat dacht ik ook hoor, die eikel las gewoon de vraag verkeerd voor!
Op woensdag 14 januari 2004 22:50 schreef Bas222 het volgende:[..]
Ik dacht dat de vraag was: Welk nummer staat er op de bus?
Iemand die het nog zeker weet?
quote:vooral dat ene iets getinte meisje met die ketting prominent tussen haar flinke borsten. Die was samen met haar buurmeisje erg geliefd bij de cameraman.
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef mabit het volgende:Wat ik trouwens ook beetje jammer vond was dat ze de hele tijd inzoemden op het vrouwen vak, hoe kan ik dan mijn concentratie erbij houden?
Met als voordeel dat ik hem op internet heb gemaakt, dus geen Jeroen Pauw die ertussen door zit te ouwehoeren.
En Jeroen Pauw moet z'n kop dichthouden. Heb het geluid maar gemute op de helft ofzo.
Ok, ik heb 2 keer gegokt en goed gegokt. Wel irritant idd die Jeroen Pauw erdoor heen, maar gelukkig ben ik goed in mensen die me irriteren negeren
quote:In IQ-test vragen zitten nooit fouten, aangezien het erom gaat het meest waarschijnlijke antwoord te pakken. Patty Brard deed dat vorig jaar ofzo ook al zo moeilijk over.
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef mabit het volgende:
Er zaten een paar overduidelijke fouten bij in de vragen, beetje jammer.Voor de rest was de uitzending echt rommelig. Jeroen maakte er een potje van. Had de vragen niet bij de hand, wist niet wat we nu gingen doen, stond alleen maar een beetje te eh-eh-eh en las de vragen verkeerd voor. etc. etc.
Wat ik trouwens ook beetje jammer vond was dat ze de hele tijd inzoemden op het vrouwen vak, hoe kan ik dan mijn concentratie erbij houden?
quote:Er zat in elk geval in fout in de vraag over de gast die 10 was afgevallen...
Op woensdag 14 januari 2004 22:56 schreef GoodspeeD het volgende:
In IQ-test vragen zitten nooit fouten, aangezien het erom gaat het meest waarschijnlijke antwoord te pakken. Patty Brard deed dat vorig jaar ofzo ook al zo moeilijk over.
10 wat? kilo, procent? Het maakte voor het antwoord niet uit, maar ik was toch ff afgeleid.
quote:Oh ja. Daar heb je idd gelijk in.
Op woensdag 14 januari 2004 22:58 schreef Jimmy het volgende:[..]
Er zat in elk geval in fout in de vraag over de gast die 10 was afgevallen...
10 wat? kilo, procent? Het maakte voor het antwoord niet uit, maar ik was toch ff afgeleid.
quote:Jeroen zei erbij dat het 10 kilo was!
Op woensdag 14 januari 2004 22:58 schreef Jimmy het volgende:[..]
Er zat in elk geval in fout in de vraag over de gast die 10 was afgevallen...
quote:Bij herexamen (dat is soms ook wel eens kijk om mijn kennis te testen) word vaak ook voorgelezen maar dan stoort het totaal niet. Weet alleen niet of de tijd daar begint te lopen zodra ze klaar is met voorlezen of dat ook gelijk bij het voorlezen de tijd begint, dat zou ook een verschil kunnne maken.
Op woensdag 14 januari 2004 23:00 schreef BVO het volgende:Jeroen Pauw was helemaal irritant met dat gelees. Alsof ik dat zelf niet kan
.
quote:Ja, ik ga een beetje luisteren naar hem, hij las veel te langzaam. Als ik het snel lees, heb ik tenminste flink de tijd om na te denken.
Op woensdag 14 januari 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Jeroen zei erbij dat het 10 kilo was!
quote:Hij zei het erbij, maar het had erbij moeten staan.... Hadden de mensen met 90 toch nog 91 kunnen halen..
Op woensdag 14 januari 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:[..]
Jeroen zei erbij dat het 10 kilo was!
quote:Ja, die was suf. Ze kijken elkaar zeker aan door hun oogleden.
Op woensdag 14 januari 2004 22:59 schreef Minisuisse het volgende:
En ook de vraag met die man en vrouw in die stoel, vond ik ook erg onduidelijk.
Wat nou havo-niveau Ik heb het VWO bijna met een 7,5 gemiddeld gehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door Steijn op 14-01-2004 23:08]
quote:Ja, die had ik dus ook fout, net als dat aanwijsbord, het hoogste
Op woensdag 14 januari 2004 22:59 schreef Minisuisse het volgende:
En ook de vraag met die man en vrouw in die stoel, vond ik ook erg onduidelijk.
Die foto's vond ik het makkelijkst, gewoon zelf puzzelen , en soms zag je al meteen een stukje dat niet paste, en wat dus logischer wijze overbleef
Één hele stomme fout , met die figuren, weet niet meer welke vraag, maar het was met een /\ wat er boven zat, ik zat dichtbij met A, maar daar zat dat figuurtje wat er doorheen stak ondersteboven
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 14-01-2004 23:11]
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:34 schreef Weakling het volgende:
142 ... maar om nou te zeggen dat ik het een goede test vond ... niet echt ... nivo lag een stuk lager dan vorig jaar
quote:Ja, bijzonder irritante vragen. Doe mij maar de figuurtjes.
Op woensdag 14 januari 2004 23:05 schreef Jimmy het volgende:[..]
Ja, die was suf. Ze kijken elkaar zeker aan door hun oogleden.
quote:Zeker te hoog
Op woensdag 14 januari 2004 23:09 schreef Realforze het volgende:
* Realforze heeft 137 points![]()
Klopt geen flikker van
quote:Hoe triest ben je als je over zoiets valt ...
Op woensdag 14 januari 2004 23:09 schreef Realforze het volgende:[..]
quote:Maar die stond niet bij de antwoorden. Beetje bagger. Ik had geen idee op welk cijfer ze doelden.
quote:pi
Op woensdag 14 januari 2004 23:11 schreef Weakling het volgende:[..]
Hoe triest ben je als je over zoiets valt ...
quote:Ja, het is -30 te hoog
Op woensdag 14 januari 2004 23:10 schreef Steijn het volgende:[..]
Zeker te hoog
quote:Als je 142 haalt in een test die een lager niveau heeft dan vorig jaar vind ik dat je niveau ook wel goed moet kunnen spellen.
Op woensdag 14 januari 2004 23:11 schreef Weakling het volgende:[..]
Hoe triest ben je als je over zoiets valt ...
[Dit bericht is gewijzigd door moki op 14-01-2004 23:15]
quote:Grapjas, dan kom je boven de testschaal uit (ging tot 150).
Op woensdag 14 januari 2004 23:13 schreef Realforze het volgende:
Ja, het is -30 te hoog
maar dan had ik dus ook al de antwoorden gehoord op tv, ookal had ik het programma gekeken en meegedaan zonder het in te voeren.
quote:Ik kan het ook goed spellen ... alleen niet goed typen
Op woensdag 14 januari 2004 23:14 schreef Steijn het volgende:[..]
Als je 142 haalt in een test die een lager niveau heeft dan vorig jaar vind ik dat je niveau ook wel goed moet kunnen spellen.
quote:LaaG iq
Op woensdag 14 januari 2004 22:49 schreef SP33D_FR34K het volgende:
Haha die Catherine Keyl .. wat een domme zeekoe!hahahahahaha
quote:same here
Op woensdag 14 januari 2004 23:29 schreef lariekoek_ het volgende:
144
Beetje overdreven vond ik...maar goed, je moet natuurlijk altijd een flinke marge aanhouden als het om maar 65 vragen gaat.
quote:zowel de uitslag als het rekenprobleem ... *same here
Op woensdag 14 januari 2004 23:25 schreef spinnetje het volgende:
hmm gewoon lekker gemiddeld IQ = 109 vooral de reken vragen had ik veel fout
* spinnetje heeft geen rekenknobeltje
Als ze op de uni achter mijn score komen word ik er vast gelijk afgetrapt
quote:In principe waren alle vragen duidelijk als je logisch kan nadenken
Op woensdag 14 januari 2004 23:46 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
132 (8 fout en onder de 40, dus)Vond ook een tweetal vragen onduidelijk, hoor.
quote:Hoe dom moet je zijn om in zo'n simpele test al 94 te halen? denk dat de getallen toch zo'n 15 te hoog zijn uitgevallen.. Maar inderdaad als je naar het gedrag van Catherina keek zou 79 best eens kunnen...
Op woensdag 14 januari 2004 23:26 schreef Pearly het volgende:[..]
LaaG iq
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:13 schreef Realforze het volgende:[..]
pi
quote:maar ...... je besefte niet dat ik met de opmerking Laag iq, jou bedoelde?? Ik vond het een KUT opmerking
Op woensdag 14 januari 2004 23:53 schreef SP33D_FR34K het volgende:[..]
Hoe dom moet je zijn om in zo'n simpele test al 94 te halen? denk dat de getallen toch zo'n 15 te hoog zijn uitgevallen.. Maar inderdaad als je naar het gedrag van Catherina keek zou 79 best eens kunnen...
quote:Ja het is nog net geen Tatjana, maar echt snugger is ze niet.
Op woensdag 14 januari 2004 23:53 schreef SP33D_FR34K het volgende:[..]
Hoe dom moet je zijn om in zo'n simpele test al 94 te halen? denk dat de getallen toch zo'n 15 te hoog zijn uitgevallen.. Maar inderdaad als je naar het gedrag van Catherina keek zou 79 best eens kunnen...
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:51 schreef Kapmes het volgende:[..]
In principe waren alle vragen duidelijk als je logisch kan nadenken
Tsja. Sinds wanneer kijk je naar elkaar met je ogen dicht
(die 2 vragen had ik overigens wel goed beantwoord =) vond ze alleen onduidelijk)
edit: ook die met die omgekeerde letters was erg vreemd. Tellen de i en de l nu wel als omgekeerd of niet? Dat kun je er nooit aan zien (tsja, dan kom je uit op 9, maar hoeveel moet je er dan nemen?)
[Dit bericht is gewijzigd door BLoeMzTheeLepel op 15-01-2004 00:08]
quote:Oh dat bedoelde je dus toch? leek mij een sterk verhaal dat jij mij dat kwam vertellen... (109 zei je toch).
Op woensdag 14 januari 2004 23:57 schreef Pearly het volgende:[..]
maar ...... je besefte niet dat ik met de opmerking Laag iq, jou bedoelde?? Ik vond het een KUT opmerking
Maar normaal scoor ik rond de 120, deze test was veel te makkelijk. Veel vragen (bijvoorbeeld die visueel geheugen) waren te voorspelbaar.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:48 schreef Biancavia het volgende:
Ik kan niet inloggen op die website...
quote:i en de l zijn symetrisch zoals ze daar stonden dus altijd goud, zelfde geld voor de v.
Op donderdag 15 januari 2004 00:05 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
Tsja. Sinds wanneer kijk je naar elkaar met je ogen dicht
(die 2 vragen had ik overigens wel goed beantwoord =) vond ze alleen onduidelijk)edit: ook die met die omgekeerde letters was erg vreemd. Tellen de i en de l nu wel als omgekeerd of niet? Dat kun je er nooit aan zien (tsja, dan kom je uit op 9, maar hoeveel moet je er dan nemen?)
Ik had 142 maar dit was gewoon te makkelijk.
quote:Het feit dat jij zulke opmerkingen plaatst getuigd van weinig intelligentie. Je IQ is misschien wel hoog, maar erg intelligent ben je niet.
Op donderdag 15 januari 2004 00:05 schreef SP33D_FR34K het volgende:[..]
Oh dat bedoelde je dus toch? leek mij een sterk verhaal dat jij mij dat kwam vertellen... (109 zei je toch).
130 zal niet helemaal kloppen, maar ik zou wel moeite moeten doen om tot 109 te zakken....
quote:Mensen met een 'normaal' IQ hebben ook niet de neiging om het te melden. Mensen met een 'hoog' IQ wel.
Op donderdag 15 januari 2004 00:24 schreef raptorix het volgende:
Ik heb sterke bedenkingen bij de iq waardes die de mensen hier roepen, het aantal mensen met een iq van boven de 135 is volgens mij minder als 2 procent.
137!!! IK BEN SLIM!! AAI ME!!
vorig jaar 142 gehaald, had ik dit jaar vast niet kunnen overtreffen, dus maar goed dat ik niet heb mee gedaan dit keer
quote:Ja, vervang maar eens die taalopgaven door opgaven met ruimtelijk inzicht en het cijfer keldert meteen.
Op donderdag 15 januari 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
Half Nederland is vanaf vandaag hoogbegaafd lijkt het
quote:Wat test de IQ test eigenlijk? Intelligentie, kennis, ervaring of een mix daarvan?
Op donderdag 15 januari 2004 00:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Je IQ is misschien wel hoog, maar erg intelligent ben je niet.
Scores van de BN-ers die ik weet:
1. Chris Zegers 127
2. Henk-Jan Smits 116
3.
4. Co Stompe 104
5.
6.
7.
8. Catherine Keyl 94
en wat stomme fouten! die aardappelen/tomaten/raap/radijs (had aardappelen omdat de rest groenten zijn) en die ingewikkelde formulering met de zin dat als de laatste letter van deze zin een c is etc.
ooit ook getest toen ik 11 was, toen kwam ik op 137 uit, dus klopt wel ongeveer denk ik (was nu heel moe)
quote:Aardappelen zijn ook groenten. Het moet tomaat zijn. Tomaat is een vrucht. De rest zijn allemaal knollen (onder de grond enzo).
Op donderdag 15 januari 2004 00:55 schreef evert het volgende:
en wat stomme fouten! die aardappelen/tomaten/raap/radijs (had aardappelen omdat de rest groenten zijn) en die ingewikkelde formulering met de zin dat als de laatste letter van deze zin een c is etc.
Het antwoord was dus tomaat.
quote:Beter dan dat kan mijn mening over die IQ test niet verwoord worden
Op donderdag 15 januari 2004 00:06 schreef BVO het volgende:
Half Nederland is vanaf vandaag hoogbegaafd lijkt het
Manlief had slechts 2 foutjes en scoorde 146. Had er spijt van dat hij niet mee had gedaan op internet.
Vond het deze keer super gemakkelijk.
quote:Het wordt meer een kennisquiz.
Op donderdag 15 januari 2004 01:44 schreef Gia het volgende:
* Gia had 4 foutjes, score 142.Manlief had slechts 2 foutjes en scoorde 146. Had er spijt van dat hij niet mee had gedaan op internet.
Vond het deze keer super gemakkelijk.
quote:Hoezo dat? Er waren toch geen vragen, behalve de taalvragen, die algemene kennis behoefden. En ook dat waren vrij eenvoudige spreekwoorden.
Op donderdag 15 januari 2004 01:50 schreef Steijn het volgende:[..]
Het wordt meer een kennisquiz.
Neuh, vond het geen kennisquiz.
En iedereen weet toch wel dat tomaten niet rood kunnen worden onder de grond! Mja, woon wel dichtbij het platteland. Misschien dat dat helpt.
Het is volgens mij echt onmogelijk om zo veel hoge scores te halen
Want hoewel fok!kers misschien slim zijn, zo slim is echt wel overdreven
Bij een officiële test die ik ooit eens heb gedaan.. (Was ik 12 ofzo) scoorde ik tussen de 110 en 120..
quote:Om precies die reden doe ik al zeker tien jaar geen IQ-tests meer.
Op donderdag 15 januari 2004 00:26 schreef Tr0ublegum het volgende:
vorig jaar 142 gehaald, had ik dit jaar vast niet kunnen overtreffen, dus maar goed dat ik niet heb mee gedaan dit keer
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 00:54 schreef Realforze het volgende:
I.Q. Test is een mix van intelligentie, kennis en vaardigheden.Scores van de BN-ers die ik weet:
1. Chris Zegers 127
2. Henk-Jan Smits 116
3. Winston Gerstanowich 109 (dacht ik)
4. Co Stompé 104
5.
6. Liesbeth Kamerling 98
7. Marian Mudder 96
8. Catherine Keyl 94
quote:haha. inderdaad slim
Op donderdag 15 januari 2004 08:29 schreef thaleia het volgende:[..]
Om precies die reden doe ik al zeker tien jaar geen IQ-tests meer.
Elke test die ik tot nu toe heb gemaakt zit ik tussen de 125 en 130.
Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
Maarja, ik zit ook de hele dag te programmeren; dan word je vanzelf goed in het oplossen van problemen! Dan waren deze nog vrij simpel.
quote:Die snapte ik nog wel...maar er was er ook 1 met een zin die eindigde op de letter c of zoiets...en toen ging bij mij het licht uit.
Op donderdag 15 januari 2004 10:09 schreef greatgonzo het volgende:
het enige moeilijke vond ik deze serie:
Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
quote:Haha, die andere vraag over de letter waar de zin mee eindigde, die was pas leuk
het enige moeilijke vond ik deze serie:Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
Zeg, nog maar een keertje vragen, wellicht nu antwoord
Wat voor soort categorie waren de vragen 7,8 en 10? Die had ik alledrie fout dus dan zou die categorie mij niet zo liggen.
En nogmaals ook, is het nou alleen mij opgevallen dat vraag 50 er niet was!? Of lag het dus tweemaal aan mij ...
Boze Olifant
Kleine Poes
Mooie Schaal
Grote Broek
Ik weet niet of ik dat nog UIT mn kop krijg?!?
Maar goed, het is wel leuk om BNers te zien zweten.
Met die schoenen, ik lette op alles, kleur schoenen, hoe het lintje hing, hoeveel schoenen op de achtergrond stonden
Vraag: Hoeveel vetergaten heeft de schoen
quote:Die telde ik nog wel, maar omdat de foto wat onduidelijk was ben ik daar halverwege mee gestopt. Ging echt geen rekening houden met het feit dat zo'n vraag gesteld zou worden
Op donderdag 15 januari 2004 10:56 schreef greatgonzo het volgende:
Vraag: Hoeveel vetergaten heeft de schoen
quote:Die vraag 50 was er wel hoor. Je kunt op www.bnn.nl/iq de test opnieuw doen, en kijken wat vraag 50 was. Was je wezen pissen ofzo?
Op donderdag 15 januari 2004 10:37 schreef Smeich het volgende:En nogmaals ook, is het nou alleen mij opgevallen dat vraag 50 er niet was!? Of lag het dus tweemaal aan mij
...
quote:geen klinker...A valt af...zit niet in het woord CIDER...C+D vallen af...ben zeker dom, maar moet het dan geen B zijn?
het enige moeilijke vond ik deze serie:Ik begreep de vraagstelling eerst niet, en toen ik hem snapte was de tijd al om
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 11:08 schreef enlightenedwizza het volgende:[..]
geen klinker...A valt af...zit niet in het woord CIDER...C+D vallen af...ben zeker dom, maar moet het dan geen B zijn?
Tevens vind ik het een beetje raar test ,als je geen rekenwonder / taalwonder zal je nooit de 150 kunnen halen. Terwijl er genoeg mensen zijn die boven 150 die dit wel hebben.
Vooral die puzzels waren een eitje, netzoals die rekensommen. De redeneringen waren wel leuk. Dan zag ik mijn pa in de kamer zweten terwijl ik rustig een slokje cola (DOPING) nam. En dan na aflook uitleggen wat hij fout deed
quote:Voor analogieen de spreekwoorden aan het begin had je wel kennis nodig.
Op donderdag 15 januari 2004 01:59 schreef Gia het volgende:
Hoezo dat? Er waren toch geen vragen, behalve de taalvragen, die algemene kennis behoefden. En ook dat waren vrij eenvoudige spreekwoorden.Neuh, vond het geen kennisquiz.
quote:ben ik toch niet zo dom als ik dacht
Op donderdag 15 januari 2004 11:10 schreef Kapmes het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |