quote:*kijkt verbaasd
Op woensdag 14 januari 2004 16:43 schreef Fuxl het volgende:[..]
Wie weet nou niet dat je op een schakelbrommer kan schakelen?
Daarom denk ik dat die agent die vriend van de TS gewoon gematst heeft..
Echt ??
quote:Doe nou maar niet zo sarcastisch, want ik ben de eerste die die conclusie trekt..
Op woensdag 14 januari 2004 16:48 schreef ByteMe het volgende:[..]
*kijkt verbaasd
Echt ??
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:51 schreef Fuxl het volgende:[..]
Doe nou maar niet zo sarcastisch, want ik ben de eerste die die conclusie trekt..
quote:Zo, dus eigenlijk nog crimineel ook. Moet je vooral hier mee komen patsen.
Op woensdag 14 januari 2004 16:21 schreef KreKkeR het volgende:
Het was zijn wettelijke plicht geweest de agent op zijn fout te wijzen. Door dit niet te doen heeft hij willens en wetens een justitieel onderzoek bemoeilijkt.
quote:De TS had het nog niet door, ik wijs hem er alleen op.
Op woensdag 14 januari 2004 16:54 schreef ByteMe het volgende:[..]
je trekt een conclusie in een totaal overstrekt en nutteloos topic en dan vind je het raar dat iemand sarcastisch doet. Jeetje
Staan die eikels met z'n 2en (!) ernaar te kijken; Ja, die is duidelijk opgevoerd. Neehoor, zo maken ze ze standaard. Niks opgevoerds bij. Gingen ze nog een keer kijken, en weer hetzelfde.
Als ze nou gewoon naar de cilinder hadden gekeken, hadden ze met koeieletters kunnen zien dat de cilinderinhoud 2x zo groot was als op een "normale" brommer .
En ja, Honda's zijn wel stoer, en ja, hij was volledig uitgerust voor hogere snelheden, en als er nog wat op aan te merken valt, moet je je bek houden .
quote:Op een rollenbank wordt niet de snelheid, maar het vermogen gemeten...
Op woensdag 14 januari 2004 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ken er ook wel een paar. Mijn Honda met 90cc is ook een keer op de rollerbank gezet, waarna ik alleen een boete kreeg omdat hij nog net niet zo hard ging dat hij in beslag genomen mocht worden.Staan die eikels met z'n 2en (!) ernaar te kijken; Ja, die is duidelijk opgevoerd. Neehoor, zo maken ze ze standaard. Niks opgevoerds bij. Gingen ze nog een keer kijken, en weer hetzelfde.
Als ze nou gewoon naar de cilinder hadden gekeken, hadden ze met koeieletters kunnen zien dat de cilinderinhoud 2x zo groot was als op een "normale" brommer
.
En ja, Honda's zijn wel stoer, en ja, hij was volledig uitgerust voor hogere snelheden, en als er nog wat op aan te merken valt, moet je je bek houden
.
quote:Post je onder een verkeerd account of ben je echt een vrouw met 90cc honda schakelbrommer?
Op woensdag 14 januari 2004 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ken er ook wel een paar. Mijn Honda met 90cc is ook een keer op de rollerbank gezet, waarna ik alleen een boete kreeg omdat hij nog net niet zo hard ging dat hij in beslag genomen mocht worden.Staan die eikels met z'n 2en (!) ernaar te kijken; Ja, die is duidelijk opgevoerd. Neehoor, zo maken ze ze standaard. Niks opgevoerds bij. Gingen ze nog een keer kijken, en weer hetzelfde.
Als ze nou gewoon naar de cilinder hadden gekeken, hadden ze met koeieletters kunnen zien dat de cilinderinhoud 2x zo groot was als op een "normale" brommer
.
En ja, Honda's zijn wel stoer, en ja, hij was volledig uitgerust voor hogere snelheden, en als er nog wat op aan te merken valt, moet je je bek houden
.
Een versnellingsbak verandert niets aan de hoeveelheid vermogen alleen of hij het vermogen levert in kracht of in snelheid. Het aantal KW blijft gewoon gelijk.
quote:Nee, het zit volgens mij zo:
Op woensdag 14 januari 2004 17:10 schreef Dante_A het volgende:
Niet om het één of ander maar als de rollenbank het vermogen test dan maakt het toch niet uit in welke versnelling hij staat.Een versnellingsbak verandert niets aan de hoeveelheid vermogen alleen of hij het vermogen levert in kracht of in snelheid. Het aantal KW blijft gewoon gelijk.
quote:Ik bijv.
Op woensdag 14 januari 2004 16:43 schreef Fuxl het volgende:[..]
Wie weet nou niet dat je op een schakelbrommer kan schakelen?
quote:1.8 kW Nu blij?
Op woensdag 14 januari 2004 17:06 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Op een rollenbank wordt niet de snelheid, maar het vermogen gemeten...
En ja, ik ben een meisje, en ik heb ondertussen 4 van die dingen versleten. Maarja, nou heb ik een auto, en dus geen brommers meer .
quote:Vast met GSi of GTi of zo.
Op woensdag 14 januari 2004 18:22 schreef k_i_m het volgende:[..]
1.8 kW Nu blij?
.
En ja, ik ben een meisje, en ik heb ondertussen 4 van die dingen versleten. Maarja, nou heb ik een auto, en dus geen brommers meer
.
quote:Waarom denk je dat die dingen schakelbrommers heten?
Op woensdag 14 januari 2004 17:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ik bijv.
Dat vonden we met zn allen ook nie de snuggerste agent....
quote:Een Nissan Micra
Op woensdag 14 januari 2004 19:00 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Vast met GSi of GTi of zo.
quote:Ja, erg triest
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef TC03 het volgende:. En er nog trots op zijn ook
.
quote:Geen enkele agent kan schakelen.
Op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef Bananenman het volgende:
Een vriend van mij heeft een schakelbrommer die een beetje opgevoerd is (kom maar moraalridders), hij loopt 110. Nu kwam hij dus een controle tegen en moest hij afstappen, en moest zijn schakelbrommer op de rollerbank. Daar stond de idiootste agent ooit bij die niet door had hoe je moest schakelen. Dat ding stond dus te brommen in z'n eerste versnelling en die vent had het niet door
. Die gast tilt hem eraf, zegt 'netjes, mooi ding trouwens. Goeiedag!' en hij mag verder rijden.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |