ik ken hem al kring lied en dan kozen de kinderen de bewegingen bij het woord...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ken het wel maar daar houdt het ook mee op.
Weet wel dat het zo'n handjeklapliedje is, misschien dat je daar nog wat aan hebt.
Jah en zo worden die kinderen dus dik tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:04 schreef Neva het volgende:
[..]
ik ken hem al kring lied en dan kozen de kinderen de bewegingen bij het woord...
quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jah en zo worden die kinderen dus dik tegenwoordig![]()
In mijn tijd stond je er nog bij en klapte je elkaars handen![]()
..........................quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:50 schreef Neva het volgende:
kan iemand even mee helpen mijn liedje af te maken ik mis wat stukkenen twijfel ana de volgorde google leverde bij mij niets op
![]()
Charlie chaplin ging naar de disco
leerde de meisjes dansen
de engelse en de fransen
de eerste was de -cha-cha-cha
de tweede was de - hoelala ? -
de derde was de -pijl en boog? -
vierde was de- rok omhoog - ?
de rest is mij geheel; onbekend![]()
Volgens mij is dit hetzelfde liedje als van de Haagse stoomtram op de vorige pagina...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef Saffier het volgende:
In de Orinoko woont een krokodil,
Ieder die er langs komt, bijt hij in zijn bil.
Dat zong mijn broertje vroeger, ik dacht wel dat dit het 'hele' versje was.
Zo ken ik em ook.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hetzelfde liedje als van de Haagse stoomtram op de vorige pagina...
Eey het was maar een grapjequote:Op dinsdag 5 april 2005 21:30 schreef Neva het volgende:
b
[..]ze verzinnen de beweging en tijdens het zingen maken ze de beweging
hoezo worden ze dan dikker als met handjeklap
![]()
Katja heeft deze in twee varianten, nl. daar komt de grote olifant (hard zingen) en daar komt de baby-olifant (zachtjes zingen). Vantevoren roept ze dan wat het wordt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:37 schreef Luckepuk het volgende:
"Jongens meisjes aan de kant
want daar komt een olifant
grote voetenSuus doet haar voeten in de lucht
grote oren Suus fruttert aan haar oren
En een lange slurf van voren Suus zit aan de neus van mama![]()
Jongens meisjes aan de kant
want daar komt een olifant!"
Er is een vrouw vermoordquote:Op woensdag 14 januari 2004 11:55 schreef Troel het volgende:
maar nu we het toch ove rliedjes hebben... Kunnen jullie me helpen aan de klapliedjes?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:17 schreef Saffier het volgende:
In de Orinoko woont een krokodil,
Ieder die er langs komt, bijt hij in zijn bil.
Dat zong mijn broertje vroeger, ik dacht wel dat dit het 'hele' versje was.
Wie kent de rest van dit liedje voor mij? Ik heb het geleerd op de kleuterschool, maar weet de rest echt niet meer....
De heks van Dovenetel,
Die roerde in haar ketel.
Ze maakte soep van vliegenzwam....
Zit er al weken mee in mijn hoofd...
ik heb het op cdgezongen door mijn luca
en zijn klas
Die was er ook bij!quote:Op woensdag 6 april 2005 00:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Er is een vrouw vermoord
achter 't gordijnenkoord
ik heb het zelf gezien
het was op nummer 10
het bloed liep langs de trap
het leek tomatensap
k nam er een likje van
ik werd er misselijk van
en toen nog iets met de politie bellen ofzo
![]()
ik had de variatie:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:24 schreef moussy het volgende:
[..]
En de kikvors, groot geworden,
Zag opnieuw die ooievaar,
En je zult het niet geloven,
Vrat hem op, met huid en haar.
het was een schoolproject. de school had een cd gemaakt met liedjes, gezongen door de kinderen.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:10 schreef Saffier het volgende:
Lady-wrb kan ik die cd nog ergens kopen? Of was het een schoolproject? Wat leuk dat Luca en zijn klas het gezongen hebben!!
En wat verrekte irritant dat ik nog steeds niet verder kom dan die drie regels....heb je de tekst misschien ergens staan? Google helpt me nl niet verder
Er is een vrouw vermoordquote:Op woensdag 14 januari 2004 11:55 schreef Troel het volgende:
maar nu we het toch ove rliedjes hebben... Kunnen jullie me helpen aan de klapliedjes?
Er is een vrouw vermoord
achter 't gordijnenkoord
ik heb het zelf gezien
het was om kwart voor 10
het bloed liep langs de trap
neem er een likje van
't leek wel tomaten sap
10 kleine visjes die zwommen in de zeequote:Op woensdag 14 januari 2004 11:50 schreef Troel het volgende:
10 kleine visjes die zwommen in zee!
1 klein vissie zei ik zwem niet meer mee
hier zwemmen haaien en die eten je op!
van je blub blubblub blubblubblubblubblub van je blub blubblub blubblubblubblubblub[sub]
9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |