A.s. papa's en mama's:
12 januari 2004: 70four (papa)
18 januari 2004: kimpiedimpie
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
17 september 2004: piglet
20 september 2004: Xanthe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
Het topic waarin Kimpiedimpie èn Belana bevallen
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-01-2004 10:51]
quote:Belana is twee delen geleden al bevallen
Op woensdag 14 januari 2004 09:41 schreef CarOnline het volgende:
Het topic waarin Kimpiedimpie èn Belana bevallen
quote:Het zal toch niet waar zijn?!? Als dit deel net zo snel volkomt als de vorige delen kan het best nog wel in volgend deel hoor
Op woensdag 14 januari 2004 09:41 schreef CarOnline het volgende:Het topic waarin Kimpiedimpie èn Belana bevallen
quote:Nee we doen niet aan volgende deeltjes, alleen vorige of deze deeltjes
Op woensdag 14 januari 2004 09:51 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Het zal toch niet waar zijn?!? Als dit deel net zo snel volkomt als de vorige delen kan het best nog wel in volgend deel hoor
(of deeltje 25...)
Kom op, werpen! Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen, maar ik zou echt heel graag willen weten hoe het is ...
Op woensdag 14 januari 2004 09:52 schreef CarOnline het volgende:Kom op, werpen! Zo moeilijk is dat toch niet?
![]()
quote:Daar is die laatste maand zwangerschap ook voor... dat je uit gaat kijken naar de bevalling
Op woensdag 14 januari 2004 10:00 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen, maar ik zou echt heel graag willen weten hoe het is ...
Even een klein instructiefilmpje:
You go girl !!!
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 14-01-2004 10:06]
*wijsvinger weer in F5-stand heeft*
Jessie, je geeft wel een gil zodra Knor er is met "het bewijs" hè?
Trouwens:
quote:Joehoe, 70four! Jij hebt ook meldplicht, is er al iets gebeurd
A.s. papa's en mama's:12 januari 2004: 70four (papa)
Spannend hoor!
Zo, mijn laatste Moeders voor Moeders flessen zijn opgehaald, ik hoop van harte dat er 1 of meerdere mensen hartstikke zwanger raken door al mijn plasjes. En het Nijntje serviesje is erg cool, krijgt een mooi plekje
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:31 schreef Rewimo het volgende:
Zuster Jessie, ziet gij nog niets komen?![]()
We zijn terug en hebben een echotje meegekregen die ik strakkies ffies inscan (gaan eerst zo naar oma, maar wou jullie niet te lang in spanning laten zitten)
Er zit echt wat in!! we zijn echt zwanger
Het is nog heel erg klein, kleiner dan de gyn gehoopt en verwacht had, ook het hartje klopte zeer zwak waardoor hij ons toch nog even terug wil zien over een week of 3-4. Hij vond het heel moeilijk om een termijn bepaling te doen en een geheel positieve bevestiging, maar voorlopig mogen we ons zeker onder de zwangeren vereenigen.
Foto'tje volgt evenals de rest van het "mysterie" rond dit vruchtje, begin feb weer terug.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:40 schreef Knorretje het volgende:
jessie mocht lekker niets zeggen van onsWe zijn terug en hebben een echotje meegekregen die ik strakkies ffies inscan (gaan eerst zo naar oma, maar wou jullie niet te lang in spanning laten zitten)
Het is nog heel erg klein, kleiner dan de gyn gehoopt en verwacht had, ook het hartje klopte zeer zwak waardoor hij ons toch nog even terug wil zien over een week of 3-4. Hij vond het heel moeilijk om een termijn bepaling te doen en een geheel positieve bevestiging, maar voorlopig mogen we ons zeker onder de zwangeren vereenigen.Foto'tje volgt evenals de rest van het "mysterie" rond dit vruchtje, begin feb weer terug.
Geweldig! Gefeliciteerd Knor en Danny en Alicia, die straks Grote Zus wordt
quote:Gelukkig Knor!!!!!
jessie mocht lekker niets zeggen van onsWe zijn terug en hebben een echotje meegekregen die ik strakkies ffies inscan (gaan eerst zo naar oma, maar wou jullie niet te lang in spanning laten zitten)
Het is nog heel erg klein, kleiner dan de gyn gehoopt en verwacht had, ook het hartje klopte zeer zwak waardoor hij ons toch nog even terug wil zien over een week of 3-4. Hij vond het heel moeilijk om een termijn bepaling te doen en een geheel positieve bevestiging, maar voorlopig mogen we ons zeker onder de zwangeren vereenigen.Foto'tje volgt evenals de rest van het "mysterie" rond dit vruchtje, begin feb weer terug.
Gefeliciteerd
en Danny natuurlijk ook
Dikke knuffel
Sjeen
10 weken en 5 dagen
quote:
we zijn echt zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |