quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Harde humor moet kunnen, in niet betrokken kringen, maar dit is gewoon niet eens grappig. Dit is gewoon puberaal "stoer" gedrag.
quote:Die overigens ook van mailbox naar mailbox vlogen....
Op woensdag 14 januari 2004 09:29 schreef Jorikjet het volgende:
tis wel beetje grappig, maar ik vindt het niet echt kunnennet als die enschede en vollendam grappen
quote:humor voor 15 jarige als je het mij vraagt.
Op woensdag 14 januari 2004 09:01 schreef Blasted_Billy het volgende:
Mijn broertje had gisteravond als msn naam: "Er is een vacature voor conrector in Den Haag vrijgekomen"Ik moest er eigenlijk wel een beetje om grinniken. Toch typisch, hoe erg iets ook is wat er gebeurt er altijd soms binnen een uur al grappen over verschijnen danwel gemaakt worden.
quote:Dat zijn poepsextopics ook
Op woensdag 14 januari 2004 09:35 schreef NeMe het volgende:[..]
humor voor 15 jarige als je het mij vraagt.
quote:Wat zullen een hoop mensen zich nu "betrapt" voelen.
Op woensdag 14 januari 2004 09:29 schreef nipeng het volgende:
Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
quote:beter over poepsex lullen dan hier om lachen, bovendien is het grapje een cliche.
Op woensdag 14 januari 2004 09:36 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Dat zijn poepsextopics ook
![]()
Vond het alleen typisch dat hij die naam al om 19:00 had terwijl rond half 11 pas bekend werd dat hij overleden was...
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:26 schreef Suphafly het volgende:[..]
In Groningen lopen ze vaak onder bussen toch? leuke grap als jij er is onder loopt.. dat zou humor zijn..
als je een beetje om zo'n opmerking kan lachen ben je tenminste oprecht
quote:Schijnheiligheid is tegenwoordig iemand een fijn jaar wensen? Oh, goedemorgen tegen iemand die je niet al twintig jaar kent zeggen is dat dan zeker ook?
Op woensdag 14 januari 2004 09:45 schreef Hayek het volgende:
misschien is het wel bot, maar ik vind het ook schijnheilig hoe 'geschokt' iedereen is terwijl je hem alleen van foto kent. Hoe kan je dan 'geschokt' zijn. Zelfde verhaal bij nieuwjaarsdag toen er een paar honderd keer "gelukkig nieuwjaar" werd gelaatst terwijl niemand elkaar echt kent..als je een beetje om zo'n opmerking kan lachen ben je tenminste oprecht
Ja ja, en dan is lachen om nare geintjes een typisch voorbeeld van oprechtheid. Juist.
quote:Precies, beetje lachen terwijl je denkt: ohhh, dit kan echt niet.
Op woensdag 14 januari 2004 09:03 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
beetje grinniken, met plaatsvervangende schaamte!
quote:yup, je weet dat het te grof is maar toch... Ik heb ook zo moeten lachen om die foto's van 2 volendammers met geblakerde gezichten en sterretjes in hun handen met als ondertitel "Groeten uit Volendam".
Op woensdag 14 januari 2004 09:53 schreef Nimitz het volgende:[..]
Precies, beetje lachen terwijl je denkt: ohhh, dit kan echt niet.
quote:Ja die verschilt per persoon he!
Op woensdag 14 januari 2004 09:55 schreef Tokay het volgende:
Dat jij erom moet lachen zegt alles over jouw 'gevoel voor humor'.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:57 schreef Tokay het volgende:
Je avatar is zeer toepasselijk.
quote:Oef, dat schiet me nu ook door het hoofd.
Op woensdag 14 januari 2004 09:37 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Wat zullen een hoop mensen zich nu "betrapt" voelen.
quote:niet in mijn mailbox iniedergeval.
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Blasted_Billy het volgende:
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
quote:Wel als je niet eens weet tegen wie je praat zoals op een anoniem forum, dan zijn gelukwensen nogal twijfelachtig
Op woensdag 14 januari 2004 09:49 schreef Karboenkeltje het volgende:Schijnheiligheid is tegenwoordig iemand een fijn jaar wensen?
quote:Waar leid je dat uit af?
Oh, goedemorgen tegen iemand die je niet al twintig jaar kent zeggen is dat dan zeker ook?
quote:Ja, want dat doe je omdat je het grappig vind, en niet omdat 'men' van je verlangt geschrokken en verdrietig te zijn, ook al zegt je gevoel iets anders
Ja ja, en dan is lachen om nare geintjes een typisch voorbeeld van oprechtheid. Juist.
quote:Je praat alleen met je moeder, vader en eventuele broers/zussen?
Op woensdag 14 januari 2004 09:45 schreef Hayek het volgende:
misschien is het wel bot, maar ik vind het ook schijnheilig hoe 'geschokt' iedereen is terwijl je hem alleen van foto kent. Hoe kan je dan 'geschokt' zijn. Zelfde verhaal bij nieuwjaarsdag toen er een paar honderd keer "gelukkig nieuwjaar" werd gelaatst terwijl niemand elkaar echt kent..als je een beetje om zo'n opmerking kan lachen ben je tenminste oprecht
Je praat immers niet met mensen die je niet kent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |