Ik vind het triest...
En als je dan grappig wilt zijn verzin dan wat origineels..
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 14-01-2004 09:13]
Ik kan er ook om lachen, maar daarop veranderd de visie op het gebeuren niet.
Zolang je het maar laat om direct betrokkenen hiermee te confronteren.
quote:Nee maar slachtoffers van de WTC ramp zullen ook niet kunnen lachen om de Tourist Guy met een aanvliegend vliegtuig op de achtergrond, toch hebben er genoeg mensen smakelijk om gelachen
Op woensdag 14 januari 2004 09:09 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Zou jij het leuk vinden als het jouw pa was, en men zou er om lachen, en het zelfs stoer vinden dat hij vermoord is?
quote:21
Op woensdag 14 januari 2004 09:15 schreef Zed_no1 het volgende:
hoe oud is je broertje? (in ieder geval veel te jong)
ander had hij wel mer brains gehad
quote:Ik heb ook gelachen om de foto's die grappig waren maar je broertje is niet grappig het is simpele no brainer humor en dus grappig voor no brainers..
Op woensdag 14 januari 2004 09:15 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Nee maar slachtoffers van de WTC ramp zullen ook niet kunnen lachen om de Tourist Guy met een aanvliegend vliegtuig op de achtergrond, toch hebben er genoeg mensen smakelijk om gelachen
quote:Ik heb genoeg van dit topic ik hoop de vrienden van je broertje hem grappig vinden en dat hij stoer is..
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Van mij mag je erom lachen. Ik vind het sneue kut humor, maargoed smaken verschillen.
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 14-01-2004 09:21]
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen![]()
.
quote:Vind ik ook.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen![]()
.
quote:Ik lach mee omdat ik een beetje kostmisselijk wordt van dat "kloongedrag" op de fp en het forum. Ja, het is erg wat er gebeurd is, en we leven allemaal mee met de nabestaanden, maar sommigen reacties slaan echt nergens op. Ik heb niet eens de moeite genomen om daar een discussie over te starten, buitengewoon kortzichtig gedrag.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef Jarno het volgende:[..]
Maar wat is er dan LEUK aan? Of lach je nou (mee) om mensen te willen shockeren?
En waarom is het verkeerd om te lachen? Het is toch ieder voor zich. O nee, we zijn allemaal schijnheilig. Kom op zeg.
Hoe is het eigenlijk, je vader nog in de steun of is 'ie weer aan de slag als vuilnisman ??
quote:Als mod zou je, mijn inziens, je mening natuurlijk niet als waarheid moeten verkondigen.
Op woensdag 14 januari 2004 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Harde humor moet kunnen, in niet betrokken kringen, maar dit is gewoon niet eens grappig. Dit is gewoon puberaal "stoer" gedrag.
quote:In Groningen lopen ze vaak onder bussen toch? leuke grap als jij er is onder loopt.. dat zou humor zijn..
Op woensdag 14 januari 2004 09:23 schreef Deetch het volgende:[..]
Vind ik ook.
Op 12 september heb ik zelf een mail rondgestuurd naar collega's met daarin een aanbod van een mooi lapje net beschikbaar gekomen grond in centrum New York met hier en daar wat brandschade en ideale ligging op aanvliegroutes divers vluchtmaatschappijen.
Hoe fouter de grap hoe groter de lol en wie zich er aan stoort lacht toch lekker niet.
quote:Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen (Mattheüs 5:2)
Op woensdag 14 januari 2004 09:10 schreef Suphafly het volgende:
Humor is een manier van verwerken maar ik ben ook van mening dat je laat zien hoe onwetend je bent..
net als die enschede en vollendam grappen
Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:15 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
21
Ik had zo'n jochie van 12 verwacht lol .
quote:Om sommige WTC grappen kon ik lachen, maar dit is geen humor.
Op woensdag 14 januari 2004 09:29 schreef nipeng het volgende:
Och zo heel schokkend is het nou ook weer niet.Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 14-01-2004 09:32]
quote:'t is net te vroeg....
Op woensdag 14 januari 2004 09:29 schreef nipeng het volgende:
Och zo heel schokkend is het nou ook weer niet.Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
Dus als antwoord op je vraag: NEE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |