Ik moest er eigenlijk wel een beetje om grinniken. Toch typisch, hoe erg iets ook is wat er gebeurt er altijd soms binnen een uur al grappen over verschijnen danwel gemaakt worden.
quote:beetje grinniken, met plaatsvervangende schaamte!
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Van mij mag je erom lachen. Ik vind het sneue kut humor, maargoed smaken verschillen.
quote:en dan krijg je toch niet de indruk dat men er zoveel moeite mee heeft maar als je het vraagt dan "vindt men het niet kunnen"
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Blasted_Billy het volgende:
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
quote:Er is ook niets grappigs aan. Het is gewoon triest.
Op woensdag 14 januari 2004 09:04 schreef Jarno het volgende:
Maar dit is toch geen "grap" ? 't Is gewoon een opmerking. Een grap heeft een clou.
quote:Daar had ik destijds dezelfde mening over als hierboven.
Toch typisch, over 9-11 gingen binnen een dag ook de photoshopplaatjes over het net van mailbox naar mailbox...
quote:Kijk even op de frontpage.
Op woensdag 14 januari 2004 09:06 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies gebeurt? Ik woon normaal gesproken in Den-Haag, maar ik zit nu in Aruba en ik heb alleen via dit forum wat stukjes opgevangen maar precies volgen doe ik het niet. Ik weet, Stevin college, 17 jarige jongen, en blijkbaar conrector.
Was er nog een reden waarom? En wanneer precies?
[Dit bericht is gewijzigd door rena op 14-01-2004 09:07]
quote:Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
Op woensdag 14 januari 2004 09:06 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Wat is er nou eigenlijk precies gebeurt? Ik woon normaal gesproken in Den-Haag, maar ik zit nu in Aruba en ik heb alleen via dit forum wat stukjes opgevangen maar precies volgen doe ik het niet. Ik weet, Stevin college, 17 jarige jongen, en blijkbaar conrector.
Was er nog een reden waarom? En wanneer precies?
quote:Maar wat is er dan LEUK aan? Of lach je nou (mee) om mensen te willen shockeren?
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef VoodooChild het volgende:
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen![]()
.
quote:Tnx.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Kijk even op de frontpage.
quote:Waar moet ik het lezen dan? Het enigste wat ik hier kan vinden zijn reacties erop. Ik kan het toch vragen? Hoef je niet zo te reageren.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
quote:Met als resultaat een vacature voor conrector in Den Haag.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef ShaoliN het volgende:[..]
Sjezus lees je in. Jongen 17 boos omdat hij geschorst is. Gaat verhaal halen met een pistool.
quote:Zou jij het leuk vinden als het jouw pa was, en men zou er om lachen, en het zelfs stoer vinden dat hij vermoord is?
Tuurlijk mag je hier om lachen * lacht stiekem mee *. Wat een onzin om gelijk weer zo serieus te doen![]()
.
quote:Er staan 5 topics in NWS, en er staat genoeg op de FP. Je kunt ook is van je luie arubaanse reet afkomen en zelf wat research doen.
Op woensdag 14 januari 2004 09:08 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Waar moet ik het lezen dan? Het enigste wat ik hier kan vinden zijn reacties erop. Ik kan het toch vragen? Hoef je niet zo te reageren.
Ik vind het triest...
En als je dan grappig wilt zijn verzin dan wat origineels..
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 14-01-2004 09:13]
Ik kan er ook om lachen, maar daarop veranderd de visie op het gebeuren niet.
Zolang je het maar laat om direct betrokkenen hiermee te confronteren.
quote:Nee maar slachtoffers van de WTC ramp zullen ook niet kunnen lachen om de Tourist Guy met een aanvliegend vliegtuig op de achtergrond, toch hebben er genoeg mensen smakelijk om gelachen
Op woensdag 14 januari 2004 09:09 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Zou jij het leuk vinden als het jouw pa was, en men zou er om lachen, en het zelfs stoer vinden dat hij vermoord is?
quote:21
Op woensdag 14 januari 2004 09:15 schreef Zed_no1 het volgende:
hoe oud is je broertje? (in ieder geval veel te jong)
ander had hij wel mer brains gehad
quote:Ik heb ook gelachen om de foto's die grappig waren maar je broertje is niet grappig het is simpele no brainer humor en dus grappig voor no brainers..
Op woensdag 14 januari 2004 09:15 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Nee maar slachtoffers van de WTC ramp zullen ook niet kunnen lachen om de Tourist Guy met een aanvliegend vliegtuig op de achtergrond, toch hebben er genoeg mensen smakelijk om gelachen
quote:Ik heb genoeg van dit topic ik hoop de vrienden van je broertje hem grappig vinden en dat hij stoer is..
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Van mij mag je erom lachen. Ik vind het sneue kut humor, maargoed smaken verschillen.
[Dit bericht is gewijzigd door Suphafly op 14-01-2004 09:21]
quote:
.
quote:Vind ik ook.
.
quote:Ik lach mee omdat ik een beetje kostmisselijk wordt van dat "kloongedrag" op de fp en het forum. Ja, het is erg wat er gebeurd is, en we leven allemaal mee met de nabestaanden, maar sommigen reacties slaan echt nergens op. Ik heb niet eens de moeite genomen om daar een discussie over te starten, buitengewoon kortzichtig gedrag.
Op woensdag 14 januari 2004 09:07 schreef Jarno het volgende:[..]
Maar wat is er dan LEUK aan? Of lach je nou (mee) om mensen te willen shockeren?
En waarom is het verkeerd om te lachen? Het is toch ieder voor zich. O nee, we zijn allemaal schijnheilig. Kom op zeg.
Hoe is het eigenlijk, je vader nog in de steun of is 'ie weer aan de slag als vuilnisman ??
quote:Als mod zou je, mijn inziens, je mening natuurlijk niet als waarheid moeten verkondigen.
Op woensdag 14 januari 2004 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Harde humor moet kunnen, in niet betrokken kringen, maar dit is gewoon niet eens grappig. Dit is gewoon puberaal "stoer" gedrag.
quote:In Groningen lopen ze vaak onder bussen toch? leuke grap als jij er is onder loopt.. dat zou humor zijn..
Op woensdag 14 januari 2004 09:23 schreef Deetch het volgende:[..]
Vind ik ook.
Op 12 september heb ik zelf een mail rondgestuurd naar collega's met daarin een aanbod van een mooi lapje net beschikbaar gekomen grond in centrum New York met hier en daar wat brandschade en ideale ligging op aanvliegroutes divers vluchtmaatschappijen.
Hoe fouter de grap hoe groter de lol en wie zich er aan stoort lacht toch lekker niet.
quote:Zalig zijn de armen van geest; want hunner is het Koninkrijk der hemelen (Mattheüs 5:2)
Op woensdag 14 januari 2004 09:10 schreef Suphafly het volgende:
Humor is een manier van verwerken maar ik ben ook van mening dat je laat zien hoe onwetend je bent..
net als die enschede en vollendam grappen
Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:15 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
21
Ik had zo'n jochie van 12 verwacht lol .
quote:Om sommige WTC grappen kon ik lachen, maar dit is geen humor.
Op woensdag 14 januari 2004 09:29 schreef nipeng het volgende:
Och zo heel schokkend is het nou ook weer niet.Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 14-01-2004 09:32]
quote:'t is net te vroeg....
Och zo heel schokkend is het nou ook weer niet.Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
Dus als antwoord op je vraag: NEE!
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Harde humor moet kunnen, in niet betrokken kringen, maar dit is gewoon niet eens grappig. Dit is gewoon puberaal "stoer" gedrag.
quote:Die overigens ook van mailbox naar mailbox vlogen....
Op woensdag 14 januari 2004 09:29 schreef Jorikjet het volgende:
tis wel beetje grappig, maar ik vindt het niet echt kunnennet als die enschede en vollendam grappen
quote:humor voor 15 jarige als je het mij vraagt.
Op woensdag 14 januari 2004 09:01 schreef Blasted_Billy het volgende:
Mijn broertje had gisteravond als msn naam: "Er is een vacature voor conrector in Den Haag vrijgekomen"Ik moest er eigenlijk wel een beetje om grinniken. Toch typisch, hoe erg iets ook is wat er gebeurt er altijd soms binnen een uur al grappen over verschijnen danwel gemaakt worden.
quote:Dat zijn poepsextopics ook
Op woensdag 14 januari 2004 09:35 schreef NeMe het volgende:[..]
humor voor 15 jarige als je het mij vraagt.
quote:Wat zullen een hoop mensen zich nu "betrapt" voelen.
Mensen die om WTC grappen konden lachen maar dit "not done" vinden zijn voor mij schijnheilig.
quote:beter over poepsex lullen dan hier om lachen, bovendien is het grapje een cliche.
Op woensdag 14 januari 2004 09:36 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Dat zijn poepsextopics ook
![]()
Vond het alleen typisch dat hij die naam al om 19:00 had terwijl rond half 11 pas bekend werd dat hij overleden was...
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:26 schreef Suphafly het volgende:[..]
In Groningen lopen ze vaak onder bussen toch? leuke grap als jij er is onder loopt.. dat zou humor zijn..
als je een beetje om zo'n opmerking kan lachen ben je tenminste oprecht
quote:Schijnheiligheid is tegenwoordig iemand een fijn jaar wensen? Oh, goedemorgen tegen iemand die je niet al twintig jaar kent zeggen is dat dan zeker ook?
Op woensdag 14 januari 2004 09:45 schreef Hayek het volgende:
misschien is het wel bot, maar ik vind het ook schijnheilig hoe 'geschokt' iedereen is terwijl je hem alleen van foto kent. Hoe kan je dan 'geschokt' zijn. Zelfde verhaal bij nieuwjaarsdag toen er een paar honderd keer "gelukkig nieuwjaar" werd gelaatst terwijl niemand elkaar echt kent..als je een beetje om zo'n opmerking kan lachen ben je tenminste oprecht
Ja ja, en dan is lachen om nare geintjes een typisch voorbeeld van oprechtheid. Juist.
quote:Precies, beetje lachen terwijl je denkt: ohhh, dit kan echt niet.
Op woensdag 14 januari 2004 09:03 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
beetje grinniken, met plaatsvervangende schaamte!
quote:yup, je weet dat het te grof is maar toch... Ik heb ook zo moeten lachen om die foto's van 2 volendammers met geblakerde gezichten en sterretjes in hun handen met als ondertitel "Groeten uit Volendam".
Op woensdag 14 januari 2004 09:53 schreef Nimitz het volgende:[..]
Precies, beetje lachen terwijl je denkt: ohhh, dit kan echt niet.
quote:Ja die verschilt per persoon he!
Op woensdag 14 januari 2004 09:55 schreef Tokay het volgende:
Dat jij erom moet lachen zegt alles over jouw 'gevoel voor humor'.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 09:57 schreef Tokay het volgende:
Je avatar is zeer toepasselijk.
quote:Oef, dat schiet me nu ook door het hoofd.
Op woensdag 14 januari 2004 09:37 schreef VoodooChild het volgende:[..]
Wat zullen een hoop mensen zich nu "betrapt" voelen.
quote:niet in mijn mailbox iniedergeval.
quote:Wel als je niet eens weet tegen wie je praat zoals op een anoniem forum, dan zijn gelukwensen nogal twijfelachtig
Op woensdag 14 januari 2004 09:49 schreef Karboenkeltje het volgende:Schijnheiligheid is tegenwoordig iemand een fijn jaar wensen?
quote:Waar leid je dat uit af?
Oh, goedemorgen tegen iemand die je niet al twintig jaar kent zeggen is dat dan zeker ook?
quote:Ja, want dat doe je omdat je het grappig vind, en niet omdat 'men' van je verlangt geschrokken en verdrietig te zijn, ook al zegt je gevoel iets anders
Ja ja, en dan is lachen om nare geintjes een typisch voorbeeld van oprechtheid. Juist.
quote:Je praat alleen met je moeder, vader en eventuele broers/zussen?
Op woensdag 14 januari 2004 09:45 schreef Hayek het volgende:
misschien is het wel bot, maar ik vind het ook schijnheilig hoe 'geschokt' iedereen is terwijl je hem alleen van foto kent. Hoe kan je dan 'geschokt' zijn. Zelfde verhaal bij nieuwjaarsdag toen er een paar honderd keer "gelukkig nieuwjaar" werd gelaatst terwijl niemand elkaar echt kent..als je een beetje om zo'n opmerking kan lachen ben je tenminste oprecht
Je praat immers niet met mensen die je niet kent...
quote:wil je er over praten?
Op woensdag 14 januari 2004 10:11 schreef capibar het volgende:[..]
niet in mijn mailbox iniedergeval.
quote:moeilijk he, zo'n tekst interpreteren
Op woensdag 14 januari 2004 10:21 schreef WebForce het volgende:[..]
Je praat alleen met je moeder, vader en eventuele broers/zussen?
Je praat immers niet met mensen die je niet kent...
ik zeg niet dat je niet mag praten met iemand die je niet persoonlijk kent, ik vind het alleen niet echt oprecht als je zomaar ergens roept 'gelukkig nieuwjaar' terwijl je niet eens weet tegen wie je het wenst, je kan daaruit afleiden dat men gelukkig nieuwjaar wenst omdat 'men dat eenmaal hoort te doen', want hoe kan je nou iets wensen zonder dat er iemand is waar je het tegen zegt.
quote:ach ja ieder zo zijn eigen mening he
Op woensdag 14 januari 2004 10:28 schreef WeirdMicky het volgende:
je mag er van mij om lachen, als je maar weet dat ik jou (en je broertje) dan een kankerlijer vind
quote:ik gok 21...
Op woensdag 14 januari 2004 10:46 schreef Maxster4th het volgende:
Vrij kansloos zo'n nickname.... hoe oud is je broertje?
quote:Wat een nonsens. Stel je voor, ik ben een heel aardig persoon en ik wens iedereen op aarde een fijn leven toe. Hypocrisie? Neen. Naïef? Wellicht.
Op woensdag 14 januari 2004 10:15 schreef Hayek het volgende:[..]
Wel als je niet eens weet tegen wie je praat zoals op een anoniem forum, dan zijn gelukwensen nogal twijfelachtig
quote:Jij stelt met je eerder door mij aangehaalde bericht in principe dat algemene omgangsvormen hypocriet zijn.
Waar leid je dat uit af?
quote:Je gevoel zegt iets anders in deze? Goh, bizar gevoel heb jij. Dat terzijde, die grapjes storen mij niet zo heel erg hoor. Als jij (of ik) dat leuk vindt dan moet je er vooral om lachen. Wat mij stoort is dat jij beweert dat de gevoelens van schok en dergelijke "nep" zijn en voortkomen uit een vorm van massahysterie of zo.
Ja, want dat doe je omdat je het grappig vind, en niet omdat 'men' van je verlangt geschrokken en verdrietig te zijn, ook al zegt je gevoel iets anders
quote:Kijk, jij hebt opgelet!
Op woensdag 14 januari 2004 10:51 schreef Hayek het volgende:[..]
ik gok 21...
quote:tuurlijk, ga je gang.
Op woensdag 14 januari 2004 10:23 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
wil je er over praten?
quote:dat zal ik ook niet ontkennen, het is alleen een beetje jeukerig hoe sommigen hier reageren: alsof alle grenzen van de moraal zijn doorbroken...
Op woensdag 14 januari 2004 11:01 schreef Piro het volgende:
De grap is gewoon kut, hij is namelijk absoluut niet grappig, maar als jij het leuk vindt dan mag dat lekker van mij, zal me voor de rest verrotten wat je doet, of je nu doodvalt of tot je tachtigste leeft zal me werkelijk aan mijn aars oxyderen, ieder zijn ding, ik vind het niet verkeerd dat je erom lacht, maar ik vind het zelf nogal een simpele niet glimlachopwekkende uitspraak.
En dan wel vervolgens iemand kankerlijer gaan noemen
quote:En stel dat Marc Dutroux zit mee te lezen, wens je hem dan ook automatisch een fijn jaar?
Op woensdag 14 januari 2004 10:52 schreef Karboenkeltje het volgende:Wat een nonsens. Stel je voor, ik ben een heel aardig persoon en ik wens iedereen op aarde een fijn leven toe. Hypocrisie? Neen. Naïef? Wellicht.
quote:Nee maar wel als een van oorpsrong persoonlijke gelukwens of rouwbetuiging zomaar over het internet wordt gestrooid, in veel gevallen zonder dat men de achtergrond kent. Bijvoorbeeld allerlei huilsmileys bij een bericht dat er een of andere schrijver is overleden, terwijl eigenlijk niemand hem kent. Denk je dat die users dan ook echt aan het huilen zijn? Het is gewoon een verkapte manier van laten zien dat je beschaafd bent om het erg te vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt iemand raakt als een totaal onbekend persoon is overleden.
Jij stelt met je eerder door mij aangehaalde bericht in principe dat algemene omgangsvormen hypocriet zijn.
quote:Ik heb nog niets over mijn gevoel gezegd, ik legde alleen een principe uit
Je gevoel zegt iets anders in deze? Goh, bizar gevoel heb jij.
quote:En dat is meestal ook zo. Ook bij politici zie je dit vaak terug, dan lees je bijvoorbeeld "Balkenende geschokt", of "Bos woedend over [...]" maar in werkelijkheid lijkt het hun weinig te boeien.
Dat terzijde, die grapjes storen mij niet zo heel erg hoor. Als jij (of ik) dat leuk vindt dan moet je er vooral om lachen. Wat mij stoort is dat jij beweert dat de gevoelens van schok en dergelijke "nep" zijn en voortkomen uit een vorm van massahysterie of zo.
quote:ow, iemand een kklijer noemen is wel erg, grappen maken over iemands dood niet
Op woensdag 14 januari 2004 11:03 schreef Blasted_Billy het volgende:
En dan wel vervolgens iemand kankerlijer gaan noemen
quote:wel als je eerst propageert dat grappen maken over iemands dood niet kan. Mij kan het niet verrotten wat je me noemt, maar als je eerst de moraalridder uithangt en vervolgens scheldwoorden gebruikt die eigenlijk niet kunnen volgens de algemeen geldende norm ben je imho erg hypocriet bezig.
Op woensdag 14 januari 2004 11:08 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ow, iemand een kklijer noemen is wel erg, grappen maken over iemands dood niet
[Dit bericht is gewijzigd door Blasted_Billy op 14-01-2004 11:23]
quote:Ben je fucking triest opgevoed?
Op woensdag 14 januari 2004 09:02 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ik vind het fucking triest. Maar ja, zo ben ik nu eenmaal opgevoed.
quote:nee, je moet geen appels met peren vergelijken
Op woensdag 14 januari 2004 11:18 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
wel als je eerst propageert dat grappen maken over iemands dood niet kan. Mij kan het niet verrotten wat je me noemt, maar als je eerst de moraalridder uithangt en vervolgens scheldwoorden gebruikt die eigenlijk niet kunnen volgens de algemeen geldende norm ben je imho erg hypocriet bezig.
een scheldwoord is niet hetzelfde als grappen maken cq. lachen om iemands dood cq. moord
quote:Nee natuurlijk niet... je kan beter langzaam sterven aan kanker dan een kogel door je kop krijgen...
Op woensdag 14 januari 2004 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
nee, je moet geen appels met peren vergelijken
een scheldwoord is niet hetzelfde als grappen maken cq. lachen om iemands dood cq. moord
quote:het is slechts een woord ter verduidelijking van je misselijkmakende topic
Op woensdag 14 januari 2004 11:40 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Nee natuurlijk niet... je kan beter langzaam sterven aan kanker dan een kogel door je kop krijgen...
quote:Ik? Nou, laat ik mijn hypothetische voorstelling van zaken maar even doorzetten: Ja, hoor en natuurlijk ook veel beterschap met zijn kwalijke afwijkingen.
Op woensdag 14 januari 2004 11:05 schreef Hayek het volgende:[..]
En stel dat Marc Dutroux zit mee te lezen, wens je hem dan ook automatisch een fijn jaar?
quote:Ik denk dat een hoop mensen die rouwberichten eerder plaatsen als steun en inderdaad, uit beschaving. Dat maakt het nog geen hypocrisie. Een huilsmilie zie ik ook zelden als een aanwijzing dat degene die hem geplaatst heeft aan't huilen is. Eerder als teken dat die persoon iets triest vindt of verdrietig is.
Nee maar wel als een van oorpsrong persoonlijke gelukwens of rouwbetuiging zomaar over het internet wordt gestrooid, in veel gevallen zonder dat men de achtergrond kent. Bijvoorbeeld allerlei huilsmileys bij een bericht dat er een of andere schrijver is overleden, terwijl eigenlijk niemand hem kent. Denk je dat die users dan ook echt aan het huilen zijn? Het is gewoon een verkapte manier van laten zien dat je beschaafd bent om het erg te vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat het echt iemand raakt als een totaal onbekend persoon is overleden.
Overigens kende ik de goede man (weer een voorbeeld van standaard omgangsvormen) niet maar deze moord "raakt" me meer dan elke andere moord waar ik tot zover bekend mee ben. Wellicht omdat ikzelf ooit nog het onderwijs in ga. Ik vind de verontwaardiging in dit geval ook in ruime mate terecht.
quote:Okay, mijn excuses dan voor de beschuldiging.
Ik heb nog niets over mijn gevoel gezegd, ik legde alleen een principe uit
quote:Ik kan me best voorstellen (nu ken ik maar één beroepspoliticus en bij die meneer is dat zeker niet het geval) dat grote mediagevoelige zaken een politicus extra raken. Al was het alleen al omdat zij (indirect) verantwoordelijk zijn voor allerlei zaken die fout gaan in het land of er in ieder geval op aangekeken worden.
En dat is meestal ook zo. Ook bij politici zie je dit vaak terug, dan lees je bijvoorbeeld "Balkenende geschokt", of "Bos woedend over [...]" maar in werkelijkheid lijkt het hun weinig te boeien.
Maar goed, ik houd er over op want ik merk dat ik hartstikke off-topic ga.
quote:Wat is er in hemelsnaam misselijkmakend aan, ik leg alleen een "incident" voor
Op woensdag 14 januari 2004 11:42 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
het is slechts een woord ter verduidelijking van je misselijkmakende topic
quote:dat je lacht om een misselijkmakende grap, dat is toch wel duidelijk?
Op woensdag 14 januari 2004 11:56 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Wat is er in hemelsnaam misselijkmakend aan, ik leg alleen een "incident" voor
En waarom zou iemand die om zulke humor lacht het niet erg vinden wat er is gebeurt?? Volgens mij vindt iedereen het harstikke erg, alleen sommige mensen begrijpen dat de humor los staat van wat er gebeurt is op die school!
quote:Heb jij nu echt nog nooit om een erg foute grap kunnen lachen?
Op woensdag 14 januari 2004 11:58 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
dat je lacht om een misselijkmakende grap, dat is toch wel duidelijk?
quote:ach flikker toch op, ga maar lachen om die kutgrapjes van je broertje
Op woensdag 14 januari 2004 12:40 schreef Blasted_Billy het volgende:
wm is roomser dan de paus lijkt wel nu
van wie ben je eigenlijk een kloon?
quote:Het was z'n broertje ...
Op woensdag 14 januari 2004 13:55 schreef Ghansje het volgende:
Sorry hoor TS maar ik vind jou erg sneu, niet alleen dat je dat op MSN doet maar ook om het hier nog effe te melden!
het ligt voor een deel aan hoe je je tegenover de situatie hebt opgesteld en hoe je daarmee omgaat.
ik vind het vrij belachelijk dat er mensen zijn die het zo ziek vinden dat zoiets nou eenmaal gebeurt. iedereen reageert anders.
quote:onzin.
Op donderdag 15 januari 2004 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zolang de grap goed is mag je overal grappen om maken. Dit is echter geen goede grap.
quote:Het was dan ook mijn persoonlijke mening, als dat nog niet duidelijk was.
Op donderdag 15 januari 2004 21:35 schreef releaze het volgende:[..]
onzin.
een grap is als kunst, het wekt een unieke reactie op bij iemand.
Er is geen bewijs voor het feit dat dit een slechte grap is. Alleen maar jouw mening hierover maakt de opmerking 'dit is echter geen goede grap' niet meer waar, of meer waard.
Ik vindt het niet grappig, maar meningen verschillen.
Ik zie het probleem niet zo, eigenlijk
Als je vader word doodgeschoten door een 17 jarige turk en iemand maakt er een grapje over... vind je dat dan ook leuk en vind je het dan ook moet kunnen ?? nee, omdat het je vader is. Je zou je eens moeten inleven in de familie van het slachtoffer. schaam je heel erg diep !!
quote:Je kunt moeilijk anderen verbieden om te lachen, omdat jij het niet grappig vindt...
Op vrijdag 16 januari 2004 13:38 schreef ramsesii het volgende:
iedereen die om deze grap heeft gelachen moet zich diep schamen...Als je vader word doodgeschoten door een 17 jarige turk en iemand maakt er een grapje over... vind je dat dan ook leuk en vind je het dan ook moet kunnen ?? nee, omdat het je vader is. Je zou je eens moeten inleven in de familie van het slachtoffer. schaam je heel erg diep !!
Ik zelf zal -net als jij- niet snel lachen om grappen over dit soort dingen, maar als iemand anders dat wel doet, dat heb ik daar niks over te zeggen.
quote:ik zeg ook niet dat ze niet mogen lachen, alleen moeten ze wel weten dat ze zich er diep voor moeten schamen. Die mensen lachen ook alleen maar omdat ze niet in dezelfde situatie zitten... anders zouden ze net zo hard mehuilen als degene die ervoor hebben gehuild. En daarom moeten ze zich ervoor schamen.
Op vrijdag 16 januari 2004 13:47 schreef TheDon18 het volgende:[..]
Je kunt moeilijk anderen verbieden om te lachen, omdat jij het niet grappig vindt...
Ik zelf zal -net als jij- niet snel lachen om grappen over dit soort dingen, maar als iemand anders dat wel doet, dat heb ik daar niks over te zeggen
quote:Mee eens
Op vrijdag 16 januari 2004 13:50 schreef ramsesii het volgende:[..]
ik zeg ook niet dat ze niet mogen lachen, alleen moeten ze wel weten dat ze zich er diep voor moeten schamen. Die mensen lachen ook alleen maar omdat ze niet in dezelfde situatie zitten... anders zouden ze net zo hard mehuilen als degene die ervoor hebben gehuild. En daarom moeten ze zich ervoor schamen.
maar waarom zou je hier geen grappen over mogen maken, omdat het te dichtbij komt?
alle erge dingen waar grappen over gemaakt worden zijn voor bepaalde mensen dichtbij,...dus nu niet opeens schijnheilig o o o wat eg, en dat kun je niet maken gaan roepen...
[Dit bericht is gewijzigd door Mighty_Mike op 16-01-2004 16:29]
quote:Humor is een prima middel om gebeurtenissen zoals dit te relativeren. Ik zal je dan ook zeggen dat ik hard heb zitten lachen om de volendam grappen, 11 sept. grappen, hoe hard ze ook waren.
iedereen die om deze grap heeft gelachen moet zich diep schamen...Als je vader word doodgeschoten door een 17 jarige turk en iemand maakt er een grapje over... vind je dat dan ook leuk en vind je het dan ook moet kunnen ?? nee, omdat het je vader is. Je zou je eens moeten inleven in de familie van het slachtoffer. schaam je heel erg diep !!
quote:Ja, hier heb je wel een punt, vindt ik
Op vrijdag 16 januari 2004 16:45 schreef Deliverance het volgende:[..]
Humor is een prima middel om gebeurtenissen zoals dit te relativeren. Ik zal je dan ook zeggen dat ik hard heb zitten lachen om de volendam grappen, 11 sept. grappen, hoe hard ze ook waren.
Vind ik het dan niet erg wat er is gebeurd bij dit soort gebeurtenissen? Dit soort dingen grijpen me altijd aan, en doen zeker wat met me. Maar met mij velen, kan je dit soort dingen gewoon heel goed relativeren hierdoor.
quote:omdat het iemands vader is mogen we er dus niet om lachen?
Ook in mijn werk (IC, ambulance) worden er na een zwaar trauma met vervelende afloop ook wel eens "voorzichtige" grapjes overgemaakt, gewoon om het een beetje te verwerken, en niet dieper weg te stoppen.
Je moet er over kunnen praten, over kunnen nadenken, en of je dat nu serieus, huilend of d.m.v. een grapje doet maakt dan niet zo veel uit.
Zo lang het gepast blijft, en je er niemand mee kwetst.
Overigens hoorde ik een paar uur nadat het gebeurd was een opmerking op de radio "Zullen ze nu in Amerika ook over Nederlandse taverelen spreken?" ,dat was voor die radio-dj ook een manier van verwerken, en het zet je nog een beetje aan't denken ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |