Wat is jouw record...?
Ik heb het nooit bijgehouden eigenlijk maar ik vermoed dat mijn ultieme record eerder tegen de 24 uur aan gaat zitten. Daar zal dan natuurlijk wel een of twee iets langere pauzes tussen hebben gezeten om te eten.
Nu is het een uurtje of twee, dan ga ik weer eens wat anders doen voor een uurtje ofzo
toen van ellende naar huis gegaan, terwijl de lanparty nog een dag langer duurde eigenlijk
vandaar dus niet geheel geslaagd voor mij
quote:deze gast ie echt super grappig
Op woensdag 14 januari 2004 06:37 schreef LowJoe het volgende:
Hoe kan jij het zo lang ACHTER het scherm vol houden??:?Ik kan het wel VOOR het scherm zo lang volhouden!Zelfs meer!Want voor het scherm zie je tenminste alles.Achter het scherm zie je alleen maar de aansluit kabels enz......
quote:Nee dus.
Op woensdag 14 januari 2004 07:32 schreef Scorp[AM] het volgende:[..]
deze gast ie echt super grappig
quote:Ik schreef het niet voor de grap,maar voor een juist taalgebruik!Je zit niet achter het scherm.
Op woensdag 14 januari 2004 07:32 schreef Scorp[AM] het volgende:[..]
deze gast ie echt super grappig
quote:Amateur
Op woensdag 14 januari 2004 03:05 schreef wingerd het volgende:
Zelf zit ik nu met enkele tussenpozen van 5 a 10 minuten nu ongeveer 12 uur achter het scherm....maar er zijn vast en zeker mensen die dit overtreffen..Wat is jouw record...?
2 uurtjes en ik word helemaal gek van dit ding!
quote:Weet het niet zeker maar was vroeger jaren geleden echt verslaafd aan bepaalde een game (C&C Red Alert 1). Denk dat ik om 7 uur begon (incl. wc en etenstijd) en door ging tot een uuf of twee 's nachts. Verder zat of ik zit ik nu niet meer zo lang achter de pc behalve paar uurtjes voor school en om maar meteen ook te Fokken.
Op woensdag 14 januari 2004 03:05 schreef wingerd het volgende:
Wat is jouw record...?
quote:Na een komma volgt een spatie, na een uitroepteken ook. Pot, ketel.
Op woensdag 14 januari 2004 08:41 schreef LowJoe het volgende:[..]
Ik schreef het niet voor de grap,maar voor een juist taalgebruik!Je zit niet achter het scherm.
record is 12 dagen!
quote:Creatief met tape. Ik red het ook wel een week, maar ik heb geen zin om een week lang zonder mijn muis te werken.
Op woensdag 14 januari 2004 18:08 schreef Davdof het volgende:
Moet je eens op www.holdthebutton.com kijken.record is 12 dagen!
quote:Linkerknop ingedrukt houden dan je rechter knop indrukken en dan niks meer doen (op je pc laten aanstaan dan he
Op woensdag 14 januari 2004 18:08 schreef Davdof het volgende:
Moet je eens op www.holdthebutton.com kijken.record is 12 dagen!
nu internet ik niet zo lang meer. ik heb mn slaap hard nodig.
maar gemiddeld per dag? 8 uur op mn werk, uur of 4, 5 thuis. maar als ik een sociaal leven had gehad zou ik het zo inleveren.. (die uren op't werk )
quote:dat heb ik met de copmuter van mijn huisgenoot gedaan, die net op vakantie was. Zo heb ik 2 dagen volgehouden, tot ik die comp toch ff nodig had...
Op zaterdag 17 januari 2004 16:24 schreef Multiply het volgende:[..]
Linkerknop ingedrukt houden dan je rechter knop indrukken en dan niks meer doen (op je pc laten aanstaan dan he
) Nou dan haal ik wel langer dan 12 dagen..
quote:yup.
Op zaterdag 17 januari 2004 21:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Dit het is 'nerd-overtreft-nerd'-topic van de dag?
Als ik dat zo lees over die lanparties hier: dan zou ik dus tegenwoordig echt niet meer trekken. Ik heb een heel strikt ritme tegenwoordig: tegen 12en beginnen mijn ogen vermoeid aan te voelen en begint internetten vanzelf vervelend te worden. Bij zo'n lanparty zou ik dus gewoon in slaap vallen
Met om de 4 uur 10 minuten pauze en 1 grote pauze van 30 minuten in de middag
En vandaag vanaf 7.30 met 20 minuten pauze...
BTW: Die LAN verbindingen is geen internet ,maar gewoon een netwerk tussen computers onderling.
zondag 14:00 laptop aangezet
dinsdag 6:45 laptop uit en gaan werken.
ik heb alleen even de hond tussendoor uitgelaten...
en ff gedouched.
quote:Dikke snelheid
Op donderdag 22 januari 2004 20:43 schreef Fusionfreak het volgende:
Ben nou toevallig met een record poging bezig.Ben nu 2 dagen ,en zo,n ruim 19 uur achter de PC.
BTW: Die LAN verbindingen is geen internet ,maar gewoon een netwerk tussen computers onderling.
Fucking 1 Mb gek
hoe doe je dat
Whehe. dat dat nog bestaat
quote:Deel het door 8 en je hebt het aantal kb`tjes wat die ongeveer max kan downloaden.. Het zijn namelijk Mbits.. (dacht ik mij zo te herinneren)
Op donderdag 22 januari 2004 22:42 schreef ZzzZzzZzz het volgende:[..]
Dikke snelheid
Fucking 1 Mb gek
hoe doe je datWhehe. dat dat nog bestaat
Ps. bij mij staat er 2Mbps
Maar heb de record poging moeten staken omdat ik toch wel erg veel last begon te krijgen van virussen.
Maar bij de volgende recordpoging ga ik toch voor de 17 dagen (Internet) GEEN LAN verbinding
(haalde niet slapen en achter de pc zitten door elkaar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |