quote:Zijn provider (zie emailadres) is er een van een school....dan kun jij zien welke school en of deze school overeenkomsten heeft met de school waar het incident heeft plaatsgevonden vertoont....
Op woensdag 14 januari 2004 00:18 schreef baziz het volgende:
Heb hem nog open staan, een screenshot is zo gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door jagermeister1 op 14-01-2004 00:21]
[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 14-01-2004 00:21]
quote:Hulde geenstijl,reet en vk
Op woensdag 14 januari 2004 00:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.retecool.com/
http://www.volkomenkut.com
http://www.geenstijl.nl
quote:Ga zo door en alles gaat op slot, dit gaat werkelijk nergens meer over.
Op woensdag 14 januari 2004 00:20 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Zijn provider (zie emailadres) is er een van een school....dan kun jij zien welke school en of deze school overeenkomsten met de school waar het incident heeft plaatsgevonden vertoont....
quote:Goede actie
Op woensdag 14 januari 2004 00:19 schreef Walter_Sobchak het volgende:
quote:ben ik idd met je eens,het blijft luguber. maar het zal wel niet mee gerelateerd zijn
Op woensdag 14 januari 2004 00:19 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Inderdaad. Maar ook als hij het niet wist is het een interessant en wrang topic.
was al bekend dat ts op mondriaan zat. maar toeval zit in een klein hoekje
quote:Dat is volgens mij niet zo, maar nou en? Had jij alleen maar vrienden op je eigen school?
Op woensdag 14 januari 2004 00:20 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Zijn provider (zie emailadres) is er een van een school....dan kun jij zien welke school en of deze school overeenkomsten heeft met de school waar het incident heeft plaatsgevonden vertoont....
quote:Waarom zou je niet mogen speculeren?!? Is toch allemaal lucht?! Veel topics zijn toch lucht en gespeculeer?!?!
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef SpleeffY het volgende:
Ik zou voorzichtig zijn met onnodige speculaties en linkjes, bans vliegen als warme broodjes over de toonbank at the moment.
Vooral als ik dit (http://www.minocw.nl/uitleg/2002/artikelen/200207e.html) lees, waar Hans van Wieren uitleg geeft over wat hij op school heeft "bereikt":
Dan draait mn maag echt om.
quote:Nu is net zo'n goed moment als nooit
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef yvonne het volgende:
Ga zo door en alles gaat op slot, dit gaat werkelijk nergens meer over.
quote:Fijn, doei,
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef JPM01 het volgende:
naja domme reactie van yvonne
quote:Dan kan heel FoK wel opdoeken, 99% is dom gelul, gespeculeer, getrol en weet ik veel wat nog meer.
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef DarkChroom het volgende:
Kunnen jullie niet gezellig op msn gaan zitten doorzeiken. Dit heet gewoon ordinair forum-vervuilen (ook een vorm van vandalisme !)
quote:oei daar gaat ie dadelijk weer van de site,slimme reaktie yvonne,als je moe bent ga gewoon slapie doen
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef Kaensterle het volgende:
en weg
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 14-01-2004 00:25]
quote:Ja ik zie het al voor me als ze dat hier doen.
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Plaats het hier ook nog ff: tis een goed signaal imho.http://www.retecool.com/
Nu zijn er al veel mensen in paniek omdat er een slotje op een topic zit en dat topic nu niet leesbaar is.
Hel breekt los als Fok! zo;n actie zou volgen...
quote:ware gezicht???
Op woensdag 14 januari 2004 00:22 schreef yvonne het volgende:[..]
Fijn, doei,
quote:Nee, maar dat had sneller duidelijkheid kunnen geven. Nu is en blijft het een speculatie..
Op woensdag 14 januari 2004 00:22 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dat is volgens mij niet zo, maar nou en? Had jij alleen maar vrienden op je eigen school?
quote:Waarom is het dom en respectloos als mensen de links plaatsen om zo justitie te helpen?
Op woensdag 14 januari 2004 00:12 schreef Stevie_ het volgende:
Nog even een reactie voor de mensen die onzin en de domste RESPECTLOZE berichten achterlaten in het condoleanceregsiter van de overleden leraar:een condoleance is om je eer te betonen voor een overleden iemand, en om nabestande te condoleren...!!!
Je gaat toch niet op een condoleance registers zulke domme dingen posten met links naar het fok forum toe, en dat hij er misschien meer van af weet ed...dan snap je echt nog niks van het leven! Wat een RESPECTLOSE DOMME mensen hier in Nederland....als we nou eens onderscheid gingen maken tussen de Nederlanders en respectloze domme lui...in plaatst van witte en zwarte....
Je kan alle mensen die zo reageren op een condoleance register van de vermoorde leraar, in het zelfde hokje plaatsen als de leerling die de leraar door ze kop schoot!
quote:Hel breekt zowiezo al los
Op woensdag 14 januari 2004 00:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja ik zie het al voor me als ze dat hier doen.
Nu zijn er al veel mensen in paniek omdat er een slotje op een topic zit en dat topic nu niet leesbaar is.
quote:Als ze zeker zou weten dat figuren als jij er dan geen teringzooi van maken met de meeste bizarre speculaties en aantijgingen zou dat kunnen jah.
Op woensdag 14 januari 2004 00:22 schreef woediewokkie het volgende:als je moe bent ga gewoon slapie doen
quote:het geheel is ook gebaseerd op speculatie, het is alleen allemaal wel heel toevallig
Op woensdag 14 januari 2004 00:24 schreef jagermeister1 het volgende:[..]
Nee, maar dat had sneller duidelijkheid kunnen geven. Nu is en blijft het een speculatie..
quote:Ik zou er geld voor neertellen om het mee te mogen maken.
Op woensdag 14 januari 2004 00:23 schreef calvobbes het volgende:
Helaas hebben dit soort acties geen nut dus kunnen net zo goed achterwege gelaten worden.
quote:In een condoleance register ?
Op woensdag 14 januari 2004 00:24 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Waarom is het dom en respectloos als mensen de links plaatsen om zo justitie te helpen?
Lijkt me juist nuttig
quote:?!
Waarom is het dom en respectloos als mensen de links plaatsen om zo justitie te helpen?
Lijkt me juist nuttig
CONDOLEANCE register
quote:Bovendien staat het in geen enkele verhouding met wat er gebeurd is. Het is natuurlijk verschrikkelijk dat zoiets heeft plaatsgevonden, maar je kan natuurlijk ook overdrijven
Op woensdag 14 januari 2004 00:23 schreef calvobbes het volgende:
Ja ik zie het al voor me als ze dat hier doen.Nu zijn er al veel mensen in paniek omdat er een slotje op een topic zit en dat topic nu niet leesbaar is.
quote:Justitie helpen kan ook op een andere manier, topics die hard aankomen bij de nabestaanden post je toch niet in een condoleanceregister
Lijkt me juist nuttig
quote:Sorry dat ik het zeg, maar van mij maggie zich melden bij het schavot
Op woensdag 14 januari 2004 00:21 schreef Kaensterle het volgende:
Murat D. meldt zich bij de politie
Ik had vroeger ook weleens een beetje heibel op school, maar je leraar overhoop knallen slaat alles. Die hoort IMO iig zeker niet in deze samenleving thuis
quote:Alsof de nabestaanden niks beters te doen hebben dan een beetje te
Op woensdag 14 januari 2004 00:25 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Justitie helpen kan ook op een andere manier, topics die hard aankomen bij de nabestaanden post je toch niet in een condoleanceregister
.
quote:laat zien waar ik speculeer
Op woensdag 14 januari 2004 00:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als ze zeker zou weten dat figuren als jij er dan geen teringzooi van maken met de meeste bizarre speculaties en aantijgingen zou dat kunnen jah.
quote:Ja hallo, nu niet, maar wat dacht je van over een paar dagen?
Op woensdag 14 januari 2004 00:26 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Alsof de nabestaanden niks beters te doen hebben dan een beetje te
zitten internetten
quote:Ok, dat was misschien niet de beste keuze, hoe dan ook, ze weten nu wie ze verhoren moeten, die TS
Op woensdag 14 januari 2004 00:24 schreef gelly het volgende:[..]
In een condoleance register ?
quote:
In het Haagse Stevin College heeft zich om ongeveer 13.30 uur een schietpartij voorgedaan. Daarbij is een conrector van de school door zijn hoofd geschoten. Hij is zwaargewond per helikopter afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle leerlingen van het Stevin College zijn naar huis gestuurd.Omstanders melden dat een geschorste leerling (17) verhaal ging halen bij de docent. Volgens een getuige zou de dader een vuurwapen bij zich hebben gehad van 50 centimeter lang. De politie is met speurhonden naar de schutter op zoek.
Volgens ooggetuigen is het slachtoffer conrector Van Wieren, die naast conrector ook biologieleraar is. Dit meldt het Radio 1. De toestand van de man was dinsdagavond kritiek, maar stabiel.
In een reactie laat Minister Van der Hoeven van Onderwijs weten de schietpartij "afgrijselijk" te vinden. De Minister, die op dit moment in werkbezoek in China is snapt niet "dat jonge mensen met een wapen problemen op willen lossen".
Ook vice-voorzitter De Jong van Onderwijsbond CNV reageert geschokt: "Ik had het niet voor mogelijk geacht dat dit in Nederland zou gebeuren." Hij voegde hier aan toe dat hij niets voelt voor nog meer veiligheidsmaatregelen op scholen.
De leerlingen van de school en ouders zijn verzocht om woensdag 8.30 uur op school te zijn, waar hulp voor hen aanwezig is. De school en de gemeente Den Haag houden om 14.00 uur een persconferentie in het stadhuis.
Update van 22.00 uur
De verdachte van de schietpartij heeft zich vanavond aangegeven. De jongen kwam met drie mensen in een auto aan op het politiebureau en gaf zich daar vrijwillig aan. De zoekactie is daarmee ten einde. Volgens zijn voogd heeft de jongen spijt van zijn daad.Update van 22.47 uur
Conrector van Wieren is vanavond om 22.00 uur aan zijn verwondingen overleden. Dat meldt NOVA zojuist.Update van 23.15 uur
Op de website van D66 - de partij waarvoor van Wieren in de gemeenteraad van Zoetermeer zat - is een verklaring van Boris Dittrich, fractievoorzitter van D66, te lezen. Hij spreekt van "ontzetting, schok en sprakeloosheid" waarvoor op dit moment even alleen plaats is. Ook op de website van de D66-fractie van Zoetermeer is inmiddels een verklaring over de gebeurtenissen van vandaag verschenen.
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 14-01-2004 00:27]
quote:Ze zullen vroeg of laat wel een kijkje nemen in de registers. Dat zou ik tenminste doen... Wat is anders het nut van een condoleance-register?
zitten internetten
quote:Naief om te denken dat je Justitie helpt door het plaatsen van links.
Op woensdag 14 januari 2004 00:24 schreef miendobbelsteen het volgende:Waarom is het dom en respectloos als mensen de links plaatsen om zo justitie te helpen?
Lijkt me juist nuttig
quote:Als justitie die nodig heeft dan hoeven ze maar aan te kloppen hoor. Daarvoor hoeven de topics er hier echt niet mee volgepost te worden.
Lijkt me juist nuttig
quote:Dan zien ze dat topic op Fok (als het niet al gesloten is)... en dan? Tsja... maar ik zie niet in waarom het kwetsend zou zijn.
Op woensdag 14 januari 2004 00:26 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Ja hallo, nu niet, maar wat dacht je van over een paar dagen?
quote:Juist jah, een mens met een beetje normen & waarden + VERSTAND doet dat niet...
Op woensdag 14 januari 2004 00:25 schreef SpleeffY het volgende:[..]
Justitie helpen kan ook op een andere manier, topics die hard aankomen bij de nabestaanden post je toch niet in een condoleanceregister
.
Tis geen actie film dit, tis geen 'yeah yeah yeah', die leraar is door ze kop geschoten door een kereltje die zichzelf flink heeft lopen opnaaien...en schoot toen een leraar, met een goede reputatie, familie, kinderen etc door ze KOP heen! Mensen hebben behoefte om hun steun te betuigen naar de familie etc...
en dan komt er een domme idioot de justitie helpen met links naar een vage dude van Fok forum? Lazer toch op man...
dat topic in SES was idd wel toevallig, maar kan net zo goed toeval zijn...maar blijkbaar hebben sommige mensen niks beters te doen en zijn ze blij als ze FOK!Detective kunnen gaan spelen
gvd
quote:en wat dacht je van de leerlingen die erbij waren? die zullen zich vast suf lezen op alles wat er te volgen is over dit onderwerp, zou ik in dat geval iig wel doen
zitten internetten
quote:Oh alsjeblieft zeg!
Op woensdag 14 januari 2004 00:26 schreef infinium het volgende:
Die hoort IMO iig zeker niet in deze samenleving thuis
Natuurlijk maakt dit onderdeel uit van onze samenleving.
Sinds wanneer hebben we geweld afgeschaft?
Oh? Niet?
quote:Daar gaat het niet om, het gaat om de 999 andere goeie berichten die respect etc tonen. Ongewenste links zullen wel worden weggehaald daar.
Op woensdag 14 januari 2004 00:27 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dan zien ze dat topic op Fok (als het niet al gesloten is)... en dan? Tsja... maar ik zie niet in waarom het kwetsend zou zijn.
quote:Het is nu al zeker dat die daarbij betrokken is?!?!?!
Op woensdag 14 januari 2004 00:27 schreef miendobbelsteen het volgende:ze weten nu wie ze verhoren moeten, die TS
Hoeveel 100.000 mensen wonen er wel niet in Den Haag? Hoeveel verschillende scholen zijn er wel niet in Den Haag? Hoeveel verschillende scholieren met problemen kunnen er dan wel niet zijn?
quote:ben ik idd met je eens,het blijft luguber. maar het zal wel niet mee gerelateerd zijn
Op woensdag 14 januari 2004 00:19 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Inderdaad. Maar ook als hij het niet wist is het een interessant en wrang topic.
quote:Dan hebben ze meer te lezen.
Op woensdag 14 januari 2004 00:28 schreef Tiemie het volgende:[..]
en wat dacht je van de leerlingen die erbij waren? die zullen zich vast suf lezen op alles wat er te volgen is over dit onderwerp, zou ik in dat geval iig wel doen
.
quote:Waarschijnlijk heeft de mod van dat register het wel door en verwijderd her en der een bericht...
Op woensdag 14 januari 2004 00:27 schreef Stevie_ het volgende:[..]
Juist jah, een mens met een beetje normen & waarden + VERSTAND doet dat niet...
Tis geen actie film dit, tis geen 'yeah yeah yeah', die leraar is door ze kop geschoten door een kereltje die zichzelf flink heeft lopen opnaaien...en schoot toen een leraar, met een goede reputatie, familie, kinderen etc door ze KOP heen! Mensen hebben behoefte om hun steun te betuigen naar de familie etc...
en dan komt er een domme idioot de justitie helpen met links naar een vage dude van Fok forum? Lazer toch op man...
In wat voor wereld leven we eigenlijk nog,dat dit een motief is om iemand in zijn hoofd te schieten.
Te triest voor woorden
quote:Dat was in deze thread nog amper ter sprake gekomen.
Op woensdag 14 januari 2004 00:28 schreef schatje het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat voor sommigen het kleurtje van de dader zwaarder weegt dat het slachtoffer. Heel eng.
quote:Ja, het enige dat er bij mij uitkomt tijdens een gesprek over deze schietpartij is [ban-waardige-doodverwensing-aan-dader].
Op woensdag 14 januari 2004 00:26 schreef infinium het volgende:[..]
Sorry dat ik het zeg, maar van mij maggie zich melden bij het schavot
![]()
Ik had vroeger ook weleens een beetje heibel op school, maar je leraar overhoop knallen slaat alles. Die hoort IMO iig zeker niet in deze samenleving thuis
quote:Maar dat mag je niet zeggen. Wat ik pas erg vind is dat iedereen maar post zonder na te denken, enige vorm van nuance is niet te vinden
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat voor sommigen het kleurtje van de dader zwaarder weegt dat het slachtoffer. Heel eng.
quote:Ik ben iig blij dat er blijkbaar websites / logs zijn die een signaal afgeven en niet halfbakken in het midden blijven zitten
Op woensdag 14 januari 2004 00:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Bovendien staat het in geen enkele verhouding met wat er gebeurd is. Het is natuurlijk verschrikkelijk dat zoiets heeft plaatsgevonden, maar je kan natuurlijk ook overdrijven
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-01-2004 00:32]
quote:Geweldig dat dat weer wordt opgerakeld inderdaad
Op woensdag 14 januari 2004 00:29 schreef DarkChroom het volgende:[..]
Dat was in deze thread nog amper ter sprake gekomen.
Bedankt Schatje!
quote:En ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat sommigen de straf minder belangrijk vinden dan het welzijn van de dader. Heel eng
waar gaan we naar toe.........
Maar ja, dat is maar een mening.
*kijk met name naar pagina 2/3 als je interesse hebt in een normale discussie in plaats van racistisch gespam.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 14-01-2004 00:31]
quote:lees even de vorige topics ipv dat gedoe weer op te rakelen waar dit topic dus niet voor is bedoelt
Op woensdag 14 januari 2004 00:29 schreef RichardQuest het volgende:
VerdommeWat was er trouwens met dat ene school-topic van een fok!er?
quote:heb je het wel gelezen? deel dat aantal goede reacties maar eens door 900 ofzo
Op woensdag 14 januari 2004 00:28 schreef Saekerhett het volgende:[..]
het gaat om de 999 andere goeie berichten die respect etc tonen.
quote:ga ergens ander bijdehand lopen doen
Op woensdag 14 januari 2004 00:28 schreef thoth het volgende:[..]
Oh alsjeblieft zeg!
Natuurlijk maakt dit onderdeel uit van onze samenleving.
Sinds wanneer hebben we geweld afgeschaft?
Oh? Niet?
quote:Het draait ook niet echt meer om het incident zelf.
Op woensdag 14 januari 2004 00:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Maar dat mag je niet zeggen. Wat ik pas erg vind is dat iedereen maar post zonder na te denken, enige vorm van nuance is niet te vinden
Nu is er persoonlijke betrokkenheid vanwege een vage post op Fok.
ONS forum.
Spannend enzo.
Dit is ordinaire sensatielust en niet meer dan dat. Wel redelijk typerend voor "onze samenleving".
quote:Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden
Op woensdag 14 januari 2004 00:29 schreef DarkChroom het volgende:[..]
Dat was in deze thread nog amper ter sprake gekomen.
Bedankt Schatje!
quote:Nee. Ik kijk realistisch naar deze zaak. In Oezbekistan zijn 37 doden gevallen door een vliegramp en dat vind ik minstens zo erg. Het staat buiten kijf dat dit heel erg is, maar je kan ook overdrijven
Op woensdag 14 januari 2004 00:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik ben iig blij dat er blijkbaar websites / logs zijn die een signaal afgeven en niet halfbakken in het midden blijven zitten zoals Tony de reviewer. Misschien iets te lang doorgespeeld met football dude?
quote:Tsja, helaas voor jou...we werken nou eenmaal met bepaalde wetten die zulke manier van straffen heeft verboden....jammer he?!
Op woensdag 14 januari 2004 00:28 schreef WeirdMicky het volgende:
zulke mensen mogen echt tegen de muur gezet worden, ik kan me hier echt zo pissig om makengvd
Mij boeit het geen flikker wat er met die dude gebeurd, ze leven is nu toch al kapot...hoop wel dat hij flink lang vast komt te zitten...
Maar kijk meer naar de toekomst...van zulke gebeurtenissen wordt vast weer wat geleerd, en maybe worden scholen extra beveiligd...en misschien, worden zulke gruwelijke dingen dan op school wel voorkomen....
en wat er buiten school gebeurd is natuurlijk niet te voorkomen...maar dat een leraar door ze kop geschoten word midden in de kantine, is natuurlijk te voorkomen...
Het is genoeg geweest. Mensen kunnen blijkbaar niet lezen, en buitelen over elkaar heen in vingerwijzen, speculeren en pogingen een heksenjacht te organiseren.
Hier hebben we dus geen zin in, en hier is het forum nadrukkelijk niet voor bedoeld.
In overleg met de FA's is dan ook besloten om deze hele non-discussie stop te zetten, en iedereen even af te laten koelen.
Morgenvroeg wordt er bekeken of er alsnog een normale discussie mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |