abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16234465
Iedereen kent het nummertje vast wel, maar wie heeft wat meer info over deze groep. De volledige titel is:

XTM & DJ Chuckie presents Annia > Fly on the wings of love

Ik weet dat het een cover is van The Olsen Brothers en dat XTM ook nog het nummer When the rain begins to fall heeft uitgebracht.
Als ik het niet mis heb vormt DJ Chuckie samen met DJ nAFFie ook de RMXCRW (die we kennen van 'Turn me on' samen met Ebon-E & Ambush), die dan ook uit Nederland komen. Wie vult me aan met info over deze groep

Sue Me
pi_16244274
scoop heeft jaren geleden ook een nummer gehad met de titel wings of love,

het was toen alleen instrumentaal en denk ik toch een net iets ander deuntje, maar het zou ook een remix kunnen zijn van dat songfestival nummer van die denen of noren whatever.

pi_16244995
Die cover van "XTM - Fly On The Wings Of Love" is al vrij oud, ik meen dat ie toen is uitgebracht onder de naam XTM ft. Nema (of iets in die richting). Het is toen vrijwel direct uitgekomen nadat die Olson Brothers het songfestival hadden gewonnen. Ik heb het nog wel ergens op een MP3 CD staan van pakweg 2,5 jaar terug. Was toen wel aardig, maar niet echt aangeslagen. Beetje goedkoop om er dan nu weer mee te komen.
pi_16252568
Wat verschrikkelijk zonde dat ze zo'n cover hebben gemaakt... Slechter kan haast niet. De hele dimensie van het originele nummer is verkloot. BAH!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_16278886
is wel leuk commercieel plaatje.. er was overigens in 2002 een plaat van andere dance groep van exact zelfde plaat gemaakt.. kan even niet hier nakijken.. nu in 2003 heeft XTM opnieuw weer uitgebracht. Is beetje in zelfde straatje als Special D. Simpele Commerciele Vocal Dance maar wel geinig . Luister alleen zelf toch liever Lasgo of Sylver ofzo .. is wat meer aandacht aan besteedt
  donderdag 15 januari 2004 @ 11:31:32 #6
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_16278927
Tja, popplaatje. Niets mis mee, maar geniaal is het niet. Had 'em overigens al vóór de zomer hier, vaag dat 'ie in de winter is uitgekomen?
Ga doorrrrrr!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 15:37:49 #7
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_16850019
waarom wordt dit zo gehyped door tmf ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')