Kortom: Dat op de foto alleen een witte balk is te zien ipv mn kenteken?
Hoe heet het, hoe duur is het, doe-het-zelf etc.
quote:
hoe illegaal is het
hoe illegaal ben jij.
Duh dat het illegaal is dat kan ik zelf ook wel bedenken, kijk maar onder het topic "ben jij hoogbegaafd?"
200 ml. € 5,05 bij de betere drogist
zonder flauwekul... ik heb horen zeggen dat dat met gewone haarlak werd gedaan maar ik heb het altijd als een broodje aap verhaal afgedaan...
Is dit al getest door een Fok!ker hier aanwezig? Ik wil testrapporten!
Of wacht... je kunt je ook niet aanstellen en gewoon een beetje op letten waar de flitspalen staan...
[Dit bericht is gewijzigd door ThaGerbil op 13-01-2004 21:36]
quote:Dus jij weet ook alle mobiele flitswagens te staan
Op dinsdag 13 januari 2004 21:33 schreef Larry101 het volgende:je kunt je ook niet aanstellen en gewoon een beetje op letten waar de flitspalen staan...
quote:
Of wacht... je kunt je ook niet aanstellen en gewoon een beetje op letten waar de flitspalen staan...
quote:Dat zou ik maar even afkloppen
Op dinsdag 13 januari 2004 21:36 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:[..]
Heeft iemand mij horen klagen? Ik vroeg slechts om opheldering over dit gerucht. Ik word noooooooit geflitst...
quote:Dat zou handig zijn!
Op dinsdag 13 januari 2004 21:35 schreef okkie-man het volgende:[..]
Dus jij weet ook alle mobiele flitswagens te staan
quote:Oké! Ik vind het prima als iemand te hard rijdt, doe ik ook, maar ga dan niet trucjes verzinnen om niet gepakt te worden.... Wees dan ook een vent...
Op dinsdag 13 januari 2004 21:36 schreef __orbital-eliptoid__ het volgende:[..]
Heeft iemand mij horen klagen? Ik vroeg slechts om opheldering over dit gerucht. Ik word noooooooit geflitst...
tegenflitsen. (flits)lampje boven je kenteken plaat monteren, en met een lichtweerstandje (fotocel? hoe heten die krengen?) 'm bedienen... overbelicht de foto.
quote:Shit net te laat op het knopje geduwd
Op dinsdag 13 januari 2004 22:00 schreef Xtreem het volgende:
Wat wel kan (maar ook niet geheel legaal is):tegenflitsen. (flits)lampje boven je kenteken plaat monteren, en met een lichtweerstandje (fotocel? hoe heten die krengen?) 'm bedienen... overbelicht de foto.
Pak dan meteen 2 bouwlampen Heb je overbelichting
quote:Dat kan idd.. Ik heb hier nog wel een flitser liggen die kan "mee-flitsen", zodat je een object van meedere kanten kan belichten, zonder draadjes te gebruiken.
Wat wel kan (maar ook niet geheel legaal is):tegenflitsen. (flits)lampje boven je kenteken plaat monteren, en met een lichtweerstandje (fotocel? hoe heten die krengen?) 'm bedienen... overbelicht de foto.
En ja... die kun je ook op je bumper monteren, zodat ie terug flitst naar de flitspaal...En dan heb je idd overbelichting...
Zo'n paal staat echter veel hoger, dus de folie of haarlaak die de flits weerkaatst, weerkaatst deze richting grond.
Da's mijn theorie.
Ach, als je haar maar goed zit, toch?
quote:Heel erg leuk bedacht.. zit alleen met een aantal vraagtekens, in hoeverre heb je er overdag wat aan?
Op woensdag 14 januari 2004 11:02 schreef Larry101 het volgende:En ja... die kun je ook op je bumper monteren, zodat ie terug flitst naar de flitspaal...En dan heb je idd overbelichting...
Greetz,
BATTAL
quote:overdag kun je de paal zien
Op woensdag 14 januari 2004 11:48 schreef BATTAL het volgende:[..]
Heel erg leuk bedacht.. zit alleen met een aantal vraagtekens, in hoeverre heb je er overdag wat aan?
Greetz,
BATTAL
quote:*kuch*radar*kuch*detector*kuck*
Op woensdag 14 januari 2004 11:48 schreef BATTAL het volgende:[..]
Heel erg leuk bedacht.. zit alleen met een aantal vraagtekens, in hoeverre heb je er overdag wat aan?
Greetz,
BATTAL
quote:Ja, maar dat is wat anders dan een lichtgevoelig weerstandje die je op je kenteken plaat monteert om bij een verschil van lichtintensiteit een bepaald signaal door te sturen... of snap ik er nu niets meer van?
Op woensdag 14 januari 2004 11:58 schreef PeuRac het volgende:*kuch*radar*kuch*detector*kuck*
Greetz,
BATTAL
quote:Wat jij bedoeld is of je overdag ook iets hebt aan een lichtsensor die tegenflitst?
Op woensdag 14 januari 2004 12:25 schreef BATTAL het volgende:[..]
Ja, maar dat is wat anders dan een lichtgevoelig weerstandje die je op je kenteken plaat monteert om bij een verschil van lichtintensiteit een bepaald signaal door te sturen... of snap ik er nu niets meer van?
Greetz,
BATTAL
mijn antwoord:
geen idee
Er werkt geloof ik beter om een cd tussen je nummerbord (erachter) te schuiven!!
quote:Jij houdt niet zo van hele topics doorlezen, wel?
Op woensdag 14 januari 2004 12:33 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehoord, haarlak op je nummerbord spuiten en dat de flits dan weerkaatst werd, maar of het werkt weet ik niet...
De smeris kan je nummerbord zowiezo toch wel zien als ze je tegenkomen..Er werkt geloof ik beter om een cd tussen je nummerbord (erachter) te schuiven!!
quote:Inderdaad geweldig al die idioten die een CD op de hoedenplank hadden liggen omdat dat de flits zou weerkaatsen. Is geweldig broodje aap, en al die debielen maar te hard rijden en boetes krijgen.
Op woensdag 14 januari 2004 12:33 schreef Tha_Ramsush het volgende:Er werkt geloof ik beter om een cd tussen je nummerbord (erachter) te schuiven!!
Maar het mag zeker niet.
quote:jah maar de andere kant op dus!
Op woensdag 14 januari 2004 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zeg, Hoek van inval is gelijk aan hoek van uitval.
quote:Daar komt 't wel op neer, hoewel je als je 2 hoeken vergelijk, je ze altijd vergelijkt tov hetzelfde oppervlak.
Op woensdag 14 januari 2004 14:04 schreef markiemark het volgende:[..]
jah maar de andere kant op dus!
Als de hoek van inval nu bijv 45 graden is tov de nummerplaat, en de hoek van uitval is dat ook, dan gaat deze al automatisch een andere kant op.
quote:t mooie is... als je met je scooter geflitst word.... doen ze er niks mee.....
Op woensdag 14 januari 2004 21:18 schreef CyberSniff het volgende:
Ik heb het paar jaar geleden geprobeerd op mijns cooter plaatje.. HET WERKTE.. Ja niet helemaal zoals jullie bedoelen.. Het zwart van de letter werk vloeibaar en het liep er zo vanaf.. Dus ik had nog een geel plaatje over zonder de zwarte letter.. Ja idd dan wordrt flisten moeiijk
quote:LOL
wel eens gedacht aan de koplampen van de auto achter je? Maak er gekleurde lampjes van en je hebt een lichtshow
Verder haarlak op de plaat zijn ze juist blij mee, door de haarlak blijft er minder vuil opzitten, dus beter leesbaar.
quote:Offtopic: Soms trekken ze je naam toch na via de verzekering en krijg je alsnog van die schattige post van 't CJIB. Meen zoiets op TV (Blik o/d Weg?) gezien te hebben.
Op woensdag 14 januari 2004 21:45 schreef Youp het volgende:[..]
t mooie is... als je met je scooter geflitst word.... doen ze er niks mee.....
Ontopic: Val je met zo'n eh, gemodificeerd/niet-weerkaatsend nummerbord (mocht het waar zijn en werken die trucjes) niet teveel op bij medeweggebruikers/camera-auto's/opvallende politie-auto's 's nachts op de snelweg bijv?
- Maar echt vochtbestendig afwerken is lastig.
- Politie ziet de constructie bij controles.
- Er komen steeds meer trajectcontroles en dan heb je er niets aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |