Ze woont niet in een rustig dorpje in Friesland, dus geen stadse taferelen ofzo....
xHannA
[Dit bericht is gewijzigd door martijntie op 13-01-2004 21:06]
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:05 schreef Goof het volgende:
Waarom belt de dan niet effe naar het buro?
Dan weet ze het toch zo!
quote:Niet altijd hoor, bij mij stonden ze keer aan de deur met m'n portemonnee die gevonden was
Politie komt toch alleen in ernstige gevallen?
En 1x omdat ik nog een fuckking openstaande boete had....
's morgens om 5 uur is bv GEEN goed teken.
quote:1e was om half 6..
Op dinsdag 13 januari 2004 21:08 schreef snarfbreda het volgende:
Scheelt ook veel hoelaat ze komen.'s morgens om 5 uur is bv GEEN goed teken.
2e was rond etenstijd....
xHannA
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:23 schreef Lemmiwinks het volgende:
- edit: onvoorstelbaar NIET grappig -
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-01-2004 00:28]
quote:Doe maar niet
Op dinsdag 13 januari 2004 21:23 schreef Lemmiwinks het volgende:
- edit: onvoorstelbaar NIET grappig -
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 14-01-2004 00:28]
quote:conflict met me buren, heb ik ook een keer gehad. kwam de politie langs om het op te lossen. Ze stelde zich voor als wijkagent...
Op dinsdag 13 januari 2004 21:43 schreef Alicey het volgende:
burenruzies of conflicten in algemeen is een mogelijkheid. dubieuze aangiftes enzo
Of was het nu als je meer dan 3 kilo coke mee neemt...
quote:ik ook...
Op woensdag 14 januari 2004 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd wat het was...
quote:Volgens mij was het als je iemand nafluit op het station...
Op woensdag 14 januari 2004 11:07 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Doen ze dat tegenwoordig niet als je 5 km/h te hard rijd..Of was het nu als je meer dan 3 kilo coke mee neemt...
quote:nee dagvaardingen en dwangbevelen worden door een deurwaarder bezorgd, niet door een politie-agent
Op woensdag 14 januari 2004 13:24 schreef the_bbk het volgende:
Of om een dagvaarding uit te reiken... (of een ander officieel justitie-stuk)
quote:Dr komen alleen maar politie ambtenaren mee als ze beslag leggen op je spullen
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef Alicey het volgende:[..]
nee dagvaardingen en dwangbevelen worden door een deurwaarder bezorgd, niet door een politie-agent
quote:Hoe het met dwangbevelen zit weet ik niet, maar dagvaardingen worden regelmatig netjes door de politie uitgereikt...
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef Alicey het volgende:[..]
nee dagvaardingen en dwangbevelen worden door een deurwaarder bezorgd, niet door een politie-agent
quote:volgens mij komt de politie standaard alleen mee bij huis-uitzettingen, en in dat geval gaan ze echt niet terug als je niet thuis bent. bij beslagleggingen heb ik ze nog nooit gezien. wel werd me verteld dat de politie zou worden opgeroepen als ik zou tegenwerken. volgens mij is het ook in dit geval zo dat desnoods je voordeur er naast wordt gezet als je niet thuis bent
Op woensdag 14 januari 2004 13:36 schreef Twisted_TpaU het volgende:[..]
Dr komen alleen maar politie ambtenaren mee als ze beslag leggen op je spullen
quote:naar mijn weet is dat ook weer alleen op het politiebureau zelf voor een relatief lichte overtreding. volgens mij geldt dat niet voor een eventueel later besluit tot vervolging
Op woensdag 14 januari 2004 14:07 schreef the_bbk het volgende:[..]
Hoe het met dwangbevelen zit weet ik niet, maar dagvaardingen worden regelmatig netjes door de politie uitgereikt...
Ik schrok er nogal van, dacht dat er iets met m'n vriendin/familie gebeurd was, maar dit bleek gelukkig niet het geval te zijn.
Bleek dat 'r een paar meter voorbij mijn huis een fietser was aangereden, politie reed in de buurt dus die was snel terplaatse, en die hoorde toen van een van m'n nieuwe buren "dat er iemand van de ambulance" in dat huis (het mijne dus) woont.
Waarop die agent dus graag had dat ik even kwam helpen, totdat de ambulance ter plaatse was.
Ben uiteraard ook maar even gaan helpen maar 't viel gelukkig nogal mee.
De auto was vanuit stilstand tegen de fietser aangereden. Fietser had eigenlijk voorrang, dus de auto stopte, fietser dacht dat de auto eerst mocht dus die wuifde van "rij jij maar", de auto deed ook zoiets, en toen besloten ze allebei maar te gaan rijden, wat een botsing als gevolg had.
Ohja, 'k heb nog een keer politie aan de deur gehad, om te vragen of die blauwe weetikveel (mitsubishi geloof ik) van mij was of dat ik bezoek had van wie die auto was.
Die auto had iemand's uitrit geblokkeerd en die persoon had de politie gebeld omdat ie niet weg kon.
Ik had gevraagd of ze de gegevens via 't kenteken niet konden opzoeken maar dat ging omdat 't een zweeds kenteken was.
quote:De politie wordt ook wel regelmatig gebruikt als de "postbode" van de rechtbank/officier van justitie. Daarom zullen hun dus regelmatig dagvaardingen betekenen.
Op woensdag 14 januari 2004 14:17 schreef Alicey het volgende:[..]
naar mijn weet is dat ook weer alleen op het politiebureau zelf voor een relatief lichte overtreding. volgens mij geldt dat niet voor een eventueel later besluit tot vervolging
xHannA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |