abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16230648
Rome Total War

Ik weet zelf totaal niks van het spel af maar het is een soort van Age of Empires

Meer info: http://www.totalwar.com/

[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 13-01-2004 20:33]

[14.gif]
pi_16230700
niet dus. er is van rome total war helemaal geen demo uit. waar jij naar linkt is medieval.
pi_16230973
Ah, precies Shogun Total War... maar dan met romeintjes.

Ziet er wel einig uit.

That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_16231007
Die olifanten ownen... Zit al hele tijd te wachten op dit spel. Op de BBC had je het programma 'time commanders' [of iets in die richting]. Kon je al een beetje zien wat de engine aankan
pi_16231158
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 20:10 schreef neliz123 het volgende:
Ah, precies Shogun Total War... maar dan met romeintjes.

Ziet er wel einig uit.

zelfde serie/makers.. dus kan best kloppen
pi_16231211
Screens en homepage

Eigenlijk best wel een k*ttopic, incompleet en klopt niet eens..

pi_16231288
SPAM!!!!
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16231519
Owjah! Gelijk heb je sorry Die demo klopt niet
[14.gif]
pi_16249185
Hm, ik hoop alleen dat er in dit spel de "barbaren" en andere volkeren niet als complete idioten worden weergegeven.

Zoals bijvoorbeeld bij pretorians, veel detaill in de romeinen, alles leuk en correct. Maar de barbaren lopen nog steeds in berenvellen met een knots die van een steen en een stuk hout gemaakt is....

Maarja, mijn hoop groeit.
Ze zullen het ditmaal toch wel door hebben?

EDIT: hoewel, als je de site opent krijg je een plaatje van Medieval total war, the viking invasion.
Met een viking met, jawel, een helm met hoorntjes er op...

EDIT 2: WAAH! Dacian Falxmen! Toch opletten met dit spel, dat heerst!!
En en en!! ... !! woad warriors!

[Dit bericht is gewijzigd door Forau_Diavolina op 14-01-2004 12:40]

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_21476273

Demo is uit. Jammer dat ie crashed als ik een pic neem.

[ Bericht 8% gewijzigd door Steeven op 23-08-2004 14:12:41 ]
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21476333
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hm, ik hoop alleen dat er in dit spel de "barbaren" en andere volkeren niet als complete idioten worden weergegeven.

Zoals bijvoorbeeld bij pretorians, veel detaill in de romeinen, alles leuk en correct. Maar de barbaren lopen nog steeds in berenvellen met een knots die van een steen en een stuk hout gemaakt is....

Maarja, mijn hoop groeit.
Ze zullen het ditmaal toch wel door hebben?

EDIT: hoewel, als je de site opent krijg je een plaatje van Medieval total war, the viking invasion.
Met een viking met, jawel, een helm met hoorntjes er op...

EDIT 2: WAAH! Dacian Falxmen! Toch opletten met dit spel, dat heerst!!
En en en!! ... !! woad warriors!
The Creative Assembly produceert alleen historisch correcte games waaraan jij een draai mag geven. Die gasten hebben hun research wel gedaan hoor. Verdiep je maar eens in Medieval of nu Rome, zat info te vinden.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_21478477
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 23:22 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Demo is uit. Jammer dat ie crashed als ik een pic neem.
Fijn dat je ook een link geeft
pi_21485238
Hij is nu officieel op Fileplanet te halen, maar ik had em wat eerder ergens anders vandaan .
pi_21488555
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 14:10 schreef Steeven het volgende:
Hij is nu officieel op Fileplanet te halen, maar ik had em wat eerder ergens anders vandaan .
Ben em al aan het downloaden!
Ik ben echt erg benieuwd, M:TW was super, alleen waren dat nog 2d sprites.
R:TW is dus echt een flinke sprong voorwaarts!
pi_21491578
Ja en het draait ook GOED op low-end PC's. Knap stukje programmeerwerk van de ontwikkelaars. De demo is wel tof, alleen geheel gescript. Ik denk voor de massa, aangezien de echte strateeg dit veel te makkelijk vindt. Toch geeft het een goed idee van de battles in het spel als het uit komt. Zoom vooral veel in als er gevochten wordt, het lijkt net of je er zelf tussen zit .
  maandag 23 augustus 2004 @ 20:15:09 #16
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_21493541
[quote]Op dinsdag 13 januari 2004 19:59 schreef Chen het volgende:
Rome Total War

Ik weet zelf totaal niks van het spel af maar het is een soort van Age of Empires

[quote]

niks een sort van

Total War is helemaal geen RTS. Voor je het slagveld opgaat staat de groote van je leger al vast.
Op een overzichts map van de landen. Kun je dan legers en geld halen uit je provincies.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_21494968
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 januari 2004 19:59 schreef Chen het volgende:
Rome Total War

[quote]

niks een sort van

Total War is helemaal geen RTS. Voor je het slagveld opgaat staat de groote van je leger al vast.
Op een overzichts map van de landen. Kun je dan legers en geld halen uit je provincies.
Ehh het is een combi. Op het slagveld is het een RTS en op de Campaignmap is het turnbased. Zelf denk ik dat een strategygame nog nooit zo goed is uitgewerkt als Total War. Als je geen zin hebt in de RTS doe je alleen Turnbased en vice versa.

Het is de bedoeling een van de twaalf volkeren te kiezen en Europa+Midden-Oosten+deel van Afrika te veroveren. Hoe je dit doet moet je zelf weten. Ondertussen moet je in je provincies ook bouwen, waardoor je weer meer geld krijgt en units kan trainen. Ieder volk heeft zijn of haar eigen unieke units, maar wel perfect gebalanceerd. Een van de nieuwe dingen in Rome is dat je nu ook forten kan bouwen waar je maar wilt op de campaignmap.
  maandag 23 augustus 2004 @ 21:45:09 #18
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21495988
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:05 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ehh het is een combi. Op het slagveld is het een RTS en op de Campaignmap is het turnbased. Zelf denk ik dat een strategygame nog nooit zo goed is uitgewerkt als Total War. Als je geen zin hebt in de RTS doe je alleen Turnbased en vice versa.

Het is de bedoeling een van de twaalf volkeren te kiezen en Europa+Midden-Oosten+deel van Afrika te veroveren. Hoe je dit doet moet je zelf weten. Ondertussen moet je in je provincies ook bouwen, waardoor je weer meer geld krijgt en units kan trainen. Ieder volk heeft zijn of haar eigen unieke units, maar wel perfect gebalanceerd. Een van de nieuwe dingen in Rome is dat je nu ook forten kan bouwen waar je maar wilt op de campaignmap.
dat vind ik het leukste van de total war serie: de wereld veroveren
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21497401
Op Gamershell is een patch uit waarmee je met de Romeinen kunt spelen in de demo. Wellicht een uitdaging voor de mensen die het te makkelijk vinden.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 augustus 2004 @ 00:05:39 #20
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_21499335
Is hij alleen van Fileplanet te downloaden ofzo ? Ik moet gvd bijna twee uur wachten voor mijn download begint!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_21501644
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Djeez het volgende:
Is hij alleen van Fileplanet te downloaden ofzo ? Ik moet gvd bijna twee uur wachten voor mijn download begint!
Met DAP had ik de demo binnen 10 min.
Demosite met o.a. rometw_ Demo_5.5 ZIP

[ Bericht 2% gewijzigd door -CRASH- op 24-08-2004 03:24:25 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 08:10:32 #22
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_21501897
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 00:05 schreef Djeez het volgende:
http://files.worthplaying(...)viewdownload&cid=266
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_21503178
Er komen steeds meer mods voor de demo! Sommige modders hebben bepaalde units veranderd met units die niet te spelen zijn in het spel zoals Iberian Infantry. Ook zijn ze bezig het tutorial level te veranderen met grotere legers en een speelbare Gauls faction. W00t!
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 18:11:54 #24
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21514106
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:34 schreef Forau_Diavolina het volgende:

Hoezo klopt dat dan niet?
pi_21516553
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:11 schreef Djaser het volgende:

[..]

Hoezo klopt dat dan niet?
Omdat het niet zo was. Barbaren waren wel degelijk georganiseerd. Later hebben ze tenslotte zelfs Rome geplunderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')