quote:Jij haat Adriaanse omdat ie Witschge en Winter wegstuurde?
Op woensdag 21 januari 2004 12:53 schreef StarGazer het volgende:[..]
Adriaanse heeft wel meer spelers weggestuurd dan bij Koeman zijn teruggehaald. Ik haatte Adriaanse al vanaf het moment dat hij echte ajacieden als Winter en Witschge wegstuurde, en haat hem nu nog meer vanwege de manier waarop hij met Brian Laudrup en Gronkjaer is omgegaan.
Je moet je er overheen kunnen zetten dat een trainer het niet ziet zitten in sommige spelers en ze wegstuurd.
Beenhakker stuurde Ronald de Boer weg bij Ajax.
Louis van Gaal haalde Ronald de Boer weer terug.
Louis van Gaal zag het niet zitten in Bryan Roy, Stanley Menzo, Michel Kreek en Jan Wouters.
Dat werd hem ook niet in dank afgenomen.
Maar een paar jaar later bleek Louis van Gaal dat toch goed gezien te hebben.
Toen liepen op die posities Marc Overmars, Edwin van der Sar, Wim Jonk en iets later nog Davids.
Je haat Adriaanse nog meer om hoe hij is omgegaan met Gronkjaer en Laudrup.
Ten eerste was en is Gronkjaer een heel erg overschatte voetballer, te weinig rendement, niet meeverdedigen enzovoorts.
Gronkjaer is trouwens vooral verkocht om financiele redenen.
Dan Brian Laudrup.
Een zeer dure speler qua salaris, minder prestaties geleverd dan dat je van zo'n kwaliteitsvoetballer mocht verwachten.
Volkomen tercht aan de kant gezet.
Bovendien gaf Adriaanse Andy van der Meyde de kans omdat Adriaanse hem nog kende van de jeugdopleiding.
Achteraf gezien vind ik het nog steeds een goed beleid wat Adriaanse heeft gevoerd destijds bij Ajax.
Jammer dat ie niet langer de tijd heeft gekregen bij Ajax. Maar he, dat is voetbal.
Natuurlijk heeft Adriaanse ook dingen fout gedaan.
Maar ik bestrijd het als iemand zegt dat alles wat Adriaanse deed volkomen kut was.
quote:Het is nog te vroeg om alle aankopen van Ronald Koeman af te schijven.
Maar ik moet wel toegegeven, dat onder Adriaanse wel spelers zijn gehaald waar Ajax zeker wat aan heeft, en dat kan ik van Koeman niet zeggen.
Julien Escude heb ik heel grote verwachtingen van.
Okee, zijn eerste seizoenshelft was niet bijster goed en hij heeft fouten gemaakt. Maar het is zijn eerste jaar bij Ajax.
Het eerste jaar van Chivu bij Ajax was ook niet zijn beste.
Je moet Escude wel nageven dat ie niet zo vaak rood krijgt als Chivu in zijn beginperiode bij Ajax ![]()
Grygera moet ook nog wennen, dat komt wel goed.
Grygera is niet voor niks international van Tsjechie en werd ook niet voor niks begeerd door verschillende Italiaanse clubs.
Alleen over Koeman's aankoopbeleid qua spitsen ben ik niet zo te spreken.
Sikora, Soetaers en Sonck bij Ajax. Ik weet het niet, net een maatje te klein als je het mij vraagt.
quote:Dani is of was (waar voetbalt ie nu eigenlijk?) een begaafd voetballer alleen Dani was geen modelprofessional, hij had nogal een gebruiksaanwijzing zullen we maar zeggen.
Trouwens, wat was de reden waarom Dani wegging bij Ajax? Liep z'n contract af?
quote:Volgens mij heeft vGaal gezegd dat het laten vertrekken van Wouters 1 van zijn slechtste beslissingen ooit is geweest. Het bleek dat Jonk beter ging renderen, maar toen even later Jonk en Wouters in het Ned11tal een goede tandem vormden heeft vGaal aangegeven dat hij zich daar in vergist heeft. Had ie dus niet zo goed gezien
Op woensdag 21 januari 2004 14:32 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:Louis van Gaal zag het niet zitten in Bryan Roy, Stanley Menzo, Michel Kreek en Jan Wouters.
Dat werd hem ook niet in dank afgenomen.
Maar een paar jaar later bleek Louis van Gaal dat toch goed gezien te hebben.
Toen liepen op die posities Marc Overmars, Edwin van der Sar, Wim Jonk en iets later nog Davids.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Alleen vond ik de Laudrupjes wel degelijk een grote toegevoegde waarde voor Ajax hebben. Zij hebben een goede prestatie neergezet alleen zat Ajax toen in een neerwaartse spiraal na alle sucessen en vertroebelde het beeld enigzins.
quote:Michael Laudrup wel, Brian Laudrup absoluut niet.
Op woensdag 21 januari 2004 14:37 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Alleen vond ik de Laudrupjes wel degelijk een grote toegevoegde waarde voor Ajax hebben.
Maar je mag met elkaar van mening verschillen he?
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Trouwens, wat was de reden waarom Dani wegging bij Ajax? Liep z'n contract af?
Hup !
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 21-01-2004 18:06]
Gelukkig maar
quote:SSS will strike in Kerkrade.
Op woensdag 21 januari 2004 18:04 schreef Viper-X het volgende:
Soetaers en Sikora ws in de basis vanavond?.
1e plek.
.
Soetaers, Sonck, Sikora. Jullie zouden willen dat jullie zulke mooie namen in de voorhoede hadden.
2 x sonck
Vanavond hoort er gewoon gewonnen worden.
Het spel vlak voor de winterstop was dramatisch dus de fans hebben wel weer wat goed voetbal verdient.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 20:46 schreef alki het volgende:
Het staat 1-0 al voor Roda...
Forza Roda
quote:
Ajax-product debuteert in basis Arsenal21/1/2004 17:10
Arsenal-coach Arsène Wenger gebruikte de eerste halve finale van de League Cup tegen Middlesbrough om verschillende jonge spelers aan het werk te zien. Eén van die jonkies was oud-Ajacied Quincy Owusu Abeyie.
Quincy Owusu Abeyie stapte na negen jaar Ajax in september 2002 over naar Arsenal. De snelle aanvaller (17) maakte in zijn eerste jaar in Londen een goede indruk bij het jeugdteam van Arsenal. Met zeventien doelpunten in twintig wedstrijden bewees hij een neus voor doelpunten te hebben. In de voorbereiding op dit seizoen debuteerde de Amsterdamse spits in het oefenduel met Barnet in de hoofdmacht van Arsenal.In de eerste ronde van de League Cup maakte Quincy Owusu Abeyie als invaller tegen Rotherham United zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Gunners. Dinsdag volgde in het duel met Middlesbrough zijn debuut in de basis. De zeventienjarige aanvaller maakte ruim een uur vol, voordat de nummer 54 ten faveure van Jerome Thomas naar de kant werd gehaald.
quote:Damn zes weken.
665 Teletekst wo 21 jan
Zlatan Ibrahimovic zal toch aan zijn
lies geopereerd worden.De kwetsuur is
tijdens de winterstop niet voldoende
hersteld.De Zweedse spits van Ajax is
daardoor zo'n zes weken niet inzetbaar.
Leuke overwinning natuurlijk, leuk dat Sikora scoort.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:12 schreef twi het volgende:
Ik zag vandaag voor de wedstrijd trouwens wat Roda-fans met vuurwerk in hun handen. Ik denk dat ik ze maar aan ga geven bij de KNVB.
quote:Vond ik ook. Die sterretjes van ze vond ik niet kunnen, persoonlijk
Op woensdag 21 januari 2004 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
prima plan
quote:Gekocht bij Theo of gewoon legaal?
Op woensdag 21 januari 2004 23:12 schreef twi het volgende:
Ik zag vandaag voor de wedstrijd trouwens wat Roda-fans met vuurwerk in hun handen. Ik denk dat ik ze maar aan ga geven bij de KNVB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |