quote:Kijk, da's een echte Jesper.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:37 schreef Doc het volgende:[..]
Deze 2 zullen de komende wedstrijden opgesteld worden om ze een kans te geven zichzelf te bewijzen, mischien een laatste kans om een transfer te vermijden?
De opstelling van aankomende woensdag zal 4-4-3 gaan zijn, met O'Brien als linksbuiten en Sonck als centrum spits, zoals eerder gemeldt zullen ook Sikora en Soetaers van de partij zijn.
quote:En Litmanen is in ieder geval niet inzetbaar.
Op maandag 19 januari 2004 20:11 schreef Kremers het volgende:
Net op AT5, laatste kans voor Sikora en Soetaers?Deze 2 zullen de komende wedstrijden opgesteld worden om ze een kans te geven zichzelf te bewijzen, mischien een laatste kans om een transfer te vermijden?
De opstelling van aankomende woensdag zal 4-4-3 gaan zijn, met O'Brien als linksbuiten en Sonck als centrum spits, zoals eerder gemeldt zullen ook Sikora en Soetaers van de partij zijn.
Die aflevering van Sport in Beeld over de CL 1995, enig idee wanneer dat wordt uitgezonden?
Stekelenburg
Grygera - Heitinga - Escude - O'Brien
Galasek - Van Der Vaart - Sneijder
Sikora - Sonck - Soetaars
Hier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
quote:Als Zlatan weer fit is en niet constant loopt te kwakkelen dan kan hij weer terug in het elftal. Tot die tijd moet die vervelende belg het maar opknappen.
Op maandag 19 januari 2004 22:02 schreef JeroenV het volgende:
Hier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
quote:Ik wil niet lullig doen maar er is niets mis met Sonck. Hij doet het best goed en ik verheug me er op om hem centraal in de spits te zien.
Op maandag 19 januari 2004 22:23 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Als Zlatan weer fit is en niet constant loopt te kwakkelen dan kan hij weer terug in het elftal. Tot die tijd moet die vervelende belg het maar opknappen.
Dat we geen buitenspelers hebben is inderdaad vervelend, maar helaas heeft die nare Freekdaar al genoeg over gezegd. Kortom dat is een feit en nu maar hopen dat De Ridder zich rap ontwikkeld.
quote:dat verzin je toch weer helemaal zelf.
Dit is de waarschijnlijke opstelling:Stekelenburg
Sikora - Sonck - SoetaarsHier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
Waar is Lobont, en Maxwell
quote:lichtgeblesseerd, dat komt wel goed.
Op maandag 19 januari 2004 22:55 schreef baziz het volgende:
Maxwell is geblesseerd volgens mij...
Koeman moet echt 4-4-2 gaat voetballen
quote:Als je naar deze opstelling kijkt wel
Op maandag 19 januari 2004 22:56 schreef mitt het volgende:[..]
Koeman moet echt 4-4-2 gaat voetballen
quote:
Dit is de waarschijnlijke opstelling:Stekelenburg
Sikora - Sonck - SoetaarsHier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
Goed plan, alleen Galasek er nog even uithalen
En Ajax moet idd 4-4-2 gaan spelen; het betekent helemaal niet dat je geen buitenspelers gebruikt, zoals bijvoorbeeld het Nederlands Elftal ook laat zien.
Soetaers daar zie ik het eigenlijk ook niet inzitten, maar ik snaptte al helemaal niet waarom die werd gekocht.
Sikora verdiend nog wel een kans, heeft veel pech gehad en dat wordt misschien nog wel wat, moet ie z'n kans nu wel meteen grijpen.
De beste vleugel speler die onder contract staat bij Ajax vind ik trouwens Ikedia.
quote:Ik denk dat de Mul en de Ridder het beter (gaan) doen dan Ikedia..
Op dinsdag 20 januari 2004 00:07 schreef baziz het volgende:
Mitea steld flink teleur, heeft zijn eerste wedstrijden een paar doelpunten gemaakt, maar verder lijkt hij nu nog veel te licht. Gewoon nog even terug naar het 2e die jongen.Soetaers daar zie ik het eigenlijk ook niet inzitten, maar ik snaptte al helemaal niet waarom die werd gekocht.
Sikora verdiend nog wel een kans, heeft veel pech gehad en dat wordt misschien nog wel wat, moet ie z'n kans nu wel meteen grijpen.
De beste vleugel speler die onder contract staat bij Ajax vind ik trouwens Ikedia.
Winnen dus.
quote:Heee...wat heb jij tegen het keepertje!
Op dinsdag 20 januari 2004 09:49 schreef popolon het volgende:
Lobont niet in de basis?Winnen dus.
quote:Toch blijft het een super keeper voor mij!
Op dinsdag 20 januari 2004 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik weet nog wel een paar prachtige blunders van 'm
quote:komt dat op tv??? dan ben ik ook wel benieuwd wanneer dat komt.
Op maandag 19 januari 2004 20:13 schreef Againzender het volgende:[..]
En Litmanen is in ieder geval niet inzetbaar.
Die aflevering van Sport in Beeld over de CL 1995, enig idee wanneer dat wordt uitgezonden?
quote:Van Gelder had het er over dat hij van de week bij Van Gaal was vanwege Sport in Beeld dat over de CL95 zou gaan. Hadden ze nog het opschrijfboekje van Van Gaal gevonden van tijdens de finale. Stond iets in van "Seedorf loopt teveel anderen voor de voeten". En werd dus gewisseld.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
komt dat op tv??? dan ben ik ook wel benieuwd wanneer dat komt.
Vanavond gaat het overigens over 1966 waarin de beroemde mistwedstrijd Ajax-Liverpool ook nog even voorbij zal komen.
quote:Weet niet of daar veel van te zien zal zijn
Op dinsdag 20 januari 2004 14:25 schreef Againzender het volgende:[..]
Van Gelder had het er over dat hij van de week bij Van Gaal was vanwege Sport in Beeld dat over de CL95 zou gaan. Hadden ze nog het opschrijfboekje van Van Gaal gevonden van tijdens de finale. Stond iets in van "Seedorf loopt teveel anderen voor de voeten". En werd dus gewisseld.
Maar het uitzendschema op de site van de TROS heeft het niet over deze reportage.Vanavond gaat het overigens over 1966 waarin de beroemde mistwedstrijd Ajax-Liverpool ook nog even voorbij zal komen.
quote:Dat was ik, en ik moet de banden nog steeds ontvangen
Op dinsdag 20 januari 2004 14:34 schreef jimjim1983 het volgende:
er was hier toch iemand die heel veel oude wedstrijden van ajax had en die op emule zou zetten? hoe staat het hiermee?
Maar die komen eraan als het meezit
quote:ok, ik wacht met spanning af
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef twi het volgende:[..]
Dat was ik, en ik moet de banden nog steeds ontvangen
Maar die komen eraan als het meezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |