abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16281377
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:43 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

als er feijenoord had gestaan ipv ajax dan vermoed ik een heel andere mening bij jou....
Maar ja je mag geen vuurwerk afsteken. Een waarheid als een

Maar das bij jullie ook het geval, als er Feyenoord gestaan had hadden jullie het ook een terechte straf gevonden!
pi_16281471
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:36 schreef The_Hives het volgende:

Georganiseerd eerbetoon

Ik vind de boete ook totaal nergens op slaan, maar puur volgens de regels heeft de KNVB gelijk. Bij mijn beste weten heeft de KNVB geen toestemming gegeven voor dat vuurwerk. Neemt niet weg dat het natuurlijk regeltjes neuken is en dat er niet naar de menselijke kant van de zaak gekeken wordt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:08:52 #53
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16281515
Geeft de KNVB wel vaker boetes voor vuurwerk op de tribunes?
De uefa doet dat wel altijd, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat de KNVB boetes heeft uitgedeeld voor vuurwerk op de tribunes, alleen voor vuurwerk op het veld.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_16281589
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:08 schreef Againzender het volgende:
Geeft de KNVB wel vaker boetes voor vuurwerk op de tribunes?
De uefa doet dat wel altijd, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat de KNVB boetes heeft uitgedeeld voor vuurwerk op de tribunes, alleen voor vuurwerk op het veld.
Er scheen iemand gewond te zijn geraakt door het vuurwerk hoorde ik op het Sport Journaal
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 januari 2004 @ 13:17:23 #55
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_16281746
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Er scheen iemand gewond te zijn geraakt door het vuurwerk hoorde ik op het Sport Journaal

Aha, op die manier. Dan begrijp ik het al wat meer.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_16283066
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Alsof dat van belang is bij het geven van een boete. Dan kan je iedereen die te hard reed, maar geen (dodelijk) ongeluk veroorzaakte ook wel het geld van de boete teruggeven.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16283082
Overigens vind ik die boete ook debiel. Maar dat vind ik van elke boete die gegeven wordt voor fakkels afsteken.
pi_16283091
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:01 schreef keeper het volgende:

[..]

Alsof dat van belang is bij het geven van een boete. Dan kan je iedereen die te hard reed, maar geen (dodelijk) ongeluk veroorzaakte ook wel het geld van de boete teruggeven.

In de catgegorie "ongelooflijk slechte redeneringen" krijg je een Oscar
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:10:53 #59
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16283296
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef SCH het volgende:

[..]

A) Regel overtreden en geen gewonden = geen boete

B) Regel overtreden en gewonde(n) = boete betalen

Ik vind z'n voorbeeld wel overeenkomen. Als de boete direct gevolg is van het feit dat er een gewonde is gevallen, klopt zijn redenering 100%. Echter is de boete direct gevolg van het gezeur van (de SV van) FC Utrecht.

Nee, vuurwerk is niet geoorloofd. Ja, in principe is de boete terecht, want er zijn regels overtreden. Ja, ik had gedacht dat de KNVB het vanwege de situatie wel door de vingers zou zien.

pi_16283350
quote:

Dan mag jij je begrijpend-lees diploma weer inleveren bij de juf, want ik zie niet wat er slecht is aan die redenering.

Ik reageer op de kromme redenering dat (wat er min of meer staat) het begrijpelijk is dat die boete wordt gegeven, omdat er een gewonde zou zijn gevallen. Wat natuurlijk onzin is, die boete wordt gegeven, omdat vuurwerk afsteken nou eenmaal niet mag.
Net zoals hardrijden niet mag, maar het is toch ook niet zo dat je alleen een boete krijgt als er gewonden vallen tgv van dat hardrijden?

pi_16283528
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 13:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ik vind de boete ook totaal nergens op slaan, maar puur volgens de regels heeft de KNVB gelijk. Bij mijn beste weten heeft de KNVB geen toestemming gegeven voor dat vuurwerk. Neemt niet weg dat het natuurlijk regeltjes neuken is en dat er niet naar de menselijke kant van de zaak gekeken wordt

Die regels zijn kut jah, maar om nou een uitzondering te maken omdat het toevallig een eerbetoon was? Dat zou een beetje met twee maten meten zijn...
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:21:13 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16283561
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:20 schreef FLR het volgende:

[..]

Die regels zijn kut jah, maar om nou een uitzondering te maken omdat het toevallig een eerbetoon was? Dat zou een beetje met twee maten meten zijn...

Klopt, maar elke uitzondering is meten met twee maten. Anders is het geen uitzondering
pi_16283619
Jezus mensen wat een gejank om een boete! Betalen en smoel houden!
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16283687
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:21 schreef twi het volgende:

[..]

Klopt, maar elke uitzondering is meten met twee maten. Anders is het geen uitzondering

Gewoon zoals Speed zegt; niet zeuren. Dit kon je van te voren wel voorspellen... De club heeft er het geld voor over, klaar.

pi_16283926
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:26 schreef FLR het volgende:

[..]

Gewoon zoals Speed zegt; niet zeuren. Dit kon je van te voren wel voorspellen... De club heeft er het geld voor over, klaar.

Precies.
Ajax zal bij binnenkomst van die supporters wel een oogje hebben dicht gedaan m.b.t. vuurwerk binnenbrengen. Dan weet je dat zo'n straf zou kunnen vallen. Klein eerbetoon aan Para als Ajax dit gewoon zonder morren betaalt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 15 januari 2004 @ 14:41:22 #66
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_16284050
zouden ze dat bij ajax in de boekhouding meenemen ??

"vuurwerkboetes" aan de schuldenkant

donderdag 15 januari 2004 @ 14:43:52 #67
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16284116
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:41 schreef SqueaK het volgende:

Natuurlijk Ajax krijgt vast wel meer boetes per jaar, daar zullen ze best het gemiddelde van de afgelopen jaren van hebben gepakt.
pi_16284261
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:41 schreef SqueaK het volgende:

Zelfs in een kleine onderneming staan boetes op de balans
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16284645
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Zelfs in een kleine onderneming staan boetes op de balans

Zelfs in mijn eigen balansje houd ik er rekening mee...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_16284683

Wamberto: "Tegen Ajax spelen zou ik niet aankunnen" - 15 januari 2004

De van Ajax naar het Belgische Bergen overgestapte Wamberto heeft in de Gazet van Antwerpen laten weten nog voldoende ambities te hebben. "Ik wil het tot Rode Duivel schoppen", beweert de 29-jarige aanvaller in de Vlaamse krant.

Wamberto, die tot 156 officiële wedstrijden in het shirt van Ajax kwam (36 goals), schopte het namens Brazilië nooit verder dan de nationale jeugdelftallen. Het spelen van interlands voor de Belgische nationale ploeg behoort dus theoretisch tot de mogelijkheden. Overigens verwacht de vleugelspits dat een van zijn zonen het wél tot Braziliaans international zal schoppen. "Een van mijn zonen schopt het wel tot bij de Seleçao. Dan zal ik trots zijn."

Volgens VRT Teletekst informeerden de afgelopen weken zeer veel Nederlandse clubs (onder meer FC Twente, red.) bij Ajax naar Wamberto. "Maar tegen Ajax spelen zou ik niet aankunnen", legt de sympathieke Braziliaan uit. "Dan nog liever België, het eten is hier immers veel lekkerder", lacht Wampie, die op zijn laatste dag als speler van Ajax zijn tranen de vrije loop liet.

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:01:14 #71
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_16292013
quote:

[..]

Op zich kan jij er ook wat van....zie topic spreekkoren
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:03:30 #72
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_16292085
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Precies.
Ajax zal bij binnenkomst van die supporters wel een oogje hebben dicht gedaan m.b.t. vuurwerk binnenbrengen. Dan weet je dat zo'n straf zou kunnen vallen. Klein eerbetoon aan Para als Ajax dit gewoon zonder morren betaalt.

Ik zal je zeggen dat die fakkels, waarschijnlijk al eerder is het stadion waren. Dit was gewoon georganiseerd!
pi_16292126
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:01 schreef keeper het volgende:

Voor de KNVB was het de aanleiding om het te gaan onderzoeken, naast de Utrecht aanhang
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_16292520
ja maar dan nog vindt ik die boete te zwaar. Ze zijn er mee ingestemd dat ze dat na een half uur gingen doen of niet? althans de clubs dan.
En dan nog een boete geven .
pi_16307359
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 21:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
Laten we hopen dat De Ridder dan een kans krijgt na de winterstop...

Ik zie het redelijk somber in met Sikora en Soetaers als enige 2 buitenspelers (naast Mitea)

Waarom haalt Koeman dan Gronkjaer niet terug. Die gast loopt zich toch alleen maar te verbijten bij Chelsea op de bank. Ik heb die transfer van Gronkjaer naar Chelsea sowiezo nooit begrepen. Altijd weer die Adriaanse

Denen roeleren

[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 16-01-2004 10:09]

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')