a)wie hoop je dat er wint?
b)wie denk je dat er gaat winnen?
ps: ben nieuw hier op fok forum
[Dit bericht is gewijzigd door paultjuhhh op 13-01-2004 17:16]
quote:Ja, maar we kennen de mensen die door zijn nog nauwelijks. Zeker dit jaar is er amper aandacht besteed aan mensen die wel doorgingen...
Op dinsdag 13 januari 2004 17:17 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom de voorrondes zijn al geweest duzzzz
Volgens mij was Jamai vorig jaar ook pas te zien tijdens de theaterronde.
quote:Ja, okay, maar de meeste kandidaten kan ik me al niet meer herinneren. Bovendien hebben we lang niet alle mensen die naar de theaterronde zijn gezien en heb je van de meeste mensen die dan op TV zijn geweest maar een half minuutje muziek gehoord.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:17 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom de voorrondes zijn al geweest duzzzz
quote:sorry ik ben ook nog maar een groentje
Op dinsdag 13 januari 2004 17:19 schreef Angeles het volgende:[..]
Ja, maar we kennen de mensen die door zijn nog nauwelijks. Zeker dit jaar is er amper aandacht besteed aan mensen die wel doorgingen...
Volgens mij was Jamai vorig jaar ook pas te zien tijdens de theaterronde.
quote:Okee dan... die Marieke, dat lange meisje die in een van de eerste afleveringen auditie deed.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:21 schreef paultjuhhh het volgende:sorry ik ben ook nog maar een groentje
, je hebt wel btje gelijk, maarja mensen die je tot nu toe opgevallen zijn dan, waarvan je denkt dat ie heeeel ver komt
quote:Tis toch altijd leuk om later ff terug te kijken hoe we er in het begin over dachten toch
Op dinsdag 13 januari 2004 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ja, okay, maar de meeste kandidaten kan ik me al niet meer herinneren. Bovendien hebben we lang niet alle mensen die naar de theaterronde zijn gezien en heb je van de meeste mensen die dan op TV zijn geweest maar een half minuutje muziek gehoord.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:23 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Martijn maakt een goede kans
.
quote:Volgens mij heb ik die wel gezien, maar die vond ik niet zo leuk.
Op dinsdag 13 januari 2004 17:24 schreef Tania18 het volgende:
die ken ik helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |